Guangxi en Guizhou reisblogs

15 oktober 2014 Vanmorgen zijn we om 9:00, na een rustig ontbijt vertrokken. Er stond een fietstocht op het programma voor vandaag. Na twee minuutjes wandelen van ons hotel kwamen we bij het plaatsel... Lees meer

Zondagmorgen kwamen we in alle vroegte in Hong Kong aan. Natuurlijk stond iemand ons al op te wachten. Het hotel lag 500 meter van het Hung Hom treinstation, vanwaar we vanmorgen met de trein naar Gua... Lees meer

Gistermorgen om 7.30 uur stonden de vier draagsters alweer klaar voor ons hotel in Ping'an met hun manden op de rug om onze koffers weer naar beneden te sjouwen. Het regende toen we naar beneden liepe... Lees meer

(vervolg deel 1) Na een dagje lekker uitslapen in Beijing en nog wat relaxt rondbanjeren over de rustige autovrije (!) Wangfujing shopping street vlakbij ons hotel namen we de binnenlandse vlucht naa... Lees meer

Vanmiddag 24 okt. zijn we veilig aangekomen in het dorpje Ping'an, het ligt hoog in de bergen op 800 meter, het hoogste punt waar we morgen naar toe wandelen is 1260 meter! Zouden we dat wel halen, d... Lees meer