'542747' door HTeeninga '542747' door HTeeninga

SingaporeSingapore

Van onderen

HTeeninga

Bovenop het luxueuze Marina Bay Sands hotel in Singapore heb je een prachtig uitzicht over de stad, echt de moeite waard. Maar eenmaal weer beneden heb ik een tijdje op een muurtje omhoog zitten te kijken. En ook daarvan was ik zeker onder de indruk. Wat een mooi gebouw!

'542684' door HTeeninga '542684' door HTeeninga

VietnamHoi An

Tankstation

HTeeninga

In Hoi An hebben we een dagje een motor gehuurd om zo de omgeving te verkennen. Onderweg vroegen we een local of er een tankstation in de buurt was. Hij wees ons vriendelijk de weg en volgens zijn aanwijzingen kwamen we bij dit tankstation op de hoek van de straat uit. In eerste instantie had ik er mijn bedenkingen bij, maar het is goed gekomen en we hebben een prachtig tochtje gemaakt op de motor.

'542635' door HTeeninga '542635' door HTeeninga

NederlandDrenthe

Gevangen

HTeeninga

Afgelopen weekend ben ik naar kamp Westerbork geweest om een fotoreportage te maken voor mijn fotocursus. Zeer onder de indruk liep ik over het terrein. Kijkend naar deze foto voel ik weer de treurigheid en ellende van het kamp.

'541652' door HTeeninga '541652' door HTeeninga

NederlandDrenthe

Close up

HTeeninga

Om even heerlijk tot rust te komen ga ik zo nu en dan lekker wandelen in het Drentsche A gebied. Dit was op de Gasterense duinen. Een poosje heb ik de Schotse hooglanders geobserveerd. Heel rustig en beheerst kwam ik steeds een stukje dichterbij. Alleen een hekje met schrikdraad scheidde ons nog. Prachtig om ze van zo dichtbij te mogen zien.

'540450' door HTeeninga '540450' door HTeeninga

Cuba

Rustmomentje

HTeeninga

Een paar jaar geleden hebben we een prachtige rondreis gemaakt door het westelijke deel van Cuba. Na een drukke periode en het druilerige Hollandse weer kwamen we helemaal tot rust op het relaxte en gezellige Cuba. Het echte bounty gevoel kregen we op een strandje op Cayo Santa Maria. Nooit eerder zo'n rustig strandje gezien met kraakhelder water. Echt genieten!

'538189' door HTeeninga '538189' door HTeeninga

SingaporeChinatown

Prachtige Chinese...t

HTeeninga

Op reis bekijk ik de meeste kerken, moskeeën en tempels alleen van buiten. Maar op onze laatste dag in Singapore trok deze Chinese tempel toch mijn aandacht. Binnen waren ze druk bezig met offers klaar maken die je kon kopen. De mensen waren heel gastvrij en vriendelijk we mochten overal kijken en foto's van maken en dat terwijl er ook veel mensen aan het bidden waren. Bij mijn volgende reis ga ik zeker nog eens zo'n mooie tempel binnen stappen. Ik keek mijn ogen uit.

'537771' door HTeeninga '537771' door HTeeninga

VietnamSapa

Op stap met Anh

HTeeninga

Na een nacht slecht te hebben geslapen in de nachttrein van Hanoi naar Sapa, stond onze gids Anh ons vol enthousiasme op te wachten. Drie dagen heeft ze ons laten genieten van de prachtige natuur in Sapa. Ze vertelde ons alles over de natuur, de verschillende bevolkingen die er leven en aan het eind nodigde ze ons bij haar thuis uit. Ze woonde samen met haar man, kind en andere familieleden en wij mochten komen eten. Het was een ontzettend leuke ervaring. Tijdens een van de wandelingen legde ze ons uit dat wanneer er een tak tussen een hek zat dit functioneerde als sleutel, dus niet verder komen.

'536924' door HTeeninga '536924' door HTeeninga

VietnamHanoi

Op de ladder

HTeeninga

Overal in Vietnam en met name in de grote steden zie je veel bedrading boven de straten. In het begin valt je dit meteen op maar na een tijdje kijk je er niet meer van op. Totdat we deze twee mannen er mee aan het werk zagen. De een druk bezig terwijl zijn collega geduldig de ladder voor hem vasthoud.

'536675' door HTeeninga '536675' door HTeeninga

Cuba

Muurtje verven

HTeeninga

Zoals alles in Cuba gaat ook het verven van een muurtje heerlijk relax en gezellig samen. We hebben heerlijk een tijdje genoten van dit tafereel.

'536575' door HTeeninga '536575' door HTeeninga

CubaHavana

Cubaanse dame's

HTeeninga

Struinend door het altijd gezellige Havana zagen we deze drie dame's op een stoepje zitten de voorbijgangers te observeren. En natuurlijk onder het genot van een Cubaanse sigaar.

'536560' door HTeeninga '536560' door HTeeninga

MaleisiëCameron Highlands

Vriendinnenweekendje.

HTeeninga

Wandelend door de Cameron highlands kwamen we dit vriendinnengroepje tegen. Ze hadden samen de grootste lol. We kwamen met ze aan de praat en ze vertelden ons dat ze deze prachtige kleding droegen omdat ze een bruiloft hadden. Nadat ik ze had gefotografeerd wilden ze graag een selfie maken met ons erop.

'536483' door HTeeninga '536483' door HTeeninga

MaleisiëTaman Negara

Vrolijkheid in de...j

HTeeninga

Tijdens onze tocht door het regenwoud in het prachtige Maleisië hebben we een bezoek gebracht aan de Orang Asli stam. En door de vrolijkheid van deze dame kan ik nog tijden nagenieten van onze geweldige vakantie.