Sander1809

profiel Sander1809

Naam

sander leerink

Reviews

0

Foto's & tips

32

Blogs

1

Lid sinds

01 June 2012

Favorieten

Fav. werelddeel

Afrika

Fav. land

Zuid-Afrika

Over mij

Sinds een paar jaar geniet ik van het reizen. En dit doe ik samen met me verloofde. We kunnen helaas nog niet trouwen omdat we in 2013 op wereldreis gaan :P Wat het een stuk minder pijnlijk maakt. Veder wil ik gewoon zoveel mogelijk van de wereld zien. En geniet het meest van de natuur. In grote steden heb ik het al vaak snel gezien.

Mijn Motto

'Zoveel mogelijk zien, en ontdekken. En om elke hoek schuilt iets nieuws'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Panasonic

Laat een reactie achter

35 reactie(s) bij "Sander1809"

  • profile image comment
    Door Jacomien• geplaatst op 06 Jun 2012 | 11:35:59

    Hoi Nieuwkomer. gefeliciteerd en welkom! Jacomien

    Bericht aangepast op 08:57:36
  • profile image comment
    Door Jomo01• geplaatst op 06 Jun 2012 | 12:00:53

    Hallo Sander,
    Proficiat als nieuwkomer van de week.
    Grt Johan

    Bericht aangepast op 12:39:09
  • profile image comment
    Door Woutercello• geplaatst op 09 Jan 2013 | 19:46:49

    Jullie herinneren het zich waarschijnlijk nog, vorig jaar en het jaar daar voor, heb ik de mooiste landen door de Columbus reisreporters laten bepalen! Nu ben ik op zoek naar de mooiste steden van de wereld! Ik ben dus op zoek naar steden waar er echt nog een authentieke sfeer hangt en waar je je in een andere wereld waant. Ik kan maar één enkel ding aan jullie, reisfanaten, vragen; WAT ZIJN DE 10 MOOISTE STEDEN VAN DE WERELD?
    Hartelijk dank voor het meewerken aan mijn vorige enquête en op het voorhand bedankt voor het geven van jouw favoriete steden! Hopelijk krijg ik een mooi beeld van DE steden in de wereld.
    Groetjes Wouter

    Bericht aangepast op 08:16:41
  • profile image comment
    Door Ejbaaijens• geplaatst op 07 Jun 2012 | 19:44:48

    Hoi Sander, van harte gefeliciteerd met je titel nieuwkomer van de week! Nog heel veel plezier als reisreporter!
    Groet, Erik

    Bericht aangepast op 06:25:31
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 11 Jan 2013 | 21:41:19

    Hoi Sander. Wat leuk dat je ook in Ardmore hebt gelogeerd en dat je de tip bevestigd. Heb er nog steeds goede herinneringen aan. Groet Jantine

    Bericht aangepast op 12:00:48
  • profile image comment
    Door Sander1809• geplaatst op 11 Jun 2012 | 16:12:08

    hoi allemaal,

    bedankt voor alle berichten en tips.
    dit is zeker een goeie motivatie om snel meer van mijn ervaringen te delen.

    Bericht aangepast op 07:15:57
  • profile image comment
    Door Ciske• geplaatst op 10 Jun 2012 | 19:54:16

    Hoi Sander.
    Welkom op de site en gefeliciteerd met je titel nieuwkomer van de week.
    Ik wens je hier veel plezier .
    Gr. Gert.

    Bericht aangepast op 07:14:43
  • profile image comment
    Door Sidonius• geplaatst op 06 Jun 2012 | 20:00:20

    Een goed begin is het halve werk Sander, welkom en gefeliciteerd! Groet, Fransje

    Bericht aangepast op 07:08:40
  • profile image comment
    Door Cobinho• geplaatst op 06 Jun 2012 | 09:35:33

    Hi Sander,
    Gefeliciteerd met je titel NKvdW. Geniet extra van deze week!
    Groet, Co

    Bericht aangepast op 07:07:33
  • profile image comment
    Door Abytravel• geplaatst op 06 Jun 2012 | 09:00:09

    Hi Sander,

    Gefeliciteerd met je titel Nieuwkomer van de week.
    Van harte welkom hier en geniet deze week maar van alle extra aandacht.
    Els

    Bericht aangepast op 07:07:23
  • profile image comment
    Door Oryx• geplaatst op 27 Feb 2015 | 12:44:19

    Hallo Sander,
    Al terug van wereldreis, en getrouwd? :-) (zie "over mij")
    Groeten, Paul

    Bericht aangepast op 08:48:39
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 10 Jun 2012 | 08:20:01

    Hoi Sander, welkom hier op de site en geniet van de titel nieuwkomer van de week.
    Gr. Sandra

    Bericht aangepast op 17:00:53
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 09 Jun 2012 | 08:03:52

