Login Reporter
Meld je aan
Search Country
 

Competities

Gepubliceerd op 07 feb 2014, 11:00 uur • 8 reacties

 
Als Reisreporter heb je een streepje voor bij Columbus. Niet alleen maak je jaarlijk kans om verkozen te worden tot Reisreporter van het Jaar en op reportage gezonden te worden, maar ook gedurende het jaar zijn er verschillende prijzen te winnen!

Foto en schrijfcompetities reismagazine Columbus:

Doe mee met de wedstrijden van de Columbus Reisreporter Community. Er zijn 2 hoofdprijzen te winnen:
Columbus Reisfoto van het Jaar 2014
Upload je aller- aller- allermooiste reisfoto en win 2 vliegtickets naar keuze. Eén foto uploaden is al voldoende.
Columbus Reisreporter van het Jaar 2014
De Reisreporter die aan het eind van het jaar door de jury wordt gekozen als Reisreporter van het Jaar 2014 wint een waanzinnige trip naar een verre bestemming.
Ben je nog geen lid? Meld je dan snel aan!

 

 

1. Competitie Reisreporter van het Jaar 2014


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Looptijd: van 9 december 2013 tot 7 december 2014 12.00 uur
Meer informatie: Hoe werkt het-pagina

Deze competitie wordt mede mogelijk gemaakt door:
 

 

2. Competitie Reisfoto van het Jaar 2014


 

 

 


Looptijd: van 9 december 2013 tot 7 december 2014 12.00 uur
Meer informatie: Hoe werkt het-pagina

Deze competitie wordt mede mogelijk gemaakt door:

3. Maandcompetitie

Zo doe je mee: Op de actiepagina vind je iedere maand het huidige thema terug. Upload tussen de 1e en de 30e van de maand jouw mooiste foto binnen het thema en vink op de upload-/ bewerkpagina de actiebutton aan. Aan het einde van de maand kiest de redactie de 10 mooiste themafoto's, met daarbij de winnaar. Dit kun je winnen: De nummer 1 in de top-10 wint 50 extra profielpunten. De nummers 2 t/m 10 winnen 25 extra profielpuntenLooptijd: maandelijksMeer informatie: actiepagina maandthema's

 

4. Weekcompetitie

Zo doe je mee: schrijf je in als Reisreporter, upload iedere week je beste foto, tip of reisverhaal en doe sportief mee. De redactie kiest uit alle content elke week een Topfoto, Toptip, Topblog, Nieuwkomer van de Week en Reisreporter van de Week. Dit kun je winnen: De winnaars worden vermeld in de Reisreporter nieuwsblok (rechts van de pagina's binnen de community) en krijgen allemaal 25 extra profielpunten. De Topfoto en Toptip worden tevens voorzien van een rode ster.Looptijd: wekelijksMeer informatie: bekijk hier alle Columbus Topfoto's



 

 

Reacties van bezoekers
 
JurjenENJOY

Door: JurjenENJOY • Geplaatst op 13 december 2013 16:19 uur

Hej, hoe wis ik een foto? ik heb een foto met een scheve horizon erop gezet en daar veel commentaar op gekregen en nu heb ik de foto bewerkt en er op gezet en ik heb nu een foute en een goede foto op mijn profiel staan. (foto is zonsondergang callantsoog).
Groeten,
JurjenENJOY

 
Jan10e

Door: Jan10e • Geplaatst op 08 december 2013 22:42 uur

He, wisten jullie al dat er twee einddatums genoemd worden. Hier wordt 6 december aangegeven. Die heb ik dan ook aangehouden. Maar via de link http://www.columbusmagazine.nl/special/6061/prijzen_reisreporter_en_reisfoto_van_het_jaar_2013_bekend.html. wordt 8 december gecommuniceerd. Ik ben op zoek naar de officiele startdatum van het nieuwe seizoen? Er gaat een gerucht op de site dat dat morgen zal zijn? Deze is later aangemaakt. Volgens mij hebben de meesten 6 december aangehouden. Groet, Jan10e

 
Schopman

Door: Schopman • Geplaatst op 14 oktober 2013 16:07 uur

Beste redactie,
Op 13-10-2013 (gistermiddag) kreeg ik van RR whelder bericht dat hij aan mijn onderstaande foto's vier
5-sterrenwaarderingen heeft toegekend.

- "Roze, roodbruine en groene kleuren in de Argentijnse Andes" (mijn foto nr. 12);
- "Close-up zandstructuren in warm licht (mijn foto nr. 14);
- La Montana de los Siete Colores bij Marmará (mijn foto nr. 36);
- "Mannen wisselen laatste nieuwtjes uit op het centrale plein in Chefchaouen" (mijn foto nr. 38)

Het gaat dus om 20 gekregen sterren.

