Kiertje1986

profiel Kiertje1986

Naam

K. Jongeneel

Reviews

0

Foto's & tips

75

Blogs

0

Lid sinds

23 September 2007

Favorieten

Fav. werelddeel

Afrika

Fav. land

Namibië

Fav. stad

Kaapstad, Parijs

Mijn Motto

'Gooi de trossen los. Droom en ontdek!'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Canon

Model

EOS 1000D

Laat een reactie achter

93 reactie(s) bij "Kiertje1986"

  • profile image comment
    Door FOTOREDACTIE• geplaatst op 28 Sep 2010 | 06:46:30

    Beste Kiran,

    Helaas hebben we de blog 'Kiran op reis' verwijderd. Het is geen lopend verhaal en bovendien is het niet toegestaan een link naar je eigen website op de Reisreportersite te plaatsen.

    Nog veel plezier op de Reisreportersite!

    Met vriendelijke groet,
    de redactie

    Bericht aangepast op 13:29:06
  • profile image comment
    Door Wanderlust• geplaatst op 17 Apr 2012 | 13:57:18

    Dat doe je super dan als 'arme student'! Ik ben in 2009 in Afrika geweest, jij? Volgende bestemming is de VS in juni (Utah, Yellowstone, 15 geheugenkaarten...). Heb jij plannen binnenkort. In Europa is ook enorm veel te zien, ennuh: lang leve Ryanair, Easyjet en alle andere lowcosts waardoor je voor onder de €100 overal heen kan! Groetjes!

    Bericht aangepast op 12:28:01
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 28 Mar 2012 | 18:20:24

    Gaaf zeg, super leuk dat je daar voor school was, helemaal top toch! Je hebt dus ook nog eens veel gezien, twee vliegen in 1 klap.....
    WIj wilden in eerste instantie naar de nationale parken in Amerika gaan, maar zitten nu te denken om naar Madagascar te gaan, dat lijkt ons ook erg prachtig...... zoveel keus he!
    Hoe is het verder? Alles goed?
    Wij zijn niet meer zo aktief hier op RR... we zijn druk met werken en sporten. En heel af en toe kijk ik even op rr........ wel jammer, maar ik heb gewoon de tijd niet meer.......
    Gr. Sandra

    Bericht aangepast op 12:04:38
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 29 Sep 2010 | 22:15:38

    Dag Kiran,
    Dank voor je reactie op mijn foto Honger. Deze foto is bij Cape Cross gemaakt. De foto van de Dolphincruise heet Boeggolf. Deze staat op blz 5 van mijn portfolio.
    Slaap lekker!

    Bericht aangepast op 09:56:20
  • profile image comment
    Door Jelle51• geplaatst op 13 Mar 2010 | 16:56:56

    Hoi Kiran,
    wat ontzettend leuk dat je fan van mij bent geworden. Dank je.
    Groetjes Jelle

    Bericht aangepast op 09:21:29
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 26 Sep 2010 | 08:43:40

    De vorige x zijn we via Singapore gegaan, dat vonden we ook een zeer relaxte stad, vandaar dat we nu via KL willen gaan. We blijven in totaal 2 maanden weg. We willen van Perth naar Brisbane rijden, hoe en wat weten we nog niet, maar dat zien we daar wel. We zijn er al meerdere malen geweest dus dat gaat zeker goedkomen. Australie vinden we beiden geweldig, de mentaliteit is super relaxted en de natuur is schitterend..... wat wil je nog meer..... Alleen we zullen de prachtige dieren van Afrika nu gaan missen......
    Wat zijn jou plannen voor straks/volgend jaar?

    Bericht aangepast op 12:55:55
  • profile image comment
    Door Deerik• geplaatst op 15 Mar 2011 | 21:11:13

    Hi Kiran,

    Dank voor de eer dat ik tussen je favorieten mag staan!

    gr, Erik

    Bericht aangepast op 00:49:20
  • profile image comment
    Door Didy• geplaatst op 08 Oct 2010 | 13:57:16

    Hoi Kiran!! Ja nu snap ik het van die profielfoto die ik heb die had zomaar bij jou ook kunnen staan! Weet niet of ik hier nog een keer naar toe zal gaan. Heb nog zoveel eigenlijk op mijn verlanglijstje staan. Maar het was hier geweldig! Ga jou foto's vanavond verder bekijken! Heb je een groepsreis gemaakt of individueel Maleisie bezocht? Hoor het wel. Alvast een fijn weekend!!

