Rich1984

profiel Rich1984

Naam

Richard Lorist

Reviews

0

Foto's & tips

3

Blogs

0

Lid sinds

30 July 2009

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

China

Fav. stad

Fes

Over mij

Welkom op mijn profiel. Mijn naam is Richard. Ik ben 25 jaar oud. . Dankzij mijn vriendin ben ik in contact gekomen met fotografie.. En ik moet eerlijk zeggen dat het erg goed is bevallen.
Eindelijk is het dan zover...Ik ben terug van mijn rondreis door Marokko.... Het was in 1 woord GEWELDIG. Wat een ervaring!!! Heel veel mooie en spannende dingen beleefd!!! Op naar de volgende reis. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van mijn eerste foto's...

Mijn Motto

'Discover the world, discover yourself... '

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Canon

Model

eos 350 D

Laat een reactie achter

33 reactie(s) bij "Rich1984"

  • profile image comment
    Door Roosje64• geplaatst op 21 Aug 2009 | 16:41:06

    Hi Richard,

    Nee hoor, juist leuk dat je al zo aktief bent! Maakt iedereen alleen maar nieuwsgieriger naar jouw foto's. Wanneer en waar ga je naar toe?
    Groetjes,
    Lia

    Bericht aangepast op 09:52:35
  • profile image comment
    Door Annemieke50• geplaatst op 01 Aug 2009 | 11:36:04

    Algarve was leuk, waar wij zaten wat minder, Monte Gordo, te rustig, maar hadden een huurauto. Albufeira en de omgeving daar is heel leuk, ook mooie rotsen en leuke straatjes!
    Ook 's avonds wat te beleven.
    Goed voor een keer, hoef voorlopig niet heen, maar misschien later. Vind Griekenland voor tussendoor leuker. Marokko schijnt ook schitterend te zijn, ben heel benieuwd naar je foto's, maar duurt dus nog even!
    Zijn vorig jaar naar Zuid-Afrika geweest, wel te zien bij mijn foto's, echt schitterend. Heb 2 tickets gewonnen op Hyves! naar Zuid-Afrika, vandaar dat we weer gaan, anders was het nog even doorsparen geweest en er zijn zoveel mooie plekjes in de wereld. Gaan wel naar andere gebieden, behalve Kaapstad, hebben we een vriendin wonen.
    Dus leuk weer.
    Gr. Annemieke

    Bericht aangepast op 09:48:18
  • profile image comment
    Door Mathilde• geplaatst op 29 Sep 2009 | 19:18:13

    Ha Richard, wat leuk dat je een reactie plaatste bij mijn foto van de oude vrouw uit Ladakh, dank je wel. Zie dat jij twee maanden actief bent op deze site en je drie foto's zijn veelbelovend. Daaag, Jacqueline = Mathilde ( tweede meisjes naam, er bleek al een rr jacqueline te zijn).

    Bericht aangepast op 16:41:35
  • profile image comment
    Door Riknikele• geplaatst op 07 Oct 2009 | 17:56:16

    oooh ben jij de vriend van nicole haha?!

    Bericht aangepast op 13:26:51
  • profile image comment
    Door Saphira• geplaatst op 04 Aug 2009 | 06:31:44

    Beste Richard,

    Ik heb de betreffende waardering voor je verwijderd. Je kunt de foto nu desgewenst opnieuw waarderen.

    Vriendelijke groeten,

    Vellah Bogle
    Webmaster

    Bericht aangepast op 12:33:46
  • profile image comment
    Door Annemieke50• geplaatst op 04 Aug 2009 | 05:30:02

    Hoi Richard,
    ik zie dat je al lekker actief bent hier, bedankt voor je leuke reacties op mijn foto's!
    En ja, echt geweldig dat we die tickets gewonnen hebben! Gaan er weer van genieten, is idd de moeite waard om naar toe te gaan!
    Maar jij gaat eerst naar Marokko, lijkt me ook schitterend, dat zien we wel aan je foto's!
    Groetjes
    Annemieke

    Bericht aangepast op 12:33:36
  • profile image comment
    Door LPtje• geplaatst op 15 Oct 2009 | 18:48:48

    Bedankt voor je reactie op de "Druivenwesp".

    Groetjes

    Ben

    Bericht aangepast op 23:43:52
  • profile image comment
    Door SuzanneGeudeke• geplaatst op 05 Oct 2009 | 16:49:36

    Hoi Richard. Dank je wel voor je reactie op mijn foto! Die van jou, just sitting, is oook prachtig.

