Madonna1965

profiel Madonna1965

Naam

K. Smits

Reviews

0

Foto's & tips

74

Blogs

0

Lid sinds

15 April 2008

Over mijn camera

Type

Pocket

Laat een reactie achter

18 reactie(s) bij "Madonna1965"

  • profile image comment
    Door Riennavaplus• geplaatst op 21 Sep 2009 | 21:32:34

    Wij zomeren ook ieder jaar na hoor... over een goeie 3 weken lekker naar Karpathos- Griekenland. Doen we ook ieder jaar standaard, net als Texel!
    Ga je eerst maar schamen in Turkije, daarna volgend jaar juni naar de Wadden!
    Gr. M&R

    Bericht aangepast op 16:17:52
  • profile image comment
    Door Riennavaplus• geplaatst op 21 Sep 2009 | 20:12:24

    Ha Karin,
    Bedankt voor je berichtje op de Texel foto.
    Voor ons maakt het eigenlijk niet uit in welk jaargetijde we naar Texel gaan, we genieten er altijd. Als het toevallig een dagje regent, gaan we gewoon een "Juttertje" drinken in de plaatselijke kroeg;-)
    Texel is het mooiste (vinden wij) als het blauw is met grote witte wolken en zon.
    Zelf gaan we meestal in mei/juni of ergens achter in het seizoen sept/okt.
    Zijn ook de huisjes nog eens geodkoper :-))
    Gr.M&R

    Bericht aangepast op 16:14:54
  • profile image comment
    Door Damfschoenmakers• geplaatst op 20 Sep 2009 | 11:49:33

    Hoi Karin,
    Bedankt voor je compliment.
    Groetjes Danny

    Bericht aangepast op 16:13:56
  • profile image comment
    Door Tsjikatilo• geplaatst op 22 Jul 2008 | 13:31:09

    Beste Karin,

    Bedankt voor je reactie. Erg leuk om te horen dat je mijn foto's zo mooi vindt.
    Ik zie trouwens dat jouw favoriete stad San Francisco is...nu vertrekt mijn vliegtuig in September die kant op... Nog 'must see or do' tips??

    Bericht aangepast op 12:08:09
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 20 Jul 2008 | 14:19:27

    Dank voor je reactie, Karin. We hebben het inderdaad prima naar de zin gehad in (op?) Madagascar, hetgeen weer een aardig fotoarchief heeft opgeleverd ...

    Groeten, Paul

    Bericht aangepast op 12:07:10
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 12 Jul 2008 | 17:51:02

    Thnx! Ga het straks uitproberen! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:33:22
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 12 Jul 2008 | 14:07:05

    Hoi Karin, bedankt voor je verhaal, ik blijf het boeiend vinden en hoop ze ooit eens in het wild te spotten. Grizzly Man heb ik niet gezien, althans er gaat geen lichtje bij me branden! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:33:19
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 09 Jul 2008 | 13:45:44

    Hoi Karin, bedankt voor je laatste berichtje. Het leuke van deze site vind ik vooral het zien van landen, volken en andere dingen die je nog nooit eerder hebt gezien en hoe anderen bestemmingen hebben beleefd, die ik wel ken. Verslavend hoor! Veel succes nog! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:32:34
  • profile image comment
    Door Jelle51• geplaatst op 08 Jul 2008 | 19:58:03

    Hoi Karin,
    bedankt voor je leuke reactie,
    Wij vinden Lesbos geweldig, zijn er al zes keer geweest, normaal gaan we nooit 2 keer naar de zelfde plek. Wij zitten er altijd in april/ mei. Het is daar dan een vogelparadijs. Je moet dan wl in de omgeving van Skala Kolloni zijn. Prachtig vissersdorp waar je heerlijk kunt eten. Onze volgende reis is Zuid Afrika, Namibie, Botswana en Zambia.
    Groetjes Jelle

    Bericht aangepast op 07:32:26
  • profile image comment
    Door Shireentol• geplaatst op 08 Jul 2008 | 17:05:44

    Hi Karin,
    Sorry it has taken me a while to write a message, I dont visit the site as often... its a busy time! But thank you for the message, your photo collection is wonderful!!!!
    Gr Shireen

    Bericht aangepast op 07:32:20
  • profile image comment
    Door Silviavdm• geplaatst op 08 Jul 2008 | 12:17:51

    Hi Kaar,

    Die foto is twee jaar geleden van me gemaakt in Tibet! Het was daar ijskoud en het betoverend blauwgroene meer hebben we nooit gezien door de mist...

