Aran2005

profiel Aran2005

Naam

Wim van Os

Reviews

0

Foto's & tips

390

Blogs

12

Lid sinds

19 May 2008

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

Vietnam

Fav. stad

Hanoi

Over mij

Vele groepsreizen heb ik gemaakt, maar de laatste jaren heb ik ontdekt dat het veel leuker is om op jezelf rond te reizen. Aziatische landen hebben mijn voorkeur. Ik voel me daar echt thuis. De mensen zijn zo vriendelijk, het eten is heerlijk en het is er veilig. Mijn laatste reis was naar Myanmar........een echte aanrader......hoewel, niet teveel promotie maken voor dat land, het is er nu nog redelijk onbedorven.
Ik begrijp niet waarom ze op deze site Azie en het Midden-Oosten op 1 hoop gooien, het zijn totaal verschillende werelden.

Zonder toestemming (via een reactie op deze site) mogen mijn foto's niet voor andere doeleinden worden gebruikt

Mijn Motto

'Hoe mooi en bijzonder het ook is, er is altijd weer het verlangen naar een andere plaats'

Over mijn camera

Type

Pocket

Merk

Canon

Model

Powershot SX210S

Overige

Hiervoor Canon Powershot A80 en A630

Laat een reactie achter

172 reactie(s) bij "Aran2005"

  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 07 Aug 2011 | 17:50:43

    Hallo Wim
    Bedankt voor je reactie bij Handwash only!
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 13:54:17
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 11 Aug 2011 | 19:47:44

    Dank je Wim voor je fijne reactie bij mijn foto van de berg in China. Groet,
    Rhoda

    Bericht aangepast op 11:32:40
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 18 Jul 2011 | 19:14:06

    Hey Wim
    Bedankt voor je leuke reactie bij mijn 2 oude dames in Kutna Hora
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 11:25:58
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 18 Sep 2011 | 16:44:01

    ik weet het niet echt zeker, ze lijken ook wel veel op elkaar herken je hem? http://www.columbusmagazine.nl/azie_en_middenoosten/oman/wahibi_sands_en_omgeving/reisreporter/fotos/332037.html

    Bericht aangepast op 11:22:23
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 10 Sep 2011 | 18:54:48

    Hoi Wim, helemaal gelijk! Slot Loevestein vond ik helemaal niets aan, heel kaal, weinig inrichting. Wel even lekker op een terrasje daar gezeten maar dat was het wel. Dat pondje hebben wij denk ik ook genomen. Groetjes, Paul

    Bericht aangepast op 11:20:33
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 14 Jul 2011 | 08:26:24

    Hoi Wim, Ik beschouw het maar als een groot compliment dat ik ze nog allemaal op een rijtje heb. Ha ha. Groet jantine

    Bericht aangepast op 11:06:54
  • profile image comment
    Door Dennieboompje• geplaatst op 24 Sep 2011 | 18:05:14

    hahaha, is een idee om het als pas- of profielfoto te gebruiken, moet dan nog ff software zoeken om luiaard koppie imme gezicht te planten :-)

    Bericht aangepast op 16:18:42
  • profile image comment
    Door Awesomemore• geplaatst op 16 Sep 2011 | 18:19:24

    thanks!

    Bericht aangepast op 16:15:18
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 17 Jul 2011 | 17:44:13

    Hoi Wim, helaas waren wij er toen in juli/augustus maar onder meer in Halifax aan het uiterste oosten maar ook ter hoogte van de Niagara watervallen kun je de Indian Summer treffen. Ik vermoed wel hoe oostelijker hoe meer kans erop ivm de snelle afkoeling door de oceaan. Ik heb destijds ook fototijdschriften gekocht in Canada met beelden van de mooie herfstkleuren, is echt prachtig, helaas alleen nog niet in het echt gezien zoals de beelden die je krijgt te zien als je googled. Groeten, Paul

    Bericht aangepast op 15:41:43
  • profile image comment
    Door Trijntje1• geplaatst op 22 Sep 2011 | 07:35:02

    dank je Wim voor je leuke reactie

    jaaa een lekker sappie (smoothie) gaat er wel in met dat warme weer op Hawaii !
    thanks voor je berichtje !

    Bericht aangepast op 03:19:59
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 18 Sep 2011 | 17:08:26

    oh sorry, ik heb de foto zojuist geplaatst op reisreporter.