    Bericht aangepast op 19:49:38
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 28 Sep 2010 | 18:15:23

    ha nee, aan de olifanten zijn we niet toegekomen (we hebben dat in Thailand al eens gedaan). We hadden ook maar één dag in Livingstone, en dat werd dus kiezen! groetjes, Lione en René

    Bericht aangepast op 19:39:34
  • profile image comment
    Door Janhermens• geplaatst op 15 Mar 2009 | 15:23:13

    Hallo Kiran,
    bedankt voor jouw berichtje, dat was alweer lang geleden. Leuk dat we weer wat foto's van je zien.
    Je gaat ook een mooie rondreis door het zuidelijke deel van Afrika maken, we zijn wel een beetje jaloers. Van Afrika hebben wij nog niets gezien, binnenkort een weekje Marokko.
    Groetjes, Jan en Christien

    Bericht aangepast op 09:42:34
  • profile image comment
    Door Jelle51• geplaatst op 27 Feb 2009 | 14:46:45

    Hallo Kiran,
    bedankt voor je aardig berichtje, heerlijk dat je ook de reis gaat maken. Het wordt genieten hoor!!
    Groetjes Jelle

    Bericht aangepast op 09:28:22
  • profile image comment
    Door Schenkel• geplaatst op 05 May 2012 | 14:34:35

    Hoi, Kiran,
    Ben eventjes op je site wezen neuzen,mooi hoor! En wat heerlijk zo,n lange tijd in Kenia gezeten wilde dat ik dat kon doen.Lees dat je naar Canada gaat,geweldig wat mooi wij waren daar in 2005 echt onvergetelijk.
    Succes,

    groetjes,
    Pieneke

    Bericht aangepast op 06:18:52
  • profile image comment
    Door Kuiken• geplaatst op 26 Apr 2012 | 16:08:19

    Hallo Kiran,
    dank voor je compliment. Kenia is fantastisch maar dat zal jij ondertussen ook wel ervaren hebben als ik dat zo lees. Wat voor studiereis heb je gedaan naar Kenia?
    groetjes
    Gea

    Bericht aangepast op 06:05:45
  • profile image comment
    Door Floydian• geplaatst op 17 Apr 2012 | 13:21:45

    Dank voor je altijd enthousiste comments Kiran!

    Bericht aangepast op 05:51:35
  • profile image comment
    Door Wanderlust• geplaatst op 17 Apr 2012 | 13:18:39

    Bedankt voor je reactie! Het is daar prachtig he? Wat heb jij trouwens al veel 'verweg' bestemmingen gezien! Groetjes Nynke

    Bericht aangepast op 05:51:32
  • profile image comment
    Door Konne000• geplaatst op 13 Apr 2012 | 19:16:49

    Hi Kiran,
    Zag tot mijn verrassing dat je mijn foto van de Taj Mahal alos favoriet hebt gekozen. Ben bijzonder vereerd, dit overkomt mij niet zo vaak, vandaar Heel hartelijk dank!
    Gezellig weekend verder,
    Groetjes, Hans!

    Bericht aangepast op 05:46:18
  • profile image comment
    Door REvanSlooten• geplaatst op 10 Apr 2012 | 08:09:48

    Hoi Kiran,
    Gefeliciteerd, RR van de week! Leuk, geniet ervan!
    groet Elserike

    Bericht aangepast op 05:40:20
  • profile image comment
    Door Leeu• geplaatst op 09 Apr 2012 | 07:03:51

    Goedemorgen Kiran,
    Bedankt dat je mijn foto imposant hebt toegevoegd aan je favoriete foto's. Fijne dag nog!
    Groetjes,
    Paula

    Bericht aangepast op 05:38:13
  • profile image comment
    Door Ciske• geplaatst op 06 Apr 2012 | 21:06:03

    Hallo Kiran,
    gefeliciteerd met je titel RR van de week.
    Fijn weekend
    Groetjes Gert.

