Vulture1960

profiel Vulture1960

Naam

Ferdi de Gier

Reviews

11

Foto's & tips

2509

Blogs

22

Lid sinds

19 December 2009

Favorieten

Fav. werelddeel

Zuid Amerika

Fav. land

Ecuador

Fav. stad

Barcelona, Vancouver, New Orleans

Over mij

Fotografie is mijn grote hobby, samen met reizen. Dit doe ik het liefst met mijn trouwe reisgezellin Jolanda. We reizen al meer als 30 jaar samen zowel in Nederland als in het buitenland. We zijn echte doeners. We wandelen, fietsen, zwemmen en we snorkelen graag. We reizen altijd met respect voor de locals en hun tradities. Altijd nieuwsgierig om nieuwe culturen, tradities en food te ontdekken.

Heb je kritische op of aanmerkingen op mijn foto’s, dan hoor ik dat graag. Ben hier om te leren.


Topfoto van de week - Vliegenmepper Galapagos style :)

Topfoto van de week - Wandeltocht Athabasca Glacier

Topblog van de week - Droomvlucht boven de Masai Mara

Topblog van de week - Overnachting in de woestijn

Mijn Motto

'Maakt niet uit waar je komt, je moet de schoonheid kunnen zien. Overal is wel iets moois te zien.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

D7100

Laat een reactie achter

3975 reactie(s) bij "Vulture1960"

  • profile image comment
    Door Menno Schaefer• geplaatst op 03 Feb 2020 | 18:14:38

    Ferdi dank je dat de foto van de spreeuwen tussen je favorieten mag staan. Gr Menno.

  • profile image comment
    Door HiyaWatty• geplaatst op 03 Feb 2020 | 16:22:47

    Thanks :)

  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 28 Jan 2020 | 09:22:15

    Dag Ferdi,
    Wat leuk dat je mijn foto uit Ambatolampy bij je favorieten hebt gezet. Dank voor je waardering en een fijne dag gewenst, Corrie

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 27 Jan 2020 | 05:51:01

    Dank je dat mijn baardmannetje bij je favorieten mag staan! Was echt ff lastig om m mooi scherp er op te krijgen dus super deze waardering!

  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 24 Jan 2020 | 16:29:05

    Dank je wel dat mijn wasfoto bij je favorieten mag staan. Leuk!

  • profile image comment
    Door Malou van Gorp• geplaatst op 24 Jan 2020 | 15:48:44

    Ja die is zeker nieuwsgierig! Prachtig om te zien.

  • profile image comment
    Door Menno Schaefer• geplaatst op 22 Jan 2020 | 21:54:31

    Ferdi weer erg bedankt dat de foto van IJsland tussen jou favorieten mag staan, gr Menno.

  • profile image comment
    Door Menno Schaefer• geplaatst op 19 Jan 2020 | 19:40:05

    Dank je Ferdi dat de foto van de hop tussen je favorieten mag staan, gr Menno.

  • profile image comment
    Door CDahlkamp• geplaatst op 15 Jan 2020 | 18:58:29

    Hoi Ferdi, Alvast veel plezier in Madeira. Wij vonden het er prachtig. Huur er zeker een auto en verken op je eigen tempo het eiland. De wandelingen langs de levada's zijn ook prachtig. Gr Christella

  • profile image comment
    Door RReintjes• geplaatst op 14 Jan 2020 | 10:39:42

    Hoi Ferdi,
    Bedankt voor je reactie en geloof mij maar Madeira gaat je verrassen. De beste tips die ik je kan geven is zeker een auto te huren, die is onontbeerlijk daar. Rond het eiland loopt een weg die je zeker moet nemen, af en toe erg smal, lekker spannend en het wemelt van de bochten. Je komt (zeker bij de noordkust) langs prachtige uitzichtpunten en gezellige plaatsjes. Af en toe sloegen we gewoon rechtsaf en gingen onze neus achterna Je komt dan op prachtige plekken terecht.
    Heel veel plezier in juli en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
    groetjes, Rob

  • profile image comment
    Door Martinhectors• geplaatst op 13 Jan 2020 | 18:24:11

    Bedankt Ferdi!

  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 08 Dec 2019 | 12:30:55

    Het lukt me niet om je dubbelportret te liken. Je houdt het te goed als de site het weer goed doet.

