Luca1980

profiel Luca1980

Naam

Luca Fritschij

Reviews

0

Foto's & tips

8

Blogs

0

Lid sinds

17 December 2011

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

Nicaragua

Fav. stad

Melbourne

Mijn Motto

'waar anderen niet gaan..'

Over mijn camera

Type

Pocket

Merk

Canon

Model

powershot sx230

Laat een reactie achter

20 reactie(s) bij "Luca1980"

  • profile image comment
    Door Cobinho• geplaatst op 21 Dec 2011 | 13:46:50

    Hi Luca,
    het komt voor mij niet als een verrassing: NKvdW. Geniet extra van deze week van je eretitel.
    Groet, Co

    Bericht aangepast op 11:58:39
  • profile image comment
    Door Damfschoenmakers• geplaatst op 23 Dec 2011 | 20:09:29

    Hallo Luca,
    Proficiat als nieuwkomer van de week.
    Geniet er maar van!
    Groetjes Danny

    Bericht aangepast op 01:51:56
  • profile image comment
    Door Kymmie• geplaatst op 24 Dec 2011 | 15:14:43

    Gefeliciteerd als nieuwkomer vd week! Veel plezier hier!! Het werkt verslavend ;-)

    Groetjes Kim

    Bericht aangepast op 02:15:04
  • profile image comment
    Door Maranopreis• geplaatst op 22 Dec 2011 | 13:20:08

    Hoi Luca,

    Just started en meteen al raak! Gefeliciteerd als nieuwste aanwinst en veelplezier op de RR-site!
    Groet, André

    Bericht aangepast op 02:09:57
  • profile image comment
    Door AnitaOedit• geplaatst op 21 Dec 2011 | 15:52:48

    Hi Luca,

    Welkom op de site en meteen als Nieuwkomer van de week :) Geniet ze.

    Groetjes Anita

    Bericht aangepast op 02:08:33
  • profile image comment
    Door Reiswandaris• geplaatst op 23 Dec 2011 | 18:46:19

    Hoi Luca, gefeliciteerd met je titel! Groetjes, Iris

    Bericht aangepast op 11:56:33
  • profile image comment
    Door Jomo01• geplaatst op 22 Dec 2011 | 16:43:49

    Hallo Luca,
    Proficiat als nieuwkomer van de week.
    Grt Johan

    Bericht aangepast op 11:53:04
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 22 Dec 2011 | 10:27:46

    Hallo Luca
    Gefeliciteerd met je benoeming tot nieuwkomer van de week!
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 11:51:52
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 21 Dec 2011 | 14:59:22

    Hallo Luca,
    Gefeliciteerd als nieuwkomer van de week!
    Groetjes,
    Rhoda

    Bericht aangepast op 11:50:33
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 21 Dec 2011 | 14:23:37

    Hoi Luca,

    Een prachtige binnenkomer in het nieuwe seizoen van RR, Gefeliciteerd en veel plezier hier

    Groetjes, Anita

    Bericht aangepast op 11:50:14
  • profile image comment
    Door REvanSlooten• geplaatst op 21 Dec 2011 | 14:21:40

    Hi Luca,

    Nieuwkomer van de week! Dat is een leuke binnenkomer, gefeliciteerd!

    Groet Elserike

    Groetjes Elserike

    Bericht aangepast op 11:50:12
  • profile image comment
    Door BMorpurgo• geplaatst op 19 Dec 2011 | 18:53:22

    Hi Luca,
    Dankjewel!! En welkom op RR zie ik! Veel plezier op de site :)
    Groetjes
    Bianca

    Bericht aangepast op 11:49:30
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 22 Dec 2011 | 19:48:24

    Ook voor jou de beste wensen!
    Groetjes!

