Lizzy1966

profiel Lizzy1966

Naam

Elisabeth Kaspers

Reviews

0

Foto's & tips

23

Blogs

0

Lid sinds

08 August 2014

Favorieten

Fav. werelddeel

Oceanië

Fav. land

Australië

Fav. stad

Hong Kong

Over mij

Reizen doe ik altijd alleen,ik voel me niet op mijn gemak in een groep.Daardoor kan ik mijn eigen reistempo bepalen, reisschema samenstellen en de mooie plekjes ontdekken die ik graag wil zien.De tijd nemen om juist DIE foto te kunnen maken die ik in mijn hoofd heb.

Mijn Motto

'Geen vakantie zonder camera.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

D 3100

Overige

Nikkor 18-105 mm, 3.6-5.6 Nikkor 55-300 mm 4.5-5.6

 

19 reactie(s) bij "Lizzy1966"

  • profile image comment

    Dank je wel Elisabeth! Ik was aangenaam verrast, had niet op zoiets gerekend. Top 10 zit al in mijn hoofd, nu nog 'even' opschrijven!!! :-)

    Door neretslok • geplaatst op 2014-10-14 11:11:40
  • profile image comment

    Heeeeeeey jij!!!!!! Wat leuk!!! Ik zag je reactie en dacht meteen "die kent me, anders noemt ze me geen Os". Hoest nu? Cheerio, moi

    Door Oswald • geplaatst op 2014-10-13 21:29:22
  • profile image comment

    Hoi Elisabeth, bedankt voor je reactie op mijn foto van de Koutoubia moskee in Marrakech. En ja, je hebt gelijk de toren is 's avonds groen verlicht. Ik zal daar ook nog wel een foto van plaatsen. Fijne avond nog, groetjes Ina

    Door photofreak • geplaatst op 2014-10-13 19:08:54
  • profile image comment

    Singapore is niet echt goedkoop, qua verblijf hoewel eten bijna niets kost en openbaar vervoer ook goed betaalbaar is (en goed) maar hotels zijn vrij prijzig inderdaad. Ikzelf heb er wel goedkoop geslapen in een hostel (was een studiereis en dit was geregeld dus niet direct mijn keuze). Geen idee of je dat een optie vind of echt een hotelkamer zou willen. mijn accomodatie was de 5 footway inn in de buurt van Bugis www.5footwayinn.com kamers waren wel een soort cellen zonder raam en luxe maar meer dan slapen deed ik er toch niet. Voor een vrouw alleen is Singapore wel heel goed te doen trouwens qua veiligheid Grote steden in de regio zijn wel beter betaalbaar, voor de prijs die ik in Singapore betaalde voor het hostel zat ik in Kuala Lumpur in een viersterren hotel. Veel success met je keuze in ieder geval en fijne reis alvast groetjes Dennis

    Door DennisWierenga • geplaatst op 2014-10-13 11:12:26
  • profile image comment

    Hoi Elisabeth, Singapore is zeker een aanrader, en niet alleen om te shoppen, hoewel ik zeker minimaal een rondje Orchard Road zou inplannen, Maar ook qua architectuur, cultuur en culinair kun je er goed aan je trekken komen. Absolute aanraders zijn the Gardens by the bay, een hele bijzondere botanische tuin. (ik heb hem zelf niet in de avond gezien maar dan is het bijzonder fraai verlicht. Qua eten is het er geweldig heel veel food- courts en hawker centers waar allerlei eetstalletjes zijn waar je voor een schijntje geweldig kunt eten maar ook in Little India (sowieso een geweldige wijk) kan je heerlijk eten. Vier dagen kan je er prima vullen hoor. Maar twijfel je tussen wel of niet Singapore, of is het Singapore of een andere plaats? Groetjes Dennis

    Door DennisWierenga • geplaatst op 2014-10-12 21:17:13
  • profile image comment

    Hoi Elisabeth, Als je nog eens kijkt naar de spiegeling foto in NY zie je dat het 19 bomen zijn verspreid over verschillende verdiepingen! Leuk hè, je moet het maar verzinnen. Gr. Appie

    Door Appie007 • geplaatst op 2014-10-12 15:35:27
  • profile image comment

    Hele steile klim, klein benauwd trappetje..pfff!!

    Door noiram • geplaatst op 2014-10-12 15:14:44
  • profile image comment

    hoi Elisabeth; ik denk wel dat die mannen oefenen op die 'blik' want ze kunnen dat allemaal! groetjes!

    Door Karindewolf • geplaatst op 2014-10-12 10:32:36
  • profile image comment

    Altijd leuk om even terug te kijken! Graag gedaan! Fijne avond nog!

    Door Suuzer • geplaatst op 2014-10-04 19:31:49
  • profile image comment

    Jaha...daar moet ik het van hebben..haha!

    Door noiram • geplaatst op 2014-10-03 19:58:45
  • profile image comment

    Hoi Elisabeth, bedankt voor je leuke reactie bij mijn foto's. Altijd leuk om te horen. Groetjes, Linda

    Door TicoTica • geplaatst op 2014-10-02 14:20:53
  • profile image comment

    Hoi Elisabeth Dank je wel voor je reactie op de foto artistiek. Het is al weer een hele tijd geleden dat ik deze geplaatst heb. Leuk dat er RR zijn die ook naar foto's uit het archief kijken.

    Door jhhuijs • geplaatst op 2014-10-01 20:12:54
  • profile image comment

    Hoi Elisabeth, Ik vind het een mooie foto maar als je wat bij zou snijden aan de onderkant (iets minder water), aan de bovenkant iets van de lucht af (niet te veel) en ook nog wataan de rechterkant dan komt het bootje meer tot zijn recht en springt de zon er uit. In een fotobewerkingsprogramma kun je dit selecteren en dan via de "cropfunctie" uitsnijden sla hem wel eerst als kopie op zodat je het origineel niet verliest. groetjes Dennis

    Door DennisWierenga • geplaatst op 2014-09-08 22:03:24
  • profile image comment

    Haha dank je Lizzy!!! Ja..dat krijg je als je met een fotograaf op stap gaat...!

    Door noiram • geplaatst op 2014-09-08 20:17:25
  • profile image comment