    Hoi Sander.. nog een tip... als je wilt reageren op een reaktie bij een van je foto's, ga dan op de naam staan van de reisreporter... dan komt je antwoord op de homepage te staan, daar waar je nu ook deze tekst leest. Bij de betreffende foto zal degene voor wie het bedoeld het waarschijnlijk niet meer lezen. Groet jantine

    Bericht aangepast op 16:59:49
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 09 Jun 2012 | 07:58:39

    Welkom Sander en van harte met je status nieuwkomer van de week. Ben je al een beetje bijgekomen van de schrik nadat je postbus vol is gestroomd? Ik zie dat je al je foto's Endau Rompin hebt genoemd.. Niet dat dat verboden is hoor, maar voor evt. terugzoeken en om te reageren is juist de afwisseling in titels ook een lokkertje om net die ene foto te 'openen'. Veel plezier met deze veslaving! Groet Jantine

    Bericht aangepast op 16:59:48
  • profile image comment
    Door Nelita• geplaatst op 09 Jun 2012 | 06:18:15

    Hola Sander,
    Bienvenido :-))
    Nieuwkomer van de Week !!!
    Salu2 de Nelita

    Bericht aangepast op 16:59:38
  • profile image comment
    Door Kellybaetsen• geplaatst op 07 Jun 2012 | 17:41:47

    Hoi Sander,
    Gefeliciteerd als nieuwkomer van de week!
    Groetjes Kelly

    Bericht aangepast op 16:57:34
  • profile image comment
    Door Fransvdg• geplaatst op 06 Jun 2012 | 18:27:01

    Wees welkom en van harte gefeliciteerd met je eretitel! Grtz. Frans

    Bericht aangepast op 16:55:44
  • profile image comment
    Door EvanderHel• geplaatst op 06 Jun 2012 | 14:59:00

    Hoi Sander,

    Wat leuk dat je deze week de Nieuwkomer van de site bent, van harte!
    Veel plezier met het lezen van alle reacties en een fijne avond gewenst :-)

    Gr. Ellen

    Bericht aangepast op 16:55:13
  • profile image comment
    Door Ellez• geplaatst op 06 Jun 2012 | 11:09:20

    Hi Sander,

    Gefeliciteerd met je titel en heel veel plezier hier op de site!
    Groetjes Ellen

    Bericht aangepast op 16:54:54
  • profile image comment
    Door Konne000• geplaatst op 06 Jun 2012 | 11:05:04

    Hi Sander,
    Gefeliciteerd met je titel 'Nieuwkomer van de week'! Geniet van alle aandacht!
    Groetjes, Hans

    Bericht aangepast op 16:54:53
  • profile image comment
    Door Jenny• geplaatst op 06 Jun 2012 | 10:53:29

    Hoi Sander, Gefeliciteerd met je titel "Nieuwkomer van de Week". Groetjes, Jenny

    Bericht aangepast op 16:54:50
  • profile image comment
    Door Schenkel• geplaatst op 06 Jun 2012 | 10:23:52

    Dag,Sander,
    Welkom op de vrolijke en gezellige reissite!,
    Veel succes hier,
    Hartelijke groet,
    Pieneke

    Bericht aangepast op 16:54:39
  • profile image comment
    Door Leeu• geplaatst op 06 Jun 2012 | 10:02:05

    Hoi Sander,
    Gefeliciteerd met je titel Nieuwkomer van de week! Geniet van de site.
    Groetjes,
    Paula

    Bericht aangepast op 16:54:37
  • profile image comment
    Door Damfschoenmakers• geplaatst op 07 Jun 2012 | 16:17:05

    Hoi Sander,
    Van harte gefeliciteerd als nieuwkomer van de week!
    Groetjes Danny

    Bericht aangepast op 16:48:31
  • profile image comment
    Door DW• geplaatst op 07 Jun 2012 | 12:07:56

    Hallo Sander,
    Welkom op de site en tevens gefeliciteerd met je status als nieuwkomer van de week!
    Groetjes,
    Debby

    Bericht aangepast op 16:48:22
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 06 Jun 2012 | 18:56:16

    Hoi Sander,

    RR van de week is een erg mooie en leuke start hier. Gefeliciteerd en nog veel plezier op de site.

    Groetjes, Anita

    Bericht aangepast op 16:47:29
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 06 Jun 2012 | 17:06:27

    Hoi Sander,
    Van harte gefeliciteerd als nieuwkomer van de week!
    Groetjes,
    Rhoda

    Bericht aangepast op 16:46:52
  • profile image comment
    Door Meeko• geplaatst op 06 Jun 2012 | 13:26:06

    Hoi Sander,
    Nieuwkomer van de week, proficiat!!
    Geniet van alle aandacht en veel plezier hier :-)

    Groetjes
    Natasja

    Bericht aangepast op 16:46:42
  • profile image comment
    Door Hansdewildt• geplaatst op 06 Jun 2012 | 13:06:05

    Hoi Sander,
    welkom op de site en meteen nieuwkomer van de week. Laat de verslaving nu maar komen en vergeet er niet van te genieten !
    groetjes,
    Hans

    Bericht aangepast op 16:46:38
  • profile image comment
    Door Marjella• geplaatst op 06 Jun 2012 | 08:27:33

    Hey Sander,
    Welkom als Nieuwkomer van de Week! Je zult overladen worden met berichtjes ;)
    Geniet er van!

