Belinda1812

profiel Belinda1812

Naam

Belinda Tangermann - van Oostendorp

Reviews

0

Foto's & tips

0

Blogs

2

Lid sinds

07 September 2019

Favorieten

Fav. werelddeel

Oceanië

Over mij

Mijn naam is Belinda, geboren in Haarlem in 1971. Getrouwd, moeder van 2 kinderen, receptioniste bij een autoschadebedrijf. Hobby: reizen (vooral rondreizen en stedentrips), muziek (ik ga vaak naar concerten) en film (met een Pathé abonnement ben ik gemiddeld 2 a 3x per week in de bios te vinden). Doe momenteel een cursus gebarentaal.

Mijn Motto

'Probeer zo veel mogelijk van de wereld te zien en leer er van!'

Over mijn camera

Type

Pocket

Merk

Samsung

 

9 reactie(s) bij "Belinda1812"

  • profile image comment

    Hoi Belinda, wat leuk dat je m’n blogs gelezen hebt! Fijn hoor! Veel plezier hier!

    Door Elleke • geplaatst op 2019-09-11 05:04:34
  • profile image comment

    Welkom op de site Belinda. Nieuwkomer van de week, gefeliciteerd.

    Door hansdewildt • geplaatst op 2019-09-10 14:57:59
  • profile image comment

    thx voor je reactie op mijn Berlin tips Belinda!

    Door Berremans • geplaatst op 2019-09-10 14:28:18
  • profile image comment

    Welkom en van harte gefeliciteerd met je eretitel!

    Door corriedewinter • geplaatst op 2019-09-10 08:42:19
  • profile image comment

    De profielfoto is inmiddels geregeld ;-) Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt, maar dat komt vast goed!

    Door Belinda1812 • geplaatst op 2019-09-10 08:06:27
  • profile image comment

    Gefeliciteerd als nieuwkomer van de week

    Door ThijsVDenBurg • geplaatst op 2019-09-09 18:59:04
  • profile image comment

    Gefeliciteerd met je titel nieuwkomer vd week

    Door karinm • geplaatst op 2019-09-09 14:17:48
  • profile image comment

    Van harte gefeliciteerd met de titel nieuwkomer van de week.

    Door agrotewal • geplaatst op 2019-09-09 13:57:01
  • profile image comment

    Hi Belinda, de redactie heeft jou verkozen tot de Nieuwkomer van de week! We vinden het alleen jammer dat je nog geen profielfoto hebt toegevoegd. :-) Dit kun je alsnog doen door je profiel te bewerken. In ieder geval dank voor je eerste blog als bijdrage aan onze website. Uiteraard hopen we nog meer mooie reiservaringen van jou voorbij te zien komen. Groeten de redactie.

    Door REDACTIE • geplaatst op 2019-09-09 12:59:44