Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Zwitserland reisfoto's

Ga je naar Zwitserland? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Zwitserland. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Zwitserland.

Foto Slideshow
De Silberhorn lag er ondanks het sombere weer prachtig bij. Een behoorlijke wind rondom de top gaf een bijzonder effect op de mooie suikerberg.
Het Jungfraujoch met zijn Aletsch gletscher blijven bijzondere schouwspelen. Eens in je leven als je naar de prijzen van het treintje kijkt. Als je er naarto...
Als je in Zwitserland woont mag een bezoek aan de Jungfraujoch en de Aletsch Gletsjer niet ontbreken. De reis er naartoe is al fantastisch, laat staan het ui...
Tijdens de 7 maanden dat ik in Zwitserland woonde heb ik zoveel mogelijk van het land proberen te zien. Vlakbij Luzern ligt de Pilatus, een berg waar je met ...
Dit is in de streek Unter-Engadin in het oosten van Zwitserland, nabij de grens met Italië en Oostenrijk. Je naaste buren wonen kilometers ver weg, zul je ...
Tijdens onze wintersport, een aantal jaar geleden, keken wij vanuit ons huisje in Mollens (in de buurt van Crans Montana), zo het dal in. Die avond kleurde d...
Der Berg, een Zwitserse film van Markus Imhoof uit 1990, speelt zich af in een weerstation op 2500m hoogte. 's Winters raakt het station afgesloten van de we...
Hoewel de meeste nachtvlinders inderdaad pas na de schemering actief worden, zijn er ook een aantal zgn. dagactieve soorten. Een hele bekende is het gamma-u...
Piz Gloria is de naam van een draaiend restaurant op de 2970 meter hoge Schilthorn in de Zwitserse Berner Alpen. Het restaurant dankt zijn naam aan de James ...
Hier zijn we op de Grote Sint-Bernhardpas, een paarhonderd meter verderop begint Italië. Deze foto is trouwens begin juni gemaakt, en daarmee dus een zomer...
Afgelopen zomer was ik op vakantie in Zwitserland, in het dorp Savièse, vlakbij Sion. Tijdens een avondwandeling net buiten het dorp maakte ik deze foto. ...
Na een flinke klim omhoog en zelfs het laatste stukje door de sneeuw (hartje augustus) een prachtig uitzicht als beloning. Tevens trots dat ik de klim heb vo...
Nog een foto uit Zwitserland in de buurt van Interlaken. Dit keer van de Eiger, althans volgens mijn vrouw, want ik kan die bergen niet uit elkaar houden. Zo...
In Zwitserland is het heerlijk wandelen. Mijn vrouw en ik zijn geen helden op het gebied van smalle paden met afgronden ernaast, maar een wandeling als deze,...
Met de berline expres dwars door Zwitserland. Je komst door de bergen en de dalen en hebt de rijn naast je. Heel rustig en erg aan te bevelen bij de ouderen.
Dit kiekje is genomen vanaf de Nydeggbrücke in Bern, één van Europa's charmantste hoofdsteden. Het uitzicht vanaf deze brug is waanzinnig mooi. De azuurbl...
Het prachtige Oeschinenmeer in het Zwitserse dorpje Kandersteg. Na een stevige wandeling beland je bij dit prachtige ijsmeer met waterval. Zeker een aanrader...
Op de terugweg vanaf Italië besloten we via Zwitserland te rijden om ook nog even wat mooie bergpassen mee te pakken. Er stond een enorme file voor de tunn...
Saas fee is een bekende wintersportplaats met een skigebied aan de voet van het bergmassief Mischabel, waarvan de Dom (4545 m) de hoogste berg is. Ook in de ...
Begin 2012 won ik op mijn werk een fotowedstrijd. De prijs was een Ipad en een reis naar de Geneve Motor Show, waar ik voor de collega's thuis, als reporter ...
Bespiegeling, weerspiegeling? Is boven wel boven bij deze reflectie van bomen, bergen, blauwe lucht en bebouwing in het meer bij Lenzerheide in het Zwiterse ...
De Gotthardpas ligt tussen Airolo en Andermatt In de 13 eeuw werden de eerste bruggen over de rivier de Reuss aan de noord zijde van de Gotthard gebouwd. Dez...
Deze jongen kalfjes met prachtige ogen kwam ik tegen tijdens een wandeling in de buurt van Crans Montana, waar ik een paar concerten gaf.
Wannneer de wolken optrekken verschijnt de magische Oeschinensee. Een diep blauw bergmeer op 1578 meter hoogte nabij Kandersteg. Boven de muur op de achtergr...
Onderweg vanaf het Comomeer naar huis reden we een stukje door de bergen. Hoewel niet iedereen uit de familie het erg leuk vond, heb ik er van genoten. En de...
Deze foto is genomen in Les Biniis, Savièse. Beneden in het dal ligt Sion. Savièse maakt deel uit van het district Sion en telt 6939 inwoners.
De omgeving Lauterbrunnen met al z'n watervallen en prachtige vallei is fantastisch om doorheen te wandelen, ook paragliden vanaf Murren en dan in de vallei ...
Van de week plaatste ik een foto van dit zelfde dal genomen op de ochtend na de nacht dat we er waren aangekomen. Die dag was het heerlijk weer tot het in de...
De omgeving Grindelwald is fantastisch om te wandelen. Mede mogelijk gemaakt door het gerinkel van de koebellen. Hier bij de Bachsee waren de koeien ook vert...
Op vakantie met kleine kinderen betekend niet meer in een ruk doorrijden naar het zuiden en terug, maar tegenwoordig zoeken we ongeveer halverwege een plek u...

_______________________________________

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.