Buddy1966

profiel Buddy1966

Naam

Buddy Suwijn

Reviews

0

Foto's & tips

135

Blogs

0

Lid sinds

05 March 2011

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

Nepal

Fav. stad

Amsterdam

Over mij

Ik ben bezig met plaatjes maken vanaf 1987 eerst met Nikon F4 en F5 , en H'Blad 503CW, nu met D300 Nikon.

Mijn Motto

'Het ware reizen zit niet in afstand maar is het reizen in jezelf.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Overig

Model

Nikon D300, F4, F5;

Overige

Nikon: 10-20 mm 3.5; 70 mm 2.8 Macro; 70-200 mm 2.8 ED; 300 mm 4.0 ED; Carl Zeiss T*: 50 mm Distagon 4.0; 80 mm Planar 2.8; 150 mm Sonar 4.0.

Laat een reactie achter

75 reactie(s) bij "Buddy1966"

  • profile image comment
    Door Rsteeghs• geplaatst op 15 Sep 2011 | 13:42:54

    Hey Buddy!
    Dank je wel voor je leuke reactie en compliment bij mijn foto Haast!! Dat waardeer ik enorm!
    Groetjes, Rieneke

    Bericht aangepast op 06:11:56
  • profile image comment
    Door Dianethone• geplaatst op 18 Nov 2012 | 12:56:46

    Hallo Buddy,
    hoe was de reis naar de VS ?? Nog mooie foto's gemaakt??
    Fijne zondag nog!
    Gr,Diane

    Bericht aangepast op 18:57:56
  • profile image comment
    Door Meeko• geplaatst op 08 Feb 2012 | 13:03:35

    Hi Buddy,

    Bedankt voor je reactie op mijn foto 'boompje in Bryce Canyon NP!
    Natuurlijk had ik zelf ook al gezien dat de bovenkant van de boom niet helemaal op de foto stond, maar vond hem desalniettemin toch leuk genoeg om te plaatsen en gelukkig heb ik dat gedaan :-)
    Ik vind het sowieso erg fijn dat je eerlijk bent, dat waardeer ik zeker!

    Groetjes
    Natasja

    Bericht aangepast op 17:21:37
  • profile image comment
    Door Petra0212• geplaatst op 09 Mar 2011 | 12:37:24

    Bedankt voor je reactie. Nog een ding, je gebruikt het woord Velva 50 wat is dat??? Ik ben van plan in september de fotovakschool te gaan doen . de parttime icm mijn werk/

    Geniet van al de aandacht. Je zult het wel druk krijgen vandaag.

    gr Petra ps had per ongeluk dit bericht eerst naar mezelf gestuurd.

    Bericht aangepast op 14:31:46
  • profile image comment
    Door Angeliquespanjaard• geplaatst op 18 Mar 2013 | 22:11:00

    Dank je Buddy voor je leuke reactie

    Groetjes Angelique

    Bericht aangepast op 09:11:03
  • profile image comment
    Door Dianethone• geplaatst op 25 Jul 2012 | 08:20:24

    Hallo Buddy,
    Wauw,een mooier compliment kan ik niet krijgen hoor !
    Wel een ongewone trip van Salt Lake naar Portland,wat ga je allemaal zien??Zelf vertrek ik in september nog maar eens naar mijn geliefde Utah plus een stevige rondrit in New Mexico.Ik hoop dat de bosbranden ginder niet te veel roet in het eten gaan gooien!
    Ben alvast erg benieuwd naar de foto's die je gaat maken !
    Nog een fijne dag !
    Diane

    Bericht aangepast op 06:53:04
  • profile image comment
    Door Dianethone• geplaatst op 03 Jan 2013 | 11:24:30

    Hallo Buddy,
    Het zit er dik in dat ik dit jaar min of meer dezelfde trip ga maken zoals jij vorig jaar,voornamelijk dan Oregon,Washington om daarna te eindigen met nog een streepje Utah. Mijn vraag is :hoeveel tijd moet je uittrekken om de Columbia river gorge te doen,(ik neem aan dat je die wel gedaan hebt)en misschien nog enkele tips??

