Fotografie1234

profiel Fotografie1234

Naam

Danielle van Doorn

Reviews

0

Foto's & tips

38

Blogs

1

Lid sinds

29 July 2016

Over mij

Mijn naam is Danielle van Doorn. ik heb al een hoop reizen gemaakt in de loop der jaren.
Ik hou enorm van fotograferen in steden. Ik heb het geluk dat ik een lieve opa heb,
die mij al een aantal jaren meeneemt naar verschillende steden binnen Europa.
Ik ben ook met mijn nichten naar Parijs geweest en met mijn moeder naar Rome en Barcelona.
Ik ben nu 20 jaar, ik hoop nog vele steden, landen te zullen gaan bezoeken.
Ik vind het leuk om de foto's die ik maak te delen met andere.
Mijn profielfoto is gemaakt door mijn moeder. Ik zocht voor een geschikte foto voor mijn EP, die ik wilde gaan uitbrengen.
Naast dat ik fotografeer maak ik namelijk ook muziek. Ik schrijf eigen nummers.

Als je foto's van me wilt gebruiken, ben ik vereerd, vraag wel eerst even om toestemming :)

Over mijn camera

Merk

Nikon

Laat een reactie achter

58 reactie(s) bij "Fotografie1234"

  • profile image comment
    Door Pkoelewijn• geplaatst op 07 Aug 2016 | 20:20:59

    Beste Danielle, het lijkt me tamelijk vermoeiend om iedereen elke keer te bedanken voor een reactie op je foto's. Ik stel meer prijs op het jkrijgen van reacties op mijn foto's dan op bedankjes en ik weet bijna zeker dat de meeste Reisreporters er zo over denken. We proberen van elkaar te leren en goede ideeen op te doen door het uitwisselen van ervaringen en plaatjes en ook te genieten en te leren van elkaars belevenissen. Veel plezier op de site! Groet van Nel

    Bericht aangepast op 10:09:54
  • profile image comment
    Door Dennieboompje• geplaatst op 22 Aug 2017 | 02:00:36

    Dankieeee....alleen met z'n grootste ogen wastie full focussed op de lens van me camera :-)

    Bericht aangepast op 06:37:36
  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 22 Aug 2016 | 20:17:53

    Hoi danielle ik zie dat je een foto van mij, al wat je nalaat als favoriet hebt toegevoegd, daar ben ik erg blij mee, gr. anita

    Bericht aangepast op 06:26:18
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 11 Aug 2016 | 20:47:36

    Er zijn inderdaad beambten die de passagiers de trein induwen. Ze doen natuurlijk ook ander werk op het station.

    Bericht aangepast op 06:25:52
  • profile image comment
    Door AnneKetelaars• geplaatst op 06 Aug 2016 | 10:39:23

    Hoi Danielle, van harte gefeliciteerd met de titel Nieuwkomer van de week, geniet ervan ;)
    Groetjes van Anne

    Bericht aangepast op 06:25:39
  • profile image comment
    Door JoshuaX• geplaatst op 08 Oct 2016 | 11:51:59

    Hoi Danielle, dank je voor je felicitatie en ontzettend leuk dat mijn Ierland foto ook meteen bij je favorieten mag staan!
    Nog een fijn weekend
    Jos

    Bericht aangepast op 06:24:46
  • profile image comment
    Door Marcvankessel• geplaatst op 04 Aug 2016 | 11:08:46

    Gefeliciteerd Danielle. Terechte nieuwkomer vd week

    Bericht aangepast op 06:22:21
  • profile image comment
    Door Photofreak• geplaatst op 23 Aug 2016 | 16:42:13

    Hoi Danielle,
    Wat leuk dat mijn foto 'Verborgen plekje' bij jouw favorieten mag staan. Voel me vereerd. Dank je wel.
    Fijne avond.
    Groetjes, Ina

