CDahlkamp

Vanmorgen heb ik , in het kader van "op reis in eigen land", een bezoekje gebracht aan de klompenmaker in ons dorp. Het gaat om klompenmakerij Traas te Heinkenszand waar op ambachtelijke wijze klompen... Lees meer

April 2016 bezochten we voor het eerst Gambia. Via vrienden maken we kennis met Aisha en zij is onze gids. We leggen haar uit dat we graag buiten de gebaande paden reizen ; waarop zij ons vraagt of we... Lees meer

April 2016 bezoeken we voor de 2e keer Gambia. Onze eerste kennismaking met dit land was een jaar eerder en we vonden het geweldig. De bevolking kan de commerciële tak van ons land nog wat leren, want... Lees meer

Afgelopen jaar hebben we , als begin 50ers , 3 weken lang al backpackend door Lanka gereisd.Het vervoer hebben we afgewisseld met tuktuk, bus, trein en een enkele keer een taxi.Na een bezoekje aan Una... Lees meer

Maanden ben ik bezig geweest met het zorgvuldig uitstippelen van onze route in Sri Lanka. Wat waren we blij toen het reisadvies ,enkele weken voor ons vertrek, werd bijgesteld naar een positief reisad... Lees meer

Al maanden was ik bezig met de voorbereidingen van onze rondreis naar Sri Lanka. Zorgvuldig had ik alle bezienswaardigheden en accomodaties uitgezocht en zelfs ook al ecxursies geboekt. De bedoeling w... Lees meer