  • profile image comment
    Door Menno Schaefer• geplaatst op 04 Dec 2019 | 15:19:29

    Ferdi dank je dat de foto van de zeearend tussen jou favorieten mag staan.

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 30 Nov 2019 | 21:40:05

    Hoi Ferdi!
    Heel tof dat de foto 'Dwars door Tibet' bij je favorieten mag staan! Dank je wel!
    Groet,
    Marcel

  • profile image comment
    Door ClaudiaN• geplaatst op 30 Nov 2019 | 21:31:57

    Dank je wel Ferdi dat mijn foto van de Bana boys op stelten tot je favorieten mag behoren.

  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 22 Nov 2019 | 18:55:23

    Hoi Ferdi, dat is jammer dat je gezondheid te wensen overlaten. Ik hoop dat het volgende week de goede kant opgaat. Heb je belemmeringen door de hoge bloeddruk?? Fijn dat het met Julian goed gaat en dat jullie zo genieten op de camping.
    Wij zijn inderdaad 16 weken weggeweest en voor mijn gevoel hebben we heel Europa gezien. Eingelijk veel te veel maar het kwam zo uit. Het is me weer goed bevallen om te reizen met de camper, al zijn alle idioten op de weg te vinden in het Oosten van Europa en dat was lang niet altijd zonder gevaar. Ik ben al weer aan het aftellen, we gaan begin januari weer op pad. Fijn weekend gr. anita

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 22 Nov 2019 | 08:26:50

    Hoi Ferdi,
    Dank je wel dat de foto van de ijsberg in IJsland bij je favorieten mag staan. Dat waardeer ik enorm!
    Groetjes en een fijne dag,
    Marcel

  • profile image comment
    Door Meijnhout69• geplaatst op 24 Mar 2019 | 16:38:21

    Je hebt vanuit Zahara de la Sierra zeker een mooi uitzicht ook. Mooi zijn dan ook die gekleurde daken.

  • profile image comment
    Door Indi• geplaatst op 22 Mar 2019 | 06:39:49

    Hoi Ferdi bedankt voor de waardering voor dreigende lucht! Het was ook echt heel gaaf om te zien vanuit dat hoge standpunt,

  • profile image comment
    Door ChristaThieme• geplaatst op 17 Mar 2019 | 17:29:26

    Gaaf dat mijn foto van Serfaus in jouw lijst van favorieten mag staan Ferdi. Een mooie waardering!

  • profile image comment
    Door Chateau• geplaatst op 17 Mar 2019 | 16:22:58

    Hoi Ferdi, leuk dat mijn foto van het verkoopstertje uit Yangon bij jouw favorieten mag staan.
    Groet

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 16 Mar 2019 | 20:48:28

    Ha Ferdi, dank voor het favo maken van mijn Sortland foto, super leuk deze waardering!

  • profile image comment
    Door ChristaThieme• geplaatst op 12 Mar 2019 | 08:32:50

    Dank je voor de info over Portugal Ferdi. Ik ga van de week er eens goed voor zitten en de route uitpluizen. I k ben vooral een natuurmens maar af en toe een stadje meepikken vind ik oom leuk

  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 10 Mar 2019 | 19:57:55

    Super dat mijn ballonvaart bij je favo's mag staan. Dat waardeer ik.

  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 10 Mar 2019 | 15:09:17

    Hoi Ferdi. Volgens wiki is het de bonte ijsvogel ook al is ie dus zwart wit. bedankt voor je reactie. groetjes

  • profile image comment
    Door Chateau• geplaatst op 08 Mar 2019 | 14:17:22

    Hoi Ferdi,
    Dank voor je reacties. De kleuren in de bergen worden idd veroorzaakt door mineralen en metalen aanwezig in de grond.
    Groet

  • profile image comment
    Door Baatjes• geplaatst op 06 Mar 2019 | 19:13:28

    Hi! Beetje laat maar alsnog van harte met je eretitel van vorige week. Hartelijke groet, Sigrid

  • profile image comment
    Door VerelleSmith• geplaatst op 06 Mar 2019 | 05:58:51

    Hallo Fred, dank je voor je reactie, wij waren in september in Kenia, echter was de grote trek nog niet in volle gang, er was een grote concentratie gnoes en zebras aan de kant van de Serengeti. Aan de Maasai Mara kant veel minder. Maar er was nog genoeg te zien hoor.