    Bericht aangepast op 03:16:07
  • profile image comment
    Door Sjammie• geplaatst op 13 Sep 2011 | 10:23:33

    dank je voor je reactie. gelukkig lag deze zeehond er kalmpjes bij; dan is het niet zo moeilijk om 'm er scherp op te krijgen..
    groet
    jeannette

    Bericht aangepast op 03:11:49
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 14 Aug 2011 | 20:43:06

    Hoi Wim,
    Ja het is Ramadan, maar de zon was toch al onder toen ik de foto plaatste? ;-)
    Groetjes,
    Rhoda

    Bericht aangepast op 02:49:53
  • profile image comment
    Door Dragonfly• geplaatst op 13 Aug 2011 | 18:13:55

    De titel is zeker niet onmenselijk bedoeld. Het is meer cynisme mijnerzijds. Ik wil dit graag ook laten zien omdat de maatschappij waar wij mensen in leven zeker niet altijd 'menselijk 'is.

    Bedankt voor je reactie,
    groet,

    Norma

    Bericht aangepast op 02:48:33
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 24 Jul 2011 | 13:46:11

    Hoi Wim, bedankt voor je mooie reactie op mijn Parque del Amor (Gaudi-achtige) bank! Ik heb de kleurniveau's wel iets aangepast zodat deze wat donkerder werd, helderheid iets verlaagd en contrast ietsje verhoogd. Groeten, Paul

    Bericht aangepast op 02:30:25
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 20 Jul 2011 | 19:44:08

    Thanks!

    Bericht aangepast op 02:27:23
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 17 Jul 2011 | 13:30:01

    Hallo Wim
    Bedankt voor je reactie bij het glasraam.
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 02:23:41
  • profile image comment
    Door Jaapruurd• geplaatst op 07 Jul 2011 | 17:04:12

    Leuke reactie op mijn foto 'vervoer in savur.' gaat er zeker anders aan toe daar! :) ik hou er wel van, die andere wereld.

    Bericht aangepast op 02:15:57
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 13 Aug 2011 | 20:13:26

    Hoi Wim,
    Ik dacht op je homepage te zien dat je ook in China bent geweest.
    De panda's zijn ontzettend leuk om naar te kijken, ik heb me er een hele middag vermaakt!
    Fijn weekend nog!
    Rhoda

    Bericht aangepast op 00:21:19
  • profile image comment
    Door Jhhuijs• geplaatst op 12 Aug 2011 | 20:12:09

    Hoi Wim,
    Bedankt voor je reactie op de foto van de man die aan het schilderen is. Het schilderij is ook niet mijn stijl hoor, maar ik vond het prachtig om hem aan het werk te zien.
    Wat het wandelen in Ubud betreft. Ja je kunt er heerlijk wandelen. Elk jaar als we in Bali zijn gaan we een wandeling in Ubud maken. Meestal starten we even buiten Ubud bij hotel Bunga Permai en gaan dan helemaal door de natuur en de vele kunstenaars terug naar het dorp Ubud.
    De wandelingen halen we af van de site actief in de tropen.
    groetjes Corry

    Bericht aangepast op 00:21:02
  • profile image comment
    Door Maranopreis• geplaatst op 19 Jul 2011 | 08:33:40

    Hoi Wim,
    De dank is geheel wederzijds! En jij maakt ook prachtige dingen. Ja, mensen intrigeren mij altijd en portretten maken is daar een uitvloeisel van. Ook al moet zeggen dat ik hier, ben nu zo'n 3,5 maand actief, veel opsteek van anderen. Zeker qua techniek, bewerking, ben ik een echte beginner. Ook en wat ik lastiger vind, begrijp ik meer hoe je landschappen of natuur kan vastleggen. Enfin tis hier gewoon leuk en verslavend. Fijn dag nog en groet,
    André

    Bericht aangepast op 23:59:09
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 17 Jul 2011 | 10:13:28

    Hoi Wim, bedankt nog voor de mooie reactie op mijn 3-tenige strandloper! Fijne zondag. Groeten, Paul

    Bericht aangepast op 23:57:13
  • profile image comment
    Door Woutercello• geplaatst op 16 Jan 2013 | 18:02:53

