Susanne12345

profiel Susanne12345

Naam

su me

Reviews

0

Foto's & tips

269

Blogs

0

Lid sinds

14 June 2008

Favorieten

Fav. werelddeel

Noord en Midden Amerika

Fav. land

Guatemala

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Pentax

Laat een reactie achter

95 reactie(s) bij "Susanne12345"

  • profile image comment
    Door Nansje• geplaatst op 02 May 2009 | 20:42:04

    Susanne , mooie foto's heb je hier hoor.. Gr. Nance

    Bericht aangepast op 11:16:05
  • profile image comment
    Door Fvanholstein• geplaatst op 01 Oct 2008 | 14:52:40

    Hoi Susanne,

    Erg mooie foto's staan op jouw site!
    Het is vooral leuk om de foto's van Costa Rica, Nicaraqua, Honduras en Guatamala te zien, aangezien ik daar ook geweest ben. En naar China ga ik misschien volgend jaar, dus daar kan ik alvast inspiratie voor op doen.

    Groetjes,
    Floor

    Bericht aangepast op 10:19:07
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 28 Sep 2008 | 16:57:23

    Hoi Susanne,

    Heb je vier sterren gegeven voor de Cambodja foto. Helaas staat ie echter op 3,0 met twee reacties. Dat betekent dus ....

    Paul

    Bericht aangepast op 10:18:33
  • profile image comment
    Door Zeester• geplaatst op 10 Sep 2008 | 19:11:36

    Hoi Susanne,
    Reactie Hare Hare foto; dat was een Hare Krishna groep..

    Bericht aangepast op 10:16:54
  • profile image comment
    Door Joop Zand• geplaatst op 07 Sep 2008 | 18:40:59

    Hallo Susanne

    Dank voor je berichtje, erg leuk hoor.

    Afkickverschijnselen nou die heb ik voldoende hoor, ik ben er al voor bij de dokter geweest..... maar er is maar één recept voor, en dat is rust en afstand ervan nemen..... ja, en dat gaat dus niet.......want ik vind het veel te leuk om al die mooie foto's te bekijken en er een reactie op te geven...... maar dat snapt die dokter van mij niet , dus blijf ik maar gewoon zo aan modderen.

    Het wordt vanzelf oktober en dan hoop ik toch weer mee te mogen doen.

    Jij blijft gewoon mooie plaatjes inzenden ,en dat doet me goed.....ik kijk er met veel plezier naar.......... dus ga er maar lekker mee door..

    Groetjes, Joop

    Bericht aangepast op 10:16:23
  • profile image comment
    Door MarliesOpReis• geplaatst op 13 Sep 2008 | 16:25:16

    Dank je wel! Wel een werk om op te laden zeg ... Binnenkort ook snel meer rond kijken bij anderen en zeker ook bij de foto's.
    groet, Marlies

    Bericht aangepast op 10:16:08
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 12 Sep 2008 | 18:12:41

    ik denk dat de Wiclow mountans in het voorjaar het mooist zijn. Overal bloeit dan de gele brem wat het echt prachtig maakt. Je kunt ook heel makkelijk een dagexcursie boeken vanuit Dublin naar Wicklow. Heb hier eerder al eens een tip over geschreven,
    groet,
    Jeannette

    Bericht aangepast op 10:16:00
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 12 Sep 2008 | 17:45:29

    ik heb nog even een foto en tip over Whelans geplaatst...
    groet,
    Jeannette

    Bericht aangepast op 10:15:59
  • profile image comment
    Door JannavEek• geplaatst op 08 Sep 2008 | 17:13:24

    dank je !!

    Bericht aangepast op 10:15:07
  • profile image comment
    Door Joop Zand• geplaatst op 20 Aug 2008 | 04:45:31

    Hallo Susanne

    Je blijft erg mooie foto's insturen, ik geniet er steeds weer van.... daarom even mijn oprechte complimenten.

    Ga zo door, dan blijf ik ervan genieten.

    Groetjes, Joop

    Bericht aangepast op 10:14:03
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 28 Sep 2008 | 18:21:21

    Susanne,

    Wellicht Vazslovsky aan de Meeuwerderweg? Die jongens hebben in elk geval veel verstand van en ervaring met camera's ...

    Paul

    Bericht aangepast op 07:26:41
  • profile image comment
    Door Janhermens• geplaatst op 24 Sep 2008 | 15:29:32

    Hallo Susanne,
    bedankt voor jouw warme reaktie op onze laatste foto's en de vakantiewensen
    We vinden het echter wél jammer dat we sinds onze laatste foto, ondanks veel positieve reakties en waarderingen, tóch in punten flink gezakt zijn!
    Maar daar hebben op dit moment jammergenoeg meerdere last van!
    Er komt straks een vervolg met wederom 1000 foto's en tips, we zullen er waarschijnlijk onze Viëtnam opnames weer plaatsen.
    Lieve groetjes, Jan en Christien

    Bericht aangepast op 07:25:17
  • profile image comment
    Door Janhermens• geplaatst op 20 Sep 2008 | 06:31:37

    Hallo Susanne,
    Nog 2 en dan zijn onze 1000 foto’s geplaatst! Deze laatste 2 willen we als dank opdragen aan jullie allemaal, maar zéker ook aan Columbus die ons allen de gelegenheid bood onze reiservaringen, in woord en in beeld, met elkaar uit te wisselen.
    Eén foto zal symbool staan voor ónze gevoelens die wij steeds zo sterk hebben ervaren als we op vakantie waren, we werden vaak diep in ons hart en in onze ziel geraakt. Elk vakantieland had wel zijn “afscheid met tranen”!
    De andere foto zal, op deze site een zonde, vól met toeristen staan, jullie allen dus, die bezig zijn hun ultieme vakantiedoel te bereiken! Het wordt dus géén vulkaanuitbarsting, maar wél een échte reisfoto! En soms horen daar gewoon toeristen bij, juist vanwege hún inspanning!

