'304666' door Evavanrijswijk '304666' door Evavanrijswijk

FrankrijkParijs

Terug reis

Evavanrijswijk

Onze terugreis: eerst met de trein van Fécamp naar Parijs. Daar zjin we voor één nachtje in een hotel gebleven. Op deze manier konden we de volgende dag zo vroeg mogelijk met de trein naar Nederland. In totaal was de trein reis naar huis vanaf Parijs 11 uur.

'304663' door Evavanrijswijk '304663' door Evavanrijswijk

FrankrijkNormandie

Zon, zee, kiezelstran

Evavanrijswijk

Het zwemmen in de zee is heerlijk. Ook al is de stroming duidelijk aanwezig en heb je soms het gevoel dat de zee je opslokt is dat nog niet je grootste probleem. Het ontlopen van de branding is compleet onmogelijk. Lopend ben ik niet uit het water gekomen. Iedere keer wanneer je grip hebt op het zand met stenen trekt de zee je weer een stuk terug om je vervolgens heel hard neer te gooien op de plek waar je eerst stond. Het gevolg is dat je je evenwicht verliest. Nee, ik ben het water niet een keer uitgeLOPEN. Het ontlopen van de branding was onmogelijk.

'304657' door Evavanrijswijk '304657' door Evavanrijswijk

FrankrijkNormandie

Camping in Fécamp

Evavanrijswijk

Tijdens onze treinreis van Parijs naar Fécamp hadden we aardig wat problemen: Onze trein had problemen en was kapot gegaan. Helaas pindakaas. Zoiets is overmacht, een ware calamiteit... Maar natuurlijk niet het einde van de wereld. Eerst werd ons verteld dat we minimaal een dag vast zouden zitten. Gelukkig werd er binnen een uur of twee al gezorgd voor een alternatief. We konder verder met de bus. Wel lastig aangezien ik last heb van wagenziekte, maar iets is beter dan niets. Na een lange dag reizen met de trein/bus kwamen we aan bij onze bestemming Fécamp. Met onze grote tassen moesten we nog een flink stuk lopen, heuvels op en af, tent opzetten en dan genieten. Genieten van dit uitzicht.

'304646' door Evavanrijswijk '304646' door Evavanrijswijk

FrankrijkParijs

Ons 3 sterren...resta

Evavanrijswijk

Kamperen op een camping nabij Parijs, we hadden gelukkig nog lekker weer dus buiten koken ging gemakkelijk. Wanneer we last hadden van regen tijdens het backpacken gingen we 'stiekem' in het toiletgebouw koken.