    Jullie herinneren het zich waarschijnlijk nog, vorig jaar en het jaar daar voor, heb ik de mooiste landen door de Columbus reisreporters laten bepalen! Nu ben ik op zoek naar de mooiste steden van de wereld! Ik ben dus op zoek naar steden waar er echt nog een authentieke sfeer hangt en waar je je in een andere wereld waant. Ik kan maar één enkel ding aan jullie, reisfanaten, vragen; WAT ZIJN DE 10 MOOISTE STEDEN VAN DE WERELD?
    Hartelijk dank voor het meewerken aan mijn vorige enquête en op het voorhand bedankt voor het geven van jouw favoriete steden! Hopelijk krijg ik een mooi beeld van DE steden in de wereld.
    Groetjes Wouter

    Bericht aangepast op 12:11:27
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 23 Sep 2011 | 11:38:47

    Bedankt Wim voor je reactie bij mijn foto "Nieuwe Acroplois Museum". Ik kan je een bezoek daaraan van harte aanbevelen, zie mijn tip!
    Fijn weekened,
    Rein

    Bericht aangepast op 23:53:13
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 11 Sep 2011 | 20:02:47

    Die routes ken ik idd! Zeker mooi, ook Vlist en Polsbroek, Haastrecht, allemaal goed te bereiken vanuit IJsselstein. Gr. Paul

    Bericht aangepast op 23:30:13
  • profile image comment
    Door TravelGoom• geplaatst op 11 Sep 2011 | 19:57:56

    Dank voor de fantastische cijfers....

    Bericht aangepast op 23:30:11
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 08 Sep 2011 | 18:47:40

    Graag gedaan en bedankt voor het compliment! Zal ik doen! Groetjes, Paul

    Bericht aangepast op 23:25:56
  • profile image comment
    Door Nancy Carels• geplaatst op 07 Sep 2011 | 18:55:12

    Hoi Wim,

    Je hebt gelijk er zijn 2 Huis ter Heides. In Brabant is Huis ter Heide een natuurgebied van Natuurmonumenten nabij de Moer en Loon op Zand. Het is sinds 2010 opgengesteld en erg mooi. Het is zowat mijn achtertuin, dus als natuurliefhebber ben ik er regelmatig te vinden.

    Dankjewel voor je reactie !

    Nancy

    Bericht aangepast op 23:24:08
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 30 Aug 2011 | 18:33:24

    Bedankt voor je reactie bij mijn foto van de Hamer vrouwen. De getrouwde vrouwen hebben vet en een kleurstof in hun haar gesmeerd dat ze in strengetjes dragen. Zo zijn ze als gehuwd herkenbaar. Een man mag daar meedere vrouwen hebben; de eerste vrouw is te herkennen aan het uitsteeksel op haar halsband.
    vr gr
    Rein

    Bericht aangepast op 23:12:01
  • profile image comment
    Door Yuri• geplaatst op 25 Aug 2011 | 19:38:44

    ja, inderdaad, want echt op geiten lijken ze niet, haha,
    Thx,
    Yuri

    Bericht aangepast op 23:03:42
  • profile image comment
    Door Georgena• geplaatst op 23 Aug 2011 | 18:47:40

    Hi Wim, yes i did go to the full moon party, it is not for someone my age but my son talked me into going, i am glad i did, the sphere was very nice,people dancing,singing, fire shows, lots of booze, i even drank from bucket with a straw, which made my head dizzy , it was really partying on the beach with a lovely warm wind blowing.
    A nice experience.
    I did make some photos, but night photos is not easy without a tripod and it was very windy.
    Thanks for your reactions on my photos
    Grts.Ena.

    Bericht aangepast op 22:59:42
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 23 Aug 2011 | 07:54:42

    Dag Wim,
    Bedankt voor het antwoord op mijn vraag over fietsen langs het Inle meer. Dat lijkt me heel leuk om te doen. Het verblijf bij het meer beschouw ik als een soort rustpunt in de reis. Ik denk dat je daar best wat langer kunt blijven.
    Je blogs geven een goed beeld van het land!
    vr gr
    Rein

    Bericht aangepast op 22:58:12
  • profile image comment
    Door Gerrit-Gaspedaal• geplaatst op 22 Aug 2011 | 18:49:50

    Ha die Wim!

    Dank je voor je reactie bij m'n foto 'Kraanlei 79 en 81'.

