'309192' door Kruimeltje61 '309192' door Kruimeltje61

NederlandUtrecht

Kastelen

Kruimeltje61

Tijdens een autorit zagen wij Kasteel Heemstede, daar kun je lekker eten en de ligging is erg mooi. Je denkt wel dicht bij de snelweg, maar als je daar bent valt het allemaal erg mee. Deze foto vond ik wel een plekje waard in mijn foto's.

'307441' door Kruimeltje61 '307441' door Kruimeltje61

Lente

Kruimeltje61

Hoe mooi kan de lente beginnen met de bloemen nog in de knop. Deze boom staat in Arnhem tegen het spoor aan, mijn oog viel hier op en kon het niet even laten hoe mooi ik het vind. Dit is het resultaat blauwe hemel de knop mooi op de voorgrond en de rest van de foto wazig.

'306957' door Kruimeltje61 '306957' door Kruimeltje61

Hoe dynamisch kan een

Kruimeltje61

Ik moest voor school een dynamische foto maken. Nou ik ging er op uit en heb uiteindelijk deze foto als resultaat, is die dynamisch genoeg. Mijn leraar vond het een geslaagde foto.

'306956' door Kruimeltje61 '306956' door Kruimeltje61

OostenrijkWenen

Kasteel

Kruimeltje61

Wij zijn in Wenen geweest wat is het daar mooi. Het was erg koud en zeker willen wij er weer een keer naar toe als het wat warmer is. Wij hebben ontzetten genoten van de stad. Veel mooie gebouwen gezien en dit was een plaatje vind ik zelf. Helaas konden we niet naar binnen

'306263' door Kruimeltje61 '306263' door Kruimeltje61

Nog meerdere vissers

Kruimeltje61

Toen we verder liepen kwamen we er nog meer tegen die ook aan het vissen waren, en dat moest natuurlijk ook even op de foto zie resultaat

'306262' door Kruimeltje61 '306262' door Kruimeltje61

Vis hoe groot kan de.

Kruimeltje61

We liepen samen te wandelen op het strand, en eigenlijk te genieten van de omgeving op de terug weg naar het hotel kwamen we een man tegen die een vis had gevangen. Nou zo groot had ik ze nog nooit gezien oordeel zelf.

'304691' door Kruimeltje61 '304691' door Kruimeltje61

Zonsondergang in Bali

Kruimeltje61

Wat ik al schreef is Bali toch wel ons favoriete vakantie land geworden. We zijn dan in november 2010 geweest en hebben zo genoten. Vooral zonsondergang was zo mooi. Super heerlijk land

'304690' door Kruimeltje61 '304690' door Kruimeltje61

Hoe dicht kun je bij.

Kruimeltje61

Afgelopen jaar zijn wij voor het eerst in Bali geweest, we waren en zijn nog steeds onder de indruk van het land. We keken onze ogen uit en hebben ook erg genoten van het land het eten de mensen maar voor de rust en de natuur het eten. Kortom dit jaar is wel de bedoeling om weer terug te gaan. We zaten in Tuban 5 minuten vanaf Kuta. Vanaf het strand zagen we vliegtuigen landen en opstijgen. En ik heb volgens mij een tik van het maken van vliegtuigen kon er niet genoeg van krijgen. Op de laatste dag van onze vakantie zijn we wezen wandelen richting vliegveld met de auto was het nog geen 5 minuten. Vanaf het strand liep je er zo naar toe. Tuurlijk moest mijn camera mee, en heb heel wat foto's gemaakt. Het leek wel of je ze kon aanraken zo dichtbij. Kortom deze vakantie was super en wij willen absoluut weer terug

'303647' door Kruimeltje61 '303647' door Kruimeltje61

Winterslandschap

Kruimeltje61

Voor een cursus moest ik diepte en ondiepte foto's maken dit is het resultaat, heb aardig mijn best voor gedaan en mijn leraar vond het een mooie foto