    We gaan over een week genieten van enkele weken Viëtnam en hopen jullie daarna allen weer hier terug te zien.
    Groetjes, Jan en Christien

    Bericht aangepast op 07:23:30
  • profile image comment
    Door Sidonius• geplaatst op 16 Sep 2008 | 20:06:13

    Hallo Susanne, dank je wel voor je reacties, leuk! Het opladen hapert weer bij mij, blijft hangen, dus tijd om eens wat verder op de site te kijken.

    Groetjes, Fransje

    Bericht aangepast op 07:22:23
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 12 Sep 2008 | 10:16:37

    Hallo Susanne, Ik hoop dat je in januari een beetje redelijk weer hebt in Dublin. Het oosten van Ierland is wel het droogst. Wat altijd leuk is zijn de muziek en de pubs, dus je zal je vast wel vermaken! Whelans is ook een hele leuke tent waar bijna elke avond een goede band of zanger optreed.
    groet,
    Jeannette

    Bericht aangepast op 07:20:51
  • profile image comment
    Door Janhermens• geplaatst op 10 Sep 2008 | 19:01:26

    Hallo Susanne,
    bedankt voor jouw reaktie bij de boot-opname in de backwaters. Je hebt gelijk hoor, de horizon is helemaal niet recht. Dat heb ik bewust zo gelaten omdat de boot van ons af voer. Wij stonden op een passerende boot, het beeld is dus precies zoals wij het zagen.
    Mocht je er nog niet geweest zijn, beslist een aanrader!
    Groetjes, Jan en Christien

    Bericht aangepast op 07:20:25
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 02 Sep 2008 | 18:38:35

    Bedankt voor je reactie!
    groet,
    Jeannette

    Bericht aangepast op 07:19:56
  • profile image comment
    Door Erictkindt• geplaatst op 02 Sep 2008 | 18:31:39

    moet je zeker doen ik kan je aan een adres voor een huurauto(zelf rijden is geen enkel probleem) helpen en de gevlolgde route wil ik jou dan ook ten gepaste tijd doorsturen(+/- 2000km hebben we gereden op 8 dagen dus dat viel mee en de airco zorgde voor een weldoende afkoeling terwijl we toch door prachtige landschappen reden.

    Bericht aangepast op 07:18:36
  • profile image comment
    Door Joop Zand• geplaatst op 02 Sep 2008 | 18:24:02

    Hoi Susanne

    Hartelijk dank voor je reactie, erg leuk al die felicitatie's.

    maar helaas geen foto's meer , want de 9 tips tellen ook mee..... dus later in oktober maar weer meedoen.

    Groetjes, Joop

    Bericht aangepast op 07:18:35
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 02 Sep 2008 | 18:20:21

    hoi susanne, ben je de punten vergeten bij mijn laatste foto?
    groetjes,
    Jeannette

    Bericht aangepast op 07:18:35
  • profile image comment
    Door Erictkindt• geplaatst op 02 Sep 2008 | 18:06:15

    bedankt voor uw reactie die ook toont dat je niet alleen naar d inhoud maar ook naar de fotgrafische kwaliteieten van de foto kijkt.
    ook uw foto's tonen dat je tijd neemt vooraleer af te drukken en dat komt de kwaltiet zeker ten goede.
    groeten eric

    Bericht aangepast op 07:18:34
  • profile image comment
    Door Janhermens• geplaatst op 31 Aug 2008 | 17:26:46

    Hallo Susanne,
    bedankt voor je reaktie bij "mijn schilderij". Toen ik hem plaatste zei Christien precies hetzelfde. Het is een opname uit 1990 die ik met enige moeite heb kunnen scannen. Op het origineel zat rechts een vervelende deurstijl die het mooie effekt van de opname weghaalde. De sfeer is eigenlijk ontstaan doordat het in dit huis vrij donker was met alleen maar licht van zakke lampjes en een openstaande raam.
    Groetjes, Jan (en Christien)

    Bericht aangepast op 07:17:57
  • profile image comment
    Door Marjan• geplaatst op 25 Aug 2008 | 19:06:40

    Hey Susanne, bedankt voor je compliment! Portretten maken vind ik geweldig. Al is het altijd zoeken wanneer je er wel één neemt of niet. Kids zijn in die zin geweldig want die vinden het meestal prachtig om zichzelf terug te zien op het schermpje..

    Bericht aangepast op 07:17:31
  • profile image comment
    Door Frankblankers• geplaatst op 22 Aug 2008 | 19:22:55

    goede opmerking bij de foto van de zwanen, wist je dat ik dat nog niet eens gezien had...