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 03 Mar 2019 | 13:47:25

    Hoi Ferdi,
    Dank je voor de toelichting met betrekking tot het openen van de foto. Het ligt dus duidelijk aan mijn computer (een MAC). Ik hoorde van iemand anders dat hij hetzelfde probleem had. Gelukkig gaat het voor anderen dus blijkbaar wel goed.
    Groet,
    Marcel

  • profile image comment
    Door Saskiahamminga• geplaatst op 03 Mar 2019 | 10:14:42

    RR van de week, alsnog gefeliciteerd met deze mooie eretitel!

  • profile image comment
    Door Menno Schaefer• geplaatst op 02 Mar 2019 | 18:23:08

    Dank je voor je reactie. Dat is wel even balen als je net een weekje te vroeg bent.

  • profile image comment
    Door Meijnhout69• geplaatst op 02 Mar 2019 | 08:32:27

    Nog harte gefelicteerd met je eretitel. Mooie waardering voor je foto’s en je reacties.

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 01 Mar 2019 | 22:36:23

    Dank je wel voor je mooie compliment bij mijn foto van Antarctica, Ferdi!

  • profile image comment
    Door Ronderegt• geplaatst op 01 Mar 2019 | 22:07:52

    Proficiat Ferdi als RR van de week

  • profile image comment
    Door Travelbag• geplaatst op 01 Mar 2019 | 16:33:03

    Hoi Ferdi, bedankt voor je mooie woorden. Cuba was eigenlijk niet een land dat heel hoog op mijn lijstje stond, maar fotografisch kun je hier helemaal los gaan. Ik heb daar echt genoten en zou op verschillende plekken best meer tijd willen hebben. Heerlijk struinen door de straatjes en toch proberen om er af en toe wat anders dan anders van te maken.

  • profile image comment
    Door Antwan• geplaatst op 01 Mar 2019 | 14:17:16

    Hoi Ferdi,
    Dank voor je felicitatie.
    Gr, Antwan

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 28 Feb 2019 | 21:25:32

    Dank je wel voor je felicitatie voor de review, Ferdi!

  • profile image comment
    Door ThijsVDenBurg• geplaatst op 28 Feb 2019 | 20:59:21

    Dag Ferdi, dank voor je felicitaties.Ik ben er erg blij mee en was zeer verrast.

  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 28 Feb 2019 | 17:40:54

    Haha, geen wildlife bij mij? Kijk maar eens bij mijn foto's van Uganda, Namibië en Madagascar..
    Dank voor je reactie!

  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 28 Feb 2019 | 17:40:54

    Haha, geen wildlife bij mij? Kijk maar eens bij mijn foto's van Uganda, Namibië en Madagascar..
    Dank voor je reactie!

  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 28 Feb 2019 | 17:40:54

    Haha, geen wildlife bij mij? Kijk maar eens bij mijn foto's van Uganda, Namibië en Madagascar..
    Dank voor je reactie!

  • profile image comment
    Door Chateau• geplaatst op 28 Feb 2019 | 17:30:50

    Proficiat met je eretitel Ferdi,
    Groet

  • profile image comment
    Door Wisseschout• geplaatst op 28 Feb 2019 | 15:29:26

    Gefeliciteerd met deze prachtige eretitel.
    Groetjes
    Ina

  • profile image comment
    Door Willemien• geplaatst op 27 Feb 2019 | 23:09:17

    Gefeliciteerd met de eretitel. Leuke waardering. Geniet ervan

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 27 Feb 2019 | 21:03:42

    Hoi Ferdi,
    Gefeliciteerd met je verdiende eretitel!
    Groet,
    Marcel

  • profile image comment
    Door Marcvankessel• geplaatst op 27 Feb 2019 | 19:10:45

    Gefeliciteerd met je titel Ferdi.

  • profile image comment
    Door Travelbag• geplaatst op 27 Feb 2019 | 18:27:14

    Van harte met de titel reisreporter van de week

  • profile image comment
    Door Aticketto• geplaatst op 27 Feb 2019 | 18:04:35

    van harte met de eretitel RR van de week

  • profile image comment
    Door Indi• geplaatst op 27 Feb 2019 | 17:34:51

    Heel Ferdi, van harte met de eretitel en bedankt voor de vele waarderingen van mijn foto's!!! Groet Frank

  • profile image comment
    Door Hansdewildt• geplaatst op 27 Feb 2019 | 17:26:57

    RR van de week. Gefeliciteerd Ferdi.

