vulture1960

profiel vulture1960

Naam

Ferdi de Gier

Reviews

11

Foto's & tips

2496

Blogs

22

Lid sinds

19 december 2009

Favorieten

Fav. werelddeel

Zuid Amerika

Fav. land

Ecuador

Fav. stad

Barcelona, Vancouver, New Orleans

Over mij

Fotografie is mijn grote hobby, samen met reizen. Dit doe ik het liefst met mijn trouwe reisgezellin Jolanda. We reizen al meer als 30 jaar samen zowel in Nederland als in het buitenland. We zijn echte doeners. We wandelen, fietsen, zwemmen en we snorkelen graag. We reizen altijd met respect voor de locals en hun tradities. Altijd nieuwsgierig om nieuwe culturen, tradities en food te ontdekken.

Heb je kritische op of aanmerkingen op mijn foto’s, dan hoor ik dat graag. Ben hier om te leren.


Topfoto van de week - Vliegenmepper Galapagos style :)

Topfoto van de week - Wandeltocht Athabasca Glacier

Topblog van de week - Droomvlucht boven de Masai Mara

Topblog van de week - Overnachting in de woestijn

Mijn Motto

'Maakt niet uit waar je komt, je moet de schoonheid kunnen zien. Overal is wel iets moois te zien.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

D7100

 

20 reactie(s) bij "vulture1960"

  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Alvast veel plezier in Madeira. Wij vonden het er prachtig. Huur er zeker een auto en verken op je eigen tempo het eiland. De wandelingen langs de levada's zijn ook prachtig. Gr Christella

    Door CDahlkamp • geplaatst op 2020-01-15 19:58:29
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Bedankt voor je reactie en geloof mij maar Madeira gaat je verrassen. De beste tips die ik je kan geven is zeker een auto te huren, die is onontbeerlijk daar. Rond het eiland loopt een weg die je zeker moet nemen, af en toe erg smal, lekker spannend en het wemelt van de bochten. Je komt (zeker bij de noordkust) langs prachtige uitzichtpunten en gezellige plaatsjes. Af en toe sloegen we gewoon rechtsaf en gingen onze neus achterna Je komt dan op prachtige plekken terecht. Heel veel plezier in juli en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. groetjes, Rob

    Door RReintjes • geplaatst op 2020-01-14 11:39:42
  • profile image comment

    Bedankt Ferdi!

    Door martinhectors • geplaatst op 2020-01-13 19:24:11
  • profile image comment

    Het lukt me niet om je dubbelportret te liken. Je houdt het te goed als de site het weer goed doet.

    Door Dianadm • geplaatst op 2019-12-08 13:30:55
  • profile image comment

    Ferdi dank je dat de foto van de zeearend tussen jou favorieten mag staan.

    Door Menno Schaefer • geplaatst op 2019-12-04 16:19:29
  • profile image comment

    Hoi Ferdi! Heel tof dat de foto 'Dwars door Tibet' bij je favorieten mag staan! Dank je wel! Groet, Marcel

    Door Dalix • geplaatst op 2019-11-30 22:40:05
  • profile image comment

    Dank je wel Ferdi dat mijn foto van de Bana boys op stelten tot je favorieten mag behoren.

    Door ClaudiaN • geplaatst op 2019-11-30 22:31:57
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, dat is jammer dat je gezondheid te wensen overlaten. Ik hoop dat het volgende week de goede kant opgaat. Heb je belemmeringen door de hoge bloeddruk?? Fijn dat het met Julian goed gaat en dat jullie zo genieten op de camping. Wij zijn inderdaad 16 weken weggeweest en voor mijn gevoel hebben we heel Europa gezien. Eingelijk veel te veel maar het kwam zo uit. Het is me weer goed bevallen om te reizen met de camper, al zijn alle idioten op de weg te vinden in het Oosten van Europa en dat was lang niet altijd zonder gevaar. Ik ben al weer aan het aftellen, we gaan begin januari weer op pad. Fijn weekend gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2019-11-22 19:55:23
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Dank je wel dat de foto van de ijsberg in IJsland bij je favorieten mag staan. Dat waardeer ik enorm! Groetjes en een fijne dag, Marcel

    Door Dalix • geplaatst op 2019-11-22 09:26:50
  • profile image comment

    Je hebt vanuit Zahara de la Sierra zeker een mooi uitzicht ook. Mooi zijn dan ook die gekleurde daken.

    Door meijnhout69 • geplaatst op 2019-03-24 17:38:21
  • profile image comment

    Hoi Ferdi bedankt voor de waardering voor dreigende lucht! Het was ook echt heel gaaf om te zien vanuit dat hoge standpunt,

    Door indi • geplaatst op 2019-03-22 07:39:49
  • profile image comment

    Gaaf dat mijn foto van Serfaus in jouw lijst van favorieten mag staan Ferdi. Een mooie waardering!

    Door ChristaThieme • geplaatst op 2019-03-17 18:29:26
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, leuk dat mijn foto van het verkoopstertje uit Yangon bij jouw favorieten mag staan. Groet Gé

    Door chateau • geplaatst op 2019-03-17 17:22:58
  • profile image comment

    Ha Ferdi, dank voor het favo maken van mijn Sortland foto, super leuk deze waardering!

    Door karinm • geplaatst op 2019-03-16 21:48:28
  • profile image comment

    Dank je voor de info over Portugal Ferdi. Ik ga van de week er eens goed voor zitten en de route uitpluizen. I k ben vooral een natuurmens maar af en toe een stadje meepikken vind ik oom leuk

    Door ChristaThieme • geplaatst op 2019-03-12 09:32:50
  • profile image comment

    Super dat mijn ballonvaart bij je favo's mag staan. Dat waardeer ik.

    Door Dianadm • geplaatst op 2019-03-10 20:57:55
  • profile image comment

    Hoi Ferdi. Volgens wiki is het de bonte ijsvogel ook al is ie dus zwart wit. bedankt voor je reactie. groetjes

    Door Jan10e • geplaatst op 2019-03-10 16:09:17
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Dank voor je reacties. De kleuren in de bergen worden idd veroorzaakt door mineralen en metalen aanwezig in de grond. Groet Gé

    Door chateau • geplaatst op 2019-03-08 15:17:22
  • profile image comment

    Hi! Beetje laat maar alsnog van harte met je eretitel van vorige week. Hartelijke groet, Sigrid

    Door baatjes • geplaatst op 2019-03-06 20:13:28
  • profile image comment

    Hallo Fred, dank je voor je reactie, wij waren in september in Kenia, echter was de grote trek nog niet in volle gang, er was een grote concentratie gnoes en zebras aan de kant van de Serengeti. Aan de Maasai Mara kant veel minder. Maar er was nog genoeg te zien hoor.

    Door VerelleSmith • geplaatst op 2019-03-06 06:58:51