Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Guatemala reisfoto's

Ga je naar Guatemala? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Guatemala. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Guatemala.

Foto Slideshow
Oeps. Ik kom er net achter dat ik mijn vorige eiland foto al eens eerder geplaatst heb….i’m sorry. Ik denk dat ik teveel met mn hoofd bij de stranden zat...
Markten zijn altijd bijzonder vind ik, maar een hele bijzondere is die van Chichicastenango in Guatemala. Deze markt wordt, behalve door toeristen, druk bezo...
Het is ook hoogst irritant! Net wanneer de lippen nog maar een paar centimeter van elkaar zijn verwijderd voor die eerste hartstochtelijke kus.... Juist ...
Onderweg, tijdens een boottocht naar Livingston, komen we veel vissers tegen. Hier een man die druk bezig is met zijn visnet. Ook worden we vergezeld door pr...
Een van de mooiste stadjes van Guatemala. Veel kleuren, geen wonder dat Unesco het stadje beschermt tegen de komst van Amerikaanse fastfoodzaken. Foto genome...
Lief klein stadje bij een groot meer. Een kratermeer dat steeds voller loopt met water gezien het geen uitweg heeft. Ook een bedreiging voor de vriendelijke ...
's Morgens om vijf uur gingen we op pad naar Tikal. Wildlife spotten en de prachtige tempels bezoeken. Schreeuwende apen, vreselijke hitte, harige vogelspinn...
De meeste RR'(st)ers weten ondertussen wel dat `The Jungle Book' één van mijn favoriete films is. En ik heb een zwak voor King Louie (Koning Lowietje). Ik ...
toegegeven, helemaal spontaan was deze foto niet. Dit meisje wist dat er regelmatig toeristen voorbij kwamen en dat ze haar graag wilde fotograferen. En ja o...
Overal ter wereld wordt de was gedaan. Zo ook in Antigua. Op een plein kwam ik deze wasplaats tegen waar dames de was aan het doen waren en waar (denk ik) de...
Tijdens Semana Santa, de goede week voor pasen, was iedereen druk bezig met de voorbereidingen voor de processie die later zou plaatsvinden. Jammer genoeg he...
Het Meer van Atitlan is omringd door twaalf vulkanen die zijn vernoemd naar de twaalf apostelen. Dit kratermeer ligt op 1500 m hoogte en laat steeds andere k...
Deze foto heb ik met gevaar voor eigen leven gemaakt... Nou nee, ik geloof niet dat hij giftig was, maar ik ben wel doodsbang voor spinnen, dus ik was er bes...
Wie verlangt er op deze grijze en koude decemberdag nou niet naar een subtropisch meer? Dit is het meer van Petén Itzá, vlak bij de Maya ruines van Tikal. ...
Lunchend aan het meer van Peten, zagen we deze kolibrie bij wat bloemen in de verte. Snel de zoomlens gepakt en een testshot gemaakt. De kolibrie vloog daarn...
Skelet van een kerk getroffen door een vroegere aardbeving in Antigua. Was een zonovergoten dag toen ik de foto nam, strak blauwe lucht. Genomen met een Iph...
In Todos Santos, a village in the mountains of Guatemala on the first of november, men are showing their manhood by riding a horse and drink untill they fall...
Op de markt in Santiago de Atitlán wordt van alles verkocht, ook de traditionele kleurige tafelkleden. Je kunt ze ook als wandkleed of speelkleed voor klein...
We steken het meer van Atitlán over en brengen een bezoek aan Santiago de Atitlán. Een klein plaatsje met een grote straatmarkt. Leuk om doorheen te lopen,...
Flores is een klein stadje op een schiereiland in het meer van Petén Itza. Een typisch midden-amerikaans stadje met een leuke boulevard vol barretjes en res...
We varen de Rio Dulce af richting oostkust (caribische kust), en komen uit in Livingstone. Je rweet niet wat je meemaakt. Livingstone is een typisch laid bac...
Het hele centrum van Chichicastenango is de plek waar de grootste indianen-markt ter wereld plaats vindt. Aan de rand ervan staat een klein kerkje, en als je...
Het leven van alledag; een huisje aan de grote weg in Gutemala. Taferelen die ik niet vaak genoeg mee kan maken/ vast kan leggen.
Terwijl alle reisgenoten zich vergaapten bij de grenspost en de stempels in hun paspoort bewonderden, liep ik in het rommelige veldje ernaast. Zoveel vlinder...
Tijdens een bezoek aan het populaire maya-complex Tikal viel mijn oog op een spin aan de boom. Kenmerken: Nikon D90, iso400, F5.6, 1/125, ISO400, 31mm lens
Rustig varend op de Rio Dulce kwamen we deze kleine verkoopsters tegen. Peddelend in hun bootjes probeerden ze kleinigheden zoals schelpjes te verkopen aan t...

_______________________________________

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.