    Nog een toevoeging op de tekst (die paste er niet meer bij):

    Detail van het saillante soort maar voor de volledigheid (wellicht de authenticiteit en charme van het pand niet ten gunste komende): in nummer 81 zit een Thai Fusion Restaurant (gesloten vanwege verlof op het moment van de foto...).

    groet,
    ®on

    Bericht aangepast op 22:57:18
  • profile image comment
    Door Klompie44• geplaatst op 09 Aug 2011 | 18:16:37

    Hoi Wim,
    Bedank voor je reactie bij onze foto. De twee kleine huisje op de voorgrond worden als opslagruimte gebruikt voor granen. De achterste hut wordt gebruikt als woon/slaapruimte.
    Groetjes,
    Ine

    Bericht aangepast op 22:31:31
  • profile image comment
    Door Kim21• geplaatst op 08 Aug 2011 | 19:14:18

    Hoi Wim,
    Bedankt voor je reactie op mijn foto van het honingvogeltje. De bloem is volgens mij inderdaad de protea.
    groetjes Kim

    Bericht aangepast op 22:29:00
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 25 Jul 2011 | 17:34:26

    Hoi Wim,

    Ik hoor van veel mensen dat ze Belize enkel op doorreis hebben bezocht, Jammer want er is veel te zien in een heel klein landje,. Ik heb een aantal RR al gevonden hoor. Bedankt voor je reactie

    Groetjes, Anita

    Bericht aangepast op 21:58:51
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 23 Jul 2011 | 20:10:31

    Bedankt voor je reactie bij Zie je me? Ze viel inderdaad wel heel erg op. Heel die fotosessie was zo gemaakt. Niks spontaans aan te zien.
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 21:55:14
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 22 Jul 2011 | 21:36:25

    Sorry, ik bedoel natuurlijk Wim !

    Bericht aangepast op 21:53:31
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 22 Jul 2011 | 21:17:20

    Bedankt André voor je commentaar bij mijn foto "20 Soorten natuursteen". De kerk heet zo, omdat hij gebouwd is op de plek waar Tsaar Alexander II in 1881 vermoord werd. Die oorspronkelijke plek met wat bloedresten is in de kerk nog te zien.
    vr gr
    Rein

    Bericht aangepast op 21:53:19
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 18 Jul 2011 | 19:44:32

    Ik dacht dat eerst te doen, maar omdat ik hun 'afgelegde weg' wilde tonen heb ik dat niet gedaan. Maar je hebt gelijk dat het een krachtiger uitstraling zou krijgen als ze wat lager in beeld stonden.

    Bericht aangepast op 21:44:41
  • profile image comment
    Door Jannekeh• geplaatst op 17 Jul 2011 | 16:14:21

    Hallo Wim,
    Bedankt voor je positieve reacties op mijn foto's.
    Groet, Janneke

    Bericht aangepast op 21:41:46
  • profile image comment
    Door Huff• geplaatst op 03 Jul 2011 | 20:16:07

    Hoi Wim, Zelf ben ik in jan. naar Myanmar geweest en natuurlijk ook de Gouden Rots pagode bezocht. Wij hadden een hotel halverwege de weg en er waren ook draagstoelen, maar de rots konden we vanuit en vanverre het hotel verlicht zien. Ga vast een keer terug naar Myanmar. Groet Ria
    P.S. bedankt voor je reactie.

    Bericht aangepast op 21:15:59
  • profile image comment
    Door Laurakromeich• geplaatst op 09 Apr 2010 | 14:10:28

    Hoi Wim,
    idd azië vinden we erg leuk!
    De foto's zijn van 2 vakanties, en daar hebben we zelf onze route uitgestippeld.
    Want dat is daar echt goed te doen.
    Ik kan nu al niet meer wachten tot de vakantie van dit jaar.
    Maargoed nog ff volhouden ;-).