    Groetjes,Diane

    Bericht aangepast op 05:28:44
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 12 Mar 2011 | 17:32:25

    Hallo Buddy
    Graag gedaan hoor!
    Ik wil je ook nog feliciteren met je hele reeks foto's. Prachtige taferelen, schitterende kleuren en mooie afwerking met die zwarte kaders. Topfoto's zijn het!
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 00:45:30
  • profile image comment
    Door Tigoswol• geplaatst op 10 Mar 2011 | 16:54:53

    Nou dan kun je voorlopig nog wel even.
    Veel succes er zijn mooie foto's bij.
    Groetjes tiny

    Bericht aangepast op 00:43:09
  • profile image comment
    Door PaulHoo• geplaatst op 09 Mar 2011 | 12:04:45

    Hoi Buddy, gefeliciteerd met je topfoto van de week! Groeten, Paul

    Bericht aangepast op 22:16:25
  • profile image comment
    Door Indi• geplaatst op 09 Mar 2011 | 11:45:07

    Hoi Buddy, proficiat met de rode ster: verdiend, zij is prachtig!!! grtz Frank

    Bericht aangepast op 22:16:15
  • profile image comment
    Door Petra0212• geplaatst op 09 Mar 2011 | 11:41:45

    hallo Buddy, van harte gefeliciteerd met je prachige foto`s en niet alleen die van die bedoeine vrouw. Mag ik je iets vragen???? Heb je het haar gevraagd en gaf zij toestemming?????want zo makkelijk is dat niet in Egypte. gr en geniet Petra

    Bericht aangepast op 22:16:11
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 07 Mar 2011 | 15:19:18

    Hoi Buddy, Af ent oe heb ik ook nog moeite met bijbehorende teksten bij de foto's. Maar reisreporter gaat nu eenmaal niet alleen om de mooie plaatjes maar ook om de ervaringen en achtergronden. Het vraagt extra tijd en moeite van ons allen en het is niet alleen maar even wat foto's uploaden. Ondertussen geniet ik al wel van de foto's die je hebt geplaatst. Groet, Jan10e.

    Bericht aangepast op 22:13:55
  • profile image comment
    Door Silly• geplaatst op 14 Jan 2013 | 10:14:37

    Hallo Buddy,

    Hartelijk dank voor je mooie compliment en felicitatie.
    Ik ben er heel blij mee :))
    Leuk dat je mijn foto's bekeken hebt.

    Fijne dag, groetjes Sylvia

    Bericht aangepast op 12:05:33
  • profile image comment
    Door Woutercello• geplaatst op 09 Jan 2013 | 19:42:35

    Jullie herinneren het zich waarschijnlijk nog, vorig jaar en het jaar daar voor, heb ik de mooiste landen door de Columbus reisreporters laten bepalen! Nu ben ik op zoek naar de mooiste steden van de wereld! Ik ben dus op zoek naar steden waar er echt nog een authentieke sfeer hangt en waar je je in een andere wereld waant. Ik kan maar één enkel ding aan jullie, reisfanaten, vragen; WAT ZIJN DE 10 MOOISTE STEDEN VAN DE WERELD?
    Hartelijk dank voor het meewerken aan mijn vorige enquête en op het voorhand bedankt voor het geven van jouw favoriete steden! Hopelijk krijg ik een mooi beeld van DE steden in de wereld.
    Groetjes Wouter

    Bericht aangepast op 11:53:47
  • profile image comment
    Door Dianethone• geplaatst op 19 Nov 2012 | 17:49:49

    hoi Buddy,
    het doet me plezier dat je reis zo goed is meegevallen !! Ben echt benieuwd naar je foto's !!
    Groetjes,Diane

    Bericht aangepast op 10:38:25
  • profile image comment
    Door Harry-Eggens• geplaatst op 08 May 2012 | 00:40:38

    Hartelijk dank voor de ractie en mooie woorden, Buddy.
    Waardeer dat ten zeerste.
    Heb ook eens gekeken op Agami en daar staan inderdaad wereldplaten van zeer goede fotografen.
    Erg fraai werk allemaal!