    Bericht aangepast op 05:36:18
  • profile image comment
    Door FRIEDAJANSEN• geplaatst op 06 Apr 2012 | 21:03:20

    Gefeliciteerd met de RR weekprijs! Frieda

    Bericht aangepast op 05:36:14
  • profile image comment
    Door Jan10e• geplaatst op 05 Apr 2012 | 12:40:40

    Hoi Kiran. Leuk dat jij het stokje hebt overgenomen als RR vd Week. Gefeliciteerd. Groet, Jantine

    Bericht aangepast op 05:34:09
  • profile image comment
    Door Rhodaxx• geplaatst op 04 Apr 2012 | 19:47:47

    Hallo Kiran,
    Van harte gefeliciteerd met je titel RR van de week!
    groetjes,
    Rhoda

    Bericht aangepast op 05:34:03
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 06 Oct 2010 | 09:05:23

    landen genoeg toch om uit te kiezen;-)))))))))

    Bericht aangepast op 11:36:53
  • profile image comment
    Door Willemien• geplaatst op 29 Sep 2010 | 21:21:40

    Hoi Kiran, ja staat hoog op ons verlanglijstje. Dus dat zijn leuke tips. gr willemien

    Bericht aangepast op 11:21:25
  • profile image comment
    Door ChantaldeKoning• geplaatst op 26 Sep 2010 | 11:35:21

    Hoi Kiran,
    Bedankt voor je reactie op mijn foto's. Altijd leuk te horen dat iemand geniet van je foto's. Reizen en fotgraferen is ook zo geweldig dat je hier echt je hobby van kan maken. Zie dat je naar Brazilie bent geweest, wij willen hier volgend jaar naar toe, heb je nog tips? De watervalfoto ziet er geweldig uit!
    Fijn weekend verder.
    Groetjes, Chantal

    Bericht aangepast op 11:10:32
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 25 Sep 2010 | 17:49:50

    HOi Kiran, het gaat maar door he, nu ook nog 'veilig bij moeders' onder je favorieten gezet en ook nog fan van ons geworden. Een hele eer en een super leuk compliment. Dank je wel!!!!!!!
    Gr. Sandra

    Bericht aangepast op 11:08:58
  • profile image comment
    Door Wopreis• geplaatst op 12 Aug 2010 | 20:20:47

    Hey Kier

    Ben druk bezig met uitzoeken van de foto's Helse klus altijd, maar wel leuk. Zodra ik wat heb laat ik het je weten

    gr Wopper

    Bericht aangepast op 09:17:56
  • profile image comment
    Door Rkatuin• geplaatst op 16 Jan 2009 | 15:16:50

    Onze volgende reis wordt naar Costa Rica.
    En deze staat al aardig voor de deur.
    Over niet al te lange tijd gaan de foto's komen.

    Bericht aangepast op 17:28:47
  • profile image comment
    Door Rkatuin• geplaatst op 16 Jan 2009 | 14:59:14

    Hallo Kiran,
    Even je foto opgezocht, en idd is zelfde plekje. Op jou foto zie je in de verte de boom staan.
    Zitten trouwens hoop mooie foto's in je collectie

    Bericht aangepast op 17:28:36
  • profile image comment
    Door Rkatuin• geplaatst op 15 Jan 2009 | 21:12:41

    Hallo, je schreef bij een foto van mij "Het strand bij het Mutiara Bay Resort ... ?? " dat weet ik niet precies meer. Maar ik zal het even nakijken van de week, laat het weten. Was een prachtige omgeving. Bedankt voor je reaktie trouwens.

    Bericht aangepast op 17:28:00
  • profile image comment
    Door Woutercello• geplaatst op 10 Jan 2013 | 17:24:47

    Jullie herinneren het zich waarschijnlijk nog, vorig jaar en het jaar daar voor, heb ik de mooiste landen door de Columbus reisreporters laten bepalen! Nu ben ik op zoek naar de mooiste steden van de wereld! Ik ben dus op zoek naar steden waar er echt nog een authentieke sfeer hangt en waar je je in een andere wereld waant. Ik kan maar één enkel ding aan jullie, reisfanaten, vragen; WAT ZIJN DE 10 MOOISTE STEDEN VAN DE WERELD?
    Hartelijk dank voor het meewerken aan mijn vorige enquête en op het voorhand bedankt voor het geven van jouw favoriete steden! Hopelijk krijg ik een mooi beeld van DE steden in de wereld.
    Groetjes Wouter

    Bericht aangepast op 21:31:47
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 03 May 2012 | 12:52:59

    Hoi Kiran,

    Nog bedankt voor je reactie op Wonderfull World Canada. Is een tijdje geleden maar we waren op reis. Heerlijk ga je naar Canada?