    Bericht aangepast op 11:44:11
  • profile image comment
    Door Schenkel• geplaatst op 22 Dec 2011 | 09:32:23

    Welkom nieuwkomer van deze week en gelijk al een bijzonder welkom,
    Veel plezier hier geniet ervan en veel succes,

    Groetjes,
    Pieneke

    Bericht aangepast op 11:41:17
  • profile image comment
    Door Hansdewildt• geplaatst op 21 Dec 2011 | 12:23:06

    Hoi Luca,
    welkom op de site en meteen nieuwkomer van de week. Laat de verslaving nu maar komen en geniet ervan !
    groetjes,
    Hans

    Bericht aangepast op 11:39:53
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 21 Dec 2011 | 12:12:03

    Dag luca,
    leuk dat je nieuwkomer van de week bent geworden.
    Van harte!
    Groet,
    Corrie

    Bericht aangepast op 11:39:50
  • profile image comment
    Door Tineke smit-broekhuizen• geplaatst op 21 Dec 2011 | 11:50:05

    Gefeliciteerd met de titel nieuwkomer van de week!! Veel plezier op deze site! Gr Tineke

    Bericht aangepast op 11:39:43
  • profile image comment
    Door Cobinho• geplaatst op 19 Dec 2011 | 15:51:34

    Hi Luca,
    geen dank en blijf lekker foto's plaatsen! Fijne feestdagen en een prachtig 2012... met veel mooie plaatjes!
    Groet, Co

    Bericht aangepast op 11:39:08
  • profile image comment
    Door Diana• geplaatst op 18 Dec 2011 | 13:52:21

    Ja, inderdaad, erg fotogeniek gebied daar, maar dat had je zelf ook al in de gaten denk ik! :)
    Ook voor jou alvast fijne feestdagen en maak er volgend jaar een mooi RR-jaar van!

    Bericht aangepast op 11:38:00
  • profile image comment
    Door Diana• geplaatst op 18 Dec 2011 | 10:02:54

    Hoi Luca,

    welkom op RR en veel plezier op deze site! Tip: plaats niet teveel foto's in een keer, want dan krijgen ze niet meer de waardering die ze verdienen en dat zou jammer zijn. (los daarvan is het momenteel errug slapjes op de sites, dus de reacties zijn ook veel minder dan gebruikelijk is...).
    Mooie profielfoto: Devils Marbles?

    Groetjes, Diana

    Bericht aangepast op 11:37:42

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (8)

'341316' door Luca1980 '341316' door Luca1980

NicaraguaCorn Eilanden

NicaraguaCorn Eilanden

De turquoise zee van.

Luca1980

Het ultieme vakantiegevoel krijg je op Little Corn Island. Dit is een eilandje waar veel backpackers komen, geen auto's rijden en errug laid-back. Luieren en relaxen is het motto, samen met de rasta-bewoners

'341314' door Luca1980 '341314' door Luca1980

NicaraguaCaribische kust

NicaraguaCaribische kust

Bankje op Little Corn

Luca1980

Dit schattige bankje stond helemaal alleen op een parelwit strand aan het turquoise gekleurde water in de Caribische zee. Little Corn island is gegarandeerd ontspanning, erg laid-back en een absolute aanrader!

'341648' door Luca1980 '341648' door Luca1980

IndonesiëFlores

IndonesiëFlores

Kindertjes op Flores.

Luca1980

In de buurt van Ruteng wilde ik even een frisse duik nemen, echter aangezien je als blanke een attractie bent kwamen er al binnen enkele minuten kinderen poolshoogte nemen. Ze begroetten me met een soldatengroet, en poseerden voor een foto.

Community updates

DE NIEUWE COLUMBUS IS UIT, MET FOTO'S VAN ...

25-02-2021 Wellicht hebben jullie het al gezien of is hij zelfs al op de mat gevallen: Columbus-editie 97 is uit! En het is een speciaal nummer, want we hebben niemand minder dan Belgisch avonturier Tom Waes als gasthoofdredacteur weten te strikken. Om dat te vieren, hebben we een lekker uitdagende reisquiz in elkaar gedraaid. Ook leuk: in het nummer vind je een aantal prachtige foto's van Wisseschout, Menno Schaefer, MirandaNoomen, Agrotewal en Dreamer666. Dank voor al jullie mooie foto's!

WIN EEN AVONTUUR MET DE MENSEN VAN WIE JE HOUDT

18-02-2021 Mis jij het reizen ook zo enorm? En kun je niet wachten om weer quality time te besteden met de mensen die je liefhebt? Deel jouw mooiste herinnering die je graag opnieuw zou beleven en wie weet wordt jouw wens wel waargemaakt. Elke maand belonen we het leukste verzoek met een avontuurlijk weekendje weg, waaronder een overnachting in een Natuurhuisje in Nederland.

NIEUWE COLUMBUS-FOTOWEDSTRIJD