    Groet,

    Harry

    Bericht aangepast op 06:22:36
  • profile image comment
    Door Vivelafem• geplaatst op 13 Apr 2011 | 06:17:13

    Hoi Buddy,
    Nee ik dacht inderdaad ook al, wow een hasselblad op reis! Ik neem de mijne nooit mee. Denk er ook over om hem te verkopen gezien ik er nog weinig mee doe. Want dan zou ik ook beide mee moeten slepen. Maar t is zo'n mooie camera...dus ik heb nog enige twijfels!
    Fijne dag en groetjes, Femke

    Bericht aangepast op 18:54:45
  • profile image comment
    Door Nancy Carels• geplaatst op 27 Mar 2011 | 20:20:04

    Buddy,

    Ik heb gelijk even gekeken op de website van Charlie Waite...wat een pareltjes. Zo zie ik ze graag. Ik had nog nooit gehoord van deze geweldige fotograaf, dus dankjewel voor de tip.

    Nancy

    Bericht aangepast op 18:18:53
  • profile image comment
    Door Abytravel• geplaatst op 25 Mar 2011 | 19:03:29

    Hi Buddy, zag je reactie bij Rhoda op de site en kon me daar best in vinden. Ook ik vind het jammer dat ze honden en katten min of meer uitsluiten van de site. Huisdieren vormen namelijk regelmatig het thema tijdens mijn reizen. (zie ook mijn tip "thema's fotograferen"
    Groetjes,
    Els

    Bericht aangepast op 18:14:12
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 24 Mar 2011 | 19:34:33

    Ik begrijp uit een aantal reacties dat jouw hondenfoto's verwijderd zijn. Bij mij is dat ook al gebeurd en ik vind dat erg jammer omdat ik overal in de wereld foto's maak met honden erop. Het gaat me niet om de hond maar om de hond in zijn omgeving, meer een straatbeeld dus.
    Groetjes,
    Rhoda

    Bericht aangepast op 18:12:12
  • profile image comment
    Door FOTOREDACTIE• geplaatst op 16 Mar 2011 | 08:05:52

    Beste Buddy

    Helaas hebben we je foto 'Hond bij meer' moeten verwijderen omdat het geen wild dier is, en het beeld niet typerend voor het bezochte land is of de cultuur reflecteert.

    Kijk ook eens op de FAQ-pagina voor alle tips en regels omtrent het plaatsen van foto's. Dit voorkomt teleurstellingen.
    Mocht je vragen hebben, mag je altijd mailen naar reisreporter@columbusmagazine.nl.
    Veel plezier nog op de site!

    Hartelijke groet,

    Het Reisreporter Team

    Bericht aangepast op 17:51:37
  • profile image comment
    Door FOTOREDACTIE• geplaatst op 16 Mar 2011 | 07:58:29

    Beste Buddy

    Helaas hebben we je foto 'Hond in Udaipur' moeten verwijderen omdat het geen wild dier is, en het beeld niet typerend voor het bezochte land is of de cultuur reflecteert.

    Kijk ook eens op de FAQ-pagina voor alle tips en regels omtrent het plaatsen van foto's. Dit voorkomt teleurstellingen.
    Mocht je vragen hebben, mag je altijd mailen naar reisreporter@columbusmagazine.nl.
    Veel plezier nog op de site!

    Hartelijke groet,

    Het Reisreporter Team

    Bericht aangepast op 17:51:34
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 16 Mar 2011 | 07:34:32

    Dat is goed om te lezen...! groet Jan10e

    Bericht aangepast op 17:51:23
  • profile image comment
    Door Vivelafem• geplaatst op 10 Mar 2011 | 18:14:37

    Hoi Buddy,
    Nog maar zo kort op reisreporter en je hebt al veel prachtige beelden erop staan. Ik word fan!

