Afpmvannunen

Vandaag staan er 3 Batak dorpen op het programma waar we met een mooie boottocht naar toe worden gebracht. Oorspronkelijk woonden de Batak in het laagland van de Himalaya en boven Bimra. Ongeveer 1500... Lees meer

Fijn een keertje uitslapen, om 8.00 uur hebben we pas ontbijt. Na het ontbijt rijden we naar een plaatsje in de omgeving. Met Ivor maken we een wandeling van ongeveer een uur of 3. In het begin is het... Lees meer

Vandaag al vroeg ontbijt. Het wordt een lange dag zitten in de bus. Onderweg hebben we wel diverse stops voordat we in het hotel in Qui Nhon zijn. De eerste stop is bij een benzinestation. Iedereen de... Lees meer

We zijn gisteren aangekomen in Hoi An. Na een zeer "natte" busreis komen we er in het hotel achter dat de bagage het ook niet helemaal overleeft heeft. Een gedeelte van mijn kleren moet ik dus te drog... Lees meer

Terwijl in Nederland nog de sneeuw aan het wegsmelten is neem ik het vliegtuig naar het mooie en hopelijk warmere Barcelona. Via familie kan ik terecht in een appartementje in de wijk Gracia. Daar aan... Lees meer

Onze dag begint goed. we gaan naar een whiskey distilleerderij, Strathisla, gesticht in 1786. We komen binnen en een meisje aan de balie vraagt of we deel willen nemen aan een rondleiding, dit willen... Lees meer

's morgens vroeg zit ik op ons verandaatje als ze aan me vragen wat we vandaag van plan zijn om op deze mooie dag te gaan doen. Na bijna een maand rondgetrokken te hebben door Mexico en Guatemala, is... Lees meer

Vandaag kunnen we, als je wilt, lekker lang uitslapen, we vertrekken pas om 10.00 uur. Helaas moet ik constateren dat ik al zo gewend ben geraakt om al om 6.00 uur op te staan dat ook ik vandaag natuu... Lees meer