FredPeursem1988

profiel FredPeursem1988

Naam

Fred Peursem

Reviews

0

Foto's & tips

36

Blogs

0

Lid sinds

05 March 2016

Favorieten

Fav. werelddeel

Afrika

Fav. land

Zuid-Afrika

Fav. stad

Kaapstad en Athene

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

D300S

Overige

Sigma 160-600 Sport lens Nikon 18-105 lens

Laat een reactie achter

17 reactie(s) bij "FredPeursem1988"

  • profile image comment
    Door Ronderegt• geplaatst op 11 Mar 2016 | 15:49:27

    Fred, gefeliciteerd met de titel nieuwkomer v.d. week

    Bericht aangepast op 09:38:26
  • profile image comment
    Door Jz-travel• geplaatst op 11 Mar 2016 | 15:08:52

    Hallo Fred

    Proficiat met de titel RR van de week ..... leuke stimulans om door te gaan.

    Groeten, Joop

    Bericht aangepast op 09:37:51
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 26 Mar 2016 | 20:24:14

    Hè Fred. Leuk dat je mijn leeuwenfoto uit Botswana nog hebt geliked eerder deze maand. Groet jantine

    Bericht aangepast op 16:26:53
  • profile image comment
    Door MiekeDeHaas• geplaatst op 14 Mar 2016 | 10:43:28

    Hallo Fred. Gefeliciteerd als nieuwkomer en gefeliciteerd met de rode ster. Geniet van de site. Gr. Mieke

    Bericht aangepast op 15:58:32
  • profile image comment
    Door Ciske• geplaatst op 13 Mar 2016 | 11:34:25

    Hoi Fred,
    Gefeliciteerd met je titel "nieuwkomer van de week" , geniet ervan en veel plezier op de site. Erg mooie foto's heb je al geplaatst .

    Fijne zondag , groetjes Gert.

    Bericht aangepast op 15:55:18
  • profile image comment
    Door WKerkhof• geplaatst op 12 Mar 2016 | 13:42:58

    Hoi Fred,
    Mooi begin als nieuwkomer van de week, gelijk een rode ster verdiend!
    Gefeliciteerd en veel plezier op de site
    Groetjes Wies

    Bericht aangepast op 15:53:05
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 11 Mar 2016 | 16:34:43

    Dag Fred,
    Leuk dat je nieuwkomer van de week bent geworden. Gefeliciteerd!
    Groet van Corrie

    Bericht aangepast op 12:21:59
  • profile image comment
    Door Reizendebeer• geplaatst op 18 Mar 2016 | 08:48:50

    Hoi Fred,
    Gefeliciteerd meet de nieuwkomer titel en de rode ster, wat een binnenkomer!

    gr Marc

    Bericht aangepast op 12:07:27
  • profile image comment
    Door ChristaThieme• geplaatst op 16 Mar 2016 | 06:16:59

    Gisteren tijdens het avondeten heb ik de suggestie eens in de groep gegooid en het hele gezin zei "jaaa, gaaf!"! Dus wie weet gaan we op volgende winter op husky safari! :)
    Groetjes, Christa

    Bericht aangepast op 11:57:37
  • profile image comment
    Door ChristaThieme• geplaatst op 12 Mar 2016 | 09:03:59

    Padaaah... niet alleen een rode ster maar ook nieuwkomer van de week! Dat had ik nog niet gezien dus ook daarmee gefeliciteerd!

    Bericht aangepast op 11:42:38
  • profile image comment
    Door Hansdewildt• geplaatst op 11 Mar 2016 | 18:13:02

    Hoi Fred,
    welkom op deze site en meteen nieuwkomer van de week. Gefeliciteerd.
    Geniet van deze leuke site !
    groetjes Hans

    Bericht aangepast op 11:42:35
  • profile image comment
    Door Jenny• geplaatst op 11 Mar 2016 | 18:00:25

    Hoi Fred,

    Van harte gefeliciteerd met je welverdiende rode ster en natuurlijk ook met de titel Nieuwkomer van de Week. Geniet van de eeuwige roem!

    Prettig weekend, Jenny

    Bericht aangepast op 11:42:24
  • profile image comment
    Door REDACTIE• geplaatst op 11 Mar 2016 | 14:45:44

    Beste Fred, Welkom op onze site!
    We hebben je voor deze week benoemd tot nieuwkomer van de week en verdiend hiermee extra punten!
    Je hebt al veel foto's geupload afgelopen week, zoals Marlies al aangeeft probeer hier variatie in te brengen. We zien graag nog meer van je voorbij komen.

    Gefeliciteerd! Groeten de redactie.