    Groetjes, Anita

    Bericht aangepast op 16:05:54
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 08 May 2012 | 11:52:29

    Hi Kiran,

    Graag gedaan, bedankt voor je toffe compliment en veel plezier en voorpret met het voorbereiden.

    Groetjes, Anita

    Bericht aangepast op 16:04:24
  • profile image comment
    Door Schenkel• geplaatst op 05 May 2012 | 16:33:03

    kijk eventjes bij mijn tips staan er drie over Canada,is een geweldig mooi land en wij vinden Vancouver geweldig.

    Bericht aangepast op 16:00:41
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 05 May 2012 | 12:25:02

    Hoi Kiran,

    Zo wat bijzonder zeg, een soort van stage dus. Dat moet een hele mooie ervaring geweest zijn.

    Je route klinkt tot dusver helemaal goed. Alleen Lillooet, Nordegg en Shuswap Lake zeggen me niets, maar er is ook zoveel te zien. Daar kun je wel een paar keer achter elkaar naar toe :-).

    Mocht je nog geen beer gezien hebben tijdens je reis zou je een boottocht kunnen overwegen bij Blue River Safari, tussen Wells Gray en Jasper. 72 dollar exclusief tax, prijzig voor een boottocht van een klein uurtje, maar 99 % kans op het zien van de bruine beer. Voor de grizzly’s moesten wij naar de Knight Inlet, hier hangt een zeer duur prijskaartje aan, maar was echt onvergetelijk. Je moet een beetje geluk hebben om deze tegen te komen. Zelf hebben we ook in de Rockies veel wildlife gezien met name in de vroege avond en ochtenduurtjes..

    Snuffel maar even rond, veel plezier met de voorbereidingen, je hebt nog leuke reizen in het vooruitzicht!

    Groetjes, Anita

    Bericht aangepast op 16:00:28
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 04 May 2012 | 11:51:10

    Hoi Kiran,

    Wow 2 maanden in Kenia, wat een lange tijd. Heerlijk zeg, heb je hier enkel rondgetrokken of was er een andere reden voor het lange bezoek. Lijkt me super om zo’n lange tijd weg te zijn.

    Leuke tips voor Canada: we hebben zelf voornamelijk de Rocky Mountains, de Knight Inlet en Vancouver Island bezocht. Op RR staan hier al zeer veel goede tips over. Ik weet niet welke gebieden je wilt gaan bezoeken.

    Als je geïnteresseerd bent zou je eens een kijkje op onze site kunnen nemen, daar staat ons verslag, de route en nog wat extra informatie.

    We wilden zelf in het zalmenseizoen naar Canada voor de beren, zo supergaaf en mooi om te zien. En natuurlijk mag je een orka walvissentocht niet missen.

    Koop een ongetekende Canada parkenpas op Marktplaats o.i.d, scheelt weer in de kosten.

    Mocht je iets specifieks willen weten hoor ik het wel.

    Groetjes en een fijn weekend gewenst
    Anita

    Bericht aangepast op 15:58:55
  • profile image comment
    Door FOTOREDACTIE• geplaatst op 24 Apr 2012 | 07:57:40

    Beste Kiran,

    Helaas hebben we je foto 'beauty!' offline gezet, omdat het niet is toegestaan om foto's van een dier in een dierentuin te plaatsen. Zie faq:

    - Dieren horen gefotografeerd te worden in hun natuurlijke habitat. Foto's van dieren in gevangenschap zijn niet toegestaan; hieronder vallen ook huisdieren en zwerfdieren.
    Uitzondering:
    - Dieren die gemigreerd zijn en in het wild in een ander land leven
    - Dieren die niet of nauwelijks meer in het wild voorkomen en daar niet te fotograferen zijn, zoals Orang Oetans en Panda's.
    - Dieren die niet meer in het wild voorkomen maar een cultuur representeren, zoals een koe in Nederland of een husky in Finland.

    Kijk ook eens op de [url="http://www.columbusmagazine.nl/reisreporter/hoe_werkt_het.html#plaatsfoto2"]FAQ-pagina[/url] voor alle tips en regels omtrent het plaatsen van foto's. Dit voorkomt teleurstellingen.
    Mocht je vragen hebben, mag je altijd mailen naar reisreporter@columbusmagazine.nl.
    Veel plezier nog op de site!

