Mryn74 Favoriete foto’s & tips

Deze foto hebben we gemaakt in Etosha. We reden terug naar de campsite waar je voor zonsondergang binnen moet zijn. Toch konden we het niet laten nog even sn...

Na een lange busreis en lang oponthoud bij de grens komen we in de late namiddag aan in Torres del Paine. De zon staat al laag als we deze groep guanaco's te...

Mijn profielfoto, een van mijn favoriete foto's. Roemenië een land waar armoede en schoonheid hand in hand gaan. Schoonheid qua mensen en natuur. Armoede, s...

Habana Vieja, de oude binnenstad van Havanna, is een waar eldorado voor liefhebbers van licht, kleuren, pasteltinten, vergankelijkheid en onverwachte ontmoet...

tijdens de zonsondergang zag ik deze gnoes en zebra's drinken aan een waterpoel en had ik het geluk dat onze prima prive-chauffeur wou stoppen zodat ik deze...

een prachtige zonsondergang in Monument Valley. het loont de moeite om vroeg op te staan.

Wat je allemaal niet tegenkomt op de Veluwe..... :-)

In Bukittinggi op Sumatra, 108 kilometer ten noorden van Padang, heb je vanaf een hoge heuvel, de Bukit Tinggi, een prachtig uitzicht op het Karbouwengat, of...

Alle regen en somberheid van de afgelopen tijd doen me sterk terugverlangen naar de vele prachtige zonsondergangen en bijbehorende felgekleurde luchten op he...

Van 13 dec 2008 tot 2 jan 2009 heb ik op de Bark Europa (het schip op deze foto) een tocht gemaakt naar Antartica. In Neko Harbour heb ik voor het eerst voet...

Dit zijn plaatjes waar je met liefde terugdenk aan een zeer geslaagde reis naar de Sunda-eilanden in Indonesie. Deze foto is gemaakt op Lombok, een mooi groe...

Parijs, die prachtige stad herbergt zoveel moois en we komen er dan ook graag. Natuurlijk zijn daar de vele historische plekjes en avenues, maar is er meer. ...

Deze oude man krijgt een beker thee aangeboden van zijn vrouw nadat hij hard heeft gewerkt op het land. Beetje zielig voor de jongen die achter hem staat wan...

Net voor het middag uur stelt onze gids voor om nog een wandeling te gaan maken. Via zandvlaktes met prachtige rotsformaties klimmen we omhoog de zandduinen ...

Bagan is één van de mooiste plekken in Azië. Naast de vele tempels, pagodes en stoepa's zijn de tussenliggende plattelandsdorpjes erg de moeite waard. Zo...

Alhoewel snel minder exotisch en daardoor misschien wat minder gewaardeerd hoort Nederland gewoon goed vetregenwoordigd te zijn op deze site!

De oudste zoon des huizes heeft de koeien op de juiste plek gebracht. De moeders binnen de omheining en de kalfjes en stieren erbuiten. Nu is het aan de doch...

op een mistige morgen kwamen we deze kraai tegen,hij bleef gelukkig nog even zitten.

Het landschap in Zuid Namibië is aanzienlijk anders, niet te vergelijken met het Noorden. Goed op zo'n afstand is dat ook wel te verwachten. Dat maakt het o...

's Ochtends om 0430 uit de veren om de mooiste hete ballontocht te maken ooit. Wonderbaarlijk genoeg dreven we met de wind mee boven de Yulong rivier tot ...

Shan · Birma

Typisch straatbeeld in Birma.