Logo

Toronto foto’s & tips

Slideshow

Op weg naar de CN Tower liepen wij door deze overdekte ruimte. Bovenaan de trappen aangekomen keek ik om en zag ik dit beeld. update 18-04-2011: de ruimte ...

In toronto worden gratis kranten uitgedeeld. Waarschijnlijk niet van het meest journalistieke soort, maar wel interessant genoeg dat ze door het hele centrum...

Een van de leukere steden die ik Canada in 2006 heb bezocht is toch wel Toronto. Bij een bezoek mag natuurlijk de ruim 500 meter hoge CN Tower niet uitblijve...

De toren opgaan moet natuurlijk gebeuren. Ik was nog niet zo lang geleden ook in Johannesburg in de hoogste toren geweest en het is toch altijd een belevenis...

Vanaf de 553 meter hoge CN Tower heb je een grandioos uitzicht, niet alleen over heel Toronto (grootste stad van Canada) maar ook over het grandioze Lake Ont...

In het kader van het energiethema plaats ik hier een wolkenkrabber die met bouwkranen stukje bij beetje wordt opgebouwd. Ik heb geen idee hoeveel energie er ...

In 2006 maakte ik een reis door Canada, beginnend in Toronto, een grote maar interessante stad. Naast wolkenkrabbers heeft Canada ook veel bomen, maar of de ...

Helaas heb ik geen foto van het flesje, maar dit reclamebord kwam ik op meerdere plekken in Toronto tegen. Toch grappig dat je in zo'n immens land als Canada...

Als je in een stadspark in Toronto even op een bankje zit, wordt je al gauw omringd door meerdere eekhoorns. Ze zijn totaal niet bang voor mensen, dus ik had...

Tussen de grote schepen door waren 2 mannen op jetski's op hoge snelheid rondjes aan het racen. Best leuk gezicht al was de afstand helaas wat groot om er ee...

Na ons bezoek aan de CN Tower lopen we nog beetje op de begane grond in de rondte. Per toeval komen we bij het Train Museum uit. Leuk om in de open lucht te ...

De Niagara Falls behoren tot de grootste en bekendste watervallen ter wereld en bevinden zich op de grens tussen de Verenigde Staten en Canada. De waterval b...

Tussen het drukke leven van al de mensen in Toronto leven veel eekhoorntjes, in de parken en in tuinen is het bijna onmogelijk om er niet 1 te spotten! Je ka...

Eerder vanmiddag plaatste ik een tip waarin ik adviseerde om de CN Tower in Toronto te bezoeken. Dit is een uitzicht op het financiele district vanaf een hoo...

Gefotografeerd vanuit de CN Tower te Toronto.

Vorig jaar liep ik de dag na Koninginnedag door Amsterdam en genoot van het zien van de vele bootjes die door de grachten vaarden. Ben benieuwd wat het dit j...

Laten we er eens een hele andere foto tegenaan gooien! Tijdens mijn zwerftocht over de wereld, ben ik een tijdje in Toronto neergestreken. Hoewel ik niet zo'...

Zwanen behoren tot de watervogels en het zijn naar mijn mening prachtige elegante vogels. De witte zwaan komt verreweg het meeste voor op het noordelijk half...

Deze prachtige boot zagen we in 2006 in de haven van Toronto liggen. Best leuk om hiermee met je geliefde een romantische cruise te maken en eventueel te dan...

Toronto is de grootste stad en het economische centrum van Canada en de hoofdstad van de provincie Ontario. Toronto wordt vaak genoemd als een van de meest l...

In het centrum Van Toronto staat the Old City Hall. De naam zegt het al.....het oude stadhuis.Het gebouw heeft wel wat weg van een kasteel en kostte destijds...

Hoe dichterbij je komt hoe hoe imposanter het wordt, kijk wel uit voor je apparatuur, het waternevel komt van alle kanten. De waternevel in het midden is er ...

Deze foto heb ik genomen vanaf Toronto Islands. Een indrukwekkende skyline met daarin het bekendste gebouw van Toronto, namelijk de CN Tower: de op één na ...

In Lake Ontario liggen vlak voor de oevers van de stad drie eilanden: Ward’s Island, Centre Island en Hanlan’s Point. De eilanden zijn met elkaar verbond...

foto van deze vlinder gemaakt tijdens een wandeling op Toronto Island, geen verkeer alleen maar rust, bleef gelukkig lang genoeg zitten om hem vast te leggen

1 van mijn meest favoriete steden is Toronto in Canada. Vriendelijke mensen, schone stad en natuur dichtbij de stad. Met lekker weer kun je met de veerboot n...

CN tower in Toronto. Eenmaal boven heb je een prachtig zicht over de stad. Leuk detail is de glazen vloer, die toch stiekem wel een beetje eng is om overheen...

Een prachtig kasteel aan de rand van Toronto. Van binnen erg veel authentieke elementen bewaard gebleven en er is een mooie kasteeltuin gelegen aan de achter...

Canada's National Tower of kortweg CN Tower staat in centrum van Toronto en is 553 meter hoog.Daarmee is het lang het hoogste vrijstaande gebouw ter wereld g...

Mooie herinneringen aan Canada. 's Ochtend wakker worden met het zicht op een prachtig en stil meer, met de mist die er nog boven hangt. In de verte een man ...