Op 13-10-2013 was mijn plaats in de rangschikking: 78 met 388 punten
Op 14-10-2013 was mijn plaats in de rangschikking: 79 met 388 punten
Onbegrijpelijk voor mij waarom er niets van die 20 behaalde sterwaarderingen bij mijn puntentotaal is geteld.

Verzoek opheldering.

Vriendelijke groet,
Jack Schopman.

 
MaJaTa

Door: MaJaTa • Geplaatst op 25 september 2013 08:42 uur

Beste redactie,
De laatste tijd heb ik veel foto's met 5 punten waardering maar blijf steeds op het zelfde puntenaantal staan, ook zoals vandaan 519 punten terwijl ik gisteren er weer een foto bijhad met 5 punten, kan dit niet goed volgen.
groetjes Marjo Steffen

 
Madeleine

Door: Madeleine • Geplaatst op 26 juni 2013 11:56 uur

Beste redactie,
Hoe werkt dat punten- en plaatsingssysteem nu? Krijg je punten als je een blog of foto plaatst?

 
agrotewal

Door: agrotewal • Geplaatst op 23 juni 2013 21:02 uur

Hoi Saphira,

Het gaat niet echt om de plaats hoor, maar soms is het niet duidelijk allemaal. Wat is de wekelijkse fotoquiz.
Fijen avond Anita

 
WEBMASTER

Door: WEBMASTER • Geplaatst op 20 juni 2013 11:40 uur

Hi Anita, ik heb het even bekeken en er zijn punten uitgedeeld, omdat abytravel heeft meegedaan aan de wekelijkse fotoquiz. Deze zijn 11juni aan haar toegekend. Vandaar het verschil...

Maar zo te zien sta jij weer op nr 7 :-)

Succes en groeten van Saphira.

 
agrotewal

Door: agrotewal • Geplaatst op 12 juni 2013 07:28 uur

Goedemorgen,
Ik heb een vraag over de puntentelling. ik weet dat je tienden van punten krijgt voor de foto's die je plaatst en dat een tip zwaarder telt dan een foto en een blog zwaarder dan een tip. Maar hoe kan het dan dat ik gisteren nog op de 7e plaats stond en vandaag 8e en dat Els dan opeens 16 punten heeft gekregen. Het maakt me niet zoveel uit plezier heb ik er zo wie zo wel in. Maar ik wil het graag begrijpen. Het is ook niet zo dat er vandaag punten voor rode sterren ofzo vergeven zijn. dus willen jullie mij dit nog eens uitleggen.
Met vriendelijk groeten Anita Grotewal email: agrotewal@wsdh.nl

 

Meest gelezen nieuws

  1. Woestijnwonderen: Reisreporters Jan-P...
  2. Gratis genieten van luxe resorts
  3. Zo maak je van een reisfoto een cover...
  4. Regel je visum via VisumCentrale
  5. 10 reisfavorieten van Reisreporter Li...
  6. Win 2 vliegtickets naar New York!
  7. Op roadtrip? Tank in deze landen en b...
  8. De ultieme reisbucketlist
  9. Winnaar reis naar de Grand Canyon is ...

_______________________________________

Reisaanbiedingen

DimSum

Zuid-India natuurreis

HIER DE TITEL VOOR GOOGLE Deze individuele India reis brengt je naar de mooiste natuurgebieden van Zuid India. Je bezoekt diverse wildreservaten, reist langs mooie theeplantages en door de Western Ghats.
Bekijk aanbieding
15 dagen Vanaf
€ 1445

_______________________________________

Hoogtepunten door Bhutan

HIER DE TITEL VOOR GOOGLE De ideale Bhutan Hoogtepunten rondreis. Op deze Bhutan reis bezoek je in een kort tijdsbestek toch alle hoogtepunten van Centraal-Bhutan.
Bekijk aanbieding
10 dagen Vanaf
€ 1850

_______________________________________

Riksja Travel

Fly drive rondreis Costa Rica

Bezoek de parken van Costa Rica. Ontdek de verschillen tussen de Caribische en de Pacifische kust en stranden én plekjes buiten de gebaande paden. 
Bekijk aanbieding
17 dagen Vanaf
€ 1228

Nicaragua en Costa Rica in 1

Bezoek koloniale gebouwen, kleurrijke kerken in Nicaragua.
En geniet van de natuur; nevelwoud, vulkanen en stranden van Costa Rica.
  
Bekijk aanbieding
18 dagen Vanaf
€ 1579

_______________________________________


Buro Scanbrit

Rondreis IJsland

HIER DE TITEL VOOR GOOGLE Geniet van deze rondreis incl. vlucht en autohuur. Verken de zwarte stranden, gletsjers en watervallen van IJsland.
Bekijk aanbieding
11 dagen Vanaf
€ 815

Hoogtepunten van IJsland

HIER DE TITEL VOOR GOOGLE Rondreis voor de hele familie. Breng tijdens deze rondreis een bezoek aan de Blue Lagoon of maak een boottocht over het ijsbergenmeer Jökulsárlón.