    Bericht aangepast op 07:16:37
  • profile image comment
    Door Movos• geplaatst op 26 Aug 2008 | 16:40:10

    Hoi Susanne! Dank je wel voor je felicitaties! Erg leuk gezien ik nog maar kort op deze site zit.
    Groetjes Monique

    Bericht aangepast op 07:16:30
  • profile image comment
    Door Marjan• geplaatst op 26 Aug 2008 | 12:40:02

    bedankt Susanne, ik heb het inmddels gelezen. Stoer hoor zo snel. We zijn er blij mee.
    groeten Gerwin en Marjan

    Bericht aangepast op 07:16:27
  • profile image comment
    Door Marjan• geplaatst op 26 Aug 2008 | 10:07:24

    Reisreporter van de week? staat dat in de nieuwsbrief of zo? In ieder geval bedankt voor het compliment.

    groetjes Gerwin en Marjan

    Bericht aangepast op 07:16:26
  • profile image comment
    Door Janhermens• geplaatst op 24 Aug 2008 | 14:59:30

    Hallo susanne,
    Wat staan er mooie foto's van jou geplaatst, met een heel eigen steil en dat maakt de reportage van jou heel bijzonder. Echte reisfoto's.
    Leuk om ze even door te kijken.
    Hartelijke groeten Christien en Jan

    Bericht aangepast op 07:15:52
  • profile image comment
    Door Aran2005• geplaatst op 19 Aug 2008 | 21:01:43

    Hallo Susanne,
    Hartelijk dank voor de felicitatie. Ik was blij verrast. En nu allemaal zoveel leuke en sportieve reacties. Nog veel (reis)plezier en veel mooie foto's.
    Groetjes
    Wim

    Bericht aangepast op 07:15:45
  • profile image comment
    Door Jens Van Lysebettens• geplaatst op 19 Aug 2008 | 19:21:44

    Hey susanne, bedankt voor de vlugge reactie op de foto van de week en...de tip om die te vinden...kzocht me hier al rot:-)...ben erg benieuwd welke foto het is...SPANNEND!!!
    Groetjes Jens

    Bericht aangepast op 07:15:44
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 14 Aug 2008 | 17:45:06

    Hoi Susanne, bedankt voor je reactie, ik blijf de boel af en toe nog wel volgen hoor, want de foto's en de leuke reisreporters blijft natuurlijk erg leuk en dat is waar het feitelijk om gaat. groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 08:58:15
  • profile image comment
    Door Gorke• geplaatst op 13 Aug 2008 | 20:41:56

    Susanne bedankt voor je leuke reactie. Ik leg de fout bij columbus en zeker niet bij mijn mede reisreporters, daar heb ik altijd zeer veel plezier mee beleefd. Nog heel veel succes op de site en heel veel reisplezier want dat is tenslotte het belangrijkste

    Groetjes, Margo

    Bericht aangepast op 08:57:53
  • profile image comment
    Door Sidonius• geplaatst op 13 Aug 2008 | 20:08:16

    Susanne, ik ben er al een tijdje hoor, vanaf januari, maar ik was in juli op vakantie. (Sri Lanka) Het overkomt mij ook nog regelmatig dat ik weer 'nieuwe' reporters ontdek, die er toch al een tijdje zijn. Jij gaat als een speer, ik zie dat je vanaf 14 juni meedoet, goed hoor! Je hebt ook hele mooie foto's.

    Groetjes, Fransje

    Bericht aangepast op 08:57:49
  • profile image comment
    Door Jelle51• geplaatst op 13 Aug 2008 | 19:40:47

    Hoi Susanne,
    het meisje van het rieteiland wilde snoep, maar dat hadden we niet, wel schoolspullen, maar zij had liever snoep. Daarom die blik.
    groetjes Jelle

    Bericht aangepast op 08:57:47
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 13 Aug 2008 | 19:35:27

    '3 Hail Mary's' - ken je die Engelse uitdrukking? Als je 'stout' was moest je bij de Anglicaanse kerk (mischien ook de Catholieke die hebben wat weg van elkaar) moest je zoveel Hail Mary's doen soort ritueel met kruis teken en rozenkrans. Maar het wordt ook wel eens als engels 'scheld woord gebruikt.
    groetjes Mireille

    Bericht aangepast op 08:57:46
  • profile image comment
    Door Dancermarc• geplaatst op 13 Aug 2008 | 12:31:33

    Bedankt voor de mooie respons.

    Bericht aangepast op 08:57:23
  • profile image comment
    Door Aran2005• geplaatst op 13 Aug 2008 | 10:58:53

    Hoi Susanne,
    Ben pas sinds deze week actief op deze site, al had ik me een tijdje terug al aangemeld. Natuurlijk ga ik foto's van andere bestemmingen toevoegen, maar ben nog niet zo ver gekomen.
    Jij hebt er trouwens ook een paar juweeltjes bij zitten.
    Groet
    Wim

    Bericht aangepast op 08:57:16
  • profile image comment
    Door Bgavandenheuvel83• geplaatst op 11 Aug 2008 | 19:34:32

    Hoi Susanne,

    Dankjewel voor de reactie. Ik zal ook eens naar jouw foto's kijken.