  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 27 Feb 2019 | 16:30:39

    Gefeliciteerd met je titel Ferdi.

  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 27 Feb 2019 | 16:17:05

    Dank je wel Ferdi voor je snelle antwoord en leuk dat je weer eens RR van de week bent. Van harte gefeliciteerd en geniet van de aandacht!

  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 27 Feb 2019 | 15:55:05

    Van harte gefeliciteerd met je eretitel. Geniet van de eer en de aandacht, dik verdiend hoor!

  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 27 Feb 2019 | 15:55:05

    Van harte gefeliciteerd met je eretitel. Geniet van de eer en de aandacht, dik verdiend hoor!

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 27 Feb 2019 | 15:05:30

    Gefeliciteerd met je eretitel Ferdi, geniet er van!

  • profile image comment
    Door Marjolijn• geplaatst op 27 Feb 2019 | 14:05:36

    gefeliciteerd met je benoeming tot RR van de week

  • profile image comment
    Door REDACTIE• geplaatst op 27 Feb 2019 | 13:42:11

    Gefeliciteerd! De redactie heeft jou verkozen tot de Reisreporter van de week! Al hoog in de ranglijst en dat kan ook niet anders als je zo fanatiek bent met posten en reageren. Goed om te zien!

  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 27 Feb 2019 | 07:56:07

    Hoi Ferdi, het is op de zaterdag voor de Paas. Partners zijn van harte welkom..

  • profile image comment
    Door Marjolijn• geplaatst op 25 Feb 2019 | 19:06:09

    Dank voor je reactie. In Guimaraes staat inderdaad een paleis van de hertogen van Braganca, maar het stamslot van de familie (de laatste koninklijke familie van Portugal) staat in Braganca en daar is mijn foto genomen.

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 25 Feb 2019 | 14:27:10

    Alleen op het strand van Scheveningen bij een flinke westenwind zou het misschien handig zijn...

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 24 Feb 2019 | 14:01:19

    Ik heb er nog een foto van op de site staan geloof ik.

  • profile image comment
    Door Keunings76• geplaatst op 22 Feb 2019 | 21:56:19

    Dankje voor je feedback op de vraag over op de knieen de trap op. Ik vroeg het me gewoon af. Fijn weekend!

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 20 Feb 2019 | 11:50:47

    Ha Ferdi, dank voor het favo maken van mijn Aurora foto, super leuk! Het was ook zo waanzinnig mooi...

  • profile image comment
    Door Chateau• geplaatst op 19 Feb 2019 | 19:02:42

    Kwestie van kopiëren en plakken Ferdi.

  • profile image comment
    Door Chateau• geplaatst op 19 Feb 2019 | 19:00:30

    Hoi Ferdi,
    Bedankt voor de felicitatie bij mijn topblog.
    Groet

  • profile image comment
    Door WKerkhof• geplaatst op 18 Feb 2019 | 13:00:45

    Dankjewel Ferdi! Over minder dan twee weken zitten we er!
    Heel veel zin in! :)

  • profile image comment
    Door Wisseschout• geplaatst op 18 Feb 2019 | 05:16:45

    Hallo Ferdi
    Lief van je dat je mij beterschap wenst.
    Komt wel goed.
    Groetjes
    Ina

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 16 Feb 2019 | 19:45:18

    Aha! Wij zijn vandaag even van huis (Zoetermeer) naar Delft gewandeld. Heerlijk!

  • profile image comment
    Door ChristaThieme• geplaatst op 16 Feb 2019 | 19:21:16

    Ik wel, Knox Mountain. Daar heb ik ook gewandeld en zag een aantal herten vlakbij lopen :)

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 16 Feb 2019 | 19:08:38

    Dank voor het favo maken van mijn Reine foto, heel leuk die waardering!

  • profile image comment
    Door ChristaThieme• geplaatst op 16 Feb 2019 | 17:31:56

    Ben je op het Big White resort zelf geweest Ferdi?

  • profile image comment
    Door Chateau• geplaatst op 16 Feb 2019 | 16:08:51

    Wat leuk Ferdi dat je mijn foto van Piedras Rojas favoriet hebt gemaakt.
    Groet

  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 15 Feb 2019 | 13:54:44

    Bedankt voor je toffe reactie bij Schaapjes op de hoogvlakte. ja dit was een zeer mooie dichtbij bestemming. Groetjes! Edwina

  • profile image comment
    Door Karinm• geplaatst op 13 Feb 2019 | 16:46:01

    Ha Ferdi, dank voor de felicitatie! Leuk deze waardering!