    Hartelijke groet,

    Het Reisreporter Team

    Bericht aangepast op 15:50:27
  • profile image comment
    Door TravelGoom• geplaatst op 26 Apr 2012 | 17:40:23

    Kijken wel zielig meestal ja. Deze zagen er naar behoren uit.
    Dank Mies

    Bericht aangepast op 15:46:26
  • profile image comment
    Door TravelGoom• geplaatst op 26 Apr 2012 | 17:34:38

    Haha, zielig, hoezo dan?

    Bericht aangepast op 15:46:22
  • profile image comment
    Door Woutercello• geplaatst op 25 Apr 2012 | 15:31:37

    Wow!
    Ik zie dat je al heel wast prachtige reizen hebt gemaakt! Ik zou dus graag weten wat je 10 mooiste reizen zijn! Kan je ze mij doorsturen?
    Groetjes Wouter

    Bericht aangepast op 15:44:13
  • profile image comment
    Door Wanderlust• geplaatst op 17 Apr 2012 | 14:16:17

    Wauw, Kenia voor je studie? Wat studeer je? Ik heb ook erg veel zin in de VS, volgens mij is er enorm veel moois te zien daar. Groetjes

    Bericht aangepast op 15:41:14
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 16 Apr 2012 | 14:30:35

    Hi Kiran,

    Bedankt voor je leuke reactie of de zwart/wit giraffen uit Namibie. Leuk dat er nog eens een oudere foto wordt bekeken.

    Groetjes!! Anita

    Bericht aangepast op 15:39:29
  • profile image comment
    Door Nita92• geplaatst op 05 Apr 2012 | 13:00:28

    Hoi Kiran,

    Erg leuk voor je dat je RR van de week bent geworden. Al erg lang lid zie ik, de draad weer opgepakt. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!

    Groetjes, Anita

    Bericht aangepast op 15:25:31
  • profile image comment
    Door Suzanne83• geplaatst op 05 Apr 2012 | 08:05:24

    Gefeliciteerd met je mooie eretitel als RR van de week! Geniet ervan! groetjes Suzanne

    Bericht aangepast op 15:25:19
  • profile image comment
    Door Edwinaverdingh• geplaatst op 04 Apr 2012 | 18:28:24

    Hallo Kiran
    Gefeliciteerd met je benoeming tot RR van de week.
    Groetjes
    Edwina

    Bericht aangepast op 15:24:43
  • profile image comment
    Door Kellybaetsen• geplaatst op 04 Apr 2012 | 17:42:29

    Hoi Kiran,
    Gefeliciteerd me de RR van de week!
    Groetjes Kelly

    Bericht aangepast op 15:24:34
  • profile image comment
    Door Damfschoenmakers• geplaatst op 04 Apr 2012 | 17:40:22

    Hoi Kiran,
    Gefeliciteerd met je titel RR van de week.
    Groetjes Danny

    Bericht aangepast op 15:24:33
  • profile image comment
    Door Leeu• geplaatst op 04 Apr 2012 | 17:25:08

    Hoi Kiran,
    Gefeliciteerd met je titel RR van de week. Geniet ervan!
    Groetjes,
    Paula

    Bericht aangepast op 15:24:28
  • profile image comment
    Door Meeko• geplaatst op 04 Apr 2012 | 16:13:03

    Hoi Kiran,

    Reporter van de week, proficiat!!!
    Geniet ervan.

    Groetjes
    Natasja

    Bericht aangepast op 15:24:14
  • profile image comment
    Door Diana• geplaatst op 10 Apr 2012 | 17:50:59

    Hoi Kiran,

    gefeliciteerd met het behalen van de eeuwige roem! ;)

    Groetjes, Diana

    Bericht aangepast op 15:24:09
  • profile image comment
    Door Konne000• geplaatst op 04 Apr 2012 | 14:04:38

    Hi Kiran,
    Gefeliciteerd met je titel RR v-d week! Terecht! Geniet van alle aandacht!
    Groetjes, Hans

    Bericht aangepast op 15:24:02
  • profile image comment
    Door Bowral• geplaatst op 10 Apr 2012 | 12:42:00

    Erg leuk dat je RR van de Week bent geworden!