    Groetjes Laura

    Bericht aangepast op 05:37:59
  • profile image comment
    Door Pvanderarend• geplaatst op 06 Apr 2010 | 19:14:45

    Beste Wim,

    ik zag op internet je verhaal over de jungle trekking vanuit Bukit Lawang met de gids Indra.
    Weet je nog wat je betaalde voor een dag trekking met twee personen incl. permit?
    Groetjes,

    Peter

    Bericht aangepast op 05:31:26
  • profile image comment
    Door Woutercello• geplaatst op 01 May 2012 | 08:59:12

    Wow!
    Ik zie dat je al heel wast prachtige reizen hebt gemaakt! Ik zou dus graag weten wat je 10 mooiste reizen zijn! Kan je ze mij doorsturen?
    Groetjes Wouter

    Bericht aangepast op 16:02:50
  • profile image comment
    Door Maranopreis• geplaatst op 22 Dec 2011 | 11:35:12

    Dag Wim,

    Ik vond het afgelopen RR-jaar erg leuk en leerzaam en heb genoten van de (virtuele) contacten die hieruit zijn ontstaan. lk wil je bedanken voor alle fijne reakties die ik van je kreeg. Wens jou en de jouwen hele prettige feestdagen toe en een even plezierig komend RR-jaar 2012!

    Groet, André

    Bericht aangepast op 11:41:39
  • profile image comment
    Door BMorpurgo• geplaatst op 26 Sep 2011 | 10:10:52

    Hai Wim,
    Wil je bedanken voor je steeds leuke reacties!!
    Ciao, Bianca

    Bericht aangepast op 09:33:04
  • profile image comment
    Door Obiwan• geplaatst op 24 Sep 2011 | 18:51:28

    Dank voor je reactie Wim. Die Arabische tekens betekent Ouarzazate, het dorpje waar dit vlakbij lag.
    Het moet tenslotte wel iets betekenen. fijne avond.
    gr.Tom

    Bericht aangepast op 09:30:03
  • profile image comment
    Door Nancy Carels• geplaatst op 23 Sep 2011 | 16:48:45

    Ja Wim, handje kwijt zou niet zo fijn zijn. Niet alleen omdat ik dan niet meer kan werken, maar ik kan dan ook mijn telelens niet meer vasthouden en da's zeker net zo erg !
    Dankjewel voor je berichtje...

    Nancy

    Bericht aangepast op 09:27:31
  • profile image comment
    Door Obiwan• geplaatst op 24 Sep 2011 | 19:18:47

    Hoi Wim. wij vonden Marokko ook hartstikke leuk en ik kijk er nu ook weer wat anders tegenaan.
    Wat betreft die tekens, die komen van Wiki.
    soms heb ik een beetje hulp nodig bij het schrijven van een tekst (wie niet) en bij een plaats staat altijd de originele naam. Even knip/plak.
    Niet verder vertellen hoor. gr.tom

    Bericht aangepast op 09:18:39
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 24 Sep 2011 | 16:45:50

    Hallo Wim
    Bedankt voor je fijne reactie bij Nandi. Tja deze was dan nog redelijk mooi gerestaureerd. in een andere tempel was dat gewoonweg zielig. Net alsof kleuters zich geamuseerd hadden met wat klei (om het zo maar te zeggen)
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 09:18:16
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 19 Sep 2011 | 19:41:22

    Ja achtereaf wel voor een foto, maar nooit n de nieuws brief, wel voor tips. Gewoon even duimen ;-) groeten Mireille

    Bericht aangepast op 09:17:29
  • profile image comment
    Door Magdalena• geplaatst op 22 Sep 2011 | 08:58:34

    Dank je, Wim, voor je leuke reactie op mijn foto uit Palermo.
    Groeten, Magdalena

    Bericht aangepast op 09:14:41
  • profile image comment
    Door FRIEDAJANSEN• geplaatst op 17 Sep 2011 | 22:31:15

    Hoi Wim, Geen idee of er overlast van vossen is. Wel weet ik dat zij niet zo schuw meer zijn omdat er een aantal gevoerd worden. Bedankt voor je reactie. Frieda.

    Bericht aangepast op 09:13:27
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 17 Sep 2011 | 07:43:19

    Hoi Wim, bedankt voor je compliment tav mijn profielfoto! Jij ook een fijn weekend! Gr. Paul

    Bericht aangepast op 09:13:04
  • profile image comment
    Door Papillonreizen• geplaatst op 16 Sep 2011 | 20:43:53

    Hoi Wim,

    Dank voor je reactie op de foto van de shrine. Hij is inderdaad bij de invallende duisternis gemaakt.

