Lyske1980

profiel Lyske1980

Homepage

Naam

Liesbeth H.

Positie

270

Score

479

Reviews

1

Foto's & tips

172

Blogs

4

Lid sinds

23 maart 2015

Favorieten

Fav. werelddeel

Europa

Fav. land

Canada

Fav. stad

Edinburgh, Amsterdam, Maribor

Over mij

Reizen is voor mij echt iets om naar uit te kijken; het liefst ga ik er een paar maandjes tussenuit om in m'n eentje te gaan backpacken. Canada is mijn favoriete bestemming vanwege de rust, de natuur en de dieren, maar van (Europese) stedentrips word ik ook altijd erg blij.

Mijn Motto

''

Over mijn camera

Merk

Canon

 

20 reactie(s) bij "Lyske1980"

  • profile image comment

    Hallo Liesbeth, wat leuk dat je mijn Paaswake bij je favo's hebt gezet. Dank je wel, het was een bijzondere ervaring om daarbij te zijn. Groet, Fransje

    Door sidonius • geplaatst op 2017-04-13 22:55:52
  • profile image comment

    Hoi Liesbeth. In de auto vond ik het al zwaar. Wil niet weten hoelang jullie erover hebben gedaan. En dan weten dat je ook nog terug moet... petje af dat je het gehaald hebt.

    Door Jan10e • geplaatst op 2017-04-05 20:19:04
  • profile image comment

    Waar ben jij allemaal geweest in Kirgizië? Ik zag al wel een hoop foto's van dezelfde gebieden als waar ik geweest ben. Wat voor reis heb jij gedaan? Groetjes, Jetty

    Door Graaf • geplaatst op 2017-03-31 16:46:07
  • profile image comment

    Hoi Liesbeth Ik heb het geen moment saai gevonden aan het Song Kul. Ik hou van die leegte en verlatenheid. Iemand uit de groep was wel gaan paardrijden, daar moest de hele groep ruim een half uur op wachten toen we weg wilden. Het was er wel ontzettend koud. Groetjes, Jetty

    Door Graaf • geplaatst op 2017-03-28 07:02:39
  • profile image comment

    Hoi Liesbeth, je maakt er wat leuks van: die drol op zijn hoofd. Ik moest hier even om lachen. Groetjes Marianne

    Door travelbag • geplaatst op 2017-03-27 18:41:18
  • profile image comment

    Dank je wel Liesbeth. Had ik niet verwacht bij deze foto, daarom des te bijzonderer.

    Door marcvankessel • geplaatst op 2017-03-20 20:14:30
  • profile image comment

    Wat leuk, Liesbeth, dat je onze moeder met haar kinderen bij je favorieten hebt gezet. BEdankt!!! En leuk om allebei met een rode ster het weekend te beginnen!

    Door CBurgstad • geplaatst op 2017-03-17 16:58:04
  • profile image comment

    En jij weer bedankt voor je felicitatie!

    Door corriedewinter • geplaatst op 2017-03-17 13:58:27
  • profile image comment

    Dag Liesbeth, Dank voor je reactie op de puffins. Ze hebben inderdaad de rotsen behoorlijk gedecoreerd met hun poep. Zo gaat dat hè? Fijne dag, Corrie

    Door corriedewinter • geplaatst op 2017-03-17 12:59:30
  • profile image comment

    Proficiat met je rode ster Liesbeth!

    Door corriedewinter • geplaatst op 2017-03-17 12:58:59
  • profile image comment

    Hoi Liesbeth, ja, ik ben 2x op Madagascar geweest. Maar daar komt mijn naam niet vandaan... Ik verzorg nl. lemuren ;-). In Apenheul. Onze maki's (lemuren) lopen vrij tussen de bezoekers, maar die moeten er zogezegd "met hun tengels vanaf blijven"... :-).

    Door Lemurgirl • geplaatst op 2017-03-13 22:47:45
  • profile image comment

    Goede morgen Liesbeth, Ik ben verbaasd dat het uploaden bij jou niet lukt. Zo te zien hebben er vandaag al een aantal Reisreporters weer foto's weten up te loaden. Kan je mij de volgende antwoorden op deze vragen terug sturen? Waar trad de bug op? (website, URL, soort pagina) Wat voor apparaat gebruik je? (Desktop, Tablet, Mobiel) Welke browser en versie gebruik je? (Internet Explorer 10, Chrome, Firefox) Wat is het probleem? Beschrijf het probleem dat optreed. Maandag is onze webdeveloper weer in huis en zal dit (en de punten) dan door hem laten nakijken, zodra we je reactie hebben ontvangen. Groeten Saphira en alvast een fijn weekend.

    Door Saphira • geplaatst op 2017-03-10 08:50:34
  • profile image comment

    Hi Liesbeth, Onze server kampte met wat kleine probleempjes, die nu zijn opgelost. Zou je het nog eens kunnen proberen? Groeten Saphira.

    Door Saphira • geplaatst op 2017-02-27 16:16:23
  • profile image comment

    Een mooie serie Madagaskar en Comoren, Liesbeth!

    Door Bowral • geplaatst op 2017-02-27 15:54:31
  • profile image comment

    Dank voor je felicitatie, Liesbeth. Jij ook proficiat met je rode ster! Geniet van het weekend. Grtz S.

    Door SibrichAdema • geplaatst op 2017-02-24 22:08:14
  • profile image comment

    Hoi Liesbeth, leuk dat je m'n blog hebt gelezen en bedankt voor de felicitatie!! Jij ook gefeliciteerd met je verdiende rode ster!!! Groet, Sander

    Door sgtravel • geplaatst op 2017-02-24 18:52:56
  • profile image comment

    Dank je wel voor de felicitatie, Liesbeth. JIj ook van harte met jouw rode ster!

    Door CBurgstad • geplaatst op 2017-02-24 15:12:49
  • profile image comment

    Van harte met je rode ster!

    Door Jeanne • geplaatst op 2017-02-24 14:10:50
  • profile image comment

    Nee, ik ben geen local in Tana Toraja, maar ik was samen met een echte lokale gids en een chauffeur, en die zeiden juist, "maak vooral veel foto's", ook voor de lokale reisagent. Nooit iets gehoord over "ongeluk brengen". Groetjes, Jetty

    Door Graaf • geplaatst op 2017-02-24 13:37:33
  • profile image comment

    Gefeliciteerd Liesbeth met de rode ster. Helemaal terecht.

    Door marcvankessel • geplaatst op 2017-02-24 10:33:31