Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Parijs reisfoto's

Ga je naar Parijs, Frankrijk? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Parijs, Frankrijk. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Parijs, Frankrijk.

Foto Slideshow
PARIS JE T'AIME Frankrijk, 2006 | Diverse regisseurs De Coen-broers, Wes Craven, Tom Tykwer, Walter Salles, Alfonso Cuáron, Alexander Payne, Gus van San...
Deze foto past helemaal bij de filmtitel "From Paris with Love". De foto is al bijna 40 jaar oud (is dus een scan) en herinnert aan de tijd dat ik met met m...
La Belle Noiseuse is een Franse dramafilm uit 1991. De film is deels gebaseerd op de novelle Le Chef-d'œuvre inconnu (1831) van de Franse auteur Honoré de ...
Het Louvre in Parijs heeft weinig woorden nodig. De pracht en praal waarin dit gebouwd is is ongeëvenaard! Op deze winterdag kwam de zon door de wolken heen...
Ik was op vakantie in Frankrijk en daar was een optocht in Disneyland waar deze wagen voorbij kwam. En ik heb er een foto van gemaakt
Op een grauwe dag in Parijs in de Arc de Triomphe geweest waarbij je een heel mooi uitzicht hebt op de Avenue des Champs Elysees.
In de wijk le Marais, Parijs, straatartiest met snor, naam onbekend, fietst rond op een soort vierwielig karretje met allerlei toeters en bellen, vindt het p...
er is ook nog een ondergronds leven onder elke grote stad, de metropolitain van Parijs is jachtig, gehaast, koud en snel. Ook hier is veel te zien, heel even...
hier beneden kan je je ook verbazen: toeristen gaan tot grote hoogten, de eiffeltoren is het meest bezochte toeristische monument ter wereld, hoe groot en zw...
Overal muziek in de wijk Marais van Parijs. Het zijn deze keer iets minder bekende instrumenten maar het is muziek waar ik van hou. . Er je zal als kind maar...
Met het gezicht naar het Westen en naar New York staat het vrijheidsbeeld in Parijs. het is een replica van het vrijheidsbeeld in New York. Hier in Parijs is...
De eerste ochtend van ons verblijf in Nanterre - een voorstadje van Parijs- bleek dat er een gezellige markt pal voor de deur van ons hotel gehouden werd. O...
Op de trappen bij de Grand Arche - de moderne versie van de Arc de Triomphe in het futuristische stadsdeel La Défense- is het goed toeven. Dat vinden niet ...
Een maand geleden was ik in de buurt van parijs/fontaine bleau om te klimmen. Eind van de dag reden we terug naar de camping en kwam ik voorbij dit....zo'n u...
Ik was in Frankrijk op vakantie en daar was een optocht. Daar heb ik dus daar gekeken. En dat was heel mooi en toen zag ik de wagen van de leeuwenkoning die ...
Ik was een weekend weg naar Disney land Parijs. Daar was een optocht daar heb ik gekeken. En dat was heel mooi . Zo mooi dat ik er een paar foto's van had g...
normaal gezien kan je de eifeltoren en de arc de triomp niet in één beeld vatten maar dankzij de reclame op een rondritbus is het mij toch gelukt
als je parijs bezoekt dan is een must toch wel een of andere show in een "nachtclub" zoals het Lido op de champs elysée. normaal mag je daar geen foto's nem...
Vanuit het paleis van Versaille heb je een prachtig uitzicht op de wijde omgeving aan bijna alle kanten rondom het paleis. Hier zie je het uitzicht dat Lodew...
We zijn in Parijs in de wijk Marais. Deze wijk is bekend omdat er veel grote mooie huizen staan, leuke winkels en eethuisjes en omdat er vooral veel Joodse g...
Alles weerspiegelt in Versaille. in de tuinen van het paleis staan overal prachtige beelden waar de hele zomer iedere zondag water uit spuit. Helaas zagen we...
Avond in Parijs. Na een paar uur rijden en een poosje in de file in Parijs staan we in de parkeergarage en gaan heerlijk een stukje Parijs opnieuw verkennen....
Ze houden mensen aan om mee te praten over hun geloof. Ze delen ook folders of brochures uit. En niet alleen deze twee mannen doen dat, nee op diverse plekke...
Op zondag is het leuk om naar "Marais" te gaan. Dit is de wijk waar de Synagoge staat en waar de Joodse eethuisjes zijn. Waar "kosjere" bakkerijen zijn en w...
Hij staat zo nu en dan met zijn telefoon, deze man in zijn zwarte pak met zijn hoed en zijn grote baard. Dat hij Joods is lijkt wel duidelijk. Misschien de ...
Vlakbij de Eiffeltoren vanaf de brug waar ook het vrijheidsbeeld staat, is dit het uitzicht dat je hebt. het doet denken aan La Defense maar dit is zeker zo ...
Tussen alle prachtige herfstbladeren en paddenstoelen, die ook in de tuinen en bossen van Versailles te zien zijn, staan de gouden hekken met tierelantijntje...
Versaille hoort bij Parijs. Het prachtige paleis is zeer indrukwekkend . Het park is ook heel indrukwekkend. En het bos mag er ook zijn! Het is herfst maar h...
Al tegen het donker lopen we over de Pont du Carrousel naar de overkant van de Seine op weg naar een Metrostation. De Pont des Arts is goed te zien en daar...
De avond is begonnen. De stad wordt steeds meer verlicht. vanaf de brug waar we lopen zien we dat het laatste zonlicht nog over de stad schijnt en sprookjes...

_______________________________________

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.