    Warme groet uit Ségou,
    Monique

    Bericht aangepast op 09:13:00
  • profile image comment
    Door Laurakromeich• geplaatst op 20 Sep 2011 | 16:29:40

    Hoi Wim, Bedankt voor je reactie op mijn foto van de swedigon.

    groetjes Laura

    Bericht aangepast op 09:10:40
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 20 Sep 2011 | 07:44:26

    Dag Wim,
    Je hoeft je helemaal niet bezorgd te maken over je compact camera. Zoals je kunt zien hebben wij o.a. ook een Canon Powershot en de kwaliteit van de foto's is uitstekend. Zelf heb ik geen dure spiegelreflex maar een redelijk goedkope Panasonic Lumix FZ100, een zgn hybride-camera. Die is echt een openbaring: je kunt er prachtige teleopnames mee maken. Dat was nodig ivm onze laatste Afrikareis. Verder is het natuurlijk zo dat je gewoon goed moet kijken naar geschikte onderwerpen. Jouw foto's laten overduidelijk zien dat je een fotografisch oog hebt.
    Volgende keer wel naar de RR Live dag komen, hoor!
    vr gr
    Rein

    Bericht aangepast op 09:10:06
  • profile image comment
    Door TravelGoom• geplaatst op 20 Sep 2011 | 06:40:44

    Ja, volgens mij heet zoiets een termiekhoos of zelfs termiekbom. Zijn paragliders niet blij mee want je gaat plots hard omhoog en waar het eindigt weet je niet.
    Dank voor je reactie, gr Mies

    Bericht aangepast op 09:10:04
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 19 Sep 2011 | 18:36:04

    Bedankt Wim voor je fijne commentaar bij Tyska kyrka. Ik ben meer dan tevreden met mijn camera die een Leica lens heeft en een enorm zoombereik.
    Jammer dat je er zaterdag niet bij was. Had je graag ontmoet.
    vr gr
    Rein

    Bericht aangepast op 09:09:11
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 18 Sep 2011 | 15:56:03

    ik weet niet of het een katholiek feest is, niet speciaal dacht ik. De geloofsuitingen op de stieren zijn er wel.

    Bericht aangepast op 09:06:51
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 17 Sep 2011 | 21:19:53

    Hallo WIm,
    Het was enorm gezellig, leuk iedereen in het echt te zien, oud bekenden en nieuwe gezichten.Zo'n dag vliegt om. Volgende keer tot ziens he! Ook toevallig dat je daar dichtbij werkt.
    Groeten Mireille

    Bericht aangepast op 09:05:52
  • profile image comment
    Door Sjammie• geplaatst op 17 Sep 2011 | 20:03:45

    dank voor je positieve reactie op mijn strandfoto
    groet
    jeannette

    Bericht aangepast op 09:05:49
  • profile image comment
    Door Rsteeghs• geplaatst op 17 Sep 2011 | 18:38:59

    Hoi Wim!

    Lees net bij Mireille dat jij vlakbij de Bleek 10 werkt, waar vandaag het RR event was (wat erg leuk was trouwens!) Ik heb ongeveer 8 jaar geleden op een project gewerkt bij Meurs, op de Bleek 6, werk jij daar toevallig?

    Groetjes, Rieneke

    Bericht aangepast op 09:05:36
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 16 Sep 2011 | 21:16:01

    Ha Wim
    Erg luek je postive reacties bij verschillende van mijn fotos. Leuk ook wat iedereen weer aantrekt op zo'n pagina kleine fototjes.
    Jij ook een fijn weekend. tot morgen?
    Groeten Mireille

    Bericht aangepast op 09:05:13
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 12 Sep 2011 | 17:38:04

    Hallo Wim
    Bedankt voor je leuke reactie bij Oproep tot het gebed.
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 09:04:23
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 16 Sep 2011 | 06:47:17

    Hoi Wim, bedankt voor je mooie reactie bij mijn Voor de Besnijdenis foto! Lekker verhaal he? Groetjes, Paul

    Bericht aangepast op 09:03:47
  • profile image comment
    Door TravelGoom• geplaatst op 11 Sep 2011 | 21:54:25

    Haha

    Bericht aangepast op 09:03:16
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 11 Sep 2011 | 19:55:52

    Hoi Wim, ik heb ook gewoond en gewerkt in Woerden. Mooi wonen ook in IJsselstein, ben hier paar weken geleden met fietstocht doorheen gekomen. Gr. Paul