    Bericht aangepast op 21:17:41
  • profile image comment
    Door Pkoelewijn• geplaatst op 04 Aug 2016 | 20:53:03

    Hallo Danielle, gefeliciteerd met je titel " nieuwkomer van de week". Geniet van de eer! Groet van Nel

    Bericht aangepast op 21:06:04
  • profile image comment
    Door Marcvankessel• geplaatst op 04 Aug 2016 | 19:39:35

    Thanks Danielle

    Bericht aangepast op 21:05:42
  • profile image comment
    Door RReintjes• geplaatst op 04 Aug 2016 | 19:23:18

    Hoi Danielle,
    Bedankt voor je felicitatie en ook jij van harte gefeliciteerd als nieuwkomer van de week.
    groetjes, Rob

    Bericht aangepast op 21:05:28
  • profile image comment
    Door Hansdewildt• geplaatst op 04 Aug 2016 | 17:31:10

    Hoi Danielle,
    welkom op deze site en meteen nieuwkomer van de week. Nu zorgen dat je er niet verslaafd aan raakt.
    groetjes, Hans

    Bericht aangepast op 21:05:20
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 29 Jul 2016 | 19:04:04

    Welkom op de site. Je hebt een prachtige profielfoto.

    Bericht aangepast op 21:02:22
  • profile image comment
    Door Erictkindt• geplaatst op 11 Jan 2017 | 17:43:57

    dank voor de info mooie profielfoto:-)

    Bericht aangepast op 00:42:53
  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 02 Sep 2016 | 09:34:09

    Hoi Danielle en weer twee van mijn foto's bij je favorieten, super. Daar ben ik erg blij mee, gr. anita

    Bericht aangepast op 21:01:55
  • profile image comment
    Door HiyaWatty• geplaatst op 16 Dec 2016 | 07:56:22

    Thanks ;)

    Bericht aangepast op 20:52:07
  • profile image comment
    Door Willemien• geplaatst op 23 Aug 2016 | 12:23:06

    Ja dat klopt van de Japanners en Chinezen. Die zijn gek op alles wat blinkt. . Het is ook een schitterende plaats. Heb er van genoten. Prachtig zoals de muurwandeling.

    Bericht aangepast op 20:40:56
  • profile image comment
    Door Cobinho• geplaatst op 05 Aug 2016 | 12:51:10

    Het bestaat echt:
    http://songmeanings.com/songs/view/103365/

    Over alles bestaat vast wel een liedje!!!

    Bericht aangepast op 20:04:50
  • profile image comment
    Door Willemien• geplaatst op 01 Aug 2016 | 20:03:37

    Dank je wel Danielle voor je reactie op die leuke krullebol vogel. Het is ook een dotje. Welkom op de site en veel plezier hier. Je hebt al prachtige foto's geplaatst. En nog een compliment: je hebt een prachtige profielfoto.

    Bericht aangepast op 19:57:27
  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 30 Jul 2016 | 15:01:26

    Graag gedaan Danielle. Je hebt al mooie foto's geüpload, ben benieuwd wat je nog meer gaat plaatsen.
    Wat heb je een prachtige profielfoto trouwens.

    Groetjes Diana

    Bericht aangepast op 19:53:55
  • profile image comment
    Door Mathilde• geplaatst op 23 Aug 2016 | 05:34:24

    Ha Danielle, wat leuk dat je de foto van de mullah in Quom bij je favorieten geplaatst hebt, dank je wel, een mooie waardering! groeten van Jacqueline (=mathilde)

    Bericht aangepast op 17:13:22
  • profile image comment
    Door MiekeLejeunevdVen• geplaatst op 05 Aug 2016 | 10:20:57

    Danielle, gefeliciteerd als nieuwkomer van de week, je hebt 'n prachtige profiel foto!