    Groetjes,

    Bas

    Bericht aangepast op 08:56:25
  • profile image comment
    Door LondonLoy• geplaatst op 11 Aug 2008 | 19:34:31

    iemand anders Susanne had die foto gemaakt. dankje voor je reactie.
    gr,

    London

    Bericht aangepast op 08:56:25
  • profile image comment
    Door Lindsay• geplaatst op 10 Aug 2008 | 18:35:51

    Dank je! Mooie foto's trouwens, zal zo nog eens wat beter kijken! Gr

    Bericht aangepast op 12:18:47
  • profile image comment
    Door Moniquedonkersloot• geplaatst op 10 Aug 2008 | 10:43:42

    Hallo Suzanne,
    leuk dat je even een reactie stuurde, leuk om zo contact te leggen. Ik ben net terug van vakantie uit Frankrijk, die foto's ga ik nog uploaden. Ja ik deel jouw mening dat er veel moois te zien en te doen is en dat het niet eenvoudig is om telkens een keuze te maken. Azië en Zuid-Amerika staan ook nog op mijn verlanglijstje .... keep in touch.
    Groetjes, Monique

    Bericht aangepast op 12:18:23
  • profile image comment
    Door Ronniedankelman• geplaatst op 09 Aug 2008 | 18:43:35

    Ja doodeng. Ik had inderdaad die mooie lavafoto gezien die je op 30 juni geplaatst hebt. Vond hem toen al mooi. Heb ook nog wat "oudere" foto's bekeken die ik gemist heb. Je hebt veel variatie in je foto's, erg leuk! Veel plezier Ronnie

    Bericht aangepast op 12:18:02
  • profile image comment
    Door Goochelmuts• geplaatst op 09 Aug 2008 | 18:37:52

    PS: op de foto van de moskee had ik expres weinig lucht genomen, om te laten zien hoe groot dat plein is. Maar doordat het donker was is die bedoeling misschien niet helemaal duidelijk!

    Bericht aangepast op 12:18:01
  • profile image comment
    Door Goochelmuts• geplaatst op 09 Aug 2008 | 18:31:24

    Hoi Susanne,

    Bedankt voor je reacties!

    Groetjes Saskia

    Bericht aangepast op 12:18:01
  • profile image comment
    Door Ronniedankelman• geplaatst op 09 Aug 2008 | 14:59:16

    Was inderdaad heel erg gaaf, wel erg steil, de laatste 800m op handen en voeten. in de nacht geklommen en toenwe boven waren werd het licht....toen durfde ik niet meer naar beneden. door twee mannen naar beneden "gedragen" en dat was toch wel een soort van horrortrip. Ik heb geen lava gezien, het werd mij letterlijk te heet onder de voeten ;-)

    Bericht aangepast op 12:17:50
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 09 Aug 2008 | 11:09:03

    hoi Susanne, bedankt voor de aandacht voor mijn foto's, wat het huisje achter het meisje betreft: ik denk dat het een huisje voor opslag van spullen, lekker hoog en droog, maar ik weet het niet zeker.
    groetjes Jeannette

    Bericht aangepast op 12:17:43
  • profile image comment
    Door JoanAd• geplaatst op 08 Aug 2008 | 20:40:19

    Hoezo sorry, het is gewoon hardstikke leuk om reacties op geplaatste foto's te krijgen.

    Bericht aangepast op 12:17:29
  • profile image comment
    Door JoanAd• geplaatst op 08 Aug 2008 | 20:26:12

    Sorry, maar ik had in eerste instantie de verkeerde foto aangeklikt. Toen ik deze wilde verwijderen bleek je al een reactie geplaatst te hebben. Overigens bedankt voor je leuke reacties op meerdere foto's van ons

    Ad Nelissen

    Bericht aangepast op 12:17:28
  • profile image comment
    Door LondonLoy• geplaatst op 08 Aug 2008 | 20:25:13

    Olaa Susanne, dankje wel voor je reactie's en dat je mijn foto's hebt gezien, eerlijk is eerlijk jouw foto's vind ik zeer zeker mooi en fijn op te kijken hoe iemand anders door zijn lens kijkt.
    ga vooral zo door en dat je er steeds weer mag genieten van de fotografie en land waar je bent.
    Vriendelijke groet London

    Bericht aangepast op 12:17:28
  • profile image comment
    Door Ronniedankelman• geplaatst op 08 Aug 2008 | 20:13:13

    Dank voor je leuke reactie. Nou je weet nooit hoe de wereld er over een paar weken uitziet, ik had ook niet verwacht dat ik ooit op 1 zou komen.
    Groetjes, Ronnie

    Bericht aangepast op 12:17:27
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 08 Aug 2008 | 19:19:50

    ik heb nog foto van het meisje met salamander geplaatst waar ze denk ik beter tot haar recht komt.
    groet,
    Jeannette

    Bericht aangepast op 12:17:23
  • profile image comment
    Door Tsjikatilo• geplaatst op 08 Aug 2008 | 18:36:51

    Hoi Susanne,

    het was inderdaad schitterend. Bij ons was het alleen niet zo mooi groen...maar wat een mooie uitzichten -zucht-. je bent trouwens weer mooi aan het uploaden..Ik ga weer waarderen!
    Groetjes,
    Eveline

    Bericht aangepast op 12:17:20
  • profile image comment
    Door Bruig000• geplaatst op 07 Aug 2008 | 20:02:03

    Hoi Susanne,
    Dank je wel voor je reactie. Ik heb een tijd lang alleen maar gekeken. Nu wordt het voor mijzelf ook tijd om wat foto's te plaatsen. Ga er komende weken weer mee verder. Het is erg leuk om al zo snel een reactie te krijgen.