    Bericht aangepast op 09:03:05
  • profile image comment
    Door Trijntje1• geplaatst op 15 Sep 2011 | 08:04:30

    hallo Wim

    dank je wel voor je spontane reactie bij mijn foto van de nachtelijke skyline van Waikiki Beach
    was bepaald geen straf om daar te zijn......
    groetjes
    Trijntje

    Bericht aangepast op 09:02:16
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 10 Sep 2011 | 20:40:23

    Hoi Wim, kasteel Haarzuilens ken ik inderdaad. Is voor mij vanuit Mijdrecht ook op fietsafstand (km of 15). Ben daar ook geweest, is idd heel mooi, heb er ook een rondleiding gedaan. Het schijnt dat ze er onder meer een heel bijzondere oven hebben. Moet er nog maar een keer naartoe want is alweer een jaar of 7 a 8 geleden. Mooi he, wonen in het Groene Hart! Groetjes, Paul

    Bericht aangepast op 09:01:29
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 09 Sep 2011 | 18:16:32

    Jij ook fijne avond en goed weekend. Ken het probleem van snel moeten reageren, heb ook regelmatig foto's die niet scherp zijn zeker op onverwachte momenten. Ach ja, zo houden we nog wat te wensen over toch? Gr, Paul

    Bericht aangepast op 09:00:20
  • profile image comment
    Door Huff• geplaatst op 13 Sep 2011 | 21:56:13

    Hoi Wim, nee, blonde strengen haar hadden ze niet, maar mooi zwart is niet lelijk en zal jou ook wel goed staan, denk ik. Heb ook nog nooit een blonde Indiaase mevrouw gezien of ze moet het haar gebleekt hebben!! Groet Ria.

    Bericht aangepast op 09:00:03
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 09 Sep 2011 | 17:53:09

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn hospitaal in Barcelona. Wij kwamen er bij toeval langs. Voor Barcelona tips als je weer gaat, zeker even Gerrit Gaspedaal vragen, die weet in deze stad heel veel bezienswaardigheden, zijn tips staan onder meer op de profielpagina van Yves. Groetjes, Paul

    Bericht aangepast op 08:53:13
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 08 Sep 2011 | 17:57:49

    Hoi Wim, bedankt voor je mooie reactie op mijn Erosie foto van Bolivia. Fijne avond. Groeten, Paul

    Bericht aangepast op 08:51:38
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 29 Aug 2011 | 19:21:05

    Graag gedaan hoor! Jij ook weer bedankt voor je reactie bij Heb je wat rijst voor mij?
    Nog een fijne avond!
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 08:45:19
  • profile image comment
    Door Sgtravel• geplaatst op 31 Aug 2011 | 18:25:51

    Hoi Wim,
    bedankt voor je reactie bij m'n foto van een vissende jongen op de Bunaken.
    Hij heeft er met z'n 3 vrienden aardig wat vissen uit gehaald, ik heb er ook nog 2 voorhem gevangen.

    Groet, Sander

    Bericht aangepast op 08:41:17
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 29 Aug 2011 | 17:43:40

    Bedankt voor je reacties bij mijn foto's. Dat wordt gewaardeerd.
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 08:37:34
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 28 Aug 2011 | 19:25:41

    Klopt Wim, ik sta er zelf op. Wel jammer, maar maar dat kon niet anders gezien de stand van de zon. Als je daar bent, kun je je niet voorstellen dat dit de 21ste eeuw is.
    Bedankt weer voor je reactie.
    vr gr
    Rein

    Bericht aangepast op 08:36:39
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 21 Aug 2011 | 19:08:57

    Hallo Wim
    Bedankt voor je reactie bij De aarde vanuit een vliegtuig. Je hebt gelijk, deze kan hij niet hebben ;-)
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 08:32:30
  • profile image comment
    Door Willemien• geplaatst op 25 Aug 2011 | 19:13:36

    Hallo Wim; ontvang van jou altijd leuke reacties bij de foto's. Erg leuk en waardeer het zeer. gr willemien

    Bericht aangepast op 08:32:23
  • profile image comment
    Door Gorke• geplaatst op 21 Aug 2011 | 15:05:34

    Hoi Wim,

    Volgens mij is het toegestaan hoor dat je dezelfde foto`s gebruikt bij je blogs. Zou het zelf wel een mooie aanvulling vinden. Wij zijn 3 keer in Myanmar geweest en heb nu al weer heimwee. We gaan nu eerst weer naar India maar we gaan zeker nog eens terug naar Myanmar. Fijne zondag verder en laat de rest van je blogs maar weer door komen ik vind het hartstikke leuk om te lezen.