    Paul

    Bericht aangepast op 15:23:37
  • profile image comment
    Door ISchuurman• geplaatst op 08 Apr 2012 | 20:09:42

    Hoi Kiran,

    Bedankt voor je vele reacties op eerder geplaatste foto's van Canada, je fan aanmelding en je bericht. Top! Hopelijk heb je er van genoten.
    Ik probeer nog regelmatig wat te plaatsen, maar heb al erg veel geplaatst. Plannen om die kant op te gaan?

    Gr. Ingmar

    Bericht aangepast op 15:21:09
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 06 Apr 2012 | 09:14:30

    Haha, succes!!! Nou moet je wel......

    Bericht aangepast op 15:18:41
  • profile image comment
    Door Miller• geplaatst op 06 Apr 2012 | 06:55:48

    Goeiemorgen,
    Gefeliciteer met je titel als RR.
    Grt
    Jeannette & Fred

    Bericht aangepast op 15:18:27
  • profile image comment
    Door TravelGoom• geplaatst op 05 Apr 2012 | 05:41:13

    Kiran gefeliciteerd!

    Bericht aangepast op 15:17:33
  • profile image comment
    Door Jomo01• geplaatst op 04 Apr 2012 | 22:37:42

    Hallo Kiran,
    Proficiat met je titel RR van de week en geniet maar van alle aandacht.
    Grt Johan

    Bericht aangepast op 15:17:29
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 04 Apr 2012 | 18:47:37

    Haha, geweldig toch!!!!!!!! Van harte meid met je titel!!!! Geniet ervan. Moet je toch maar bezig blijven met rr, hahahahaha.......
    Gr. Sandra

    Bericht aangepast op 15:16:57
  • profile image comment
    Door KHeijlaerts• geplaatst op 04 Apr 2012 | 18:40:19

    Hoi Kiran,
    gefeliciteerd met je titel RR van de week!!!
    Groetjes Kirsten

    Bericht aangepast op 15:16:51
  • profile image comment
    Door Hansdewildt• geplaatst op 04 Apr 2012 | 13:56:24

    Hoi Karin,
    RR van de week, knap hoor !
    Je bent ook erg actief de laatste tijd.
    Geniet van deze eer.
    groetjes,
    Hans

    Bericht aangepast op 15:16:23
  • profile image comment
    Door Esthers• geplaatst op 04 Apr 2012 | 11:16:42

    Hoi Kiran,
    Gefeliciteerd en geniet ervan...
    Groeten,
    Esther & Ron

    Bericht aangepast op 15:16:07
  • profile image comment
    Door Corriedewinter• geplaatst op 04 Apr 2012 | 10:53:41

    Dag Kiran,
    Fijn dat je reisreporter van de week bent geworden.
    Hartelijk gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Corrie

    Bericht aangepast op 15:16:06
  • profile image comment
    Door Marjolijn• geplaatst op 04 Apr 2012 | 10:19:22

    gefeliciteerd met je uitverkiezing tot RR van de week, geniet er van, groet, Marjolijn

    Bericht aangepast op 15:16:04
  • profile image comment
    Door Schenkel• geplaatst op 04 Apr 2012 | 10:00:11

    Joepie,gefeliciteerd jij ben RRvan deze week geworden.Geniet van deze eer,

    Hartelijke groet,
    Pieneke

    Bericht aangepast op 15:16:02
  • profile image comment
    Door Deerik• geplaatst op 27 Mar 2012 | 06:35:10

    Hi Kiran,

    Bedankt voor je reactie en het geven dat je lekker tussen mijn foto's hebt zitten neuzen ;-) Kreeg ineens een flinke bulk aan mailtjes met favorieten van je, dank dank dank ;-) Altijd leuk om te merken dat een ander ook zo van de foto's kan genieten!

    Cheers, Erik

    Bericht aangepast op 15:14:54
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 26 Mar 2012 | 19:39:30

    Hoi Kiran,
    wat leuk dat je welp (broertje) onder je favo's hebt gezet..... super gaaf!!! Dank je wel daarvoor.
    En..........hoe was Kenia?????????

    Bericht aangepast op 15:07:02
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 01 Feb 2012 | 08:51:52

    Afrika........ gaaf zeg. Waar ga je naar toe?
    Spannend.
    HEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!!!

    Bericht aangepast op 13:16:11
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 28 Jan 2012 | 10:00:13

    Waar ben je????
    Ik mis je foto's!!!!

