red-fox-1950

profiel red-fox-1950

Naam

Marja Butter van Bruggen

Reviews

1

Foto's & tips

16

Blogs

0

Lid sinds

06 June 2013

Favorieten

Fav. werelddeel

Europa

Fav. land

Noorwegen

Fav. stad

Alesund

Over mij

Ik ben Marja getrouwd en heb een zoon en een dochter.
Ben nu nog werkzaam in een kledingzaak
Mijn hobbys zijn reizen en fotograferen.

Mijn Motto

'Voor mij is reizen RUST.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

Nikon 5100

Overige

Sony DSC-HX20V deze gebruik ik alleen voor panorama foto's Voor de nikon heb ik een macro lens en een55-300 lens

 

20 reactie(s) bij "red-fox-1950"

  • profile image comment

    Gefeliciteerd met je titel RR van de week!

    Door ChristaThieme • geplaatst op 2016-08-31 08:32:07
  • profile image comment

    Gefeliciteerd met de rode van de week. Geniet ervan Groeten Nick

    Door Nick1982 • geplaatst op 2016-08-30 17:17:22
  • profile image comment

    Gefeliciteerd met de titel reisreporter van de week!

    Door MiekeLejeunevdVen • geplaatst op 2016-08-27 17:53:34
  • profile image comment

    Gefeliciteerd met je eretitel Reisreporter van de week. Mooie landen heb je bezocht

    Door MiekeDeHaas • geplaatst op 2016-08-27 08:15:38
  • profile image comment

    Gefeliciteerd met je titel. Leuk!

    Door Dianadm • geplaatst op 2016-08-27 07:54:28
  • profile image comment

    Hoi Marja, RR van de week. Gefeliciteerd en geniet van deze titel. groetjes, Hans

    Door hansdewildt • geplaatst op 2016-08-26 17:27:05
  • profile image comment

    Wat leuk dat je Reisreporter van de week bent geworden. Van harte gefeliciteerd!

    Door corriedewinter • geplaatst op 2016-08-26 15:23:20
  • profile image comment

    Marja, gefeliciteerd met je titel reisreporter van de week. Geniet ervan!!

    Door keunings76 • geplaatst op 2016-08-26 14:58:57
  • profile image comment

    Proficiat Marja, de foto's van Noorwegen waren al prachtig, ben benieuwd naar andere mooie foto's van je.

    Door JSpauwen • geplaatst op 2016-08-26 14:45:28
  • profile image comment

    Hoi Marja, gefeliciteerd met je eretitel RR van de week, gaaf! Fijn weekend, Saskia

    Door saskiahamminga • geplaatst op 2016-08-26 14:43:54
  • profile image comment

    RR van de week, van harte gefeliciteerd!

    Door agrotewal • geplaatst op 2016-08-26 14:38:12
  • profile image comment

    Proficiat Marja

    Door marcvankessel • geplaatst op 2016-08-26 14:18:13
  • profile image comment

    Hi Marja, Dat is een tijdje terug dat we jou hier voorbij hebben zien komen! Erg leuk dat je weer actief bent op onze site en dat je weer leuk bezig bent met de foto's en tips. Bij deze willen we je de titel Reisreporter van de week meegeven en extra punten! Van harte en hopelijk zien we nog veel meer moois van je reizen voorbij komen! Groeten de redactie.

    Door REDACTIE • geplaatst op 2016-08-26 13:43:45
  • profile image comment

    Hoi Marja. Welkom op de website en erg leuk dat je tot nieuwkomer bent gebombardeerd. Groet Jantine

    Door Jan10e • geplaatst op 2013-06-16 22:09:07
  • profile image comment

    Hallo nieuwkomer van de week!! Gefeliciteerd Grt Johan

    Door jomo01 • geplaatst op 2013-06-15 00:52:11
  • profile image comment

    Meteen al een eretitel Marja, gefeliciteerd en veel plezier op deze site! vr gr Rein

    Door pensionado • geplaatst op 2013-06-13 19:46:48
  • profile image comment

    Hallo nieuwkomer van de week! Gefeliciteerd!

    Door edwinaverdingh • geplaatst op 2013-06-13 17:30:01
  • profile image comment

    Hallo Maria, Van harte gefeliciteerd als nieuwkomer van de week! Groetjes Danny