barry1976

profiel barry1976

Naam

Barry van der Pol

Reviews

0

Foto's & tips

37

Blogs

1

Lid sinds

15 January 2011

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

Vietnam

Fav. stad

New York

Over mij

Mijn naam is Barry, woon samen met Maaike. Wij proberen ieder jaar zoveel mogelijk te reizen en nieuwe dingen te ontdekken. Stedentrips, Nederland, Europa of de wereld, overal zijn mooie plekken te vinden. Ik vind het enorm leuk om te fotograferen, maar ook om recepten van al onze bestemmingen mee te nemen en thuis te proberen. Zo genieten we thuis nog lang na van onze bestemmingen.

Geen van de door mij geplaatste foto's mogen zonder mijn toestemming gebruikt worden!

Mijn Motto

'Het leren kennen van nieuwe mensen en culturen over de hele wereld is een verrijking van mijn leven.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Canon

Model

7D

 

20 reactie(s) bij "barry1976"

  • profile image comment

    hoi Barry, ik was op vakantie vandaar dit wat late antwoord op je vraag hoe je je 10 reisfavorieten in je profiel zet zie [url=http://www.columbusmagazine.nl/nieuws/6515/10-reisfavorieten-van-reisreporter-vulture1960.html]Ferdi's 10 reisfavorieten! [/url] Deze is van mij dus je moet wat gegevens aanpassen. Succes

    Door vulture1960 • geplaatst op 2014-10-01 19:39:47
  • profile image comment

    Hoi Barry, Proficiat met je nieuwe titel van RR van de Week. Geniet ervan en succes met het samenstellen van je toptien. Groet Gé

    Door chateau • geplaatst op 2014-09-29 08:25:35
  • profile image comment

    Hoi Barry, bedankt voor je reactie... Ja, echt een moment van bezinning he. Het hoort er allemaal bij. Nu weer relativeren en genieten van alle mooie foto's hier ;). Fijne zondag! Groetjes Soraya

    Door Soraya • geplaatst op 2014-09-28 15:39:35
  • profile image comment

    Hallo Barry, Heb je ze al gelezen mijn reisfavorieten? De hyperlink maken was niet zo makkelijk, ik werk met een Imac en mij lukte het niet. Mijn broer heeft dit voor mij gefikst. Als je met windows werkt schijnt het makkelijker te gaan, als je in je profielpagina tekst wil wijzigen of toevoegen is het mogelijk een hyperlink te maken ik kreeg onderstaande door van een andere RR. lijkt mij het proberen waard. Onderstaande url werkt alleen maar als je er [ -teken voor zet en een ] -teken achter plaatst. Dus.... open je profielpagina, klik op <profiel aanpassen> kopieer onderstaande url in je tekst op de door jou gewenste plek. Zet een rechte haak voor en achter (zie hierboven) de url et voilà. url=" http://www.columbusmagazine.nl/nieuws/6363/10-reisfavorieten-van-reisreporter-pleungroeneveld.html ="_blank"]Hier mijn 10 reisfavorieten![/url Hoop dat ik je hier mee kan helpen en dat het werkt. Succes. Pleun

    Door PleunGroeneveld • geplaatst op 2014-09-27 18:42:21
  • profile image comment

    Hoi Barry...ja, ik ken het probleem van deze site. Je wilt alleen maar meer landen bezoeken. Wel een prettig probleem. Mieke

    Door MiekeDeHaas • geplaatst op 2014-09-27 18:23:51
  • profile image comment

    Hoi Barry jij ook bedankt voor je reactie en je compliment voor mijn foto`s leuk om te horen! Groetjes Mary

    Door Mary54 • geplaatst op 2014-09-27 17:19:44
  • profile image comment

    Proficiat met je verkiezing tot reisreporter van de week!

    Door Kingcanon • geplaatst op 2014-09-27 14:48:22
  • profile image comment

    Hoi Barry, Pas maar op want de site kán erg verslavend werken . Nee we zijn niet naar Ghana geweest we gaan er naar toe , toevallig hebben we afgelopen week 'n ticket geboekt . Nu ga ik dus allerlei tips en blogs over Ghana lezen om ideeën op te doen. Maar we hebben nog even want we gaan de maand februari , hopelijk is de ebola dan onder controle. Ik zie dat Azië jou favoriete wereld deel is , dat is [tot nu toe] bij ons hetzelfde maar we zijn nog nooit in Afrika geweest dus ik ben erg benieuwd naar Afrika . Ik ga je foto's eens even bekijken. Groetjes Gert.