    Bericht aangepast op 13:15:21
  • profile image comment
    Door Kasangua• geplaatst op 11 Jan 2011 | 15:17:40

    Hoi Kiran,
    Leuk dat je mijn welpje bij je favorieten hebt gezet. Het is ook zo'n schatje, je zou hem zou mee naar huis willen nemen.
    Bedankt! Ingrid.

    Bericht aangepast op 02:20:23
  • profile image comment
    Door Hbplaatjes• geplaatst op 17 Oct 2010 | 19:32:20

    Hoi Kiran,
    Leuk dat jij naar mijn foto's hebt gekeken en dat je "de koning" bij je favorieten hebt gezet. En Afrika is prachtig. Mvg, Henk

    Bericht aangepast op 00:19:21
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 15 Oct 2010 | 20:03:22

    haha, ja geweldig he die zuid-afrikaanse namen. We hebben ons vaak kapot gelachen om die 'babytaal'.....

    Bericht aangepast op 00:16:28
  • profile image comment
    Door Konne000• geplaatst op 17 Oct 2010 | 20:36:48

    Hoi Kiran,
    Bedankt voor je compliment betreffende mijn Afrikafoto's. Ben zelf ook elke keer weer opgetogen als ik er naar kijk. Brengt weer moie herinneringen boven en kan ik weer lang op teren ( tot de volgende vakantie!!)
    Groetjes, Hans

    Bericht aangepast op 00:14:22
  • profile image comment
    Door Kasangua• geplaatst op 17 Oct 2010 | 12:38:39

    Hallo Kiran,
    Heel leuk dat je m'n rustende luipaard bij je favorieten hebt gezet. Ben er blij mee. Ik vind het zelf ook een hele mooie foto. Fijn weekend nog,
    Ingrid.

    Bericht aangepast op 00:13:20
  • profile image comment
    Door Pensionado• geplaatst op 16 Oct 2010 | 20:01:56

    Wat leuk Kiran dat je mijn foto Aaibaarheidsfactor van de ijsberin bij je favoriete foto's hebt gezet. Voel me zeer vereerd. Het was echt onvergetelijk om dat beest lang te observeren in die omgeving en bij dat stralende weer!
    vr gr
    Rein

    Bericht aangepast op 00:12:41
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 07 Oct 2010 | 08:06:53

    Ja, reizen is natuurlijk heel persoonlijk en wij hebben ook nog een hele lijst waar we naar toe willen..... Dank zij deze site hebben we ook nog een aantal landen toegevoegd; Costa rica, IJsland, Bolivia en ga zo maar door. Je hebt al best veel landen gezien. Wij houden echt van de natuur, wij zijn geen stadsmensen, dat is leuk voor een daggie..... Dus tips.... ja... er is zoveel, hahahaha....... Zelf zijn wij helemaal gek van Australie en NZ, we gaan ook aankomend jaar naar Australie toe.....
    Wat trekt jou in een land dan?

    Bericht aangepast op 23:59:15
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 05 Oct 2010 | 11:52:24

    Wanneer komt de volgende foto?;-))))

    Bericht aangepast op 23:56:27
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 28 Sep 2010 | 12:24:51

    Gaaf filmpje heb je gemaakt van het haaienduiken!!!!

    Bericht aangepast op 23:45:17
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 25 Sep 2010 | 17:41:49

    Leuk bio/vz.... hoeveel jaar moet je nog?

    Bericht aangepast op 23:45:03
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 27 Sep 2010 | 20:16:34

    Wij ook. We hebben er zelfs een dvd van, die we soms nog met plezier bekijken!

    Bericht aangepast op 23:44:33
  • profile image comment
    Door Jelle51• geplaatst op 27 Sep 2010 | 14:06:18

    Hoi Kiran,
    Wat leuk dat je mijn tip wildlife kijken in Haines bij je favorieten hebt gezet. Het was een geweldige ervaring, om zo dicht bij en gratis (want de parken zijn best duur) zoveel beren en Eagles te zien.
    Groetjes Jelle

    Bericht aangepast op 23:43:15
  • profile image comment
    Door Rsteeghs• geplaatst op 27 Sep 2010 | 08:08:56

    Hai Kiran,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn foto Kiekeboe en super tof dat je hem bij je favorieten hebt gezet!
    Groetjes, Rieneke

    Bericht aangepast op 23:43:00
  • profile image comment
    Door Lione Kolsteren• geplaatst op 25 Sep 2010 | 19:47:22