    Bericht aangepast op 11:41:57
  • profile image comment
    Door Enroute2• geplaatst op 07 Mar 2016 | 20:41:45

    Hoi Fred, welkom op de site. Even een tip: breng wat variatie aan in de titels bij je foto's, steeds dezelfde is eigenlijk 'not done'. Spiek anders even bij anderen als voorbeeld. Kun je het nog aanpassen? Gr, Marlies

    Bericht aangepast op 11:23:19
  • profile image comment
    Door Jeanne• geplaatst op 11 Mar 2016 | 19:16:44

    Gefeliciteerd en veel succes op de site!

    Groet,
    Jeanne

    Bericht aangepast op 12:14:20
  • profile image comment
    Door Ejbaaijens• geplaatst op 13 Mar 2016 | 19:29:22

    Hey Fred,
    wat een fantastische start als reisreporter! Schitterende foto's, zelfs een rode ster en dan ook nog nieuwkomer van de week! Van harte gefeliciteerd!!
    Groetjes, Erik

    Bericht aangepast op 12:06:34
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 11 Mar 2016 | 21:14:15

    Een rode ster en nieuwkomer vd week. Da's een mooi begin. Geniet van de aandacht. Gefeliciteerd.

    Bericht aangepast op 11:59:40

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (36)

'524502' door FredPeursem1988 '524502' door FredPeursem1988

SwazilandMlilwane Wildlife Sanctuary

SwazilandMlilwane Wildlife Sanctuary

Super Camouflage

FredPeursem1988

We kwamen deze bij toeval tegen omdat hij toevallig zijn kop bewoog. Anders hadden we hem niet op gemerkt. Later zagen we dat er op elke boom wel een paar zaten.

'525050' door FredPeursem1988 '525050' door FredPeursem1988

FinlandLapland

FinlandLapland

Sprookjes wereld

FredPeursem1988

Erg bijzonder om lekker bij het haardvuur te zitten en dan dit plaatje te mogen schieten, in een voor mij bijzonder licht. We zaten min of meer op het noorderlicht te wachten. Maar ik vond dit licht ook niet verkeerd

'524391' door FredPeursem1988 '524391' door FredPeursem1988

Zuid-AfrikaLimpopo

Zuid-AfrikaLimpopo

Perfecte pose

FredPeursem1988

Deze foto is genomen in het Hluhluwe national park. Tijden de avondsafari kwamen deze tegen. Eerst zittend op de grond en daarna poseerde hij mooi op een tak. Er zit wel een trieste kant aan dit park. Helaas toen wij er waren zijn er tijdens de volle maan 7 neushoorns gedood vanwege de hoorn. We hebben 3 neushoorns dood zien liggen.

Community updates

COLUMBUS COMMUNITYWEDSTRIJD 2021 IS VAN START

06-05-2021 Met een beetje vertraging is het dan eindelijk zover: we trappen af met de Columbus communitywedstrijd 2021! Sinds maart 2020 leven we in een nieuwe realiteit: een wereld waarin Corona niet alleen het gesprek van de dag is, maar onze levens er ook significant anders uit zijn gaan zien. Wij willen daar graag een tijdsdocument van maken met jullie foto's. Elke maand kunnen jullie foto's uploaden in een specifiek thema: het thema van mei is 'Steden in tijden van corona'. Niet alleen maak je kans op publicatie in Columbus, maar ook op fantastische reizen! Lees alles over de wedstrijd hier

DIT IS DE NIEUWE COLUMBUS!

01-04-2021 Morgen valt hij bij de abonnees op de mat: Columbus editie 98! In deze nieuwste editie gaan we op safari in Europa en duiken we in het avontuur op Raja Ampat in Indonesië, op Malta en in Iran. We roadtrippen langs de Engelse zuidkust en vinden het geluk in Bhutan. En dat is nog lang niet alles ... 

EEN KLEINE INTRODUCTIE ...
11-01-2021 Nu Saphira hopelijk lekker met de voetjes omhoog zit te genieten van haar verlof, wil ik graag de kans aangrijpen om mezelf even te introduceren bij jullie als tijdelijk vervangster van Saphira. Een aantal van jullie zal me (hopelijk) nog herinneren, want ik heb van 2008 tot 2011 jullie ook mogen helpen bij het wel en wee van de community. Na omzwervingen via o.a. National Geographic en Riksja Travel ben ik terug bij Columbus en zal ik jullie het komende half jaar zoveel mogelijk met raad en daad bijstaan. Heb je vragen, opmerkingen, kritiek of complimenten: mail me gerust! Ik zal m'n best doen je zo snel mogelijk te beantwoorden. Hartelijke groet, Vellah