    Bericht aangepast op 12:16:47
  • profile image comment
    Door RoelBeurskens• geplaatst op 04 Aug 2008 | 13:55:52

    Dank je wel. Heb meteen ook maar even door jouw foto's gebladerd. Ook veel mooie plaatjes!

    Bericht aangepast op 12:14:40
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 04 Aug 2008 | 12:26:08

    Ik zie dat je ook bij wat oude fotos van mij hebt gekeken. Dankje!!! groetjes

    Bericht aangepast op 12:14:38
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 03 Aug 2008 | 20:51:56

    ben je de punten vergeten bij de boomfoto van Bob?

    Bericht aangepast op 12:14:21
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 03 Aug 2008 | 19:25:51

    Nee nog niet, ik ben hard op zoek naar een leuke baan om mijn reizen te betalen!!! maar doe mee met een reisverhalen wedstrijd in de Living...wie weet win ik en mag in als reporter naar Surniname!!! durf het bijna niet te hopen! gelukkig in Peru had mijn reisvriendin een extra camera en China kon ik goed een neiuwe in Beijijng kopen, alleen geen spiegelreflex daar was het budget niet voor. Nou Dublin is ook leuk!
    groetjes Mireille

    Bericht aangepast op 12:14:16
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 03 Aug 2008 | 17:24:12

    Graag gedaan!! Ze zijn mooi en voor jou heel dierbaar en ik merk als je niet een keer uitgebreid voor een persoon gaat zitten kijken dat heel veel mooie fotos nooit aanbod komen, dat is gewoon jammer. Dus af enoe pick ik gewoon iemand zijn fotos die mij aanspreken en ga ik ook bij de oudere of ongewaardeerde fotos kijken. Jammer van die verkeerde ISO instelling op je camera! Ik heb 2 X tijdens een vakantie dat mijn camera het begaf - dat is ook echt balen!
    ga je binnen kort nog weg?
    Groetjes Mireille

    Bericht aangepast op 12:14:08
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 02 Aug 2008 | 11:42:45

    Hoi Susanne, Ben een paar dagen niet echt online geweest! Ben nu aan het inhalen, maar doe dat meestal per persoon, Sjees nu weer weg maar ga binnenkort weer kijken naar jouw laatste fotos. Fijn weekend!
    groetjes Mireille

    Bericht aangepast op 12:13:16
  • profile image comment
    Door Pollie• geplaatst op 31 Jul 2008 | 14:39:29

    Hoi Susanne,
    Bedankt voor je welkomstbericht :) Altijd leuk! Je hebt ook mooie foto's zeg! Heb je al een idee waar je volgende reis heen gaat? In ieder geval veel plezier met de voorbereidingen!

    Bericht aangepast op 12:12:17
  • profile image comment
    Door Zeester• geplaatst op 21 Jul 2008 | 19:52:22

    Ik heb een fotoprogramma van mijn eerste dig. camera, van de Lidl, Roxio en dat werkt heel makkelijk, alle ander snap ik ook weinig van (geen geduld voor)
    succes,
    Marijke

    Bericht aangepast op 12:07:54
  • profile image comment
    Door Mandy en peppi• geplaatst op 20 Jul 2008 | 14:23:59

    hoi susanne,
    was eigenlijk de foto's van mauretanië er op aan het zetten omdat ik vanuit colunbus magazine zelf een mailte had gekregen dat ze hadden gezien dat we een foto van mauretanië erop hadden staan en vroegen of we nog meer foto's hadden aangezien er weinig foto's van mauretanië op de site te vinden zijn , vandaar allemaal tegelijk.
    maar bedankt voor je complimentjes en sterren natuurlijk! kijk ook eens bij onze andere foto's
    groetjes mandy

    Bericht aangepast op 12:07:10
  • profile image comment
    Door Monic• geplaatst op 18 Jul 2008 | 19:30:16

    Hoi Susanne,

    Heb ook wel even moeten wachten voordat de toeristen uit beeld waren ha, ha

    Bedankt voor je reactie,

    groetjes,

    Monic

    Bericht aangepast op 12:06:34
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 18 Jul 2008 | 17:57:43

    Dag Susanne,

    Bedankt nog voor je berichtje! Voel me gevleid ...

    Paul

    Bericht aangepast op 12:06:31
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 15 Jul 2008 | 19:38:18

    Hoi Susanne, bedankt voor je berichtje. Ach ja, fanatiek...misschien wel een beetje. Ik vind het zo ontzettend leuk om foto's te bekijken van anderen, vaak zie ik plekken die ik nog niet ken en ik leer er ook heel veel van. Meestal kan ik het dan ook niet nalaten te reageren. Het kost wel veel tijd en inderdaad hou je zo'n hoog tempo niet altijd vol. Binnenkort dus gewoon wat rustiger aan, maar het blijft leuk! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:54:24
  • profile image comment
    Door Robertliefhebber• geplaatst op 13 Jul 2008 | 19:27:27

