Jan1948

profiel Jan1948

Naam

Jan Uiterwijk

Reviews

0

Foto's & tips

26

Blogs

3

Lid sinds

13 February 2013

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

Kameroen

Fav. stad

Muiden

Over mij

Reizen is mijn passie, al sinds mijn jeugd.
ik houd van oudheden, natuur en avontuur. Luxe en afzien afwisselen. Sinds 3 jr weduwnaar maar wil toch blijven reizen

Mijn Motto

'van reizen word je wijzer'

Over mijn camera

Type

Pocket

Merk

Sony

Model

cybershot

Overige

allemaal weggedaan

 

20 reactie(s) bij "Jan1948"

  • profile image comment

    Heel veel sterkte en beterschap Jan! Groet, Rhoda

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-06-26 10:27:31
  • profile image comment

    Hey Jan, Hoe is het gegaan met je cursus afgelopen maandag? Durf je al een fotootje te plaatsen? Groetjes, Rhoda

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-03-20 22:02:15
  • profile image comment

    Hi Jan, Wat leuk dat je je in het bewerken van foto's gaat verdiepen! Ik ben benieuwd naar je resultaten. En.... niet bang zijn, je kunt ze idd teveel bewerken, en dat zul je in het begin wellicht ook wel doen (of juist niet als je van de voorzichtige aard bent ;-0 ). Maar dat zie je vanzelf als je ze terugkijkt en met het origineel vergelijkt. Veel plezier met bewerken... Els

    Door abytravel • geplaatst op 2013-03-16 17:37:23
  • profile image comment

    Vond je mijn foto teveel bewerkt? Natuurlijk kan je foto's teveel bewerken en soms is het ook een kwestie van smaak. Ik ben heel benieuwd naar jouw eerste bewerkte foto maandag! Fijn weekend nog! Rhoda

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-03-16 14:11:48
  • profile image comment

    Dank voor je waardering Jan. Fijn dat je begrijpt dat ik ontroerd ben door zo'n boompje.

    Door corriedewinter • geplaatst op 2013-03-16 13:47:26
  • profile image comment

    Hahaha, ja ik ga goed op jouw foto's letten na maandag!

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-03-13 14:32:22
  • profile image comment

    Ja dat kan wel helpen als je er mensen kent. Lekker van genieten hoor en ik lees je verhalen wel weer ;-) Groetjes, Rhoda

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-03-13 12:48:34
  • profile image comment

    Het was n.a.v. jouw reactie op een foto die ik een foto of 4 terug geplaatst heb.

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-03-12 18:01:29
  • profile image comment

    De foto waarop een vrouw op haar hurken in Nepal de was doet.

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-03-12 17:51:37
  • profile image comment

    Hoi Jan, Ik heb de foto "wat mot je" een beetje bewerkt door er wat kleur uit te halen met het eenvoudige programma van Iphoto. Groetjes, Rhoda

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-03-12 14:30:13
  • profile image comment

    Hoi Jan, Helemaal mee eens! zowel wat betreft verbazen als cultuur snuiven! groetjes, Linde

    Door lindekorstjens • geplaatst op 2013-03-10 16:49:40
  • profile image comment

    Hoi Jan, bedankt voor je reactie op mijn zwart-wit foto. Nostalgie is inderdaad het woord dat er perfect bij past! Groetjes, Linde

    Door lindekorstjens • geplaatst op 2013-03-10 16:27:07
  • profile image comment

    Hoi Jan, dank je voor je leuke reactie op mijn winterfoto! Ik heb net een zomerse foto van Gambia geplaatst. Titel: verlangen. Ik ben echt toe aan de zomer! Groet, Erik

    Door ejbaaijens • geplaatst op 2013-03-10 15:39:12
  • profile image comment

    Hoi jan, Bedankt voor je reactie op de Begging Lady en andere foto,s. Heb nu even de tijd gevonden voor een bedankje. Groetjes Ton

    Door worldtraveller • geplaatst op 2013-03-10 10:52:42
  • profile image comment

    Ha Jan, Dank je wel voor je reacties weer. Fijn weekend nog! Rhoda

    Door Rhodaxx • geplaatst op 2013-03-09 17:55:45
  • profile image comment

    Leuke reactie Jan !

    Door HenkVanetie • geplaatst op 2013-03-09 15:22:24
  • profile image comment

    Dank je Jan voor je leuke reactie op mijn foto Groetjes Angelique

    Door angeliquespanjaard • geplaatst op 2013-03-07 12:43:00
  • profile image comment

    Hi Jan, Dankje voor je mooie reactie op mijn foto :) Thanks Anita

    Door AnitaOedit • geplaatst op 2013-03-07 11:17:23
  • profile image comment

    Hoi Jan. Ik snap wat je bedoelt. Wat toevallig dat het nu juist in het nieuws was. Ik zag het ook. Ik zou zo mee demonstreren want ik vind ook dat daar het stuk van de muur moet blijven, ik vond het heel indrukwekkend, ook? juist ook die beschilderde stukken. In een ander deel van Berlijn is een geweldig mooie en vrij nieuwe gedenkplaats gemaakt overigens. Ook erg de moeite waard. Helaas heb ik nog geen museums gezien. Het was te mooi weer toen ik er was en er is zo veel te zien. Hoop daar wel een keer terug te gaan, ook juist naar museums, want dat doe ik graag. Er staan (helaas....haha) eerst nu een paar andere üitjes op het program En de zomer komt er aan dus ook weer eens genieten van het mooie weer. ! groet, Jacomien.

    Door jacomien • geplaatst op 2013-03-06 11:02:18
  • profile image comment