    Bericht aangepast op 17:35:45
  • profile image comment
    Door Jan-Petra• geplaatst op 10 Mar 2011 | 18:13:17

    De foto had ik al gewaardeerd met 5* maar bij deze alsnog de felicitaties voor de rode ster voor de foto van de week, DIK verdiend!
    groetjes Petra

    Bericht aangepast op 17:35:39
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 10 Mar 2011 | 10:15:09

    Hoi Buddy, Val jij even met je neus in de boter. Gelijk al een rode ster... en ik denk dat ze op de redaktie moeite hadden met kiezen welke foto van jou deze week een rode ster, want dat het er een van jou is geworden verbaasd me niet... Gefeliciteerd. Jantine

    Bericht aangepast op 17:34:56
  • profile image comment
    Door Wisseschout• geplaatst op 10 Mar 2011 | 09:58:05

    Gefeliciteerd met je rode ster. Zeer mooie foto.
    Ina

    Bericht aangepast op 17:34:48
  • profile image comment
    Door Jomo01• geplaatst op 10 Mar 2011 | 00:07:42

    Hallo Buddy,
    Proficiat met je Rode ster,prachtige foto!!!!
    Grt Johan

    Bericht aangepast op 17:34:44
  • profile image comment
    Door Mathilde• geplaatst op 09 Mar 2011 | 19:03:33

    Prachtige foto, zeer terecht een rode ster, van harte gefeliciteerd! Gr jacqueline (=rr mathilde)

    Bericht aangepast op 17:33:34
  • profile image comment
    Door Leeu• geplaatst op 09 Mar 2011 | 19:03:02

    Hoi Buddy,
    Gefeliciteerd met je topfoto van de week!
    groetjes,
    Paula

    Bericht aangepast op 17:33:33
  • profile image comment
    Door Nelita• geplaatst op 09 Mar 2011 | 16:21:35

    Hola Buddy,
    Top Foto van de Week !!!!!!!!
    Felicidades !!!!!!!!!!!!
    Salu2 de Nelita

    Bericht aangepast op 17:32:48
  • profile image comment
    Door Avangerven• geplaatst op 06 Mar 2011 | 15:21:01

    Hoi , heb gister gelijk op je web-site gekeken , daar heb je mooie foto's tussen staan !!Welkom op de site , heb je trouwens tijd over ? het werkt nl.érg verslavend !!Gr. Atie

    Bericht aangepast op 17:24:43
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 05 Mar 2011 | 16:28:24

    Ook namens mij hartelijk welkom. Je maakt prachtige foto's. Met een mooi bijschrift winnen ze zeker aan kracht.
    hartelijke groeten,
    Corrie

    Bericht aangepast op 17:22:55
  • profile image comment
    Door Willemein• geplaatst op 05 Mar 2011 | 16:24:30

    Welkom op de site, ik vind het jammer dat je bla bla bij de foto's zet,! maar je foto's zijn prachtig.

    Bericht aangepast op 17:22:48
  • profile image comment
    Door Floydian• geplaatst op 17 May 2013 | 13:13:59

    Hallo Buddy,

    Het kastje is maar een tool. Ik ken veel mensen met veel teveel geld die zoiets nieuws kopen als de mkIII of de D800 zonder ook maar enig besef of kennis van beeldverwerking. Een groot gedeelte van de foto gebeurd thuis, in de digitale doka. Wie daar niets presteert is beter af met dat zogenaamde oudje als een D300 en voldoende kennis in de digitale doka ;-)

    Fijn weekend,

    Henk

    Bericht aangepast op 00:58:15
  • profile image comment
    Door Floydian• geplaatst op 16 May 2013 | 13:36:16

    Hallo Buddy,

    Dank voor je bezoekjes en mooie woorden, waardeer ik ten zeerste.
    Je vraag omtrent mijn foto's......NEE, ik schiet geen HDR. Wat je ziet is het resultaat van slechts 1 foto. Ik vind HDR verschrikkelijk lelijk, tenzij het gebruikt wordt voor nachtopnames.
    Ik fotografeer uitsluitend in RAW en werk lang tot zeer lang aan mijn foto's om tot dit resultaat te komen. Natuurlijk het belangrijkste is er staan als het licht er is......vroeg op en laat naar bed........fotografie is niet altijd eenvoudig ;-)

    Groet,

    Henk

    Bericht aangepast op 00:56:21
  • profile image comment
    Door REDACTIE• geplaatst op 18 Mar 2013 | 12:57:33

    Beste Buddy,

    Helaas moeten we de foto: 'Dune 45 Climbing up' verwijderen. Toeristen op de foto's die geplaatst zijn, zijn niet toegestaan op onze website.