  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 13 Feb 2019 | 15:46:10

    Hoi Ferdi, het blijft bijzonder de keuze voor het uitdelen van sterren. Ik kan er ook nooit een touw aan vastknopen, foto's waarvan ik het verwacht krijgen er geen een en andere weer wel. Ik had bij jou deze week zeker een foto van de Picos verwacht.. ach we gaan vrolijk verder toch. De waardering van de andere RR's zijn minstens zo fijn. Gr. anita

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 13 Feb 2019 | 14:43:14

    Hoi Ferdi,
    Dank je voor je mooie compliment!
    Groet,
    Marcel

  • profile image comment
    Door Indi• geplaatst op 13 Feb 2019 | 14:13:12

    Hoi Fred, zag je reactie bij de foto van de vrouw: ik weet ook niet hoe dit komt. Ben volgens mij een klein jaar geleden gestopt toen de site totaal niet meer werkte, ik dacht ga het weer proberen maar loopt nog steeds niet goed...:)

  • profile image comment
    Door JolandaSprokholt• geplaatst op 12 Feb 2019 | 09:25:42

    Hallo Ferdi, hartelijk dank voor je reactie.

  • profile image comment
    Door WKerkhof• geplaatst op 12 Feb 2019 | 09:13:11

    Hoi Ferdi,
    Sorry voor de late reactie... ik snap er niks van ik krijg steeds geen mails als ik een reactie ontvang en heb het in de inbox vorige week gemist...
    Wij gaan met Carnaval naar Jordanie, en in juli naar Miami. Haha nogal een groot verschil he!
    Groetjes Wies

  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 09 Feb 2019 | 15:33:25

    Bedankt voor je leuke reactie bij mijn foto. Groetjes!

  • profile image comment
    Door Gestreepteolifant• geplaatst op 09 Feb 2019 | 11:55:59

    Hoi Ferdi, dank voor al je leuke reacties op mijn foto's. Leuk dat jullie ook Ecuador een fijn land vinden. Jouw foto's zijn ook geweldig. Veel plezier op RR en geniet van het weekend.

  • profile image comment
    Door Hardom• geplaatst op 08 Feb 2019 | 19:21:06

    Hallo Ferdi, De plaatselijke lekkernij in Mongolië zijn noedels gevuld met schaap., groet Harry

  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 07 Feb 2019 | 18:51:25

    Bedankt voor je leuke reactie bij mijn Italië foto! Groetjes! Edwina

  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 31 Jan 2019 | 18:43:15

    Hoi Ferdi, wat fijn dat mij 'mooie lichtval'bij je favorieten mag staan. Ik ben er erg blij mee. Gr. anita

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 30 Jan 2019 | 15:57:10

    Dank je wel Ferdi, voor je compliment en wat leuk dat je deze foto als favoriet hebt gemarkeerd! Erg blij mee.
    Groet,
    Marcel

  • profile image comment
    Door MarryvanderGeest• geplaatst op 30 Jan 2019 | 14:08:00

    Dank je voor je compliment, ik heb wel iets met ochtendlicht.

  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 30 Jan 2019 | 12:41:06

    Hoi Ferdi, lief dat je het vraagt, het gaat beter dan verwacht..

  • profile image comment
    Door MarryvanderGeest• geplaatst op 30 Jan 2019 | 12:02:35

    Hoi , dank je voor je reactie op de regenboog Suriname foto. Blij mee. Gr Marry

  • profile image comment
    Door Wisseschout• geplaatst op 29 Jan 2019 | 18:28:38

    Nee officieel mag het niet. Maar de politie rijdt er gewoon rond dus ???!!!!

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 28 Jan 2019 | 20:30:42

    Dank voor je compliment, Ferdi! De natuur is daar schitterend en heel divers.

  • profile image comment
    Door MiekeDeHaas• geplaatst op 28 Jan 2019 | 09:43:39

    Hoi Ferdi. Dank je voor het favoriet maken van het karstgebergte in Puzhehei. Het is een bijzondere plek. Geniet van je kleinkind. Binnenkort nieuw profielfoto?

  • profile image comment
    Door Meijnhout69• geplaatst op 27 Jan 2019 | 08:36:48

    Bedankt voor je recties Ferdi. Ja, als het gaat kriebelen als je in dit geval mijn foto ziet, dan laat de foto goed zien wat ik wilde laten zien. Dat vind ik nou leuk.

