Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Goa foto’s & tips

Ga je naar Goa, India? Doe alvast inspiratie op met de beste foto’s & tips Goa, India. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Goa, India.

Slideshow
Goa · India
Als de zon ondergaat in Goa ben je niet de enige op het strand. Honderden Indi√ęrs nemen nog een laatste duik in de zee, anderen hebben meer oog voor de zons...
Ik vraag me al heel lang af wat een 'Mojo' is, er zijn weet ik hoe veel songs waarin dat begrip voorkomt. Zou dit de oplossing zijn: het is de naam van h...
Goa · India
Zonsondergang op het strand van Goa. De dame is een serveerster van een restaurant. Vanaf het terras was ze een ideaal model om lekker vaak door mijn beeld t...
Goa is de kleinste deelstaat van India. In tegenstelling tot de rest van India was Goa een Portugese kolonie. Als enige staat in India leven er katholieken. ...
Goa · India
Tijdens een fietstochtje rondom Agonda kwamen we terecht op Cola Beach. Het werd toen beschreven als idyllisch en ongerept. Dat was het er inderdaad in 2003....
Imagine there's no Heaven It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today Imagine there's n...
Goa · India
We lopen in Panjim door de stad en brengen een bezoekje aan de plaatselijke vismarkt. Deze vrouw zat haar vis te verkopen. Ze had niet bepaald een vriendelij...
Dit meisje verkocht afgelopen vrijdag kettingen op het strand van Goa. Ik vind dat ze prachtige ogen heeft en ze wilde ook best even op de foto. Dit typeert ...
Goa · India
Rijstvelden blijven boeien door hun frisse groene aanblik. Vaak staan we er niet bij stil wat voor een arbeid er is verricht voordat we ons bordje nasi op ku...
Gisteren heb ik een zeer doffe, vieze foto geplaatst van een jongen die de straat aan het schoonblazen is onder de titel 'Sepia Tint ?'. Zijn werkzaamheden h...
Goa · India
Op de landtong tussen Khola Beach en Agonda Beach ligt dit fraaie strandje, bij laag water loop je zonder problemen hiernaartoe, bij hoog water zul je moeten...
Deze palmboom is een horizontale groeier. Dat heeft wel een groot voordeel. Als je kokosnoten wilt plukken dan hoef je niet de boom in. Je kunt ze gewoon sta...
Goa · India
Vlak in de buurt van Agonda beach werd er hard op het land gewerkt . Er werden jonge watermeloenplantjes geplant. Uit een naburige beek werd het water in gro...
We stonden bij een winkeltje te kijken wat er zoal verkocht werd. Ineens kwam er een klein kindje boven de toonbank uit om te kijken naar ons. (gescande dia).
Goa · India
Op de vismarkt van Calangute is het altijd een kabaal van jewelste. Ieder prijst zijn eigen waren aan. Het is altijd de kunst om net voor sluitingstijd alles...
De netten hebben de hele dag liggen drogen op het strand. In het licht van de ondergaande zon worden ze weer aan boord gehesen, hopend op een goede vangst d...
Goa · India
Goa is een deelstaat van India. Goa is de kleinste Indiase staat qua oppervlakte. Het dagelijkse leven speelt zich hier elke dag op straat af. Tijdens een o...
Ruim een jaar geleden 'zag' ik dit plaatje, zoals beschreven in mijn verhaal 'Een blog van niks' was ik toen 10 seconden te laat om daadwerkelijk de foto te ...
Goa · India
Tijdens ons verblijf in Goa hebben we diverse keren een fiets gehuurd om de omgeving te verkennen. Op veel plaatsen waren kleine rijstveldjes, kraamkamers, ...
Na een rondreis door India is het heerlijk om een weekje uit te rusten in Goa. Deze goedlachse dame kwam iedere dag even een praatje maken op het strand en ...
Goa · India
Het is nog vroeg als we de markt van Ponda afstruinen. Eén van onze vele favoriete bezigheden op vakantie. Deze dame is er zoals gewoonlijk weer vroeg bij e...
het wordt donker op het strand in noord Goa. Er varen nog 2 bootjes met parachutes erachter voor dat de zon echt onder is.
Goa · India
Deze foto heb ik genomen op Cola Beach in Goa. Tot 2004, toen wij er waren, was het een vrijwel onontdekt strandje. Van een local kregen we een tip om daar e...
Uit het dagboek van een heilige koe: "Verdorie, ik sta hier al zeker een kwartier voor de deur en ze komen me niet helpen. Ik dacht toch dat ik gisterenavo...
Goa · India
Het Holi-festival meemaken in India was altijd al een grote droom van me geweest. Afgelopen maart kwam deze eindelijk in vervulling! En wat een spektakel van...
Via een toevallige ontmoeting kwamen terecht in een bungalowtje op het strand van Agonda in Goa. Uitzicht op zee, wat wil je nog meer? Iedere avond kwam er e...
Goa · India
Mijn mooiste reis dit jaar was toch wel de reis door zuid India. Wat een tempelpracht in Tamil Nadu, natuur in Kerala, oudheden in Hampi, het strand in Goa m...
In Goa zijn we per bus naar de vismarkt van Karwar gegaan. Op de terugweg stopte de bus voor een pauze en konden we even naar buiten om een paar foto's te ne...
Goa · India
De zon is bijna onder in Goa, het laatste licht schijnt mooi op dit Indiase groepje mensen die in het water net zo genieten als wij die op het strand staan.
Vanuit onze accommodatie zijn we te voet naar de Flea-market van Anjuna gelopen. Altijd gezellig om die lokale sfeer op te snuiven. Over het strand gaan we t...

Reisaanbiedingen Azië en Midden-Oosten

SRC Individueel

Vietnam privéreis
Vietnam privéreis Levendige metropolen, idyllische dorpjes, groene rijstvelden, witte stranden, rivierdelta’s en rijzende bergen. Ervaar het pure Vietnamese leven!(incl. vlucht) Bekijk aanbieding
18 dagen vanaf
‚ā¨ 2109

Sri Lanka privéreis
Sri Lanka privéreis Deze reis is de perfecte mix van de belangrijkste bezienswaardigheden, het koloniale verleden, de natuur en ontspanning! (incl. vlucht) Bekijk aanbieding
16 dagen vanaf
‚ā¨ 1998

Bhutan privéreis
Bhutan privéreis Laat je betoveren door de schoonheid van de schitterende natuur, de traditionele cultuur en de vriendelijke bevolking in dit land! (incl. vlucht) Bekijk aanbieding
19 dagen vanaf
‚ā¨ 4235

Rajasthan en Agra privéreis
Rajasthan en Agra privéreis Ontdek in een auto met privéchauffeur en met gidsen alles waar India beroemd om is: Taj Mahal, Udaipur, Amber en Jaipur. (incl. vlucht) Bekijk aanbieding
16 dagen vanaf
‚ā¨ 1539

Regel je India visum
Regel je India visum Vermijd lange rijen voor de ambassade en laat je visum eenvoudig regelen door VisumCentrale. Snel safe en simpel. Fee is exclusief kosten van het visum zelf. Bekijk aanbieding
fee
vanaf
‚ā¨ 79

Boek vliegtickets met korting

Boek je vliegtickets, met korting voor Abonnees.