    Bericht aangepast op 16:32:54
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 02 Aug 2016 | 20:30:09

    Zo zeg, jij bent lekker actief bezig! ;-)

    Bericht aangepast op 16:27:03
  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 30 Jul 2016 | 18:53:57

    Wat leuk! En al bekend bij het 'grote' publiek?

    Bericht aangepast op 16:20:19
  • profile image comment
    Door JMoerkens• geplaatst op 29 Jul 2016 | 21:29:56

    Haha nou, graag gedaan! :-P
    En je kunt niet altijd alles zien... zeker in Rome niet. Ben er twee keer een week geweest, en nog altijd niet alles gezien. Ooit was Rome mijn eerste trip buiten Nederland. En zoveel jaar later won ik vliegtickets naar Rome hier op de site. Heel leuk om te zien dat de stad nog altijd evenveel indruk op me maakte, terwijl ik tussendoor toch behoorlijk wat van de wereld gezien had! Rome blijft gewoon uniek!

    Bericht aangepast op 16:19:03
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 29 Jul 2016 | 19:32:11

    Dank voor je complimenten Danielle. Ik schrijf af en toe in het Columbusmagazine.
    Het zou best leuk zijn om een boek samen te stellen, maar het kost best veel tijd.
    Fijne avond,
    Corrie

    Bericht aangepast op 16:18:35
  • profile image comment
    Door Geo• geplaatst op 30 Aug 2016 | 06:21:08

    Hola Danielle
    Zo te zien heb je een drukke agenda. Welkom en veel plezier Op RR.
    Jou kinderfoto in Gambia bevalt mij zeer.
    Buena Suerte
    Geo

    Bericht aangepast op 21:08:21
  • profile image comment
    Door MiekeDeHaas• geplaatst op 05 Aug 2016 | 15:48:24

    Nieuwkomer van de week, gefeliciteerd. Heb naar je muziek geluisterd : "Butterfly". Je bent talentvol. Mieke

    Bericht aangepast op 19:29:44
  • profile image comment
    Door Agrotewal• geplaatst op 05 Aug 2016 | 11:40:54

    Van harte gefeliciteerd met de titel nieuwkomer van de week!

    Bericht aangepast op 19:28:56
  • profile image comment
    Door JMoerkens• geplaatst op 05 Aug 2016 | 11:40:13

    Leuk Daniëlle! Ik vond je al zo'n gezellige toevoeging hier op de site ;-) Dus nogmaals welkom! We hopen nog veel van je te gaan zien!

    Bericht aangepast op 19:28:55
  • profile image comment
    Door Nick1982• geplaatst op 05 Aug 2016 | 11:28:16

    Hallo Danielle,

    welkom op de site en gefeliciteerd met de titel nieuwkomer van de week.

    Groeten Nick

    Bericht aangepast op 19:28:38
  • profile image comment
    Door ALopezBlanco• geplaatst op 05 Aug 2016 | 07:53:56

    Nieuwkomer van de week, gefeliciteerd!

    Bericht aangepast op 19:27:52
  • profile image comment
    Door REDACTIE• geplaatst op 04 Aug 2016 | 10:27:38

    Hi Danielle,

    Allereerst van harte welkom op onze site als Columbus Travel Reisreporter. Zo te zien al heel wat leuke en prachtige foto's en tips geupload. Ga zo door, want we zijn natuurlijk nog veel meer benieuwd naar je reed bezochte bestemmingen.

    Je bent bij deze uitgeroepen tot Nieuwkomer van week 30 en verdiend hiermee extra punten!
    Van harte en veel plezier op onze site!

    Groeten de redactie.

    Bericht aangepast op 19:24:16
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 04 Aug 2016 | 07:53:01

    Ik merk dat je naast fotografie- en muziektalent ook begiftigd bent met marketingtalent ... ;-)

    Bericht aangepast op 19:23:40
  • profile image comment
    Door Lyske1980• geplaatst op 02 Aug 2016 | 08:06:25

    Hi Danielle,

    Couchsurfen kun je zeker ook met z'n tweeën doen, al is het dan misschien ietsje lastiger om een plek te vinden. Ik zou zeggen, probeer de site gewoon eens uit! Eng is het echt niet hoor, het is net zoiets als Airbnb maar dan gratis :-)

    Welkom op de site trouwens, mooie foto's heb je al geplaatst!

