NanneThewis2013

profiel NanneThewis2013

Naam

Nanne de Boer

Reviews

0

Foto's & tips

81

Blogs

0

Lid sinds

05 November 2013

Favorieten

Fav. werelddeel

Europa

Fav. land

Italië

Fav. stad

Alkmaar

Over mij

Foto's maken is een hobby van mij geworden en vind het leuk om ook foto's van anderen te zien en zo ideeën op te doen

Mijn Motto

'De wereld is te mooi om thuis te blijven. '

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Olympus

Model

E620

Overige

Olympus en Samsung NX

Laat een reactie achter

11 reactie(s) bij "NanneThewis2013"

  • profile image comment
    Door WKerkhof• geplaatst op 24 Mar 2015 | 19:23:18

    Hoi Nanne,
    Gefeliciteerd met je rode ster! Het is echt een hele mooie foto!
    Groetjes Wies

    Bericht aangepast op 02:23:58
  • profile image comment
    Door Zandkorrel• geplaatst op 20 Apr 2015 | 18:20:08

    Hoi Nanne, ik weet 't inmiddels wel. Het gebeurde ook bij een foto van mij en na enig speuren kwam ik er achter dat het te maken had met foto's van Sicilië, ook alle eerder geplaatste foto's konden niet geopend worden. Volgens mij was de jouwe ook van Sicilië, toch? Inmiddels heeft de webmaster het probleem opgelost. Groeten, Mariëlle

    Bericht aangepast op 00:26:45
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 19 Mar 2015 | 16:56:22

    Dag Nanne,
    Leuk dat je Che herkent. Dank voor je reactie.
    Fijne avond,
    Corrie

    Bericht aangepast op 23:22:58
  • profile image comment
    Door Viona• geplaatst op 24 Apr 2015 | 16:07:35

    Oh echt niet? Hij lijkt er wel heel erg op, haha. Foutje, bedankt.
    Ik ga mijn foto eens opzoeken binnenkort :-)

    Bericht aangepast op 11:14:06
  • profile image comment
    Door Viona• geplaatst op 25 Mar 2015 | 21:21:11

    Hallo Nanne, bedankt voor je gelukswens! We waren in Waarland. Groetjes, Viona

    Bericht aangepast op 08:51:54
  • profile image comment
    Door Vulture1960• geplaatst op 06 May 2015 | 17:51:37

    Hoi Nanne,
    Graag gedaan. Vond het overigens wel een mooie foto!
    Groet Ferdi

    Bericht aangepast op 13:21:35
  • profile image comment
    Door Vulture1960• geplaatst op 06 May 2015 | 17:15:14

    hoi Nanne,
    Foto's uit dierentuinen mogen niet geplaatst worden alleen als ze heel erg zeldzaam zijn zie de FAQ.
    Groet Ferdi

    Bericht aangepast op 13:09:57
  • profile image comment
    Door Zandkorrel• geplaatst op 17 Apr 2015 | 17:33:35

    Hoi, er lijkt wat geks met je laatste foto, ik kan 'm niet openen, dan ga ik naar een andere pagina. Aangezien hij nog nul punten heeft, hebben anderen dat vast ook. Misschien even verwijderen en opnieuw plaatsen?

    Bericht aangepast op 11:57:45
  • profile image comment
    Door Deerik• geplaatst op 05 Mar 2015 | 17:06:26

    Hi Nanne,

    Te gek dat mijn 'SpotLights' foto als eerste tussen je favorieten mag staan!
    Dank voor deze waardering!

    gr, Erik

    Bericht aangepast op 09:00:35
  • profile image comment
    Door ASchonis• geplaatst op 13 Nov 2013 | 18:15:05

    Hallo Nanne,

    Bedankt voor je reactie op mijn giraf foto. Erg leuk om te lezen. Ik ben het met je eens dat ik er nog een stukje van af kon snijden. Moet zeggen dat ik zelf geen echt fotobewerkingsprogramma heb. Iphoto is waar ik mee werk (sinds twee jaar).

    Veel plezier hier en fijne avond!
    Annegien

    Bericht aangepast op 09:13:43
  • profile image comment
    Door Ejbaaijens• geplaatst op 07 Nov 2013 | 19:28:14

    Hoi Nanne,
    van harte welkom hier op de site. Je hebt al heel mooie foto's geplaatst! Even een advies: het beter om zo'n 3 foto's verspreid over de dag te plaatsen. Dan krijgen ze veel meer aandacht en leuke reacties en dat is juist zo leuk aan deze site. Mocht je willen reageren op andere foto's, dan klok je op de foto.
    Nog heel veel plezier!
    Groet, Erik

    Bericht aangepast op 09:03:01

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (81)

'489053' door NanneThewis2013 '489053' door NanneThewis2013

CubaHavana

CubaHavana

Buena Vista wijk in..

NanneThewis2013

De Buena Vista wijk is vooral bekend vanwege zijn muziekkanten. Het is een heel sfeervolle wijk, de mensen zijn er vriendelijk en gastvrij. Alles leeft op straat en de bevolking probeert, eigen producten te verkopen (bijv. fruit) zonder dat ze opdringerig zijn. Ondanks alle armoede, die je er ook duidelijk ziet voelt het niet onveilig. De mensen zijn al blij met weinig. Tip, neem pennen en potloden, zeep tandpasta, shampoo mee. In Cuba is hier een te kort aan.

'499376' door NanneThewis2013 '499376' door NanneThewis2013

ItaliëSiena

ItaliëSiena

Piazza Del Campo

NanneThewis2013

Piazza Del Campo in Siena is wel één van de bekendste pleinen van Italië. Het is beroemd o.a door het Palio (paardenren) die ieder jaar op 2 juli en 16 augustus gehouden worden. Het is een erg mooie en sfeervolle stad. Deze foto heb ik gemaakt vanaf een balkon, bij een bakker in een hoek van het plein. Bij de bakker ga je naar boven via een erg kleine en smalle trap en als je lang bent moet je bukkend lopen naar het balkon. Vanaf het balkon kan je lekker een hapje doen en het hele plein mooi op een foto vastleggen. Helaas was het geen mooi weer toen ik er was en vind ik de foto in zwart-wit mooier.

'486200' door NanneThewis2013 '486200' door NanneThewis2013

CubaPinar del Río

CubaPinar del Río

Huishouden van...Cuba

NanneThewis2013

In dit gebouw woont deze boer. Deze foto vind ik net een zoekplaatje, deze man is in ieder geval een dieren liefhebber. Zijn woning staat naast een een sigarenfabriek in de provincie Pinar Del rio. Uit deze regio komen de wereldberoemde Cubaanse sigaren. Een bezoek aan een sigarenfabriek is interessant en het is verstandig om daar sigaren te kopen en niet op straat. De kans is dan groot dat je belazerd wordt.

Community updates

REIZIGER VAN DE WEEK
20-11-2020 Verdien jij ook een rugzak van Eastpak? Elke week geven we een Eastpak-rugzak cadeau aan iemand die een reisdroom heeft waargemaakt: de Reiziger van de Week. Ben jij de volgende gelukkige? Je hebt nog t/m maandag 23 november 23:59:59 om jezelf of iemand anders te nomineren voor de huidige nominatieronde! Stuur hier je nominatie in.