Pkbergen

Mijn reis naar Patagonie en Antarctica start ik in Buenos Aires. Jammer genoeg verloopt het niet zoals ik had gehoopt. Op de tweede dag word ik namelijk slachtoffer van diefstal van mijn camara. Ge... Lees meer

Een droom komt binnenkort uit :) Ik ga naar Antarctica!!!!!!! Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Ik vlieg naar Argentinie. Eerst een paar dagen lekker genieten in Buenos Aires,... Lees meer

Na de Perhantian weer terug naar het vaste land. Mijn twee Maleisische buurvrouwen uit de lodge op het eiland (Lisa en Eian) nodigen mij uit om met hen mee te rijden richting Kota Bahru. Dat aanbod... Lees meer

Na Cameron Highlands ben ik met de bus doorgereisd naar de Perhentian Islands. Volgens Ilona MOEST ik daar naar toe. Zat ik het busje naast Larissa uit Terneuzen die al maanden alleen door Azie reist... Lees meer

Ik ben bij de thee plantages in Cameron Highlands geweest. Dat is echt geweldig. Ze noemen het ook wel het groene tapijt. Elke drie jaar worden de struiken op salontafel hoogte bijgeknipt en dat geef... Lees meer

Hallo allemaal, Hier mijn eerste bericht uit Maleisie. Ik ben al weer bijna toe aan mijn laatste nacht in Kuala Lumpur. Ik zit in een prima hotel in de wijk China Town. Dat ligt heel centraal... Lees meer

Zaterdag en zondag zijn de laatste dagen van de vakantie en heb ik doorgebracht in Havana. Met de groep hebben we met old timers een rondrit over de boulevard Malecon gemaakt en met de coco taxi (... Lees meer

CubaHavana

's Middags komen we aan in Varadero. De Costa Brava van Cuba met een en al all inclusive hotels en prachtige zee en strand. Dus ZONNEN en bijkleuren!!! Lees meer

De volgende dag rijden we naar Santa Klara. DE stad van Che Chavara. Tijdens ons ontbijt (Nederlandse tijd 14.00 uur) horen we het slechte nieuws met Koninginnedag in Nederland en de hele dag zijn we... Lees meer

Na Santa Lucia werd het programma voor onze reisleiders ook helemaal nieuw, dus werd er ter plekke bedacht wat leuk was om te doen. Zo kwamen we met een klein groepje terecht is speedbootjes waarmee w... Lees meer

Gisteren zijn we beland in Santa Lucia in een prachtig all inclusive gedoe ver van de bewoonde wereld. Lekker luieren aan het zwembad, strand wandeling en het is mijn vandaag zowaar gelukt om te duik... Lees meer

Zondag hebben we het geboortedorp van Fidel bezocht, Biran. Onze reisleidster vond het GEWELDIG, maar ik vond het tot nu toe het enigste dieptepunt. SAAI!!!! Lees meer

Na Trinidad zijn we naar Camaguey gegaan. Onderweg is het straatbeeld zeer bijzonder. Op de snelweg rijden fietsen, vrachtwagens (oud), auto's (oud!), paard en wagen en trekkers (zeer oud!!). In Camag... Lees meer