vulture1960

profiel vulture1960

Homepage

Naam

Ferdi de Gier

Positie

26

Score

25396

Reviews

10

Foto's & tips

2259

Blogs

22

Lid sinds

19 december 2009

Favorieten

Fav. werelddeel

Zuid Amerika

Fav. land

Ecuador

Fav. stad

Barcelona, Vancouver, Den Haag

Over mij

Fotografie is mijn grote hobby, samen met reizen. Dit doe ik het liefst met mijn trouwe reisgezellin Jolanda. We reizen al meer als 30 jaar samen zowel in Nederland als in het buitenland. We zijn echte doeners. We wandelen, fietsen, zwemmen en we snorkelen graag. We reizen altijd met respect voor de locals en hun tradities. Altijd nieuwsgierig om nieuwe culturen, tradities en food te ontdekken.

Heb je kritische op of aanmerkingen op mijn foto’s, dan hoor ik dat graag. Ben hier om te leren.


Twitter en Facebook en LinkedIn of mail me op aasgier@gmail.com


Ferdi's 10 reisfavorieten!

Topfoto van de week - Vliegenmepper Galapagos style :)

Topfoto van de week - Wandeltocht Athabasca Glacier

Topblog van de week - Droomvlucht boven de Masai Mara

Topblog van de week - Overnachting in de woestijn

Mijn Motto

'Maakt niet uit waar je komt, je moet de schoonheid kunnen zien. Overal is wel iets moois te zien.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

D7100

Overige


Op reis is dit mijn standaard uitrusting
AF-S Nikkor 10-24mm f/3.5-4.5
AF-S Nikkor 17-55mm f/2.8
AF-S Nikkor 80-400mm f4.5-5.6

 

20 reactie(s) bij "vulture1960"

  • profile image comment

    Ja Ferdi, de site verdient zeker onze aandacht. We hebben er zoveel plezier aan beleefd!

    Door corriedewinter • geplaatst op 2018-08-18 18:43:23
  • profile image comment

    wat een heerlijke profielfoto, jullie kleindochter?

    Door Graaf • geplaatst op 2018-08-17 07:07:28
  • profile image comment

    Wat een leuke, nieuwe profielfoto heb je! Genieten denk ik!

    Door MariekeH • geplaatst op 2018-08-16 22:54:22
  • profile image comment

    Dank je Ferdie!

    Door Alice Diemel • geplaatst op 2018-08-15 10:28:09
  • profile image comment

    Hallo Ferdi Ja we hebben veel plaatsen bezocht in Schotland. We waren daar ook 2 maanden. Leuk dat je ook de moed hebt om actief te blijven op deze nog steeds slecht werkende site. Pfff zeg. Balen voor iedereen. Groetjes Ina

    Door wisseschout • geplaatst op 2018-08-15 10:04:36
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, dank je wel voor je reactie bij 'verstopt' Zo fijn dat je er weer bij bent, gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2018-08-13 19:50:19
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, dank je wel voor je vele reactie en zeker die bij mijn blog, ben ik altijd blij mee. Fijn dat je weer zoveel op de site bent. gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2018-08-10 19:05:11
  • profile image comment

    Haarlemmermeer, op steenworp afstand van de N207, waar deze de Ringvaart oversteekt en je de splitsing naar Lisse (links) en Hillegom (rechts) hebt.

    Door neretslok • geplaatst op 2018-05-02 21:30:35
  • profile image comment

    heerlijk lente gevoel als je dit weer ziet. Leuke foto!

    Door jacomien • geplaatst op 2018-03-28 09:29:36
  • profile image comment

    Hoi Ferry, ik woonde er vlak bij. ben opgegroeid in het statenkwartier, mijn roots liggen bij de vuurtoren..:) De Leyweg is mij ook bekend, daar woonde familie. Gr. jacomien

    Door jacomien • geplaatst op 2018-03-21 12:58:37
  • profile image comment

    leuk en herkenbaar!

    Door jacomien • geplaatst op 2018-03-21 11:23:59
  • profile image comment

    Zie je foto's over Dordrecht. Jammer dat ik de tekst niet kan lezen want ze geven een foutmelding bij openen. In ieder geval dank voor het compliment wat ik zie voor de stad waar ik woon. Een heerlijke stad met veel evenementen en veel moois om te bezoeken.

    Door kruytflo • geplaatst op 2018-03-08 05:13:41
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, zeker leuk dat wij samen met Sjoerd door Vietnam zijn gereisd. Doe hem de groeten als je hem ziet.

    Door Jelle51 • geplaatst op 2018-02-02 22:20:53
  • profile image comment

    Jij durft Ferdi! Maar ik heb ooit eens in een blog gelezen dat je niet altijd vooraf nadenkt wanneer het om mooie plaatjes gaat ;) Je foto is hierdoor wel heel erg geslaagd! Groetjes Wies

    Door WKerkhof • geplaatst op 2018-01-10 20:08:57
  • profile image comment

    Fijn dat de foto te zien is voor jullie. Ik zie nog steeds niets. Goede tip.Thanks en ook voor je altijd leuke reacties.

    Door MiekeDeHaas • geplaatst op 2018-01-10 19:46:41
  • profile image comment

    Zie jij een foto staan van Evite? Ik niet

    Door MiekeDeHaas • geplaatst op 2018-01-10 19:02:21
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Dat had ik al gedacht want anders had jij de foto wel anders genomen. Thanks voor je uitleg. Ook een fijne avond gewenst. Groetjes, Ina

    Door photofreak • geplaatst op 2018-01-09 19:17:19
  • profile image comment

    Bedankt voor de tip Ferdi. Dat zetje had ik nodig, ik zal erop letten!

    Door MariekeH • geplaatst op 2018-01-06 10:50:06
  • profile image comment

    Ik heb getwijfeld maar een leven als non zie ik toch echt niet zitten ;-) Bedankt voor je leuke reactie. Fijne avond. Groetjes,Ina

    Door photofreak • geplaatst op 2018-01-05 18:47:07
  • profile image comment

    Ha daarom heb jij zeker ook een hoofddoekje om op je profielfoto.... omdat je zo good looking bent!

    Door karinm • geplaatst op 2018-01-04 21:53:33