    Groetjes Liesbeth

    Bericht aangepast op 19:15:49
  • profile image comment
    Door Pkoelewijn• geplaatst op 31 Jul 2016 | 19:13:51

    Hallo Danielle, bedankt voor de roltrap-info. Leuk fllmpje! Groet van Nel

    Bericht aangepast op 19:11:10
  • profile image comment
    Door JMoerkens• geplaatst op 29 Jul 2016 | 21:19:38

    Leuk Daniëlle, dat je mijn foto's van Rome bekijkt!
    Welkom op de site, hoop dat je veel plezier gaat beleven hier :-)
    Fijn weekend,
    Hans

    Bericht aangepast op 19:05:41
  • profile image comment
    Door Dennieboompje• geplaatst op 19 Aug 2017 | 13:49:43

    Suriname is helaas geen goedkope bestemming en ligt ook niet naast de deur (wel een rechtstreekse 9 uurs vlucht)...als vriendje-lief met macrofotografie aan de gang wil gaan, kan hij dat liever met een camera doen waar een aparte fliser op geplaatst kan worden en waarmee ook de instellingen handmatig ingesteld kunnen worden, dan maak je pas heuse macro's ; -)....ik heb ook ongeveer een camera als dat van je vader (pentax w-90) maar begrijpelijkerwijs heb ik daar veel meer moeite mee want met die camera moet ik echt heel dichtbij het beesje en daar schriktie van en springt weg terwijl met een dslr camera met een losse macrolens hoef ik niet superdichtbij het beestje te komen en springt dan ook niet weg dus liever zet hij zijn geld daar in ipv eerst oefengeld aan niet de juiste camera daarvoor te spenderen :-)

    Bericht aangepast op 18:24:05
  • profile image comment
    Door Dennieboompje• geplaatst op 19 Aug 2017 | 13:38:41

    Khepput filmpje bekeken en het heeft inderdaad een behóórlijke macro, helaas is dit prijskaartje niet binnen mijn budget snif snik :'-(

    Bericht aangepast op 18:24:02
  • profile image comment
    Door Dennieboompje• geplaatst op 19 Aug 2017 | 13:06:44

    Thx voor je compiment Danielle, Kermitje was gelukkig wel ff dik een minuutje meewerkend want normaal gesproken issie schuw en moeilijk vindbaar....uhu, Suriname leent zich heel mooi voor (macro)natuurfotografie, ook de stad met z'n prachtige koloniale (houten) gebouwen maar dat wordt eerst flink sparen voor een bzoekje aan dit Zuid-Amerikaans gewoon nederlands sprekend land met z'n slechts half miljoen inwoners in een land dat 4x groter is dan NL en ook nogges voor 80% uit bos/oerwoud bestaat....wie weet ooit eens tot ziens aldanniet met opa erbij :-D

    Bericht aangepast op 18:23:25
  • profile image comment
    Door Deerik• geplaatst op 06 Sep 2016 | 20:36:01

    Hoi Danielle,

    Super leuk dat je "Dit is India II" en "Ochtendglorie" favoriet hebt gemaakt. Bedankt voor deze waardering, ben er erg blij mee!

    gr, Erik

    Bericht aangepast op 22:49:52
  • profile image comment
    Door AngelaBarto• geplaatst op 24 Aug 2016 | 21:04:18

    Bedankt voor je compliment!

    Bericht aangepast op 22:04:22
  • profile image comment
    Door JMoerkens• geplaatst op 24 Aug 2016 | 20:57:58

    Leuk! Ik heb vroeger ook veel gezongen, piano gespeeld en liedjes geschreven... doe er eigenlijk bijna niks meer mee... toch wel jammer. Treed je wel eens op?