    Bericht aangepast op 23:29:35
  • profile image comment
    Door Globetrottertje Suus• geplaatst op 02 Sep 2009 | 14:37:30

    Hoi Richard, bedankt voor je reactie op de Marokko-foto's die ik vanmiddag geplaatst heb. Lees net dat je straks richting Marokko afreist, veel plezier! Het is een erg fotogeniek land, prachtige landschappen, alleen wij vonden de mensen niet zo aardig (met name in Marrakech). We willen nog wel een keertje terug, maar dan slaan we Marrakech over...
    Mocht je interesse hebben: we hebben een verslag van ons Marokko-avontuur (met foto's) op onze web-log staan: www.globetrottertjes.web-log.nl.
    Groetjes en fijne vakantie! Ben benieuwd naar je foto's!
    SUSAN

    Bericht aangepast op 22:53:50
  • profile image comment
    Door Marjan• geplaatst op 26 Aug 2009 | 16:31:35

    Dank je Richard!! Zou je de sterren, voordat iemand anders het voor je doet;-), nog een keertje willen indrukken want die zijn niet doorgekomen. Bedankt alvast!

    groetjes Gerwin

    Bericht aangepast op 22:47:34
  • profile image comment
    Door Riknikele• geplaatst op 26 Aug 2009 | 14:56:59

    he richard!! wat gaaf dat je naar marokko gaat! ik was daar in april, echt een fantastisch mooi land!! ben benieuwd naar de foto's die je gaat maken!
    hoi, rik

    Bericht aangepast op 22:47:13
  • profile image comment
    Door Marcelloromeo• geplaatst op 22 Aug 2009 | 19:56:18

    Bedankt voor je reactie op mijn foto !

    Groeten,
    Marcel.

    Bericht aangepast op 22:43:26
  • profile image comment
    Door Annemieke50• geplaatst op 01 Aug 2009 | 11:27:40

    Ja lekker vooruitzicht he, wanneer ga je?
    Wij zijn net terug van een weekje Portugal, gaan waarschijnlijk met de herfstvakantie weg, weet nog niet waarheen en in febr. naar Botswana, Vict. Falls en Zuid-Afrika, daar kijken wij naar uit!
    Ik zit in het onderwijs dus moet altijd rond de vakanties plannen, beetje lastig soms.
    Gr. Annemieke

    Bericht aangepast op 22:18:59
  • profile image comment
    Door Riknikele• geplaatst op 08 Oct 2009 | 16:13:42

    haha dat is zeker te zien! is het niet lastig om als 2 foto-fanaten samen op pad te zijn? ik vond het heerlijk dat ik met een vriend backpackte die in 10 maanden 5 foto's maakte! ;-)

    Bericht aangepast op 16:30:10
  • profile image comment
    Door Movos• geplaatst op 30 Sep 2009 | 07:35:18

    Hi Richard,
    Fijn om te horen dat je eerste reis zo fantastisch is geweest!! Dus...Welkom bij de club van reis-verslaafde ;-))
    En wat een veelbelovende eerste foto's! Laat de rest maar doorkomen, zou ik zeggen!
    Groetjes Mo

    Bericht aangepast op 16:23:28
  • profile image comment
    Door Marjan• geplaatst op 29 Sep 2009 | 19:30:01

    Jo Richard,

    welkom op de site. Dan zijn lekkere binnenkomers! Veel plezier hier en groetjes aan Nicole;-)))

    groetjes Gerwin

    Bericht aangepast op 16:23:16
  • profile image comment
    Door Riknikele• geplaatst op 28 Sep 2009 | 16:00:26

    haha nee ik heb nogal slechte herinneringen aan sigaren ;-) maar de rum heeft rijkelijk gevloeid! =)

    Bericht aangepast op 16:21:49
  • profile image comment
    Door Globetrottertje Suus• geplaatst op 29 Sep 2009 | 18:18:48

    Hi Richard, blij te horen dat je reis door Marokko goed is bevallen. Ben erg benieuwd naar de rest van je foto's en je ervaringen. Nog lekker gegeten op het Djemaa el Fna?
    Hoor het wel...