    Groetjes, Margo

    Bericht aangepast op 08:31:44
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 24 Aug 2011 | 07:56:37

    Hoi Wim, bedankt voor je leuke reactie op mijn Green in Disguise foto van een sabeltandsprink-haan. Ik groene vingers...nou nee hoor...het is dat het de laatste tijd zo regent want anders was de helft van de planten in onze tuin alweer dood... Groetjes, Paul

    Bericht aangepast op 08:29:31
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 18 Aug 2011 | 12:52:56

    Hoi Wim,

    Bedankt voor je fijne reactie bij de Himbadames foto!!

    Groetjes en fijne dag
    Anita

    Bericht aangepast op 08:27:16
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 16 Aug 2011 | 19:16:32

    Ha Wim,
    Dank voor je mooie reactie bij Kinderdijk. Ben er vaak geweest, maar het is altijd mooi.
    Fijne avond,
    Corrie

    Bericht aangepast op 08:24:03
  • profile image comment
    Door Rsteeghs• geplaatst op 15 Aug 2011 | 15:35:19

    Ik dacht inderdaad al dat je in Angkor Wat staat op je foto, daar ben ik ook maar wel een andere tempel. Mooi daar he!

    Bericht aangepast op 08:21:07
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 15 Aug 2011 | 09:26:00

    Hallo Wim
    Bedankt voor je fijne reactie bij Sint-Vitus. Inderdaad heel indrukwekkend om te zien.
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 08:20:41
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 13 Aug 2011 | 20:57:44

    Okee, Tibet lijkt me ook prachtig. Ben ik nog niet geweest. Jij hebt al heel wat mooie landen bezocht zo te zien!
    Ik kijk uit naar je foto's!
    Rhoda

    Bericht aangepast op 08:18:37
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 16 Aug 2011 | 19:10:14

    ja dat komt er dan ook nog bij! Hard werken in de hoop wat geld te verdienen en dan bedrogen uitkomen. Ik zou niet in hun schoenen willen staan.

    Bericht aangepast op 08:17:14
  • profile image comment
    Door Rsteeghs• geplaatst op 14 Aug 2011 | 22:35:27

    staan wij nu in hetzelfde complex?

    Bericht aangepast op 08:13:41
  • profile image comment
    Door Rsteeghs• geplaatst op 14 Aug 2011 | 22:24:25

    oranje!

    Bericht aangepast op 08:13:40
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 13 Aug 2011 | 17:36:40

    Hallo Wim,
    De panda foto is genomen in een geboorte reservaat in Chengdu. De kans dat je een panda in het wild ziet is uitermate klein.
    Groetjes,
    Rhoda

    Bericht aangepast op 08:11:23
  • profile image comment
    Door Angelaa• geplaatst op 12 Aug 2011 | 20:44:51

    Bedankt voor je reactie! Ach, wat moet ik met zo'n hoedje... In Nederland wel handig tegen de regen natuurlijk! ;)

    Bericht aangepast op 08:10:19
  • profile image comment
    Door Fietser• geplaatst op 08 Aug 2011 | 18:48:30

    Hallo Wim, ben het helemaal met je eens, de Tibetaanse cultuur mag niet verloren gaan. Ik vind het een fantastisch land. Cultuur en natuur. Weet je soms waar ik die film kan zien? ben er erg benieuwd naar. Ben het ook met je eens dat Azie en het midden oosten 2 totaal verschillende culturen zijn. Ga binnenkort de Karakoram highway, stuk van de zijde route, fietsen in noord Pakistan en een stukje China. Heb van horen zeggen dat dit zeker zo mooi moet zijn als Tibet. Groet, Jan Willem

    Bericht aangepast op 08:09:27
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 08 Aug 2011 | 06:43:15

    Hoi Wim, bedankt voor je leuke reactie op mijn Picknickgeiten! Lijkt er idd op dat ze synchroon probeerden te zitten...was bijna gelukt ;) Groetjes, Paul

    Bericht aangepast op 08:08:13
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 07 Aug 2011 | 18:56:16

    Bedankt ook voor je fijne reactie bij Op Slot?
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 08:07:39
  • profile image comment
    Door Willemien• geplaatst op 09 Aug 2011 | 20:33:03