    Bericht aangepast op 22:04:00
  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 07 Aug 2016 | 19:13:33

    Gefeliciteerd met je titel nieuwkomer van de week. Ik heb Butterfly geluisterd. Je hebt echt talent.

    Bericht aangepast op 20:48:03
  • profile image comment
    Door Oryx• geplaatst op 05 Aug 2016 | 12:01:39

    Welkom en veel plezier op RR! Gefeliciteerd met je "prijs"! Groeten, Paul

    Bericht aangepast op 20:38:08
  • profile image comment
    Door Travelireentje• geplaatst op 05 Aug 2016 | 11:53:54

    leuk nieuwkomer van de week gefeliciteerd!

    Bericht aangepast op 20:37:51
  • profile image comment
    Door Jacomien• geplaatst op 05 Aug 2016 | 08:13:02

    Hoi Danielle,
    gefeliciteerd als nieuwkomer van de week! Welkom!
    En geluk dat er bij jou niet werd gecontroleerd want je foto is zo mooi. Ik maakte er wel een paar foto's maar als je op de vingers getikt wordt is dat heel vervelend. Leuk dat jeer met je opa geweest bent! Groet, Jacomien

    Bericht aangepast op 20:36:51
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 04 Aug 2016 | 15:47:04

    Proficiat als Nieuwkomer van de week. Super!

    Bericht aangepast op 20:34:22
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 03 Aug 2016 | 16:50:08

    Leuk dat je ook muziek maakt. Heb net even met genoegen naar 'Believe' geluisterd. Ga zo door op het creatieve vlak!

    Bericht aangepast op 20:30:03
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 04 Aug 2016 | 11:49:51

    En dan ook nog eens Nieuwkomer van de Week ... Het houdt niet op ... ;-)

    Bericht aangepast op 20:20:35
  • profile image comment
    Door JSpauwen• geplaatst op 04 Aug 2016 | 11:40:04

    Hallo Daniëlle,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verkregen waardering als Nieuwkomer van de Week.
    Veel plezier op de site
    Groet,
    Jo

    Bericht aangepast op 20:20:28
  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 30 Jul 2016 | 16:27:32

    Dus je doet iets in de muziek?

    Bericht aangepast op 20:14:40
  • profile image comment
    Door Dianadm• geplaatst op 30 Jul 2016 | 16:24:40

    Punten krijg je door het aantal reacties en duimpjes die je bij je foto krijgt, maar ook jouw reacties bij andere foto's tellen mee, dus hoe actiever je bent, hoe meer punten. Extra punten krijg je als je foto of blog tot topfoto/blog van de week wordt gekozen en als je wordt uitgeroepen tot nieuwkomer of reisreporter van de week. Volgens mij staat de precieze puntentelling bij de faq van het community. Daar staan ook alle regels en voorwaarden.

    Groetjes Diana

    Bericht aangepast op 20:14:35
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 02 Aug 2016 | 15:55:00

    Hoi Danielle, Welkom op RR en bedankt voor je reakties om mijn leeuwen foto's. Groetjes Jantine

    Bericht aangepast op 20:12:12
  • profile image comment
    Door Cobinho• geplaatst op 29 Jul 2016 | 13:43:46

    Hi Danielle,
    als je reageert op een reactie, klik dan op de naam of foto van diegene. Dan kom je op haar'zijn pagina terecht. Laat daar een berichtje achter. Hiervan wordt zij/hij via een mailtje op de hoogte gesteld. Als je reageert bij je eigen foto, dan krijgt zij/hij daar geen bericht van. Het werkt anders dan FB.
    Mocht je nog vragen hebben stel ze... je zult merken dat RR'(st)ers heel behulpzaam zijn. Hoe dan ook welkom op de site en heel veel plezier, met veel foto's!
    Groet, Co

    Bericht aangepast op 20:10:42
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 31 Jul 2016 | 20:33:22

    Dank Danielle, ik had het zelf ook al gevonden. Leuk hoor!

