Vnijhof1974

profiel Vnijhof1974

Naam

Vincent Nijhof

Reviews

0

Foto's & tips

52

Blogs

0

Lid sinds

07 March 2010

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

Malediven

Fav. stad

Barcelona

Over mij

Reizen is voor mij een manier om meer over mezelf te weten te komen. Het contact met andere culturen zet je aan het denken en houdt je met beide benen op de grond. Daarnaast geniet ik van de wonderlijke natuurpracht boven en onder het water. We moeten zuinig zijn op onze mooie aarde.

Mijn Motto

'creëer je eigen werkelijkheid'

Over mijn camera

Type

Pocket

Merk

Sony

Model

DSC-HX5V

Laat een reactie achter

21 reactie(s) bij "Vnijhof1974"

  • profile image comment
    Door Mathilda• geplaatst op 20 Mar 2010 | 13:57:24

    Hoi Vincent,
    Bedankt voor je reactie bij mijn foto's ijskristallen en als sneeuw voor de zon. Laat die zon nu maar komen. Het mag lente worden.
    Mooi Maledivenfoto's heb je. Toen we naar Australië gingen wilden we daar ook de Malediven nog aan vastplakken, maar een extra weekje ging even niet lukken toen qua verlofdagen. Maar zo te zien moeten we er toch nog eens heen. Het lijstje wordt steeds langer... Het duiken lijkt me daar ook geweldig. Zijn de koraalriffen daar nog gezond of begint dat net als op sommige plaatsen in Australië ook minder te worden. In iedere geval is het meegenieten van de foto's van anderen ook leuk.
    Goed weekend!
    Groetjes,
    Mathilda

    Bericht aangepast op 19:13:48
  • profile image comment
    Door TravelGoom• geplaatst op 13 Mar 2010 | 11:13:36

    met plezier

    Bericht aangepast op 19:04:56
  • profile image comment
    Door Woutercello• geplaatst op 28 Apr 2012 | 11:02:54

    Wow!
    Ik zie dat je al heel wast prachtige reizen hebt gemaakt! Ik zou dus graag weten wat je 10 mooiste reizen zijn! Kan je ze mij doorsturen?
    Groetjes Wouter

    Bericht aangepast op 06:08:43
  • profile image comment
    Door Liane• geplaatst op 21 Mar 2010 | 18:00:49

    Bedankt voor je leuke reactie's op mijn foto's!
    groetjes,
    Liane

    Bericht aangepast op 04:50:21
  • profile image comment
    Door PaulineE• geplaatst op 20 Mar 2010 | 12:54:40

    Ik was juist te vroeg. groet PAuline

    Bericht aangepast op 04:46:22
  • profile image comment
    Door Damfschoenmakers• geplaatst op 13 Mar 2010 | 14:44:08

    Hoi Vincent,
    Bedankt voor je leuke reactie en veel fotoplezier hier.
    Groetjes Danny.

    Bericht aangepast op 04:28:43
  • profile image comment
    Door Pddenooijer• geplaatst op 12 Mar 2010 | 19:19:32

    Ja, lachen. Bij jou meer reacties!
    was het bij jou ook eagle beach?

    Bericht aangepast op 04:26:49
  • profile image comment
    Door FOTOREDACTIE• geplaatst op 16 Sep 2010 | 06:39:17

    Beste Vincent,

    Helaas hebben we je foto 'Upper Shoal Bay Anguilla' offline gezet omdat het niet is toegestaan om foto's van toeristen op de Reisreporter site te zetten. Daar val je zelf en/of je vrouw ook onder. Dit staan wij alleen toe als het onmogelijk is om een plek zonder toeristen te fotograferen, zoals bijvoorbeeld de Kalverstraat in Amsterdam.

    Kijk ook eens op de FAQ-pagina voor alle tips en regels omtrent het plaatsen van foto's. Dit voorkomt teleurstellingen.
    Mocht je vragen hebben, mag je altijd mailen naar reisreporter@columbusmagazine.nl.
    Veel plezier nog op de site!

    Hartelijke groet,

    Het Reisreporter Team

    Bericht aangepast op 23:30:55
  • profile image comment
    Door Vnijhof1974• geplaatst op 16 Sep 2010 | 09:14:01

    Beste reisreporter, hiervan was ik niet op de hoogte. Dank voor het doorgeven. Ik zal hier rekening mee houden. Met vriendelijke groet, Vincent

    Bericht aangepast op 23:25:59
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 07 Jun 2010 | 13:08:02

    Hallo Vincent,
    Heel hartelijk bedankt voor jouw positieve reacties op diverse foto's van mij. Nog een prettige dag toegewenst!
    Groetjes,
    Edwina

    Bericht aangepast op 21:22:43
  • profile image comment
    Door Leningc• geplaatst op 12 Apr 2010 | 19:51:50

    Hallo Vincent,

    Hartelijk bedankt voor je reacties. Italie is zeker een mooi land. En zoals je kan zien aan de foto's mijn favoriet.

    Groeten,
    Chantal

    Bericht aangepast op 20:21:36
  • profile image comment
    Door Schenkel• geplaatst op 05 Apr 2010 | 13:13:36

    Hoi, Vincent.
    Wat leuk dat je onze foto,s hebt bekeken.Bedankt voor de leuke reacties daar op.
    Hartelijke Groeten.
    Dirk&Pieneke

    Bericht aangepast op 20:07:32
  • profile image comment
    Door Jvanmoorsel• geplaatst op 04 Apr 2010 | 16:45:47

    Jij ook bedankt voor je beoordelingen! ;-)

    Bericht aangepast op 20:05:56
  • profile image comment
    Door Jeannette• geplaatst op 04 Apr 2010 | 16:02:48

    Jij ook bedankt! :))

    Bericht aangepast op 20:01:27
  • profile image comment
    Door Album-editions• geplaatst op 20 Mar 2010 | 13:48:06

    Dank voor je reactie. Op mijn website www.caribbean-editions.nl staat op de pagina "Bahama's" een webgallerie met opnamen van de Bahama Bank uit de lucht. Zal je wellicht aanspreken!

    Bericht aangepast op 19:39:58
  • profile image comment
    Door Rgielgens• geplaatst op 21 Mar 2010 | 10:04:37

    Hoi Vincent,

    Bedankt voor je reactie op onze foto van de zonsondergang Hokitika.

    Groetjes Monique

    Bericht aangepast op 19:36:36
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 20 Mar 2010 | 22:36:59

    Enige bescheidenheid van mijn kant is zeker op z'n plaats .... ;-)

    Bericht aangepast op 19:36:13
  • profile image comment
    Door GrietBuis• geplaatst op 14 Mar 2010 | 19:05:07

    Tsja, mijn lijstje is al te lang maar wie weet kom ik er toch ooit nog eens.
    Groetjes,
    Grietje

    Bericht aangepast op 19:30:55
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 13 Mar 2010 | 13:33:08

    Heb effe op je site gekeken, maar dan staan wel meer dan 500 Malediven-foto's op! Je kunt hier dus nog wel voorlopig even vooruit ... ;-)

    Bericht aangepast op 19:28:17
  • profile image comment
    Door Pddenooijer• geplaatst op 12 Mar 2010 | 19:25:16

    Trouwens, ik zie dat je favourite stad Barca is. Ik ga daar morgenochtend naar toe. Nog snelle tips voor mij??
    Peter

    Bericht aangepast op 19:27:22
  • profile image comment
    Door Hansdewildt• geplaatst op 14 Mar 2010 | 19:50:21

    Hoi Vincent,