Belize blogs

Gisteren hebben we een serieus busreisje gemaakt van Cancun naar Chetumal. In ons hotel aangekomen smaakte de frisse Corona met limoen voortreffelijk! Chetumal zelf heeft niet zoveel te bieden. Maar w... Lees meer

Oktober 1993, Na 4 weken rond getrokken te hebben door Mexico en Guatemala, besluiten mijn (ex-)vrouw en ik om een aantal dagen van het strand te genieten op het paradijselijke eiland Caye Caulker... Lees meer

We nemen afscheid van Paul, de Canadese eigenaar van het reisbureautje. Hij laat ons achter op een afgelegen plek aan de oever van de Macal midden in het regenwoud van Belize. Daar staan we dan. V., i... Lees meer

Mexico was erg leuk dus pakken we met toch wel wat tegenzin onze rugzakken in en lopen naar het busstation. Daar aangekomen krijgen we weer de gebruikelijke hulp van een ticket-boy en voordat we het w... Lees meer

Schoenen, je hebt ze in alle soorten en maten, voor elke gelegenheid is er wel een passende schoen te vinden. Berg-, boot-, fiets-, gezondheids-, veiligheids, sport- en wandelschoenen, legerkisten en... Lees meer

Het is een plek waar rasta hip is, Bob Marley van elke straathoek schalt, stress niet bestaat en waar je bij aankomst wordt verwelkomd door een oranje geverfde douanepoedel. Binnen een dag ken je de p... Lees meer

Een vreemde een de bijt. Zo kun je Belize eigenlijk best wel noemen. Verscholen in een hoekje in Midden Amerika ligt het piepklein landje met een laid-back Caribische sfeer. Onze eerste ontdekking i... Lees meer

30 mei - Xunantunich Vandaag gaan we weer terug naar Belize City, omdat we morgen de bus moeten nemen naar Guatemala. Eerst zijn we naar Xunantunich gegaan. Om hier te komen moesten we met een pond... Lees meer