    Voor meer informatie over het uploaden van foto's hierbij de link: http://www.columbusmagazine.nl/reisreporter/hoe_werkt_het.html

    Met vriendelijke groet,

    Columbus Magazine
    Internetredactie

    Bericht aangepast op 23:41:35
  • profile image comment
    Door Sgtravel• geplaatst op 07 Feb 2013 | 19:10:34

    Hoi Buddy, bedankt voor je leuke reactie bij m'n foto van de week.
    Het uitzicht vanuit Laurebina is inderdaad schitterend alleen op de dag dat er naar toe liep kwam ik in een sneeuwstorm terecht waardoor ik er niets van zag, gelukkig was het de volgende ochtend kristal helder en was het uitzicht top !!!

    Groet, Sander

    Bericht aangepast op 22:22:13
  • profile image comment
    Door ERo• geplaatst op 01 Feb 2013 | 11:04:27

    Hi Buddy,
    Als nieuwkomer op deze site heb ik ook eens tussen jouw foto's gesnuffeld. Wat me daarbij opviel is dat je een eigen stijl hebt, zowel in landschaps- als in sociale fotografie. Ook viel me op dat je véél aandacht besteed aan/en weet hoe een foto gepresenteerd kan worden. Klasse !!!
    Groetjes, Eddy (België)

    Bericht aangepast op 22:20:07
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 18 Oct 2012 | 15:25:03

    Dag Buddy,
    Fijn dat je mijn reisblogs uit Patagonië hebt gelezen. Ik ben weer thuis en het artikel komt al in het novembernummer, dus meer blogs zitten er nu niet in.
    Zoals jij al zei: het is een fantastisch gebied!
    Fijne avond,
    Corrie

    Bericht aangepast op 20:03:02
  • profile image comment
    Door Woutercello• geplaatst op 21 Apr 2012 | 13:46:29

    Wow!
    Je hebt al heel wat landen bezocht en lijkt het me dan ook interessant te weten welke het meest in de smaak vielen? Kan je mij een top 10 doorsturen?
    Groetjes Wouter

    Bericht aangepast op 15:38:50
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 12 Mar 2012 | 14:38:26

    Hi Buddy,

    Bedankt voor je berichtje, mooie reis heb je gehad in Madagascar. Veel wat je noemt hebben we ook gezien. Maar Myanmar is natuurlijk ook niet verkeerd :-)). Veel plezier bij de voorbereidingen.

    Groetjes, Anita

    Bericht aangepast op 14:54:07
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 07 Mar 2012 | 13:31:48

    Hi Buddy,

    Wat een mooie onverwachte reactie van je op de foto van Madagascar. Ja, Madagascar is echt een geweldig mooi land he, ook in onze beleving.

    Reden ook voor jou om terug te gaan toch! Heb je er lang rondgereisd?

    We hebben ook lang nog niet alles gezien en gaan graag nog eens terug.

    Groetjes en fijne dag
    Anita

    Bericht aangepast op 14:45:31
  • profile image comment
    Door Nancy Carels• geplaatst op 14 Jan 2012 | 17:28:20

    Goeie grap Buddy...lekker scherp !

    Bericht aangepast op 12:43:16
  • profile image comment
    Door Jomo01• geplaatst op 12 Jan 2012 | 12:50:03

    Hallo Buddy,
    Ik was verrast bij het openen van de mail:Topfoto van de week.De foto heeft bij sommige RR de indruk gewekt dat het jongentje opgesloten zat.Hij zat daar zo vrij als een vogel te spelen.De foto was een experiment.Bedankt voor de felicitaties.

    Grt Johan

    Bericht aangepast op 12:39:24
  • profile image comment
    Door Diana• geplaatst op 06 Jan 2012 | 10:25:18

    Hé Buddy,

    al langer aktief zie ik; wat ben je mooie foto's aan het uploaden zeg!

    Groetjes, Diana

    PS 1966 is een topjaar..... :))

    Bericht aangepast op 12:17:58
  • profile image comment
    Door Esthers• geplaatst op 27 May 2011 | 07:50:08

    Bedankt voor je compliment op onze verentooi foto, we proberen graag een foto te schieten die
    niet iedereen maakt.
    Gr. Esther.

