Eefje1981

profiel Eefje1981

Naam

Eva Van Dijk

Reviews

0

Foto's & tips

57

Blogs

0

Lid sinds

26 February 2012

Favorieten

Fav. werelddeel

Zuid Amerika

Fav. land

Argentinië

Fav. stad

Buenos Aires en New York

Mijn Motto

'It’s better to see something once, than to hear about it a thousand times.'

Over mijn camera

Type

Pocket

Merk

Panasonic

Model

Lumix

Laat een reactie achter

11 reactie(s) bij "Eefje1981"

  • profile image comment
    Door MariekeH• geplaatst op 15 Oct 2018 | 16:59:24

    Van harte gefeliciteerd met je rode ster!

  • profile image comment
    Door PleunGroeneveld• geplaatst op 12 Oct 2018 | 20:33:50

    Hoi Eva, gefeliciteerd met je rode ster foto.

  • profile image comment
    Door Saskiahamminga• geplaatst op 12 Oct 2018 | 15:45:27

    Dank je wel Eva voor je felicitatie!

  • profile image comment
    Door Meeko• geplaatst op 26 Feb 2012 | 15:13:58

    Hoi Eva,

    Welkom op de site!

    Groetjes
    Natasja

    Bericht aangepast op 02:48:25
  • profile image comment
    Door DeHaspelBurght• geplaatst op 30 Jun 2012 | 18:04:07

    Hoi medereiziger, prachtige foto's maar je. Zelf ben ik meer van de video. Maar ik hoop snel weer wat van je te zien

    Bericht aangepast op 17:22:36
  • profile image comment
    Door REDACTIE• geplaatst op 06 Mar 2012 | 08:03:11

    Beste Eva,

    Helaas hebben we je foto 'Hondenbaan?' offline gezet, omdat het niet is toegestaan om foto's van een huisdier te plaatsen. Zie faq:

    - Dieren horen gefotografeerd te worden in hun natuurlijke habitat. Foto's van dieren in gevangenschap zijn niet toegestaan; hieronder vallen ook huisdieren en zwerfdieren.
    Uitzondering:
    - Dieren die gemigreerd zijn en in het wild in een ander land leven
    - Dieren die niet of nauwelijks meer in het wild voorkomen en daar niet te fotograferen zijn, zoals Orang Oetans en Panda's.
    - Dieren die niet meer in het wild voorkomen maar een cultuur representeren, zoals een koe in Nederland of een husky in Finland.

    Kijk ook eens op de [url="http://www.columbusmagazine.nl/reisreporter/hoe_werkt_het.html#plaatsfoto2"]FAQ-pagina[/url] voor alle tips en regels omtrent het plaatsen van foto's. Dit voorkomt teleurstellingen.
    Mocht je vragen hebben, mag je altijd mailen naar reisreporter@columbusmagazine.nl.
    Veel plezier nog op de site!

    Hartelijke groet,

    Het Reisreporter Team

    Bericht aangepast op 14:31:59
  • profile image comment
    Door Oryx• geplaatst op 29 Feb 2012 | 19:16:19

    Hoi Eva,
    Welkom op RR. Volgens mij was je dringend toe aan een (andere?) uitlaatklep voor je mooie foto's.
    Groetjes, Paul

    Bericht aangepast op 14:31:08
  • profile image comment
    Door Meeko• geplaatst op 28 Feb 2012 | 13:36:46

    Hi Eva,

    Bedankt voor je enthousiaste reactie op mijn foto 'Monument Valley NP'.
    Fijne dag nog!

    Groetjes
    Natasja

    Bericht aangepast op 14:25:33
  • profile image comment
    Door Eefje1981• geplaatst op 26 Feb 2012 | 14:01:23

    Bedankt voor de tip. Ik ben zoals gewoonlijk weer veel te enthousiast :)

    Bericht aangepast op 14:20:05
  • profile image comment
    Door Diana• geplaatst op 26 Feb 2012 | 13:35:24

    Hoi Eva,

    welkom op RR en veel plezier op deze site! Tip: plaats niet teveel foto's in een keer, want dan krijgen ze niet meer de waardering die ze verdienen en dat zou jammer zijn!

    Groetjes, Diana

    Bericht aangepast op 14:19:50
  • profile image comment
    Door Meeko• geplaatst op 27 Feb 2012 | 14:22:57

    Hi Eva,

    Vooral in het begin is het wennen hoor!
    Dan komen er zoveel namen (en bijnamen) voorbij, moeilijk uit elkaar te houden. Op een gegeven moment wordt dat handiger :-)
    Je hebt trouwens al mooie fotos geplaatst, erg leuk!
    Succes!

    Groetjes
    Natasja

    Bericht aangepast op 14:12:47

Hoogst gewaardeerde foto’s & tips (57)

'449899' door Eefje1981 '449899' door Eefje1981

JamaicaNegril

JamaicaNegril

Kolibrie

Eefje1981

Barney's Hummingbird Garden in Negril is absoluut een bezoek waard! Loop door de schitterende tuin en spot kolibri's. Er staan door de tuin flesjes suikerwater verspreid, zodat je de kolibries kunt voeren.

'479592' door Eefje1981 '479592' door Eefje1981

FinlandLapland

FinlandLapland

Amethistmijn in Luost

Eefje1981

In Luosto heb je de nog enige in gebruik zijnde amethistmijn. Het is zeker de moeite waard om hier een bezoek aan te brengen! Hoe kom je er? Je kunt het eerste stuk (zo'n 2.5 kilomter) lopend afleggen. Daarna vervolg je je weg met een treintje. Deze optie kost € 35,- (reis per treintje + toegang tot de mijn). Ben je niet zo goed ter been of heb je gewoon geen zin in lopen, dan is een taxi (tot het startpunt van de trein) ook een optie. Een andere mogelijkheid is het huren van langlaufski's of sneeuwschoenen. Je loopt dan nog eens 2.5 kilometer extra en het laatste stuk reis je mee met het treintje. Kies je hiervoor, dan betaal je € 19,00 (toegang mijn) + de huur van de langlaufski's of sneeuwschoenen. Ook gaan er excursies per slee achter een sneeuwscooter naartoe, maar hiervoor moet je heel wat dieper in de buidel tasten. In de winter is de omgeving van de mijn adembenemend mooi met bomen die gebukt gaan onder een enorme laag sneeuw. En verder? Bij de mijn aangekomen krijg je eerst een leuke en duidelijke uitleg over de mijn zelf en de amethist. Daarna mag je zelf je eigen amethist opgraven. Zolang deze in een gesloten hand past, mag je hem meenemen; een leuk souvenir.

'450022' door Eefje1981 '450022' door Eefje1981

JamaicaWest Jamaica

JamaicaWest Jamaica

YS Falls

Eefje1981

YS is de kortste plaatsnaam op Jamaica en ligt in de zuidwestelijke parish Saint Elizabeth. YS staat bekend om zijn rivier met de watervallen.

Community updates

BLOGS
20-09-2020 Heb jij de survey al ingevuld? (zie het bericht van 15/9) Zodra we eind van de week alle inzendingen binnen hebben, zullen we nogmaals kijken wat de wensen over de blogs zijn. De reeds geplaaste blogs zijn hier nog terug te lezen. Deze zullen binnenkort nog wel per land zichtbaar blijven. Houd deze rechterkolom de komende tijd in de gaten, om op de hoogte te blijven van onze nieuwtjes ...