Login Reporter
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop
Azië > Nepal

Nepal reisfoto's

Ga je naar Nepal? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Nepal. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Nepal.

Foto Slideshow
Pret. Wat een pret heeft deze kleine op het beroemde Durbar plein in Kathmandu. Ik ben druk bezig met de voorbereiding van weer een reis naar Nepal en ik moe...
Deze prachtige en vriendelijke man, stopte tijdens zijn zware tocht om een praatje met ons te maken. Hij was erg nieuwsgierig naar ons. Hij vond het goed dat...
Na onze reis door India in 2004 zijn we begonnen aan 'n rondreis door Nepal. Vanaf het dakterras van ons hotel in Pokhara kijken we op het prachtige Annapurn...
In Bhaktapur kwamen we tijdens een wandeling dit jongetje tegen. Van achter dit verkeersbord stond dit kleine mannetje iedereen op het pleintje rustig te bek...
Een 30-tal km van het Chitwan National Park ligt het dorpje Devghat. Het is een belangrijke plek voor alle hindoes uit Nepal. Om bij het dorpje te raken moet...
Police Academy is een film uit 1984 en vorm de eerste film in de reeks Police Academy-films. De film werd geregisseerd door Hugh Wilson, en de hoofdrollen we...
Devghat, de samenvloeiing van de Trisuli rivier en de Kali Gandaki, de heilige stad... Een belangrijke plek voor alle hindoes in Nepal. Wie daar kan sterven ...
Op enkele kilometers van Kathmandu ligt het 'Pematsal Sakya Monastic Institute'. Jonge monniken worden er opgeleid en geschoold. Maar ook jonge monniken zijn...
Het viel mij in Kathmandu op dat we, zeker rond de tempels, veel oudere mensen in groepjes bij elkaar zagen staan en zitten. Zeg maar een soort ouderen-hangp...
Een paar dagen geleden was er nog een staking in Nepal. Onenigheden in het parlement. Gevolg een staking en geen gemotoriseerd verkeer op de wegen. Wel heerl...
Onderweg tijdens een trekking in het noorden van Nepal kwamen we deze vriendelijke mevrouw tegen. Ze had voer voor haar koe verzameld en was op weg naar haar...
Bhaktapur is een zeer sfeervol stadje war je je in het oude Nepal waant, zeker als je erg vroeg in de morgen naar het pottenbakkersplein gaat. Er hangt een h...
Crematie aan de heilige Bagmati rivier. Ook al gaat dit gepaard met een hele ceremonie en met veel eerbied voor de overledene, voor mij blijft het bizar. Wij...
In noord Nepal maakten we een prachtige trekking. Geen toerist gezien, slechts wij 3-en, een gids, een kok en 7 dragers. We voelden ons echte pioniers... In ...
Deze heilige man (sadhu) zagen we bij de Bagmati rivier, waar ook de crematies plaatsvinden. Holy man is een comedie uit 1998 met Eddie Murphy in de hoofdrol...
Deze mensen blijf ik toch bijzonder vinden, vooral rond de tempels van Pashupatinath zijn ze te vinden. overdag poseren ze voor de touristen tegen een klein...
Op weg naar Mount Everest Basecamp kwamen we in Dingboche. Onderweg hebben we veel vergezichten gezien, maar dit was de allermooiste. Typisch Nepalees met ge...
Onderweg naar Mount Everest Basecamp heb ik veel van deze bruggen overgestoken. Hoewel ze erg stevig overkomen, wil je er toch zo snel mogelijk overheen!
Op dag 7 kwamen we aan in Lobuche, onderweg naar Mount Everest Basecamp. Samen met mijn porter heb ik een korte hike gedaan naar the Khumbu gletsjer op 5000m...
The House of the Spirits is een romantische dramafilm uit 1993 onder regie van Bille August. Het verhaal is gebaseerd op het boek La casa de los espíritus...
Tijdens mijn wandeling door het dorpje Pithauli werd ik van alle kanten geroepen door de kinderen of ik een foto van ze wilde maken. Nu ben ik de moeilijkst...
Tijdens mijn verblijf in Chitwan NP verbleef ik in een afgelegen lodge midden in de natuur, niet ver hier vandaan was het dorpje Pithauli. 2 dagen per jaar ...
Een kijk op Pokhara het Fewa meer en Annapurna massief gezien vanaf het hotel waar ik vorige week verbleef op nog geen 50 meter van de world peace pagoda.(zi...
Pashupatinath, sādhu (Hindu holy man)... Door drukke stoffige wegen bereik je Pashupatinath, het crematorium van kathmandu. Overledenen worden binnen 6 uur...
Swayambhunath, beter bekend als de apentempel, doet zijn naam eer aan. Het oudste boeddhistische tempelcomplex van de Kathmanduvallei is omgeven door apen. ...
Tijdens een prachtige wandeling in een gebied nabij Pokhara hadden we regelmatig een mooi uitzicht op het Annapurna gebergte. Een uitzicht om van te genieten.
Tijdens een wandeling door Kathmandu kwamen we dit meisje tegen. Dit jonge meisie kijkt verlegen en verwonderd voor zich uit. Ze is duidelijk onder de indruk...
Gewoon weer een lieve vrouw uit Nepal, een van de velen. Ik kom haar tegen in Kathmandu, de stad waar je zoveel mooie mensen tegenkomt. Ze was net als ik op ...
Asahi Pentax ME. Foto uit 1986 nog een eind te lopen! op weg naar het Everest Basis Kamp. Wat een geweldige ervaring. Van Kathmandu met de bus naar Jir...
Op weg naar het Basiskamp van Mount Everest. Over gevaarlijke bruggen gesproken.... Een foto uit de oude doos. April 1986. Begonnen in Sydney. Onderweg n...

Reisaanbiedingen Nepal

Outsight Travel

Chitwan: op zoek naar rhino’s
Chitwan: op zoek naar rhino’s Een zoektocht naar wilde dieren. Je overnacht in de Jungle Safari Lodge gelegen aan de rand van het park in het sfeervolle en rustige dorpje Sauraha. Bekijk aanbieding
€ 49

Hoogtepunten van Nepal
Hoogtepunten van Nepal Maak kennis met de hoogtepunten van Nepal: de rust in Bandipur, de natuur van Chitwan en de gezelligheid in Pokhara! Reis rond per privé-auto met chauffeur. Bekijk aanbieding
6 dagen vanaf
€ 269

Raften op de Kali Gandaki
Raften op de Kali Gandaki De Kali Gandaki rivier ligt ten westen van Pokhara, een avontuurlijke raft-trip met vele stroomversnellingen, spectaculaire kloven, langs unieke uitzichten en witte stranden! Bekijk aanbieding
€ 179

Kathmandu Valley Trek
Kathmandu Valley Trek De Kathmandu Valley Trek is een populaire trekking in de Kathmandu vallei. Je loopt naar Nagarkot en Dhulikel, en je bezoekt middeleeuws Bhaktapur op de terugweg. Bekijk aanbieding
€ 169

Relaxen in The Last Resort
Relaxen in The Last Resort The Last Resort ligt op ongeveer drie uur rijden van Kathmandu, midden in de bergen en vlakbij de grens van Tibet. Je slaapt hier in sfeervolle, stevige safaritenten in de tuin. Bekijk aanbieding
€ 99

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.