    Gr.
    SUSAN

    Bericht aangepast op 16:19:55
  • profile image comment
    Door Riknikele• geplaatst op 28 Sep 2009 | 16:07:58

    haha mooi om te horen! hoe heb je rondgereisd?
    ja ik was bij de borrel, was erg gezellig! beter kom je volgende keer ook want ik voel me toch wat alleen als enige 20er! ;-)
    hoi, rik

    Bericht aangepast op 16:18:45
  • profile image comment
    Door Movos• geplaatst op 02 Sep 2009 | 12:11:55

    Hoi Richard,
    Al vertrokken richting Marokko? In elk geval een hele mooie reis toegewenst en natuurlijk veel mooie plaatjes schieten want ik wacht met spanning op de resultaten ;-))
    Groetjes Mo

    Bericht aangepast op 16:08:26
  • profile image comment
    Door Marjolijn• geplaatst op 31 Aug 2009 | 10:13:49

    dank voor je reactie; ik zie in de reacties dat je naar marokko gaat, veel plezier daar, ik was er dit voorjaar (voor de derde keer), geweldig land; groet, marjolijn

    Bericht aangepast op 16:07:25
  • profile image comment
    Door Marcelloromeo• geplaatst op 28 Aug 2009 | 08:57:07

    Bedankt voor je reactie op mijn "vossekoppie" !

    Groeten,
    Marcel.

    Bericht aangepast op 16:05:35
  • profile image comment
    Door Annemaria• geplaatst op 29 Aug 2009 | 21:14:50

    VOlgende week Marokko, top! Qua temperatuur veel beter dan in juli! Er valt veel te fotograferen, de kleuren, de mensen en het landschap. Ga je rondreizen? Welke route heb je in gedachten (of gepland)?
    Groeten en veel plezier,

    Annemarie

    Bericht aangepast op 16:03:32
  • profile image comment
    Door Roosje64• geplaatst op 21 Aug 2009 | 17:10:41

    Hoi Richard,
    Tja, had ik kunnen weten, het staat in je profiel! Geweldig, marokko, ben ik nog nooit geweest. Ik kijk uit naar je foto's!
    Groetjes,
    Lia

    Bericht aangepast op 16:01:37
  • profile image comment
    Door Mathilde• geplaatst op 21 Aug 2009 | 16:59:52

    Ha Richard, leuk om een reactie van jou bij een van mijn foto's aan te treffen! Kwam even langs om jouw foto's te kunnen bekijken....leuk dat je over een maand naar Marokko gaat, een heel kleurrijk land!! Daag, Jacqueline

    Bericht aangepast op 16:01:32
  • profile image comment
    Door Rickva• geplaatst op 25 Aug 2009 | 14:11:22

    Hoi Richard!

    Bedankt voor je reactie!

    Groet,
    Rick

    Bericht aangepast op 16:00:36
  • profile image comment
    Door Roosje64• geplaatst op 21 Aug 2009 | 16:29:46

    Hoi Richard,
    Wat fijn dat jij al zo lekker aan het beoordelen bent! Welkom op de site! Ik heb nog geenfoto's van je gezien, maar zal regelmatig ff checken!
    Groet en een fijn weekend!
    Lia

    Bericht aangepast op 15:58:40
  • profile image comment
    Door Geervannesmeed• geplaatst op 15 Aug 2009 | 09:21:14

    Helemaal met je eens Richard. Probleem is dat de mensen daar weinig andere mogelijkheden hebben en dat gaat hier helaas ten koste van dieren. Jij en je vriendin nog veel reisplezier toegewenst en dat we binnenkort wat foto's van je mogen zien. Veel plezier op RR alvast.
    Gerard

    Bericht aangepast op 15:57:07
  • profile image comment
    Door Sunshine78• geplaatst op 13 Aug 2009 | 17:24:02

    Hahaha hey Rich..dankje!! Nu jij nog..Wacht met smart op je foto's!!

    Greetz...

    Bericht aangepast op 15:52:45
  • profile image comment
    Door Mulderlis• geplaatst op 03 Aug 2009 | 16:03:12

    Hoi Richard,
    Bedankt voor je reactie op mijn foto! Heel veel plezier alvast in Marokka (goede keuze, ik ben er 2x geweest) en succes met het fotograferen. Ik zie de foto's hier wel verschijnen :)
    Groetjes, Lisette

    Bericht aangepast op 15:50:24
  • profile image comment
    Door Hillebrand• geplaatst op 01 Aug 2009 | 18:39:37

    Hoi Dank voor je lovende woorden! Mooi vooruitzicht die reis naar Marokko. Staat ook nog op mijn verlanglijstje!

    Groeten

    Hillebrand

    Bericht aangepast op 15:49:16
  • profile image comment
    Door Everlasting• geplaatst op 03 Aug 2009 | 17:40:18

    hoi richard, om mijn reactie terug te zetten van die foto van Nicole heb ik het via de webmaster gedaan. sucess en alvast een leuke reis in marokko!
    groetjes,
    Elaine

    Bericht aangepast op 15:47:33
  • profile image comment
    Door Annemieke50• geplaatst op 01 Aug 2009 | 10:55:33

    Hey Richard,