    Bericht aangepast op 20:05:46
  • profile image comment
    Door JMoerkens• geplaatst op 29 Jul 2016 | 21:50:03

    Bij mij kwam het dus uit! ;-)
    Ik help het je hopen!

    Bericht aangepast op 19:59:36
  • profile image comment
    Door Manuele• geplaatst op 29 Jul 2016 | 15:50:23

    Hi Danielle, welkom op de site!

    Bericht aangepast op 19:58:19

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (38)

'535405' door Fotografie1234 '535405' door Fotografie1234

TsjechiëPraag

TsjechiëPraag

Langste Roltrap, metr

Fotografie1234

Dit is de roltrap van het metrostation Námestí Míru in Praag, de langste van Europa. Met een snelheid van 9 km per uur zoef je 100 meter naar beneden.

'537267' door Fotografie1234 '537267' door Fotografie1234

DuitslandWürzburg

DuitslandWürzburg

Vesting Marienberg...

Fotografie1234

Op een heuvel aan de rand van de stad Würzburg bevindt zich de vesting Marienberg. Van 1253 tot 1719 resideerden hier de prins-bisschoppen van Würzburg, totdat ze naar de Residentie verhuisden. Het werd ontworpen door Balthasar Neumann. Deze foto is vanuit de hoftuin gemaakt, op de achtergrond zie je de stad Würzburg.

'535212' door Fotografie1234 '535212' door Fotografie1234

TsjechiëPraag

TsjechiëPraag

Praag Spaanse...Synag

Fotografie1234

Thema: Sensational Cities. Praag, Josovov, Spaanse Synagoge. In de wijk Josovov in praag staat de Spaanse Synagoge, dit is na mijn mening de mooiste synagoge van Praag. Als je binnenin de synagoge staat en je kijkt naar boven dan zie je een magisch mooi plafond.

Laatste blogs (1)

Mijn favoriete foto's & tips van anderen (6)

'548051' door Fotografie1234 '548051' door Fotografie1234

MexicoPlaya del Carmen

MexicoPlaya del Carmen

Zie je me?

Fotografie1234

Hier ben ik hoor. Ik ben misschien een kleintje vergeleken met mijn vader en moeder neusbeer maar ik wil wel graag op de foto hoor. Zie je me?

'535530' door Mathilde '535530' door Mathilde

Iran

Iran

Mullah in Qom

Mathilde

De stad Qom is een heilige stad voor sjiitische moslims. Vanaf de 7de eeuw was het een heel belangrijk sjiitisch bedevaartsoord. In 816 stierf Fatima, de zus van de achtste Imam Reza, in deze stad, op doorreis naar haar broer in Mashad. Door haar mausoleum nam de faam van Qom toe. Van ver ziet je de gouden koepels en sierlijke minaretten van het heiligdom. Qom was ook de plek waar ayatollah Khomeini jarenlang woonde, studeerde en islamitisch onderwijs gaf. Onder leiding van een Mullah kan je het indrukwekkende complex met minaretten, gouden koepels, mooie binnenplaatsen en prachtig tegelwerk / mozaiek in Qom bezoeken. Het mausoleum van Fatima is niet toegankelijk voor niet-moslims.

'535388' door Photofreak '535388' door Photofreak

EthiopiëLalibela

EthiopiëLalibela

Verborgen plekje

Photofreak

Deze man heeft een bijzonder plekje gevonden om de bijbel te lezen. Wel lekker rustig en voor mij een mooi fotomoment. Ik vind het onvoorstelbaar dat deze kerken in de 13e eeuw gebouwd zijn. Met of zonder engelen(zie tekst foto 'kerken Lalibela'), ik vind het knap hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen.