Welkom bij Columbus Reisreporter

Welkom bij Columbus Reisreporter; de leukste reizigerscommunity van Nederland! Upload je mooiste foto's met tips en blogs, kom in contact met medereizigers. Misschien word jij wel de nieuwste reporter van het reismagazine Columbus Travel!

Log in of meld je hier gratis aan.

Laatste foto's & tips

Gespannen zit deze leeuwin te kijken naar de buffels, achter haar zit een welpje op een heuvel haar moeder gade te slaan, ze moet goed opletten en leren. Moe...

Westfjorden-Flateyri. Vis die te drogen hangt dachten wij maar het bleken slechts koppen en graten te zijn. Blijkbaar worden die,eenmaal gedroogd, naar Afr...

Ik kan het niet nalaten om El Salvador nog even te promoten. Het land zit in een positieve ontwikkeling. Ok in de hoofdstad ben ik niet geweest en is denk ik...

Populaire foto's & tips

Bij een magische zonsondergang een verfrissende duik nemen op steenworp afstand van hongerige kaaimannen? In het Cuyabeno-reservaat in noorden van Ecaudor ka...

We reden met onze huurauto van restcamp TweeRivieren richting restcamp Matamata in het Kgalagadi Transfrontier park. Je rijdt dan grotendeels over een (diep)...

Schitterende locatie voor het maken van foto's, een stukje geschiedenis van Schotland en het bekijken van de Harry Potter stoomtrein op het Glenfinnan viaduc...

Welkom aan onze nieuwste Reisreporters
Laatste blogs
Dag 3 van de Cruise, Antigua
Saint John's, Antigua en Barbuda
liesbethstove was er (tot 24 februari 2017)
Gepost op 24 feb 2017

Donderdag 16 februari 2017, Antigua Een nieuwe dag, een nieuw jurkje, een nieuw eiland. Antigua vandaag. Ik heb hier trouwens ook echt een nieuw jurkje gescoord, mijn dag kan niet meer stuk. Toen we vanochtend naar het ontbijt liepen zag ik dat we naast een andere cruiseboot lagen. Later zagen we dat er nog een lag. En toen we na het ontbijt op het bovendek nog een kopje koffie namen kwam nummer vier er aan. Zoveel toeristen op zo'n klein eilandje. Het bleek te passen. Eenmaal aan land loop je in St. John’s zo het gerestaureerde deel van het stadje in waar je direct op de taxi...

5 0
Dag 2 van de cruise, Sint Maarten
Saint John's, Antigua en Barbuda
liesbethstove was er (tot 24 februari 2017)
Gepost op 24 feb 2017

Woensdag 15 februari 2017, Sint Maarten Gisterenavond bij het avondeten heb ik (samen met alle vrouwen) een roos gekregen ( van het schip), toch een beetje Valentijnsdag. Vanmiddag rond 1 uur hebben we St. Maarten bereikt. Vanaf een uur of tien voeren we langs verschillende eilanden. We denken, ook afgaande op de kaart op de boot die de Nederlndse hostess ons liet zien en de taxichauffeur op St. Maarten, dat het Saba, St. Eustasius en St. Kids waren. Raar om zover van huis op Nederlandse bodem te stappen, een beetje opwindend ook. Maar ik denk dat wij de enige waren die vonden dat...