    Bericht aangepast op 16:46:15
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 06 Jun 2012 | 08:21:50

    Hallo Sander
    gefeliciteerd met je benoeming tot nieuwkomer op RR!
    Geniet er van!
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 16:46:14
  • profile image comment
    Door REvanSlooten• geplaatst op 06 Jun 2012 | 08:07:25

    Hoi Sander,
    Gefeliciteerd met je titel Nieuwkomer van de Week! Veel plezier hier op de site!
    Groetjes Elserike

    Bericht aangepast op 16:46:09
  • profile image comment
    Door Marjolijn• geplaatst op 06 Jun 2012 | 08:05:12

    dag sander
    leuk dat je nieuwkomer van de week bent geworden, gefeliciteerd!
    groet
    marjolijn

    Bericht aangepast op 16:46:09
  • profile image comment
    Door Wisseschout• geplaatst op 06 Jun 2012 | 07:24:49

    Sander
    Gefeliciteerd en geniet van alle aandacht deze week
    gr Ina

    Bericht aangepast op 16:46:04
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 06 Jun 2012 | 07:24:01

    Dag Sander
    Wat leuk dat je nieuwkomer van de week bent geworden.
    Van harte gefeliciteerd en veel plezier op Reisreporter!
    Fijne dag
    Corrie

    Bericht aangepast op 16:46:04

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (32)

'489733' door Sander1809 '489733' door Sander1809

IndonesiëBromo Tengger Semeru NP

IndonesiëBromo Tengger Semeru NP

Prachtig landschap

Sander1809

Zoals vaker gezegd is een bezoekje aan de vulkaan Bromo zeker de moeite waard. Het prachtige landschap en de schitterende zonsopkomst geven een magisch gevoel. Breng ook één of twee dagen door in het nabijgelegen plaatsje Probolinggo en laat je rondleiden door in local in een fietstaxi en breng een bezoekje aan de haven.

'486588' door Sander1809 '486588' door Sander1809

CambodjaBanteay Srei tempel

CambodjaBanteay Srei tempel

Banteay Srei tempel

Sander1809

Deze tempel ligt van de vaste routes van Angkor af en is een stukje rijden, hierdoor was het er een stuk rustiger. De tempel staat bekend om zijn gedetailleerde en sierlijke versieringen. Tevens was deze tempel anders doordat hij gebouwd is uit roze zandsteen.

'484576' door Sander1809 '484576' door Sander1809

MalawiLilongwe

MalawiLilongwe

Over al marktjes

Sander1809

Als je de bus neemt in Malawi hoef je niet bang te zijn dat je verhongerd. Zowel onderweg als op de busstation vindt je overal verkopers. Fruit, snoep, groenten en drinken. Sommige mensen doen complete week inkopen onderweg.

Laatste blogs (1)

Community updates

UPDATE: FOTO UPLOADEN WERKT WEER (SOORT VAN)

17-05-2021 Het had wat voeten in de aarde, maar je kunt inmiddels weer foto's uploaden. Let wel: op het moment dat je op 'uploaden' drukt, zie je op dit moment niets gebeuren MAAR de site is wel bezig. Gelieve dus niet opnieuw te klikken, maar heel even geduld te hebben: na zo'n 10 seconden zie je alsnog je foto verschijnen. Uiteraard gaan we dit nog fiksen, maar dat wordt naar alle waarschijnlijkheid morgen en ik wil jullie niet in de kou laten staan. ;-) Heb je een foto 2x geupload? Dan kun je zolang er geen comment is geleverd de tweede foto nog deleten. Zodra alles weer helemaal naar behoren werkt, meld ik me weer!

COMMUNITYLEDEN IN THE SPOTLIGHT

13-05-2021 Morgen valt hij bij de abonnees op de mat: Columbus editie 99, met daarin een prachtige selectie communitybeelden. Deze editie vind je de mooiste foto's terug van Corriedewinter, Antwan, Zandkorrel, Mirandanoomen, Esthers, Ameerakker en Wisseschout. Verder trakteren we je op de mooiste verhalen uit onder andere Brazilië, Griekenland, Marokko en Papoea-Nieuw Guinea en geven we volop tips hoe je een wereldreis aanpakt. Veel lees- en kijkplezier alvast!