    Bericht aangepast op 06:00:33
  • profile image comment
    Door Nicole Franken• geplaatst op 02 Apr 2011 | 00:56:44

    Dankjewel ;-)

    Ben nu aan het opwarmen op Curacao, na dit ijzige avontuur!

    Tropische groet,
    Nicole.

    Bericht aangepast op 04:53:14
  • profile image comment
    Door Worldtraveller• geplaatst op 18 Mar 2011 | 12:06:55

    Buddy, even een goede raad. Je moet niet zxoveel foto,s zo kort achter elkaar plaatsen. Ze krijgen dan niet de aandacht die ze verdienen en dat zou jammer zijn.
    Groetjes
    Ton

    Bericht aangepast op 04:26:56
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 15 Mar 2011 | 22:54:42

    Dank je wel Buddy. Ik vermoed dat ik meer van jou foto's geniet dan jij van mijn plaatjes. Maar ik ben dan ook geen pro! groetjes jantine

    Bericht aangepast op 04:22:56
  • profile image comment
    Door Worldtraveller• geplaatst op 18 Mar 2011 | 14:04:47

    Wat ik van het systeem begrijp is dat ze pas echt beginnen mee te tellen als ze door 10 man zijn beoordeeld. Vandaar mijn berichtje:)
    Groetjes
    Ton

    Bericht aangepast op 04:20:49
  • profile image comment
    Door Dianethone• geplaatst op 17 Mar 2011 | 19:01:10

    Hey Buddy,wat mij betreft,laat maar komen die foto's hoor! Ik vond het spijtig dat die foto met de hond verwijderd is,ik had hem bij mijn favorieten gezet,vond trouwens niet dat het een "honden"foto was,voor mij waren de steiger en het landschap het onderwerp.
    Wat de vakantieplannen betreft,die staan op losse schroeven maar als het doorgaat dan word het voor de 11e keer de VS.Ja,ik weet,het wordt eentonig maar er is daar zoveel te zien.Ach,ik ben verslaafd aan dat land,zoveel is zeker !!
    Nog een prettige avond!
    Diane

    Bericht aangepast op 04:19:43
  • profile image comment
    Door FOTOREDACTIE• geplaatst op 15 Mar 2011 | 07:43:27

    Beste Buddy,

    Helaas hebben we je foto 'Hond bij meertje' moeten verwijderen omdat het geen wild dier is, en het beeld niet typerend voor het bezochte land is of de cultuur reflecteert.

    Kijk ook eens op de FAQ-pagina voor alle tips en regels omtrent het plaatsen van foto's. Dit voorkomt teleurstellingen.
    Mocht je vragen hebben, mag je altijd mailen naar reisreporter@columbusmagazine.nl.
    Veel plezier nog op de site!

    Hartelijke groet,

    Het Reisreporter Team

    Bericht aangepast op 04:14:36
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 10 Mar 2011 | 07:54:29

    Hoi Buddy, proficiat met de rode ster. Hij is echt prachtig! Ik heb net je website bekeken en zag toevallig de foto daar ook op staan. Daar heb je ook prachtige foto's op staan zeg. Ga zo door!
    Gr. Sandra

    Bericht aangepast op 04:11:23
  • profile image comment
    Door Hansdewildt• geplaatst op 09 Mar 2011 | 18:13:05

    Hoi Buddy,
    gefeliciteerd met de topfoto van de week. Heel erg verdiend, deze rode ster.
    Geniet van de felicitaties.
    groetjes,
    Hans

    Bericht aangepast op 04:10:02
  • profile image comment
    Door Dianethone• geplaatst op 09 Mar 2011 | 17:24:02

    Heel erg verdiend deze rode ster voor jouw bedoeine vrouw!! Je blijft er naar kijken!
    gr,Diane

    Bericht aangepast op 04:09:55
  • profile image comment
    Door Bartholda• geplaatst op 09 Mar 2011 | 16:53:45

    Hoi Buddy,
    Gefeliciteerd met je topfoto! Absoluut waard! In je reactie op de metadata gaf je aan dat de foto's uit het analoge tijdperk zijn. Absoluut niet te zien!

    Groetjes, Bartholda

    Bericht aangepast op 04:09:51
  • profile image comment
    Door Ellesr• geplaatst op 11 Mar 2011 | 13:09:50

    Hoi Buddy,

    Bedankt voor de complimenten, maar jij valt als nieuwkomer ook gelijk mooi binnen!