    Hoi Kiran, wat leuk dat je fan bent geworden en de "Jonge dame" foto bij je favorieten hebt gezegd. We voelen ons heel vereerd! Je bent al in veel landen geweest waar wij ook zijn geweest. Er valt nog heel wat te ontdekken, maar dat maakt reizen juist zo leuk! Veel plezier hier op de site! groetjes, Lione en René

    Bericht aangepast op 23:40:29
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 25 Sep 2010 | 18:26:34

    Hoi, ik heb net je website bekeken en je verslag van Maleisie gelezen. Gaaf dat je zoveel van het land hebt gezien, wij gaan in feite alleen naar Kuala Lumpur. we vliegen door naar Perth, maar als nog zijn we daar bijna een week, ook op de terugreis bezoeken we deze stad weer dus dan is het altijd leuk om dingen te bezoeken. ik zal zo eens bij je tips kijken.
    Gr. en alvast bedankt!!!!!
    En schiet je nog wat te binnen, ik hoor het graag.

    Bericht aangepast op 23:40:14
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 25 Sep 2010 | 09:47:58

    Leuk om te horen!!!!!! Wij zijn beiden ook echte natuur- en wildliefhebbers!
    Gr,. Sandra

    Bericht aangepast op 23:39:24
  • profile image comment
    Door Albertensandra• geplaatst op 25 Sep 2010 | 09:40:21

    Hoi Kiran, wat enorm leuk dat je 'maffe giraffe' onder je favorieten hebt gezet. Een hele eer! Dank je wel!!!!
    Ik lees in je profiel dat je aankomend docent gaat worden.... waarin?
    Gr. Sandra

    Bericht aangepast op 23:39:22
  • profile image comment
    Door Woodstock• geplaatst op 11 Sep 2010 | 15:57:04

    Hoi Kiran, wat een leuk compliment! Dankjewel!
    groetjes Sandra

    Bericht aangepast op 23:23:40
  • profile image comment
    Door Rianne• geplaatst op 13 Sep 2010 | 13:24:23

    Hoi Kiran,
    bedankt voor je complimenten! Namibië was helemaal geweldig voor het fotograferen van dieren. Net terug uit Canada, heel wat foto's uit te zoeken....
    Gr Rianne

    Bericht aangepast op 23:21:29
  • profile image comment
    Door Robsreizen• geplaatst op 28 Mar 2010 | 09:50:36

    Hoi Kiran,

    thanks voor je reactie, Ik zie dat je een beginnende reiziger bent en naar Argentinie Brazilie gaat, super mooie landen. jij hebt ook een goed oog ervoor zie ik al wel, om mooie plaatjes te schieten, zoals de kl towers heel mooi gedaan ook. en Argentinie Brazilie is super, zorg maar dat je camera fit is dan ;-)

    gr rob

    Bericht aangepast op 19:48:20
  • profile image comment
    Door Nansje• geplaatst op 11 Sep 2009 | 20:34:08

    Kiran, mooie foto's heb je hier geplaatst!! Gr. Nance

    Bericht aangepast op 16:13:04
  • profile image comment
    Door Janhermens• geplaatst op 15 Mar 2009 | 20:04:31

    Hallo Kiran,
    vergaten we Hong Kong bijna! We hebben van ons bezoek aan de stad enkele verhalen geschreven, zie hiervoor onze blogs en onze tips!
    Groetjes, Jan en Christien

    Bericht aangepast op 14:36:30
  • profile image comment
    Door Gwiek• geplaatst op 27 Feb 2009 | 17:15:20

    Hoi Kiran,

    Dank je wel voor je reactie op de Petronas Towers.

    Groetjes Gerin

    Bericht aangepast op 14:25:21
  • profile image comment
    Door Janhermens• geplaatst op 12 Nov 2008 | 09:37:58

    Hallo Kiran,
    welkom op deze reissite, we zijn benieuwd met welke foto's je ons nog meer gaat verrrassen! Je bent al een jaar lid, misschien heb je al weer een reis gemaakt?
    Nog veel reisplezier hier, Jan en Christien

    Bericht aangepast op 13:38:22
  • profile image comment
    Door Saphira• geplaatst op 04 Jun 2008 | 13:34:36

    Beste Reisreporter,

    Vanaf nu heb je de mogelijkheid om te reageren op de persoonlijke pagina van andere Reisreporters.

    Laat dus snel een bericht achter bij een van je mede-Reisreporters!