Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Annapurna reisfoto's

Ga je naar Annapurna, Nepal? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Annapurna, Nepal. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Annapurna, Nepal.

Foto Slideshow
Het is 4.10 uur, de wekker gaat. We trekken onze warmste wandelkleren aan en verlaten in het donker onze Nepalese berghut. Nog voor het ontbijt beklimmen we ...
Waar je ook gaat in de Himalaya van nepal of Tibet kom je het boeddhistische geloof tegen. Vaak bouwen ze de mooiste temples op de meest bijzondere plekken. ...
Dit is de vallei naar de verboden stad: De Upper Mustang. En wat een vallei! Ik zou zo graag verder zijn gegaan maar daar waren dure permits voor nodig. Volg...
Deze foto dateert uit 1996 en heb ik gescand. Eigenlijk zou je al die oude foto's weer eens opnieuw moeten gaan maken om ze digitaal te krijgen. Helaas is da...
Als bioloog kom ik op veel verschillende plekken. Dit jaar was ik bezig met een onderzoek naar de sneeuw luipaard in de Himalaya. En soms kom je op ontzetten...
Als enige toerist in het hele dorp...Dan moet je wel vroeg opstaan. Lopend door de straatjes overal stokende vuurtjes...buffels die de trappen aflopen...de h...
Na een nachtje in een eco lodge, kwamen de koeien de berg af. Dat leverde dit fantastische "Milka" moment op. De berg op de achtergrond heeft een prachtige w...
Na een prachtige dag trekking overnachten we bovenop de top van Mohara hill, waar we de dag erna om 5.30 opstonden om de zon te zien opkomen en die de bergen...
Begin van onze trektocht begon niet veelbelovend...Regen, kletsnat en beangstigend klimmen. 85 vermisten in Anapurna range. Maar na een nacht slapen bij een ...
Zes uur in de ochtend, dikke trui en muts op, langzaam wordt het landschap gevuld met het warme zachte oranje licht van de opkomende zon. Volop genieten met ...
Ik moet deze dagen vaak denken aan de mensen die hier omgekomen zijn door heftige sneeuwval. Ik heb deze route (Annapurna Curcuit) zelf ook gelopen twee jaar...
Als je door te Annapurna loopt, zie je overal prachtige kleuren. Het is een fantastisch gebied en ik kan iedereen aanraden daar ook naartoe te gaan.
Dit jongetje kwamen we tegen in een heel klein bergdorpje op ongeveer 2500 meter hoogte. Het jongetje stak zijn handje uit toen we langskwamen, want hij had ...
Tijdens de 15-daagse Anna Purna circuit hadden we een 'rustdag' in het plaatsje Manang. (3540 meter) Hier konden we acclimatiseren aan de hoogte en ons voor...
Sprookjesachtige Rododendron bossen, gigantische heuvels met uitzicht op de witte bergpieken, maanlandschappen, rijstvelden, kleine schattige bergdorpjes en ...
Tijdens een eco-lodge trekking in de Annapurna regio namen we een rustpauze op deze mooie plek. Even wat water drinken en het prachtige landschap in ons opne...
Het Annapurna Circuit is een zeer bijzondere, theehuis-trek met spectaculaire panorama's, die je in +- vijftien dagen rond het immense Annapurna massief voe...
Tijdens dag 12 van het Annapurna circuit begonnen we rond 4 uur s'ochtends aan de grootste uitdaging van de trekkingstocht,de Thorung La. We gingen vroeg op...
Tijdens het Annapurna Circuit overnachten we in het berggehuchtje Yak Kharka. Yak Kharka ligt op een hoogte van iets meer dan 4000 meter. Hier kwamen we een ...
"..Hoog in de Himalaya, zie je hem zo nu en dan.. Hij komt je achterna ja, de verschrikkelijke sneeuwman.." Een liedje dat ik vroeger op school leerde en nu...
Een mooie jonge vrouw haalt water uit een meertje, nabij Pokhara aan de voet van het Annapurna gebergte.
De zon zakte langzaam achter de bergen, en zette eerst de fishtail mountain in vuur en vlam. Dit was het uitzicht vanuit een berghutje na een dag klimmen en ...
In het hoogste gebergte van de wereld kun je soms boven de wolken lopen! Deze dreigende lucht was aan het einde van een wandeling. Het was bitterkoud, maar o...
De Himalaya is indrukwekkend, maar die zelfde bergen overdag met een blauwe lucht lijken in het maanlicht echter van een hele andere wereld afkomstig.
In deze regio blijf je maar foto's aan het maken. De ruimte, de diepblauwe lucht en de natuur met al haar kleuren blijven je verrassen.
De laatste zonnestralen van de dag tikken nog net een besneeuwde bergtop aan. Nog heel even en dan wordt het donker en koud, heel erg koud.
Op reis kan je sommige dingen meer waarderen dan thuis. Bijvoorbeeld een (normaal) toilet, maar ook het drinken uit de kraan. Of dat treinen redelijk op tijd...
Hét gerecht van Nepal, de gemiddelde Nepalees eet Dal Bhat 2 keer per dag: 's ochtends en 's avonds. Linzensoep, groente curry (soms met vlees), rijst en al...
Tijdens het wandelen op de Anapurna Circuit moeten we even halt houden. De kudde geiten beweegt zich voor en trekt om ons heen. Een mooie gelegenheid om dit ...
Een rustdag in Manang, tijdens onze Annapurna trek in Nepal, om aan de hoogte te wennen, bracht ons bij de Gagnapurna gletsjer. Na een steile maar gelukkig k...

Reisaanbiedingen Annapurna

Outsight Travel

Chitwan: op zoek naar rhino’s
Chitwan: op zoek naar rhino’s Een zoektocht naar wilde dieren. Je overnacht in de Jungle Safari Lodge gelegen aan de rand van het park in het sfeervolle en rustige dorpje Sauraha. Bekijk aanbieding
€ 49

Hoogtepunten van Nepal
Hoogtepunten van Nepal Maak kennis met de hoogtepunten van Nepal: de rust in Bandipur, de natuur van Chitwan en de gezelligheid in Pokhara! Reis rond per privé-auto met chauffeur. Bekijk aanbieding
6 dagen vanaf
€ 269

Raften op de Kali Gandaki
Raften op de Kali Gandaki De Kali Gandaki rivier ligt ten westen van Pokhara, een avontuurlijke raft-trip met vele stroomversnellingen, spectaculaire kloven, langs unieke uitzichten en witte stranden! Bekijk aanbieding
€ 179

Kathmandu Valley Trek
Kathmandu Valley Trek De Kathmandu Valley Trek is een populaire trekking in de Kathmandu vallei. Je loopt naar Nagarkot en Dhulikel, en je bezoekt middeleeuws Bhaktapur op de terugweg. Bekijk aanbieding
€ 169

Relaxen in The Last Resort
Relaxen in The Last Resort The Last Resort ligt op ongeveer drie uur rijden van Kathmandu, midden in de bergen en vlakbij de grens van Tibet. Je slaapt hier in sfeervolle, stevige safaritenten in de tuin. Bekijk aanbieding
€ 99

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.