MarianneV

Dag 5: Gezelligheid en corruptie We worden weer met de landrover opgehaald en rijden als eerste naar de batikfabriek/markt ‘the Factory’ in Bakau, waar we wel twee houten schalen kopen, maar geen bat... Lees meer

Dag 3: Vandaag gaan we met Amadou op stap, de gids waarmee we al in Nederland afspraken. Hij blijkt ook zijn broer, als leerling-gids, bij zich te hebben. Daarnaast hebben we een chauf-feur met een... Lees meer

Dag 1: De eerste indruk Heel spannend. We gaan voor de eerste keer naar Gambia, ons eerste land met een zwarte bevolking. Want Marokko en Egypte tellen daarbij niet mee. We zijn precies op tijd op S... Lees meer

Dag 28: De laatste dag: Bangkok We moeten onze hotelkamer al om 11 uur verlaten, maar gelukkig blijkt het mogelijk een van de kamers aan te houden, zodat we toch nog een eigen stek hebben. We gaa... Lees meer

Dag 26: Phan Thiet- Ho Chi Minh City- Bangkok Na een -zoals gewoonlijk- uitgebreid ontbijt zitten we nog even in de tuin van het hotel. We worden om 10 uur opgehaald. We merken dat we inmiddels gewe... Lees meer

Dag 25: De bekoring van Mui Né Het wordt weer een loeihete dag. We gaan met de lokale bus naar Mui né, zo'n 25 kilometer bij ons vandaan. De mensen van het hotel verklaren ons voor gek; met de bus!... Lees meer

Dag 23: van Ho Chi Minh City- Phan Thiet We zitten inmiddels op onze laatste bestemming, in Mui Né, bij Phan Thiet, aan de kust. De weg hiernaartoe was een crime! Vietnam heeft bijna overal langs d... Lees meer

Dag 17: Phnom Penh: dagtocht per tuktuk Een verwarrende dag vandaag. Mooi en beschamend rijk wisselt af met ongelooflijke armoede. De pracht en praal en de macht van een enkeling tegen de overheersi... Lees meer

Dag 15: Battambang We worden om 9 uur opgehaald door Coco, onze gids. We laten hem weten dat we het gisteren besproken programma een beetje willen wijzigen. We willen iets meer vrije tijd, en we zijn... Lees meer