Miami reisblogs

Nou vandaag was onze laatste echte vakantiedag alweer. Morgen gaan we om half 12 richting Miami Airport om vandaar uit het vliegtuig te pakken richting JFK New York Airport. En dan om 23 uur Amerikaan... Lees meer

Het weer ziet er niet al te best uit als we weggaan naar Miami. Met onze dikke Suburban reden we diep de everglades in. Hier hebben we zo super vette hoovercraft gepakt om alligators te spotten. Na ee... Lees meer

Dat alles groot is in Amerika dat wisten we al, Maar de Rover Suburban die we hebben gehuurd sloeg ook weer alles. Wel grappig dat je een adres heb en zelfs de taxi chauffeur de weg niet wist naar de... Lees meer

Daar waar ik normaal gesproken al niet zo'n vroege vogel ben, draait m'n maag helemaal om nu mijn wekker om 2.00 uur afgaat. Hoewel ik alles klaar heb staan om te vertrekken, zoveel als mogelijk heb v... Lees meer

Vandaag hebben we onze eerste dag Miami gehad. Nadat we om half vijf in de ochtend klaar wakker waren, hebben we fietsen gehuurd en hebben we alle bekende wijken bezocht. O.a. Little Havana, Art Deco... Lees meer

Hallo allemaal, We zijn aangekomen in Miami, na een vermoeide vlucht met Arkefly. Eerst hadden we een vertraging van bijna een uur op Schiphol (omdat het personal entertaimnent system niet wilde w... Lees meer

Hip

Gisterochtend zijn we na een ontbijt bij het hotel vertrokken naar de Everglades. We namen de US 41, de regionale route door de Everglades in plaats van de Interstate (= snelweg). Nadat we ongeveer in... Lees meer