    Groetjes,
    elles

    Bericht aangepast op 04:07:15
  • profile image comment
    Door Diana• geplaatst op 10 Mar 2011 | 14:22:44

    Hoi Buddy,

    proficiat met het behalen van jouw rode ster; dat is meteen een goede binnenkomer!

    Groetjes, Diana

    Bericht aangepast op 04:05:35
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 10 Mar 2011 | 09:18:11

    Dank je wel voor je leuke reactie op de scharrelaar
    Gr. Sandra

    Bericht aangepast op 04:05:18
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 09 Mar 2011 | 19:39:45

    Hoi Buddy, verdiende rode ster voor je topfoto. Gefeliciteerd! groetjes, Lione en René

    Bericht aangepast op 04:04:19
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 09 Mar 2011 | 18:49:35

    Proficiat met je topfoto van de week! Ik vond ze toen al schitterend ( vandaar dat ze ook bij mijn favorieten staat) en vind dat deze zeker 5* waard is!
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 04:04:09
  • profile image comment
    Door Herman m• geplaatst op 09 Mar 2011 | 18:11:50

    Buddy,
    Van harte gefeliciteerd met je topfoto van de week.
    Gr.Herman.

    Bericht aangepast op 04:03:55
  • profile image comment
    Door Willemien• geplaatst op 09 Mar 2011 | 17:48:35

    Hallo Buddy, gefeliciteerd met je rode ster. Het is ook een prachtfoto. gr willemien

    Bericht aangepast op 04:03:42
  • profile image comment
    Door Schenkel• geplaatst op 09 Mar 2011 | 15:06:34

    Gefeliciteerd met je rode ster,is ook een prachtplaat,

    Hartelijke groet,
    Pieneke

    Bericht aangepast op 04:03:37
  • profile image comment
    Door Petra0212• geplaatst op 09 Mar 2011 | 14:33:46

    hallo Buddy, hartstikke bedankt voor je aanbod. Ik heb er ook veel zin, zal er alleen iets langer over doen, maar elke les vergroot de kennis en ervaring, gr Petra

    Bericht aangepast op 04:03:32
  • profile image comment
    Door Vivelafem• geplaatst op 09 Mar 2011 | 13:50:25

    Hartstikke terecht dat jouw bedoeine vrouw foto van de week is geworden!! Gefeliciteerd!

    Bericht aangepast op 04:03:26
  • profile image comment
    Door M0rtijn• geplaatst op 05 Mar 2011 | 16:57:05

    Hoi en welkom op de site! Echt prachtige foto's maar één tip, plaats er niet te veel achter elkaar, zo worden ze minder bekeken/gewaardeerd.
    Gr. Martijn

    Bericht aangepast op 04:02:31
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 08 Mar 2011 | 13:33:01

    ik denk dat 2 of 3 de max is per dag om andere kijkers enthousiast te houden, en ook niet vergeten om anderen te beoordelen.
    Veel plezier hier!

    Bericht aangepast op 04:01:12
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 07 Mar 2011 | 16:41:13

    Hoi Buddy,
    ik zie dat de tip om niet te veel achter elkaar te plaatsen al gegeven is...
    veel plezier hier op de site!

    Bericht aangepast op 03:59:25
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 07 Mar 2011 | 16:33:45

    Nou prima toch? Als je veel reiservaring hebt wordt je ook wel beetje blase. Ik merk het ook bij mezelf... dat je het al wel eerder ergens hebt gezien of meegemaakt. Maar ik bedenk me dan hoe ik het beleefde toen ik de eerste keer op de chinese muur stond of mijn eerste safariervaring in Zimbabwe... Sommige foto's op de site brengen juist weer leuke herinneringen boven uit het predigitale tijdperk van bestemmingen waar ik waarschijnlijk niet meer naar toe zal gaan, want ik ga graag naar voor mij nieuwe bestemmingen. Dus blijf lekker uploaden (met zo min mogelijk tekst) en veel plezier met RR.