    Beste Susanne,
    Dank je wel voor je reacties. Ik waardeer het zeer.
    ik zie dat je mooie foto's hebt van Cambodja. Deze zomer ga ik daar ook heen. Hopen dat ik ook zulke mooie plaatjes kan maken.
    Groet, Robert

    Bericht aangepast op 07:33:40
  • profile image comment
    Door Marion13• geplaatst op 13 Jul 2008 | 15:25:37

    Hoi Susanne, bedankt voor je leuke reactie. Ik ben gelijk even een kijkje gaan nemen bij jouw foto's en ook daar zitten plaatjes bij. We hebben overigens wel wat overeenkomsten in bezochten landen. Ik ben ook in Costa Rica en in China geweest. Mooi ook he? Ach ja, heb je eenmaal dat reisvirus te pakken gaat het volgens mij niet meer over. Groet, Marion

    Bericht aangepast op 07:33:35
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 12 Jul 2008 | 17:50:14

    Hoi Susanne, ja wij hebben gelukkig in Costa Rica verder alles gezien wat we hoopten te zien. Alleen deze vulkaan en een andere, vlak bij de hoofdstad waar we helemaal naar boven zijn gegaan, die lagen in de mist! Mooi land hoor CR! Veel succes nog! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:33:22
  • profile image comment
    Door Scubasheila• geplaatst op 10 Jul 2008 | 18:46:39

    Hoi Susanne,
    Bedankt dat je al een tijdje terug een reactie hebt geplaatt bij één van mijn foto's. En om dan alsnog antwoord te geven op jouw vraag: ja.. ik zat helemaal onder het stof toen ik aankwam in Cambodja. Mijn witte iPod koptelefoon is zelfs rood geworden. Ik wreef ook met een servetje over mijn voorhoofd. Leek net of ik schminck op had. Zoveel rood kwam er van af! Geweldig!
    Groetjes,
    Sheila

    Bericht aangepast op 07:32:57
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 09 Jul 2008 | 16:06:01

    Hoi Susanne,
    Jeetje wat een verhaal van je schoenen en de Lava! Lijkt me inderdaad heel erg warm!
    Succes verder met de fotos.
    groetjes Mireille

    Bericht aangepast op 07:32:36
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 08 Jul 2008 | 22:26:09

    Hoi Susanne,
    Je foto van Kinderen in Cambodja is niet scherp, ik heb er nog niets bij geschreven of ** want dan kun je het er nog afhalen. Dan kun je hem nog verbeteren want het is wel een leuke foto. Wistje als er sterren of tekst bij staat dat je ze niet meer kan verwijderen om ze te vebeteren? Gaat goed he, je hebt er een paar leuke fotos bij zitten. Die stroomende lava lijkt me heel bijzonder om te zien.
    Groetjes Mireille

    Bericht aangepast op 07:32:30
  • profile image comment
    Door Xavier• geplaatst op 08 Jul 2008 | 21:46:03

    Dag Susanne,
    dank voor je leuke reacties op mijn foto's. Jouw foto's zijn bijna allemaal in Azië. Ben daar zelf nog niet geweest (shame on me) en moet daar dringend verandering in brengen.
    Gr,
    Xavier

    Bericht aangepast op 07:32:29
  • profile image comment
    Door Calijn• geplaatst op 08 Jul 2008 | 13:50:04

    Hoi Suzanne,
    Vietnam is heel leuk. Ik ben er twee keer geweest, maar dat was nog in het analoge tijdperk. Heb ik dus niet digitaal en scannen vind ik niet zulk goed resultaat leveren. (Sowieso veranderen de kleuren wel een beetje bij het uploaden naar deze site).
    Maar als je vragen hebt over Vietnam, dan kun je ze me gerust stellen!

    Bericht aangepast op 07:32:19
  • profile image comment
    Door Ronniedankelman• geplaatst op 06 Jul 2008 | 18:57:47

    Dank voor je compliment! Groetjes Ronnie

    Bericht aangepast op 07:32:02
  • profile image comment
    Door Petervanderwaal• geplaatst op 05 Jul 2008 | 20:22:49

    Thx !

    Bericht aangepast op 07:31:51
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 04 Jul 2008 | 21:14:31

    Hoi Susanne, je kunt dat zien in de nieuwsbrief die Columbus iedere week rondmailt. Je moet er wel een abonnement opnemen want je krijgt hem niet vanzelf. Onderaan deze pagina, onder bezochte landen nog, staat nieuwsbrief, die moet je dan aanklikken. groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:31:42
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 04 Jul 2008 | 14:53:25

    Hoi Susanne, gefeliciteerd met je Columbus Top Tip (treinen in Marokko). Een erg leuke en goede tip! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:31:38
  • profile image comment
    Door Calijn• geplaatst op 04 Jul 2008 | 12:37:53

    Dank je Susanne, voor je reactie. Wat is die foto van de muur mooi zeg. Fascinerend vond je niet om overal die muur over de bergen te zien kronkelen. Dan pas besef je echt hoe veel werk er aan is gedaan...
    Gr Calijn

    Bericht aangepast op 07:31:36
  • profile image comment
    Door Gorke• geplaatst op 04 Jul 2008 | 12:05:28