    De baby wil er nog niet uit! Ze heeft het veel te veel naar haar zin in de buik.

    doeg,
    Sil

    Bericht aangepast op 07:32:19
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 03 Jul 2008 | 14:04:29

    Hoi Karin, bedankt voor je felicitaties met mijn 4e plek en voor de aandacht die je aan mijn foto's hebt gegeven. Ik zou zeggen blijf vooral ook plaatsen, want ik zie mooie dingen van je langskomen! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:31:25
  • profile image comment
    Door Ronniedankelman• geplaatst op 03 Jul 2008 | 11:14:03

    Hoi Karin, bedankt voor je ontzettend leuke reactie. Voor een beginner maak je mooie foto's, dus dat zit wel goed. Ja het is een leuke site en je kunt veel inspiratie en ideeen opdoen, dus veel plezier, Ronnie

    Bericht aangepast op 07:31:22
  • profile image comment
    Door Gorke• geplaatst op 03 Jul 2008 | 11:09:31

    Hoi Karin,
    Bedankt voor je leuke reactie in mijn gastenboekje, zo noem ik het maar even. Ik ben het helemaal met je eens dat het erg druk is op de site er worden zoveel foto,s geplaatst dat het niet meer bij te houden is. Ik zie dat je al heel wat landen hebt gezien vooral America wat trekt jou daar zo in aan en heb je er ook wel eens aan gedacht om naar het oosten te gaan? Ik ga vanavond even bij jou foto,s kijken, heb je nog leuke reisplannen voor dit jaar?? Nogmaals bedankt Karin dat je de moeite hebt genomen om bij mijn foto,s te kijken en ik wens jou nog veel reisplezier.
    Groetjes, Margo

    Bericht aangepast op 07:31:22
  • profile image comment
    Door Marlies84• geplaatst op 01 Jul 2008 | 18:56:30

    Hoi Karin!
    dank voor je reactie op mijn pagina! Leuk :) Ik heb jouw foto's eens bekeken en ze zijn echt schitterend! Vooral die van de VS en Canada! Super :)
    En leuk, je favoriete land is portugal. wij gaan dit jaar voor het eerst naar de Algarve (in de buurt van Tavira), dus ik ben erg benieuwd! Lekker de buurt verkennen! Als je tips hebt hoor ik ze graag :)
    Groetjes en veel fotoplezier!
    -Marlies

    Bericht aangepast op 07:31:00
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 30 Jun 2008 | 17:57:19

    Hoi Karin, bedankt voor jouw complimenten. Als ik naar jouw foto's kijk vind ik dat je ook hele mooie foto's hebt! Veel succes verder! groetjes, Lione

    Bericht aangepast op 07:30:49
  • profile image comment
    Door Joop Zand• geplaatst op 29 Jun 2008 | 16:27:34

    Dag Karin,

    Wat een geweldig mooie foto's heb je op de site gepost, m'n complimenten hiervoor.

    Ik hoop dat je er veel leuke en spontane reactie's op zult krijgen.

    Blijf me maar verrassen met die mooie foto's !

    Groet, Joop

    Bericht aangepast op 07:30:37
  • profile image comment
    Door Saphira• geplaatst op 03 Jun 2008 | 14:34:43

    Beste Reisreporter,

    Vanaf nu heb je de mogelijkheid om te reageren op de persoonlijke pagina van andere Reisreporters.

    Laat nu een bericht achter bij een mede-Reisreporter!