    Bericht aangepast op 03:59:21
  • profile image comment
    Door FOTOREDACTIE• geplaatst op 07 Mar 2011 | 08:55:28

    Beste Buddy,

    Wat leuk dat dat je foto's hebt upgeload. Helaas is het niet toegestaan om foto's te voorzien van dezelfde onderschriften. We vragen je daarom de onderschriften van 'Rockies' en 'Grand Canyon' aan te passen binnen twee werkdagen, anders zijn wij helaas genoodzaakt deze foto's te verwijderen.

    Kijk ook eens op de FAQ-pagina voor alle tips en regels omtrent het plaatsen van foto's. Dit voorkomt teleurstellingen.
    Mocht je vragen hebben, mag je altijd mailen naar reisreporter@columbusmagazine.nl.
    Veel plezier nog op de site!

    Hartelijke groet,

    Het Reisreporter Team

    Bericht aangepast op 03:58:53
  • profile image comment
    Door Buddy1966• geplaatst op 05 Mar 2011 | 15:50:49

    bedankt voor de tip, ik doe het niet alleen voor de waardering maar wel voor het delen!

    Bericht aangepast op 03:56:00
  • profile image comment
    Door Bartholda• geplaatst op 05 Mar 2011 | 15:45:18

    Even een tip! Plaats niet teveel foto's achter elkaar op de site. Hierdoor krijgen ze niet de waardering die ze zeker waard zijn, maar dat geldt ook voor de foto's van andere reisreporters. Twee á drie per dag worden beter gewaardeerd.

    Groetjes, Bartholda

    Bericht aangepast op 03:55:57

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (135)

'303820' door Buddy1966 '303820' door Buddy1966

Egypte

Egypte

Bedoiene vrouw

Buddy1966

Op een route die vanuit Cairo naar Luxor via het westen van Egypte dwars door de zwarte, de witte en uiteindelijk de gele woestijn liep kwam ik tijdens een busstop deze bedoeine vrouw tegen het lijf. Haar ogen intrigeerden mij meteen en ik vroeg of ik dat mocht vastleggen. Verbaasd als ik was was dat geen probleem. Ik liet me dat geen tweede keer zeggen en zette de focus dan daar ook op.

'340928' door Buddy1966 '340928' door Buddy1966

ArgentiniëValdés-schiereiland

ArgentiniëValdés-schiereiland

Zuidkaper

Buddy1966

Zuidkaper net onder kust gespot vanuit een enorme rubberboot. De groep voor ons had de pech niets te zien en bij ons heeft moeders een half uur uit te water gesprongen, veel foto's mislukken maar gelukkig zit er ook een scherpe bij.

'304337' door Buddy1966 '304337' door Buddy1966

IndiaHimachal Pradesh

IndiaHimachal Pradesh

Bewaker in Amritsar..

Buddy1966

Deze man/wachter in het Amritsar golden templecomplex was erg relaxed en wilde maar wat graag op de foto's, buitengewoon mooie plek en hele fijne relaxte mensen aanrader!

Mijn fans (4)

Community updates

UPDATE
27-11-2020 Sinds deze week zijn de aantallen voor favorieten onder een individuele foto weer zichtbaar.

REIZIGER VAN DE WEEK
27-11-2020 Verdien jij ook een rugzak van Eastpak? Elke week geven we een Eastpak-rugzak cadeau aan iemand die een reisdroom heeft waargemaakt: de Reiziger van de Week. Ben jij de volgende gelukkige? Je hebt nog t/m maandag 30 november 23:59:59 om jezelf of iemand anders te nomineren voor de huidige nominatieronde! Stuur hier je nominatie in.

FOTOWEDSTIJD
06-11-2020 Deel jouw favoriete bosfoto en laat zelf zien hoe mooi en bijzonder bos is! Wie weet win jij één van de fantastische prijzen. Van weekendjes weg in een natuurhuisje in het bos tot privé-excursies met natuurexperts.  Zo doe je mee >

week 48 | Community toppers

Kampeer in Kakadu. Foto: Ellen69

1. Topreview: Het Cathedral Gorge State Park, Nevada door Martinhectors
2. Topfoto & tip: Kampeer in Kakadu door Ellen69
3. Communitylid van de week: RobHoekstra
4. Nieuwkomer: Henk Martens