vulture1960

profiel vulture1960

Naam

Ferdi de Gier

Reviews

11

Foto's & tips

2509

Blogs

22

Lid sinds

19 December 2009

Favorieten

Fav. werelddeel

Zuid Amerika

Fav. land

Ecuador

Fav. stad

Barcelona, Vancouver, New Orleans

Over mij

Fotografie is mijn grote hobby, samen met reizen. Dit doe ik het liefst met mijn trouwe reisgezellin Jolanda. We reizen al meer als 30 jaar samen zowel in Nederland als in het buitenland. We zijn echte doeners. We wandelen, fietsen, zwemmen en we snorkelen graag. We reizen altijd met respect voor de locals en hun tradities. Altijd nieuwsgierig om nieuwe culturen, tradities en food te ontdekken.

Heb je kritische op of aanmerkingen op mijn foto’s, dan hoor ik dat graag. Ben hier om te leren.


Topfoto van de week - Vliegenmepper Galapagos style :)

Topfoto van de week - Wandeltocht Athabasca Glacier

Topblog van de week - Droomvlucht boven de Masai Mara

Topblog van de week - Overnachting in de woestijn

Mijn Motto

'Maakt niet uit waar je komt, je moet de schoonheid kunnen zien. Overal is wel iets moois te zien.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

D7100

 

20 reactie(s) bij "vulture1960"

  • profile image comment

    Ferdi dank je dat de foto van de spreeuwen tussen je favorieten mag staan. Gr Menno.

    Door Menno Schaefer • geplaatst op 2020-02-03 18:14:38
  • profile image comment

    Thanks :)

    Door HiyaWatty • geplaatst op 2020-02-03 16:22:47
  • profile image comment

    Dag Ferdi, Wat leuk dat je mijn foto uit Ambatolampy bij je favorieten hebt gezet. Dank voor je waardering en een fijne dag gewenst, Corrie

    Door corriedewinter • geplaatst op 2020-01-28 09:22:15
  • profile image comment

    Dank je dat mijn baardmannetje bij je favorieten mag staan! Was echt ff lastig om m mooi scherp er op te krijgen dus super deze waardering!

    Door karinm • geplaatst op 2020-01-27 05:51:01
  • profile image comment

    Dank je wel dat mijn wasfoto bij je favorieten mag staan. Leuk!

    Door Dianadm • geplaatst op 2020-01-24 16:29:05
  • profile image comment

    Ja die is zeker nieuwsgierig! Prachtig om te zien.

    Door Malou van Gorp • geplaatst op 2020-01-24 15:48:44
  • profile image comment

    Ferdi weer erg bedankt dat de foto van IJsland tussen jou favorieten mag staan, gr Menno.

    Door Menno Schaefer • geplaatst op 2020-01-22 21:54:31
  • profile image comment

    Dank je Ferdi dat de foto van de hop tussen je favorieten mag staan, gr Menno.

    Door Menno Schaefer • geplaatst op 2020-01-19 19:40:05
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Alvast veel plezier in Madeira. Wij vonden het er prachtig. Huur er zeker een auto en verken op je eigen tempo het eiland. De wandelingen langs de levada's zijn ook prachtig. Gr Christella

    Door CDahlkamp • geplaatst op 2020-01-15 18:58:29
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Bedankt voor je reactie en geloof mij maar Madeira gaat je verrassen. De beste tips die ik je kan geven is zeker een auto te huren, die is onontbeerlijk daar. Rond het eiland loopt een weg die je zeker moet nemen, af en toe erg smal, lekker spannend en het wemelt van de bochten. Je komt (zeker bij de noordkust) langs prachtige uitzichtpunten en gezellige plaatsjes. Af en toe sloegen we gewoon rechtsaf en gingen onze neus achterna Je komt dan op prachtige plekken terecht. Heel veel plezier in juli en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. groetjes, Rob

    Door RReintjes • geplaatst op 2020-01-14 10:39:42
  • profile image comment

    Bedankt Ferdi!

    Door martinhectors • geplaatst op 2020-01-13 18:24:11
  • profile image comment

    Het lukt me niet om je dubbelportret te liken. Je houdt het te goed als de site het weer goed doet.

    Door Dianadm • geplaatst op 2019-12-08 12:30:55
  • profile image comment

    Ferdi dank je dat de foto van de zeearend tussen jou favorieten mag staan.

    Door Menno Schaefer • geplaatst op 2019-12-04 15:19:29
  • profile image comment

    Hoi Ferdi! Heel tof dat de foto 'Dwars door Tibet' bij je favorieten mag staan! Dank je wel! Groet, Marcel

    Door Dalix • geplaatst op 2019-11-30 21:40:05
  • profile image comment

    Dank je wel Ferdi dat mijn foto van de Bana boys op stelten tot je favorieten mag behoren.

    Door ClaudiaN • geplaatst op 2019-11-30 21:31:57
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, dat is jammer dat je gezondheid te wensen overlaten. Ik hoop dat het volgende week de goede kant opgaat. Heb je belemmeringen door de hoge bloeddruk?? Fijn dat het met Julian goed gaat en dat jullie zo genieten op de camping. Wij zijn inderdaad 16 weken weggeweest en voor mijn gevoel hebben we heel Europa gezien. Eingelijk veel te veel maar het kwam zo uit. Het is me weer goed bevallen om te reizen met de camper, al zijn alle idioten op de weg te vinden in het Oosten van Europa en dat was lang niet altijd zonder gevaar. Ik ben al weer aan het aftellen, we gaan begin januari weer op pad. Fijn weekend gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2019-11-22 18:55:23
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Dank je wel dat de foto van de ijsberg in IJsland bij je favorieten mag staan. Dat waardeer ik enorm! Groetjes en een fijne dag, Marcel

    Door Dalix • geplaatst op 2019-11-22 08:26:50
  • profile image comment

    Je hebt vanuit Zahara de la Sierra zeker een mooi uitzicht ook. Mooi zijn dan ook die gekleurde daken.

    Door meijnhout69 • geplaatst op 2019-03-24 16:38:21
  • profile image comment

    Hoi Ferdi bedankt voor de waardering voor dreigende lucht! Het was ook echt heel gaaf om te zien vanuit dat hoge standpunt,

    Door indi • geplaatst op 2019-03-22 06:39:49
  • profile image comment

    Gaaf dat mijn foto van Serfaus in jouw lijst van favorieten mag staan Ferdi. Een mooie waardering!

    Door ChristaThieme • geplaatst op 2019-03-17 17:29:26