    Tja moeilijk Vietnam of Peru ik ben wel in Vietnam geweest en vond het een geweldig land, maar ja ik ben dan ook een echte Azie fan.
    In oktober gaan we naar India en Nepal we hebben alleen een ticket en delen zelf onze tijd in, we hebben een maand de tijd om lekker rond te toeren dus een mooi vooruitzicht hè!!
    Groetjes, Margo

    Bericht aangepast op 07:31:36
  • profile image comment
    Door Nz65• geplaatst op 03 Jul 2008 | 16:33:04

    bedankt voor je reactie
    was ook echt een schatje
    greetz,
    chris

    Bericht aangepast op 07:31:26
  • profile image comment
    Door Gorke• geplaatst op 03 Jul 2008 | 11:01:28

    Hoi Susanne,
    Bedankt voor je leuke reactie in mijn gastenboekje, zo noem ik het maar. Het is op dit moment zo druk op de site dat het niet meer bij te houden is, ik kijk dan ook alleen nog in de avond wat foto,s en geef dan ook reacties. Ik zie dat jij ook al heel wat landen hebt bezocht en vraag me dan ook altijd af wat je het leukste land vind en waarom. Susanne heb je ook nog een mooie reis in het verschiet dit jaar? Nogmaals bedankt en ik ga vanavond even de tijd nemen om jou foto,s te bekijken. Nog heel veel reisplezier.
    Groetjes, Margo

    Bericht aangepast op 07:31:22
  • profile image comment
    Door Henksalomons• geplaatst op 02 Jul 2008 | 17:51:57

    Susanne, bedankt voor je reactie's. Je eigen foto's zijn ook zeer de moeite waard. Veel landen waar je geweest bent willen wij nog naar toe. Zal me laten inspireren door jouw foto's

    Gr Henk

    Bericht aangepast op 07:31:12
  • profile image comment
    Door Coine Wijngaarde• geplaatst op 01 Jul 2008 | 16:28:25

    Hallo Susanne,

    Wat leuk dat je mijn oudere foto's hebt bekeken...
    Bedankt voor je leuke reakties...en de puntjes die je er aan gegeven...
    Je hebt al aardig wat foto's er aan toegevoegd... Ze zijn zo gevarieerd qua landen en voorstellingen ... mooi hoor !

    Groetjes Corine

    Bericht aangepast op 07:30:58
  • profile image comment
    Door Barend01• geplaatst op 30 Jun 2008 | 19:47:15

    Hoi Susanne,
    Bedankt voor je reactie. Jij maakt anders ook prachtige foto's. En tja, reizen en fotografie als grootste hobby. Ik kan me er helemaal in vinden.
    Groetjes,
    Dennie

    Bericht aangepast op 07:30:51
  • profile image comment
    Door Coine Wijngaarde• geplaatst op 30 Jun 2008 | 19:47:00

    Hoi Susanne,

    Leuk dat je mijn foto's hebt bekeken, ja.... Vietnam is prachtig hoor... een echte aanrader... maar India is toch wel een van mijn grote favoriete geworden... afijn elk land heeft natuurlijk zijn charme....
    Jij hebt ook al heel wat gezien op deze aardbol als ik zo naar je foto's kijk... er zitten ook hele mooie bij.... veel succes met het posten op deze site.... leuk !

    Groetjes Corine

    Bericht aangepast op 07:30:51
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 29 Jun 2008 | 17:56:27

    Hoi Susanne,
    Leuk dat je de moeite hebt genomen om naar onze oudere foto's te kijken en te waarderen. Je maakt trouwens prachtige foto's! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:30:38
  • profile image comment
    Door Mireille• geplaatst op 25 Jun 2008 | 10:10:19

    Hoi Susanne,
    Leuk dat je even de tijd hebt genomen om door een antal van mijn fotos te lopen en er commentaar bij te plaatsen. Je hebt er een paar prachtige portretten bij zitten. Leuk was het om in het park in beijijng rond te kijken. Heb je ze daar ook zien fitnessen op die apparaten in het openbaar. Toch veel fijner dan in zo'n zweet fitness centrum in Nederlan ;-)
    De kookles vond ik ook erg leuk om te doen.
    Ik ben benieuwd naar je andere fotos. Jammer dat je de iso waarde vergeten was. Ik heb ook ooit eens een heleboel fotos gemaakt op een verkeerde stand. jammer jammer!
    Groetjes Mireille

    Bericht aangepast op 07:29:44
  • profile image comment
    Door Ingestigter• geplaatst op 25 Jun 2008 | 10:00:00

    Net even op de pagina beland, erg mooie foto´s zitten erbij hoor! Je hebt ook al aardig wat landen bezocht als ik het zo zag! Leuk hoor, die reisverslaving!
    Zal als ik wat meer tijd heb je foto´s uitgebreid bekijken en punten geven (doen het hier op mijn werk niet! )

    Groeten Inge

    Bericht aangepast op 07:29:44
  • profile image comment
    Door Alu• geplaatst op 23 Jun 2008 | 04:56:20

    Hoi Susanne,

    bedankt voor je reactie op mijn foto's. Zo te zien heb je zelf al veel gezien. Vooral de Midden-Amerikafoto's spreken me erg aan omdat dat ook een van mijn favoriete bestemmingen is. Veel plezier nog op de reisreportersite. Ik ga je foto's nog eens rustig bekijken.

    groet André

    Bericht aangepast op 07:29:16
  • profile image comment
    Door Joop Zand• geplaatst op 18 Jun 2008 | 15:22:03

    Dag Susanne

    Nog meer net van de partij, maar je hebt erg mooie foto's op deze site gepost, vooral je portretten zijn prachtig, ga zo door, en ik laat me er graag door verrassen.

