Laura1990

profiel Laura1990

Naam

Laura Colin

Reviews

0

Foto's & tips

9

Blogs

0

Lid sinds

01 September 2010

Favorieten

Fav. werelddeel

Zuid Amerika

Fav. land

Brazilië

Fav. stad

Parijs

Mijn Motto

'Have No Destination and You Will Not Get Lost'

Over mijn camera

Type

Pocket

Merk

Olympus

Laat een reactie achter

14 reactie(s) bij "Laura1990"

  • profile image comment
    Door Miller• geplaatst op 28 Aug 2011 | 13:20:41

    Hoi Laura,
    Bedankt voor de reactie van mijn foto hondesleetocht. Ik zie dat je al 1 jaar lid, weinig foto plaatsen. Druk gehad?? Ik had ook druk, nu heb ik eindelijk weer tijd om foto te plaatsen maar wel op gemak. Je heb ook paar mooi foto gemaakt.

    Groeten
    Jeannette

    Bericht aangepast op 16:05:20
  • profile image comment
    Door Elizabeth• geplaatst op 09 Sep 2010 | 19:57:47

    Ja Laura jouw land is een schitterend land, door de jaren ben ik op vele plekken geweest,
    Nederlanders zijn op hun gemak in Frankrijk, dank voor je reactie

    Bericht aangepast op 10:31:11
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 09 Sep 2010 | 16:53:22

    Tja, Laura, het zal moeilijk zijn een plekje op deze wereld te vinden waar nog geen enkele Nederlander is geweest .... Overal kom je ze tegen ... ;-)

    Bericht aangepast op 10:29:59
  • profile image comment
    Door EvanderHel• geplaatst op 28 Aug 2011 | 13:05:25

    Hoi Laura, dank je wel voor je mooie en uitgebreide reactie op mijn foto Aankomsttijd onbekend...
    Een fijne zondag gewenst! Gr. Ellen

    Bericht aangepast op 08:35:41
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 28 Aug 2011 | 13:02:06

    Dag Laura,
    wat leuk dat je weer langskomt op RR.
    Hartelijk dank voor je aardige reactie bij mijn jongetje uit Togo.
    Mooie dag verder!
    Corrie

    Bericht aangepast op 08:35:40
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 09 Sep 2010 | 18:19:36

    Graag gedaan!

    Bericht aangepast op 23:21:34
  • profile image comment
    Door Dragonfly• geplaatst op 09 Sep 2010 | 16:32:56

    hoi Laura,

    Bedankt voor al je leuke reacties op mijn foto's Welkom op RR website!

    groet,

    Norma

    Bericht aangepast op 23:21:18
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 09 Sep 2010 | 16:24:20

    Ha Laura,
    Heb je het een beetje naar je zin op RR?
    Je zult wel merken dat het behoorlijk verslavend werkt. Het is nl. erg leuk om reacties te krijgen en om naar al die mooie foto's te kijken, tips en blogs te lezen.
    Wens je veel plezier hier en dank voor je reacties op mijn foto's.

    Corrie

    Bericht aangepast op 23:21:16
  • profile image comment
    Door Elizabeth• geplaatst op 09 Sep 2010 | 20:49:06

    Laura bedankt voor je reactie op de zeilboot bij Enkhuizen, we zijn toen droog in de trein gekomen, maar op de treinreis naar het zuiden was er vreeslijk weer
    groetjes Bep

    Bericht aangepast op 23:16:53
  • profile image comment
    Door Scubasheila• geplaatst op 09 Sep 2010 | 17:56:45

    Hoi Laura,
    Leuk dat je mijn foto's al herkent, zeg maar! Ik bewerk mijn foto's in lightroom. Ik vind het een geweldig programma en kwam er eigenlijk op door een fotograaf die mij fotografeerde op een fantasy evenement. Die foto zag er super uit en hij vertelde me van dit programma. Foto's krijgen er echt een boost van, vooral als je met een compact camera schiet zoals ik dus ook tijdens reizen doe. Gebruik jij een programma?
    Groetjes,
    Sheila

    Bericht aangepast op 23:16:33
  • profile image comment
    Door Scubasheila• geplaatst op 09 Sep 2010 | 17:43:31

