Rich1984

profiel Rich1984

Naam

Richard Lorist

Reviews

0

Foto's & tips

3

Blogs

0

Lid sinds

30 July 2009

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

China

Fav. stad

Fes

Over mij

Welkom op mijn profiel. Mijn naam is Richard. Ik ben 25 jaar oud. . Dankzij mijn vriendin ben ik in contact gekomen met fotografie.. En ik moet eerlijk zeggen dat het erg goed is bevallen.
Eindelijk is het dan zover...Ik ben terug van mijn rondreis door Marokko.... Het was in 1 woord GEWELDIG. Wat een ervaring!!! Heel veel mooie en spannende dingen beleefd!!! Op naar de volgende reis. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van mijn eerste foto's...

Mijn Motto

'Discover the world, discover yourself... '

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Canon

Model

eos 350 D

 

20 reactie(s) bij "Rich1984"

  • profile image comment

    Bedankt voor je reactie op de "Druivenwesp". Groetjes Ben

    Door LPtje • geplaatst op 2009-10-15 18:48:48
  • profile image comment

    haha dat is zeker te zien! is het niet lastig om als 2 foto-fanaten samen op pad te zijn? ik vond het heerlijk dat ik met een vriend backpackte die in 10 maanden 5 foto's maakte! ;-)

    Door riknikele • geplaatst op 2009-10-08 16:13:42
  • profile image comment

    oooh ben jij de vriend van nicole haha?!

    Door riknikele • geplaatst op 2009-10-07 17:56:16
  • profile image comment

    Hoi Richard. Dank je wel voor je reactie op mijn foto! Die van jou, just sitting, is oook prachtig.

    Door SuzanneGeudeke • geplaatst op 2009-10-05 16:49:36
  • profile image comment

    Hi Richard, Fijn om te horen dat je eerste reis zo fantastisch is geweest!! Dus...Welkom bij de club van reis-verslaafde ;-)) En wat een veelbelovende eerste foto's! Laat de rest maar doorkomen, zou ik zeggen! Groetjes Mo

    Door movos • geplaatst op 2009-09-30 07:35:18
  • profile image comment

    Jo Richard, welkom op de site. Dan zijn lekkere binnenkomers! Veel plezier hier en groetjes aan Nicole;-))) groetjes Gerwin

    Door Marjan • geplaatst op 2009-09-29 19:30:01
  • profile image comment

    Ha Richard, wat leuk dat je een reactie plaatste bij mijn foto van de oude vrouw uit Ladakh, dank je wel. Zie dat jij twee maanden actief bent op deze site en je drie foto's zijn veelbelovend. Daaag, Jacqueline = Mathilde ( tweede meisjes naam, er bleek al een rr jacqueline te zijn).

    Door Mathilde • geplaatst op 2009-09-29 19:18:13
  • profile image comment

    Hi Richard, blij te horen dat je reis door Marokko goed is bevallen. Ben erg benieuwd naar de rest van je foto's en je ervaringen. Nog lekker gegeten op het Djemaa el Fna? Hoor het wel... Gr. SUSAN

    Door globetrottertje Suus • geplaatst op 2009-09-29 18:18:48
  • profile image comment

    haha mooi om te horen! hoe heb je rondgereisd? ja ik was bij de borrel, was erg gezellig! beter kom je volgende keer ook want ik voel me toch wat alleen als enige 20er! ;-) hoi, rik

    Door riknikele • geplaatst op 2009-09-28 16:07:58
  • profile image comment

    haha nee ik heb nogal slechte herinneringen aan sigaren ;-) maar de rum heeft rijkelijk gevloeid! =)

    Door riknikele • geplaatst op 2009-09-28 16:00:26
  • profile image comment

    Hoi Richard, bedankt voor je reactie op de Marokko-foto's die ik vanmiddag geplaatst heb. Lees net dat je straks richting Marokko afreist, veel plezier! Het is een erg fotogeniek land, prachtige landschappen, alleen wij vonden de mensen niet zo aardig (met name in Marrakech). We willen nog wel een keertje terug, maar dan slaan we Marrakech over... Mocht je interesse hebben: we hebben een verslag van ons Marokko-avontuur (met foto's) op onze web-log staan: www.globetrottertjes.web-log.nl. Groetjes en fijne vakantie! Ben benieuwd naar je foto's! SUSAN

    Door globetrottertje Suus • geplaatst op 2009-09-02 14:37:30
  • profile image comment

    Hoi Richard, Al vertrokken richting Marokko? In elk geval een hele mooie reis toegewenst en natuurlijk veel mooie plaatjes schieten want ik wacht met spanning op de resultaten ;-)) Groetjes Mo

    Door movos • geplaatst op 2009-09-02 12:11:55
  • profile image comment

    dank voor je reactie; ik zie in de reacties dat je naar marokko gaat, veel plezier daar, ik was er dit voorjaar (voor de derde keer), geweldig land; groet, marjolijn

    Door marjolijn • geplaatst op 2009-08-31 10:13:49
  • profile image comment

    VOlgende week Marokko, top! Qua temperatuur veel beter dan in juli! Er valt veel te fotograferen, de kleuren, de mensen en het landschap. Ga je rondreizen? Welke route heb je in gedachten (of gepland)? Groeten en veel plezier, Annemarie

    Door Annemaria • geplaatst op 2009-08-29 21:14:50
  • profile image comment

    Bedankt voor je reactie op mijn "vossekoppie" ! Groeten, Marcel.

    Door marcelloromeo • geplaatst op 2009-08-28 08:57:07
  • profile image comment

    Dank je Richard!! Zou je de sterren, voordat iemand anders het voor je doet;-), nog een keertje willen indrukken want die zijn niet doorgekomen. Bedankt alvast! groetjes Gerwin

    Door Marjan • geplaatst op 2009-08-26 16:31:35
  • profile image comment

    he richard!! wat gaaf dat je naar marokko gaat! ik was daar in april, echt een fantastisch mooi land!! ben benieuwd naar de foto's die je gaat maken! hoi, rik

    Door riknikele • geplaatst op 2009-08-26 14:56:59
  • profile image comment

    Hoi Richard! Bedankt voor je reactie! Groet, Rick

    Door rickva • geplaatst op 2009-08-25 14:11:22
  • profile image comment

    Bedankt voor je reactie op mijn foto ! Groeten, Marcel.

    Door marcelloromeo • geplaatst op 2009-08-22 19:56:18
  • profile image comment

    Hoi Richard, Tja, had ik kunnen weten, het staat in je profiel! Geweldig, marokko, ben ik nog nooit geweest. Ik kijk uit naar je foto's! Groetjes, Lia