Olofensing

Everglades We zijn twee dagen naar de everglades geweest. We rijden er met. De eigenauto heen. Er zijn twee routes. Dus we verdelen het mooi over twee dagen. De eerste dag gaan we dieper het park i... Lees meer

Bahama's Ja, jullie lezen het goed.... De Bahama's. Gezien het een beetje frisjes in Miami was hebben we de boot naar de Bahama's genomen. Vanaf Miami is het 4 uurtjes. Je kan dezelfde dag terug ma... Lees meer

Op 29 december om 4 's ochtends landen we op miami. We komen zonder problemen Amerika binnen. Dus dat scheelt weer. We gaan met een Hertzbus onze auto ophalen een Toyota Corrolla. We cruisen gelijk na... Lees meer

Eindelijk aangekomen in El Calafate na alle strubbelingen met de taxi chaufeur is het tijd om te settelen in ons hotel. Een erg leuk hotel met een binnentuintje waar je kan rondhangen. Daarna gaan op... Lees meer

Nou na lang wachten gaan we eindelijk rond etenstijd toch de lucht in!! Volgens de incheckbalie moeten we het vliegtuig in Santiago kunnen halen. En inderdaad op Santiago hebben we zelfs tijd over.... Lees meer

Rond de middag komen wij aan op Easter Island en we hebben niks geregeld, dus kijken we ter plekke op het vliegveld welke hotels er zijn. Gelukkig heeft Olof de LP in het vliegtuig laten liggen, dus k... Lees meer

De dag erna is Ant weer fit. En dus gaat ze lekker mee duiken. We maken drie duiken die dag. Ze hebben maar twee duikspots hier bij het eiland. We hebben telkens in de tiputa pass gedoken. We hebben... Lees meer

Kon-ni-chi-wa Rond de middag komen we aan in Tokio. Op het vliegveld hebben we de nodige controle. Buitenlanders zijn interessant om te controleren. Zeker uit china.... Vanaf het vliegveld is het ee... Lees meer

JapanTokio

Op dinsdagavond ging het dan eindelijk beginnen. We werden opgehaald door Dimitrie die alles als een audiobandje ging vertellen. We treffen hier ook 2 andere nederlanders aan, die ook dezelfde treinre... Lees meer

Donderdagnacht was het dan eindelijk zover om 3 uur 's nachts zijn we vertrokken met de auto naar schiphol. Dikke mist onderweg, maar ruim op tijd aangekomen!! Nog ff een bakkie en dan inchecken maar,... Lees meer