Aran2005

De bootsmannen zijn niet al te welkom op de terreinen van de accommodaties. Terwijl ik rustig zat te ontbijten in de tuin van the Little Inn stond de bootsman, waarmee ik de avond ervoor afgesproken... Lees meer

Vroeg opgestaan, de taxi in, en naar het vliegveld van Mandalay. De rit duurt ongeveer 1 uur dus ik had tijd genoeg om mijn meegekregen ontbijtpakketje onderweg te nuttigen. Het was een ‘shared’ taxi,... Lees meer

Terug in Mandalay vanuit Hsipaw. Meteen een vlucht naar Heho (Inle Lake) geregeld voor de volgende ochtend. Dat regelen gaat zo eenvoudig. Ik ging naar de receptie van het hotel en zei dat ik de volg... Lees meer

Vanuit Mandalay ben ik verder naar het noorden getrokken de bergen in naar het plaatsje Hsipaw. De bus vertrok om 15.00 uur uit Mandalay en de tocht duurde zo'n 6 uur. Precies het laatste gedeelte in... Lees meer

's Ochtends vroeg met het vliegtuig aangekomen inn Bagan, een stad met een enorm tempelcomplex Meteen een guesthouse gezocht en de hele dag een paard en wagen (met chauffeur) gehuurd. heel apart. De... Lees meer

Kort berichtje uit Yangon. Een internet cafe gevonden, de verbinding is supertraag. Yahoo en Hotmail werken in ieder geval niet in dit cafe. Het schijnt dat sommige internetcafes die blokkade wel kun... Lees meer

De eerste 2 dagen in Dubai. Het is niet lang maar hopelijk genoeg om de hoogtepunten te zien. Ik heb zelfs contact met 1 van de reisreporters die me enorm veel informatie en tips heeft gegeven. Ook vo... Lees meer

OmanMuscat

Vorige week een ticket geboekt. Heenvlucht naar Dubai en ruim 2 weken later de terugvlucht vanuit Muscat. Eind deze maand is het al zo ver. Het plan is om een paar dagen in Dubai te blijven en vervolg... Lees meer