'912076' door Yvon '912076' door Yvon

NederlandGelderland

Nieuwe boottocht van.

Yvon

Wildlife in Nederland. Wat wil je graag met dit mooie weer....varen en fietsen! En dat kan sinds 30 juni op een snelle ferry.. Je startpunt is Zaltbommel en je vaart naar Slot Loevestein vise versa . De fiets mag mee. Wil je nog verder? Geen probleem . Met een dagkaart kun je alle pontjes over de Maas gebruiken. Wij zijn doorgegaan naar Gorinchem. Hou wel de laatste pont van 17.00 uur vanaf slot Loevestein in de gaten ,want anders wordt het wel heel ver fietsen!

'871172' door Yvon '871172' door Yvon

IndiaMamallapuram

India-Zuid

Yvon

En daar sta je dan na de vlucht op het strand van Mamallapuram. Warm, rommelig en als toerist helemaal alleen. Eerst maar eens een rondje maken en dan zal ik wel aangesproken worden ,dacht ik! Maar nee hoor...ik kon heerlijk rondkijken. Het is een strand voor locals die een dagje uitgaan samen Het was niet zo druk omdat we aan het eind van het seizoen er waren.

'854688' door Yvon '854688' door Yvon

ThailandKanchanaburi

Drijvende Markt

Yvon

En dan besluiten we om na 17 jaar weer eens naar Thailand te gaan. Prachtige herinneringen liggen daar , omdat het een reis was om de kinderen een ander werelddeel te laten ervaren. Natuurlijk ga je ook kijken op de drijvende markt in Kanchanaburi. Bijna niet herkenbaar . Toen dreven de bootjes van de bewoners.........Nu liggen die aan de kant . Er is geen doorkomen aan door de vele toeristenboten die langs varen! Dus drijven nu de toeristen.

'847611' door Yvon '847611' door Yvon

ChinaSichuan Sheng

Sichuan Opera

Yvon

En dan zit je in een prachtig gebouw met de ondergaande zon voordat we naar binnen gaan. Schuiven op onze zitplaatsen en krijgen gelijk een potje Chinese thee aangeboden met een soort nootjes erbij. Dan begint de voorstelling.......kleurrijk, prachtige kostuums, en muziek die ons totaal niet mooi in de oren klinkt ! Maar wel indrukwekkend en passend bij de plek waar we nu zijn.

'321010' door Yvon '321010' door Yvon

Zuid-AfrikaKaapstad

Portret jongens twee

Yvon

Net aangekomen in kaapstad eerst maar even de omgeving verkennen. Waar kunnen we vanavond eten en waar is water te koop. Onderweg zagen we deze 2 jongens

'320539' door Yvon '320539' door Yvon

EthiopiëOmovallei

Portrait meisje

Yvon

El-sod het prachtige meer in het zuid-westen van Ethiopie ligt bij een klein plaatsje. Gaan we de afdaling maken of .....we kiezen voor onze tijd doorbrengen met de plaatselijke bevolking. Heerlijk vrij gelopen en ook nog op bezoek geweest bij bewoners waar we een "heerlijk"bekertje melk konden krijgen!Daar was ook dit meisje

'319831' door Yvon '319831' door Yvon

IndonesiëLombok en Gili

Portrait kinderen...c

Yvon

Rijdend langs de kust zagen we dat er een visserboot aan land kwam.Natuurlijk wilden we dat niet missen. Wij waren niet de enige wachtende. deze 2 kinderen stonden ook hun vader te wachten. helaas was de vangst van de hele nacht maar 2 visjes!

'289407' door Yvon '289407' door Yvon

Ethiopië

Portrait van een...me

Yvon

Terwijl groepsgenoten aan een afdaling bezig waren hadden wij alle tijd om het dorpje te bezoeken.En ja... iedereen had de tijd! Vooral voor de jeugd viel er weer wat te beleven.Gewillig konden we hier naar hartelust fotograferen. Later hebben de volgende reizigers de fotoos in dit dorp uitgedeeld.

'285104' door Yvon '285104' door Yvon

JordaniëPetra

Yvon

Wat een geweldig mooie stad. Hoewel het moeilijk te vergelijken is was ik hier meer van onder de indruk dan Machu-Pichu.Wij zijn er 2 volle dagen geweest . De tweede dag in alle vroegte kwamen we deze man tegen

'284043' door Yvon '284043' door Yvon

Indonesië

Potraitfoto meisjes..

Yvon

Na aankomst in Indonesie zijn we eerst een paar dagen gaan relaxen op Gili Meno.Met de boot naar het eiland varen en daar bij de haven stonden deze twee giebelmeisjes ons op te wachten

'282306' door Yvon '282306' door Yvon

EthiopiëBahar Dar

Yvon

Jou wil ik graag op de foto maar dan wel graag op de plek waar je nu staat! Sombere kleding en zo,n mooie heldere achtergrond.Nu gelukt dus na eerst wat gezellig gepraat met handen en voeten!

'281549' door Yvon '281549' door Yvon

EthiopiëBahar Dar

Yvon

Onderweg tijdens de koffiestop in een heel klein tentje stond deze man naar ons te kijken. Even een praatje maken en daarna....... een foto nemen. Wat en vriendelijkheid

'190668' door Yvon '190668' door Yvon

NamibiëEtosha

Zwart/wit en een duo

Yvon

Wachtend bij een drinkplaats kwamen deze 2 giraffen langs.