  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 27 Jan 2019 | 07:44:31

    Hoi Ferdi, geen apen gezien behalve de aap achter het stuur... (mijn man)

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 25 Jan 2019 | 14:00:19

    Hoi Ferdi,
    Ja, vond ik ook. Ik was direct gegrepen door dat koppie.
    Groet,
    Marcel

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 23 Jan 2019 | 21:23:02

    Hoi Ferdi,
    Wat leuk dat je de cheeta foto als favoriet hebt gemarkeerd!
    Groet,
    Marcel

  • profile image comment
    Door Dalix• geplaatst op 21 Jan 2019 | 09:39:52

    Hallo Ferdi,
    Dank voor je compliment.
    Groet,
    Marcel

  • profile image comment
    Door Meijnhout69• geplaatst op 20 Jan 2019 | 20:09:59

    Bedankt voor je compliment. Genieten was het zeker. Ook de andere kant op was fantastisch om te zien en heb ik op de foto gezet.

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (2509)

'486209' door Vulture1960 '486209' door Vulture1960

CanadaIcefields Parkway

CanadaIcefields Parkway

Wandeltocht Athabasca

Vulture1960

Athabasca Glacier nis enorm, al wordt hij snel kleiner dat kan je aan de markeringspunten zien met de jaartallen. Het is er hoog en het is fris. Je kan een excursie nemen onder leiding van een geoefende gids om over de gletsjer te wandelen. Niet zonder gevaar want je verdwijnt zo in een spleet. Wij hebben alleen genoten van het uitzicht, Beetje pech het was een mistige frisse dag! Maar toch genoten van al het moois!

'460416' door Vulture1960 '460416' door Vulture1960

CanadaRocky Mountains

CanadaRocky Mountains

Banff, the valley

Vulture1960

Mooi met de gondel naar boven in het ski gebied van baff in alle 4 de richtingen echt een prachtig uitzicht ! Mooi gebied veel te doenzoyel in de zomer als in de winter

'416230' door Vulture1960 '416230' door Vulture1960

EcuadorGalapagos eilanden

EcuadorGalapagos eilanden

Vliegenmepper...Galap

Vulture1960

Op Espanola island werden niet alleen wij, maar ook de zeehonden achtervolgd door de vliegen. Eenvan deze 2 kleine zeehondjes had een leuke manier gevonden om ze weg te jagen! Hoeveel vliegen tel jij ? Groot kan je het goed zien! Voor deze foto ben ik in het zand gaan liggen ik wilde een foto op ooghoogte. Opeens hoorde ik Jo roppen Fer pas op achter je. Een van de vrouwtjes zeehonden vond mij kennelijk aantrekkelijk en wilde kennis maken :)

Laatste blogs (22)

Mijn fans (29)

Ik ben fan van (18)

Mijn favoriete foto's & tips van anderen (1396)

'1109062' door Menno Schaefer '1109062' door Menno Schaefer

NederlandGelderland

NederlandGelderland

Spreeuwendans

Menno Schaefer

Gisteren in de middag naar een plek gereden in Gelderland waar in de namiddag een ENORME zwerm spreeuwen zich verzamelt om hun slaapplek op te zoeken. Nu heb ik fenomeen al diverse malen mogen bewonderen maar dit was toch wel een heel grote zwerm. Een uur lang dansen ze in de lucht en vormen ze mooie figuren. De diverse roofvogel zie je ook in deze zwerm duiken voor een hapje. Prachtig om te zien en dat gewoon in ons eigen Nederland.

'1108929' door Graaf '1108929' door Graaf

NoorwegenNordland

NoorwegenNordland

Lynx

Graaf

De lynx (Lynx lynx) is de grootste katachtige van Europa. Het dier is prima aangepast aan het leven in gebieden met een sneeuwlaag tot 50 cm dikte. De lynx heeft behoefte aan voldoende dekking en verkiest daarom boslandschap afgewisseld met open plekken, rotshellingen en moeraszones om te jagen. Als schuilplaats gebruikt de lynx rotsspleten of verhoogde plekjes vaak op een zuidhelling. Lynxen markeren hun leefgebied door het spuiten van urine, zogenaamde geurvlaggen. Daarvoor gebruikt hij opvallende plekken, zoals boomstronken en uitstekende rotsen.