    Door ciske • geplaatst op 2014-09-27 08:34:41
  • profile image comment

    Hoi Barry , Ben even van de site geweest maar alsnog gefeliciteerd met je "eretitel " Geniet ervan. Fijn weekend gr. Gert.

    Door ciske • geplaatst op 2014-09-26 20:22:50
  • profile image comment

    Hoi Barry, bedankt voor je reactie bij mijn vlooiende apen. Het is inderdaad in de buurt van Sandakan. De foto is genomen aan de Kinabatangan rivier Groetjes, L.inda

    Door TicoTica • geplaatst op 2014-09-24 18:00:39
  • profile image comment

    Hoi Barry, De foto is genomen in de Baliemvallei in de buurt van Wamena, dat ligt in West Papua. Dank voor je reactie. Fijne avond nog. Pleun

    Door PleunGroeneveld • geplaatst op 2014-09-23 17:34:44
  • profile image comment

    Haha jouw enthousiasme spat zo van elk bericht af, word er vrolijk van! Heel erg leuk dat je mijn reisfavorieten gelezen hebt en een bericht hebt achtergelaten. Dank je wel! Hans

    Door JMoerkens • geplaatst op 2014-09-23 08:52:49
  • profile image comment

    Nou Barry, kan ik je weer bedanken :-) Een fanmelding, voel me vereerd !

    Door ejfovermaat • geplaatst op 2014-09-22 20:54:28
  • profile image comment

    Hallo Barry, Dank je wel voor je compliment. Ik vind portretfotografie ook erg leuk om te doen, mits ik er de tijd en vrijheid van bewegen bij krijg. Leuk dat je mijn opmerking zo opneemt. Niet iedereen kan dat waarderen. Ik probeer gewoon kritisch naar een foto te kijken en te zien of er nog meer uit te halen is. Ben niet van sterke bewerkingen, hou ik niet van en kan het ook slecht :-) Je foto is op zichzelf goed en heb hem ook als zodanig gewaardeerd. Veel plezier op deze site. tot foto's Eline

    Door ejfovermaat • geplaatst op 2014-09-22 20:15:38
  • profile image comment

    Hallo Barry, Van harte gefeliciteerd met de titel RR van de week, ben benieuwd naar je. Top tien. Groet. Pleun

    Door PleunGroeneveld • geplaatst op 2014-09-21 15:30:39
  • profile image comment

    haha ja verslavend is het zeker, Maar wel heel leuk groetjes linda

    Door TicoTica • geplaatst op 2014-09-21 15:21:18
  • profile image comment

    Hey Barry, zie net dat je RR van de week bent geworden! Gaaf zeg, gefeliciteerd Groetjes Linda

    Door TicoTica • geplaatst op 2014-09-21 11:16:04
  • profile image comment

    Ja Barry we verblijven altijd in Sanur. We zoeken wel altijd naar nieuwe en goedkope hotelletjes. Mijn man blijft daar dan 2 maanden en ik ga naar een maand naar huis omdat ik nog gedeeltelijk werk en we willen door het jaar heen ook nog wel eens een keertje weg.

    Door jhhuijs • geplaatst op 2014-09-21 08:44:03
  • profile image comment

    Superleuk dat je er zelf ook zo enthousiast over bent! :-D Heel erg welkom dus bij de community. Ik ben er zelf ook nog niet heel lang hoor, vanaf februari dit jaar pas écht actief. En het is inderdaad heel inspirerend, enthousiasmerend en ja.. ik durf zelf wel te stellen verslavend.. maar dat zul je nog wel merken ;-) Dank ook voor je leuke reactie op mijn oudere foto van de pauw. Ik ga je proberen te volgen, want je hebt al mooie foto's geplaatst! Fijn weekend nog!

    Door JMoerkens • geplaatst op 2014-09-20 22:16:21
  • profile image comment

    Hoi Barry, Zie nu dat je RR van de week bent geworden. Gefeliciteerd. Ben benieuwd naar je verslag. Succes met je top 10 samenstelling. Groetjes, Carla