Verenigde Staten reisblogs

Kip met broccoli

iwjhsantegoeds was er (tot 12 mei 2009) Gepost op 21 jul 090 reacties

Vanochtend eerst uitgebreid ontbeten in ons hotel te Asheville. Het avondeten was gisteravond ook goed bevallen, dus hebben we het ontbijt ook genuttigd in het hotel. Het hotel lag dan ook niet in het centrum, waardoor we ook wel genoodzaakt waren om daar te eten (locatie vergelijkbaar met Novotel Eindhoven).
Vervolgens zijn we in de auto gestapt en hebben we de snelweg genomen tot in Charleston, een reis van ruim 4 uur. Daar aangekomen eerst ingecheckt in het hotel. Het hotel is in een ronde vorm gebouwd en ligt aan de rivier, maar niet in de buurt van een centrum. Dat is wel jammer, aangezien je dan niet 's avonds nog ergens naar toe kunt gaan. Vanaf de bovenste verdieping heb je wel een mooi uitzicht over de rivier.
We moesten de tickets nog ophalen voor onze treinreis morgen, dus zijn we eerst op zoek gegaan naar het treinstation. Dat ligt echt in the middle of nowhere en is een klein ouderwets stationnetje, net zoiets als station Neerpelt. Daar geholpen door een zeer vriendelijke vrouw, die ons zelfs een telefoonnummer heeft gegeven van een betrouwbare taxichauffeur die ons vannacht wilt komen ophalen in ons hotel zodat we om 5.00 uur (ja, zo vroeg!!!) de trein kunnen pakken naar Orlando.
Daarna zijn we met de auto naar het vliegveld gereden, waar we de auto hebben ingeleverd. We hebben in totaal ruim 1200 miles afgelegd, een hele afstand in 5 dagen!
Vervolgens hebben we ons vervroegd diner genuttigd op het vliegveld: kip met broccoli voor Erik! Met een taxi teruggekeerd naar het hotel waar we vroeg te bed gaan, aangezien we morgen op tijd ons bed uit moeten voor het nieuwe avontuur: de treinreis naar Orlando!

iwjhsantegoeds Positie 21062 (0 p.) Lid sinds 03-10-2008 Foto's en tips: 110 Blogs: 25 Fans: 0

Foto's bij deze blog

blogfoto nr. 1
Holiday Inn Riverview
blogfoto nr. 2
Amtrak Station
blogfoto nr. 3
Kip met Broccoli
deel dit artikel met je vrienden:

Andere blogs van deze gebruiker

Marbella
3 0
Ronda
4 0
Jerez de la Frontera
2 0

Laat een reactie achter

Meld je aan of log in met je Reisreporter account of met Facebook als je zelf een reactie wilt achterlaten.