    Hoi Laura,
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn Parler foto! Als dat evenement je wat lijkt, over 2 weken is de Elf Fantasy Fair in Arcen. Dat komt op hetzelfde neer, alleen is dat terrein veel groter. Misschien een idee om er naar toe te gaan? Ik zal er zeker zijn, dus duim voor me dat het droog blijft :).
    Groetjes,
    Sheila

    Bericht aangepast op 23:16:24
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 03 Sep 2010 | 13:36:35

    Hallo Laura,
    Bedankt voor je reactie op mijn drakenwolk. Mag ik je nog een tip geven? Als je op iemand wil reageren, klik dan op die persoon zijn/haar foto. Je komt dan op deze persoon zijn/haar pagina uit en dan kan je daar je reactie zetten. Zo ben je zeker dat ze deze kunnen lezen.
    Groetjes,
    Edwina

    Bericht aangepast op 23:12:20
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 02 Sep 2010 | 13:36:31

    Hallo Laura,
    Welkom op de RRsite. Veel plezier met het plaatsen van je foto's. Een tip, die ik ook van andere RR's gekregen heb, plaats niet teveel foto's in 1 keer, want dan worden ze niet allemaal bekeken of gewaardeerd.
    Groetjes,
    Edwina

    Bericht aangepast op 23:10:53
  • profile image comment
    Door Laura1990• geplaatst op 02 Sep 2010 | 14:15:14

    Hoi Edwina,

    Het is nu nog even uitvogelen hoe het allemaal werkt maar dank je wel voor je tip! Ik zal mijn enthousiasme proberen te bedwingen en niet te veel foto's in één keer plaatsen.

    Groetjes,
    Laura

    Bericht aangepast op 23:05:36

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (9)

'272851' door Laura1990 '272851' door Laura1990

Martinique

Martinique

Werken op de Antillen

Laura1990

Deze zomer mocht ik genieten van de Antilliaanse cultuur waar chillen en laid-backen toch de hoofdkenmerken leken te zijn van het dagelijks leven. Ik geef toe dat dit wel eens tot kleine frustraties kon leiden, want als half-Nederlandse/half Franse wil ik nou eenmaal graag meteen kunnen afrekenen in de supermarkt zonder te hoeven wachten op het dagelijks gesprek tussen de caissière met de klant voor mij, en die daarvoor, en ook nog die daarvóór…Maar boven elke nationaliteit, ben je toch vooral een reiziger en die past zich aan.. het ging nu ook verder dan aanpassen, ik ging er in mee. En toen werden het chillen en laidbacken een stuk interessanter. Zo interessant dat ik wel ander half uur naar een tafereel heb zitten kijken, waarbij vissers met hun handen visnetten uit het water haalden. Elke gevangen vis werd individueel geïnspecteerd om vervolgens gehouden of weggeworpen te worden. Het leek op dat moment meer op een sociale bijeenkomst of een sport, een hobby. Maar elke dag stonden ze daar weer. Werken op zijn Antilliaans was op dat moment saamhorigheid. Een passie.

'271766' door Laura1990 '271766' door Laura1990

Martinique

Martinique

Saint-Pierre's Sunset

Laura1990

Een van de typische zonsondergangen uitzichten vanaf het vissers (en tevens historisch) dorpje van Saint-Pierre. De dag kwam weer ten einde en het visserswerk werd dan achtergelaten, wat elke keer weer voor een stil leven-achtig landschap zoals dit zorgde.

'335278' door Laura1990 '335278' door Laura1990

IerlandCliffs of Moher

IerlandCliffs of Moher

Cliffs of Moher

Laura1990

Op deze foto zijn de kliffen van Moher te zien, de beroemdste kliffen van Ierland. Ze zorgen voor een indrukwekkend landschap, en vooral ook voor indrukwekkende hoogtes en dieptes, die lastiger waren te fotograferen dan ik dacht omdat je toch snel het diepte effect verliest. Door de 'kleine mensjes' bovenaan de top als referentiekader te gebruiken, kun je toch al een aardig idee krijgen van de hoogte.

Community updates


REISREPORTER OP DE COVER
14-01-2021 Bij de abonnees is hij inmiddels al op de mat gevallen: de nieuwste editie van Columbus Travel. En misschien herkenden sommigen van jullie het coverbeeld wel: het is de prachtige foto van Antwan, die hij schoot in Myanmar en die eerder al tot topfoto werd uitgeroepen. Antwan, nogmaals van harte gefeliciteerd met deze foto en natuurlijk met de cover!