    Nog veel plezier en veel leuke reactie's toegewenst.

    Groetjes, Joop

    Bericht aangepast op 07:28:34
  • profile image comment
    Door Erictkindt• geplaatst op 18 Jun 2008 | 05:50:31

    je hebt hier een heleboel mooie kinderportretten geplaatst mijn complimenten daar voor.
    om uw foto's recht te hebben moet je ze recht uploaden dus dwz draaien naar links of rechts(in een envoudig fotoprogramma of zelf via windows. je opent de verkenner en danzoek je de desbetreffende foto.je klikt dan links en dan selecteer je links of rechts draaien.
    groeten eric
    ook bedankt voor uw reactie op mijn foto's

    Bericht aangepast op 07:28:30
  • profile image comment
    Door Susanne12345• geplaatst op 15 Jun 2008 | 11:38:46

    Hallo mensen die mijn homepage bekijken:

    Ik zie dat ik een aantal foto's geplaatst heb die niet rechtop staan. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
    Alvast bedankt!!

    Bericht aangepast op 06:39:10
  • profile image comment
    Door Petervanderwaal• geplaatst op 15 Jun 2008 | 10:04:07

    Hoi Susanne

    Was ook een understatement hoor van die ene dag, want ik begrijp wel wat je bedoelt... het soort van tempelmoe zijn na een dag ( maar wel hele mooie ! )

    Bericht aangepast op 06:39:08
  • profile image comment
    Door Petervanderwaal• geplaatst op 15 Jun 2008 | 08:48:46

    Hoi Susanne, mooie portretten gemaakt in Angkor....maar na dag 1 al uitgekeken ?...... ( of was dat niet helemaal zo... ) Ik had er vier dagen voor nodig om eea goed te bekijken (of nog een keer naar toe te gaan )

    Blijf mooie portretten plaatsen !

    Groeten, Peter

    Bericht aangepast op 06:39:06
  • profile image comment
    Door Gorke• geplaatst op 14 Jun 2008 | 14:20:32

    Hallo Susanne,

    Ik vind je foto,s prachtig vooral de portretten, ga zo door met het plaatsen van je leuke foto,s en nog veel reisplezier.
    Groet, Margo

    Bericht aangepast op 06:38:59

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (269)

'88717' door Susanne12345 '88717' door Susanne12345

ItaliëMilaan

ItaliëMilaan

Galleria Vittorio...E

Susanne12345

Galleria Vittorio Emanuele II Een historische winkelgalerij. Gelegen tussen het Piazza del Duomo en het Piazza della Scala. Niet te missen als je door het centrum loopt. Je komt er altijd wel een keer langs. Het dak van de galerij bestaat uit glazen koepels. Je vindt er veel chique winkels, cafés, restaurants en boekenwinkels. Opgeleverd in 1878. De architect van het gebouw, Giuseppe Mengoni maakte dat niet mee. Een paar dagen voor de opening viel hij van het dak. Dood.

'79212' door Susanne12345 '79212' door Susanne12345

Costa RicaMonteverde

Costa RicaMonteverde

Blauwe vlinder

Susanne12345

De mooie blauwe vlinder zat elke ochtend voor ons hotel.

'87418' door Susanne12345 '87418' door Susanne12345

ItaliëMilaan

ItaliëMilaan

Kathedraal

Susanne12345

Foto op het dak van de grote kathedraal in Milaan.

Community updates

BLOGS
20-09-2020 Heb jij de survey al ingevuld? (zie het bericht van 15/9) Zodra we eind van de week alle inzendingen binnen hebben, zullen we nogmaals kijken wat de wensen over de blogs zijn. De reeds geplaaste blogs zijn hier nog terug te lezen. Deze zullen binnenkort nog wel per land zichtbaar blijven. Houd deze rechterkolom de komende tijd in de gaten, om op de hoogte te blijven van onze nieuwtjes ...

JOUW MENING TELT!
15-09-2020 Om beter inzicht te krijgen in hoe leden de Columbus Community gebruiken en ervaren, en om de belangrijkste wensen in kaart te brengen, nodigen wij je graag uit om deel te nemen aan de Columbus Community Survey. De survey zal ong. 10 minuten in beslag nemen. Doe mee

WEBSITE UPDATE
14-09-2020 Alle landen -en onderliggende bestemmingspagina's hebben inmiddels een totale make-over gekregen. Mocht je tijdens je bezoek tegen fouten aanlopen op de website, laat het ons dan weten via communityhost@columbusmagazine.nl

OPROEP: FOTOWEDSTRIJD GRIEKSE GEHEIMEN
11-09-2020 Meedoen kan nog t/m 30 september! Verklap ook jouw grootste Griekse geheim en win een reis naar Kreta! Zo doe je mee 
Deze communityleden gingen je voor >> 

week 37 | Community toppers

Ongerept Ndutu Foto: Ellen69

1. Topreview: Namibië • Twyfelfontein door Barga
2. Topfoto & tip: Ongerept Ndutu door Ellen69