reisblogs

Op Canberra na alle staten van Australië bezocht. Het volgende avontuur begon in Cairns, Queensland. Met een aantal vanuit Darwin hierheen gevlogen. Samen met drie Nederlanders een campervan gehuurd b... Lees meer

Oktober 2010 Mijn laatste werkdag kwam in zicht, de backpack was al ingepakt en de tickets lagen klaar. Mijn vriendinnen begrepen er niks van.. het 'luxepaardje' ging voor 4 maanden weg en was dus... Lees meer

Ik begreep dat op de Nederlandse teletekst stond dat iedereen voor niets naar Cairns was gereisd maar ik heb m toch maar mooi gezien. De dag begon bewolkt, we zaten al om half 6 op het strand (gelukki... Lees meer

Travel blog number 1 is online! Roadtrip Australia 2011. In 2011 mocht ik (samen met m'n liefde) een reis van vijf weken door Australie maken. En hoe doe je dat in Australie? Natuurlijk met de cam... Lees meer

Om 16.30 uur staan we (Quentin, Raphael en ik) dan bij de haven in Cairns. Het steeds groter wordende stipje aan de horizon nadert snel. Matt staat bovenop het dak van de boot, zijn piratenvlag van li... Lees meer

Na een vlucht van 3 uur, land ik veilig op Cairns Airport. Snel doe ik een schietgebedje in de hoop dat mijn luggage heel is aangekomen (mijn koffer heb ik in Sydney laten staan en ik reis nu verder m... Lees meer

Weblog 25 en 26 juli Zoals in de vorige blog al vermeld zijn we ’s middags terug Cairns ingegaan via de stadsshuttle van CCC. Dit si zeer goed geregeld bij dit resort. We konden de foto’s van de onde... Lees meer

Weblog 24 en 25 Juli Gisteren rustig terug gereden richting Cairns vanuit Pinnnaclevillage. Vervolgens met het hele gezin nog naar de Cairns Tropical Zoo geweest, wat toch eentotaal ander soort dier... Lees meer

Weblog 22 Juli Port Douglas – Wonga Beach. Vandaag zijn we lekker rustig naar de volgende locatie toegereden. We hadden bij de receptie van onze huidige camping de tip gekregen om naar Newell Beach t... Lees meer

Weblog 20 Juli Port Douglas - KSR retour KSR staat voor twee uitleggen n.l De Karunda Scenic Railway en de Kanrunda Sky Rail. Vanochtend zijn we eerst met de Railway naar boven gegaan vanaf Freshwa... Lees meer