Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Venetie reisfoto's

Ga je naar Venetie, Italië? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Venetie, Italië. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Venetie, Italië.

Foto Slideshow
Een erg typische foto van een Venetiaanse gondel, maar ik blijf het een mooi gezicht vinden. Zeker als ze ook nog eens uit volle borst zingen!
De tegenstellingen van groot-klein en oud-nieuw in de vervoermiddelen over de wateren van Venetië. Deze foto is genomen vanaf de kade bij het San Marco plei...
Toen we in Venetië waren zagen we talloze kraampjes met allerlei soorten maskers, de een nog kleurijker dan de andere. Dit deed me denken aan de film "The ...
De Ponte della Costituzione van Calatrava is de eerste brug in 125 jaar die in Venetië is gebouwd. Sinds het begin van de bouw was de brug omstreden en na v...
Nu ik vandaag als reisreporter verkozen ben tot 'Nieuwkomer van de week' is het de adel die verplicht. Eén van de mooiste steden van de wereld moet toch wel...
De Venetianen begraven hun doden op een afzonderlijk kerkhof-eiland, Cimitero San Michele. Hier kun je gemakkelijk een dag zoet brengen. Ook in de dood zijn ...
"Ik heb mijn bootje volgeladen, vol met oude ....", als variant op het wagen-origineel. Dat kwam meteen bij me op toen we afgelopen najaar deze reeks gondels...
Hier zie je een van de vele kleine steegjes in de volkswijk Santa Croce in Venetië. Bewust hadden we ons hotel in een van de oudere wijken van Venetië gek...
Hier zie je een avondopname van de beroemde Rialtobrug in Venetië. Tijdens ons verblijf in Venetië zijn we er iedere avond op uit getrokken om avondopname...
Nou, ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waar dit is: een beeld dat iedereen wel kent, zelfs als je er nog niet bent geweest, gondels in Venetië. Deze go...
Hier een avondopname van het drukke Canal Grande in Venetië, het is tussen 30 en 70 meter breed en circa 5 meter diep. De lichtstrepen die je op de foto ...
Hier zie je een van de kleine steegjes in de Venetiaanse wijk Santa Croce. Het opkomende water heeft haast het hele steegje onderwater gezet. Hoelang zal he...
We wandelen in de oude Joodse wijk van Venetië "Cannaregio" ofwel het Ghetto. Kleine schilderachtige steegjes komen op ons pad en we raken in deze wijk nie...
Dwalend door de kleine straatjes en steegjes kun je leukste dingen zien. De hoeveelheid wasgoed in dit straatje gaf het een rommelige aanblik. Het was er war...
Ik loop door een heel oud steegje in een van de oudste wijken van Venetië Santa Croce. Wat een sfeer ademt deze wijk uit. En wat heb ik een verrassend mooi...
Ik verwonder me over de bijzondere steegjes in de oude wijk Santa Croce. Ondanks de bijna buitenaardse sfeer van Venetië voelt deze oude wijk subliem echt....
Hou je van mooie glaskunst dan moet je zeker eens naar Murano gaan want daar kijk je de ogen uit. Het is niet goedkoop maar wel uniek en van sommige werken ...
Kom je voor het eerst in Venetië dan denk je vaak, waar is mijn hotel en waar moet ik heen lopen! Dit hotel heeft een goede wegwijzer want levensgroot is d...
Wie door de straatjes van Venetië loopt, loopt in de voetstappen van Vivaldi, Casanova, Tsjaikovsky, Ernest Hemmingway en Marco Polo. Zij raakten net als mi...
Heerlijk vinden we het om vooral in de hele smalle en achtera steegjes te struinen in Venetië, bij dit steegje hebben we nog even gepraat met de eigenaar er...
Gedurende ons verblijf in Venetië zijn we veel bezig geweest met avondopnamen. Dit is in de wijk Santa Croce, in een van de vele kleine zijstraatjes.
Tijdens ons bezoek aan Venetië zijn we vooral ook bezig geweest met avondopnames. Het was 's avonds nog heerlijk weer en we hebben allerlei mogelijke plekje...
Wat ben ik altijd blij als ik een plekje aan het raam kan bemachtigen in een vliegtuig en dan verveel ik me geen moment. Eerst de ruiten goed schoonpoetsen,...
Tijdens ons verblijf in Venetië hebben we iedere dag wel uren gewandeld en vooral in de minder bekende wijken met hele smalle en sfeervolle steegjes. Dit w...
Venetië heeft niet alleen maar schitterende gebouwen en paleizen. Zoals je hier in een klein achterafstraatje ziet laat het onderhoud soms nog heel wat te ...
We zijn net opgestegen van het vliegveld Marco Polo in Venetië. We hebben geluk met het weer, het is helder en zonnig en ik heb een raamplekje bemachtigd. I...
In Venetië ben je nou niet direct meer een pionier, op zijn zachtst gezegd. 'Niet gebaande paden' gaat hier niet op. Toch kun je af en toe het geluk hebben ...
De Basilica di San Marco is de grootste kerk van Venetië. De prachtige kathedraal ligt aan het San Marcoplein. Hij dateert van rond 1060. Het is een van de...
Wegvaren vanuit Venetië. Op zich al spectaculair, maar als je als bonus aan de ene kant een ondergaande zon krijgt die de lucht zwaar rood-oranje kleurt en ...
Leuk, kom je met je cruiseschip langs Venetië centrum, zie je een grote groep demonstranten in bootjes op het water die je eigenlijk liever zien komen dan g...

Reisaanbiedingen Venetie

TRITT

Agriturismo in Sardinië
Agriturismo in Sardinië Midden in prachtige natuur, vlakbij de levendige stad Alghero sfeervolle appartementen met een prachtig uitzicht op zee. Voor een heerlijke actieve vakantie. Bekijk aanbieding
€ 705

Beleef Sardinië aan zee
Beleef Sardinië aan zee Direct aan een privé-strand aan de noordoostkust van Sardinië, vakantiepark met zwembad, restaurant en veel faciliteiten voor een heerlijke complete gezinsvakantie! Bekijk aanbieding
€ 365

Villa met zwembad in Toscane
Villa met zwembad in Toscane Villa Catia is bijzonder panoramisch gelegen in het hart van de Valdichiana met privé zwembad voor een gezins-, of groepsvakantie in het binnenland van Toscane. Bekijk aanbieding
€ 1800

Als gast van een Agriturismo
Als gast van een Agriturismo Landhuizen met appartementen in een heuvelachtig, bosrijk landgoed in het hart van Toscane met eigen zwembad, restaurant, wellness en mini club voor de kids. Bekijk aanbieding
€ 686

_______________________________________

Prachtige agriresidence, met zwembad in de heuvels van Toscane (TRITT)
Prachtige agriresidence, met zwembad in de heuvels van Toscane (TRITT) Mooie agriresidence met appartementen in de groene heuvels aan de Etruskische kust met een geweldig panoramisch uitzicht op zee. Bekijk aanbieding
€ 210

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.