Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Kilimanjaro reisfoto's

Ga je naar Kilimanjaro, Tanzania? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Kilimanjaro, Tanzania. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Kilimanjaro, Tanzania.

Foto Slideshow
Midden in de nacht begin je aan de beklimming naar de top. Na een loodzware tocht bereik je ongeveer na 7 uur de top van de kilimanjaro ( 5895 m ).Dan komt d...
Midden in de nacht begin je aan de beklimming naar de top. Na een loodzware tocht bereik je ongeveer na 7 uur de top van de kilimanjaro ( 5895 m ). De prach...
De Senecio kilimanjaro groeit op een hoogte van 2750-3350 m op de Kilimanjaro. Je komt ze tegen tussen Shira Camp en Baranco Camp op de derde dag van de bekl...
Beklimming Kilimanjaro, Machame route. Dag 5 startend vanuit Barafu camp. Zonnetje komt op, ontbijt in de buik, rugzak op en schoenen aan.. en dan op pad!
De beroemde Machame route lopend, ontwaakten we rond 06 u ' s morgens op de derde campsite. Barranco Camp (3940 meter) . IJzige koude nacht, waterig zonnetje...
Het is 2007. Met 4 vrienden zijn we bezig met de beklimming van de Kilimanjaro. Op ongeveer 4000 m overnachten. Het wordt snel koud. Moe zitten we aan het et...
'Ga jij aan de kant of moet ik dat doen?' lijkt deze olifant te denken.In de kleinere parken in de buurt van de Kilimanjaro is het soms erg druk. En als die ...
Tijdens mijn verjaardag in Moshi Tanzania werd ik verrast door een insect die ik nog niet eerder gezien had. Na 'the big five' gezien te hebben, was ik toch ...
Slechts een paar honderd meter van de top was er een mooi uitzicht op een gletsjer en Mount Meru. Ik genoot en kon ook echt de tijd nemen om foto's te maken....
Vanuit mijn tent in het Machame kamp had ik tijdens de zonsondergang een prachtig zicht op Mount Meru en achter me op de flanken van de Kilimanjaro. Wat spec...
Al lopende door de buitenwijken van Moshi kwam ik deze man tegen. Het was loom en warm weer, dus tussen de bedrijven door moet je wel even uitrusten. Helaas ...
In de buitenwijken van Moshi kwam ik al rondlopend bij een barretje terecht. Ze boden me Kimpumu aan met een rietje. Een soort bier dat lijkt op havermout en...
Het mooiste is om gewoon door een stad als Moshi te lopen en alles te aanschouwen en in je op te nemen. Het is er hectisch, maar je kijkt je ogen uit. Je zie...
Terug uit Tarangire National Park kwamen we door het dorpje Kwa Kuchinia en daar zag ik deze Masaï vrouwen wachten op hun vervoer bij deze oude Landrover. D...
Voor of na die prachtige safari of beklimming van de Kilimanjaro en/of Mt. Meru nog even lunchen en koffie drinken bij Union Café in Moshi. Er komen voornam...
Op de dag van terugkomst in het hotel zag ik dit vanaf het balkon. Onder het genot van meerdere Kilimanjaro biertjes om 11u in de ochtend genoot ik van de be...
Na de top te hebben bereikt ben ik iets verder doorgelopen en ben ik samen met mijn gids afgedaald naar de bodem van de caldera. Je ziet van bovenaf de losse...
Gezien vanaf Barranco camp op 3976 meter hoogte de zonsondergang met op de achtergrond Mt. Meru. Ik was hier met slecht twee andere toeristen en natuurlijk m...
De ochtend van vertrek naar de voet van de Kilimanjaro. Hoe mooi kan je trektocht beginnen. Een paar uur voor ik vertrok kwam de zon op. De lokale bevolking ...
Tijdens mijn werk voor een ontwikkelingsorganisatie zat ik in dit gebied. Toen ik deze bok van een Masai zag wou ik er perse een foto van maken. De bok en de...
in het Arusha National Park maken we een wandeling met een gids met een geweer over zijn schouder! Plotseling staan tussen de struiken vlak bij ons de buffel...
In Arusha National Park komen we bij het lake Momela de flamingo's tegen. De hele groep was aan het foerageren. tegelijk met de snavels in het water.
In het Arusha National Park komen de blauwe meerkat voor. Je moet goed je best doen om ze tussen de bomen te vinden. We werden beloond voor ons met dit exemp...
op safari in het Arusha National Park gaan we in het oerwoud gedeelte op zoek naar de zwart-witte franjeapen. Opeens zien we ze hoog in de bomen, zitten en ...
In de buurt van Moshi in Tanzania is een project dat KYGN (Kilimanjaro Young Girls In Need) heet. Hier kunnen kansarme meisjes uit de buurt naar school. Hun ...
na al dat safari wild op de foto,gaan we de vogeltjes fotograferen: een yellow breasted weaver, of in het nederlands het geelborst wever vogeltje. Ze waren n...
in Arusha National Park is nog een regenwoud gedeelte. Hoog in de bomen komen we de meerkat tegen, en dan opeens zit er een laag op een boomstronk ons aan te...

Reisaanbiedingen Kilimanjaro

Jambo Safari Club

Familiereis Tanzania en strand
Familiereis Tanzania en strand Als je, samen met je kinderen, de fascinerende dierenwereld van Afrika wilt leren kennen, hebben wij een geweldige reis voor je samengesteld. Bekijk aanbieding
15 dagen vanaf
€ 3545

April/Mei, November Special
April/Mei, November Special Speciaal voor de rustige maanden april, mei en november hebben wij een klassieke privé-safari voor u samengesteld. Bekijk aanbieding
9 dagen vanaf
€ 1851

Privé-Safari Actief & Cultuur
Privé-Safari Actief & Cultuur Deze reis is een ideale mix tussen de bijzondere Afrikaanse cultuur, safari’s en andere activiteiten. Bekijk aanbieding
13 dagen vanaf
€ 2661

Dwars door de Serengeti
Dwars door de Serengeti Deze langere en complete safari laat je kennis maken met alle hoogtepunten van Noord-Tanzania. Bekijk aanbieding
10 dagen vanaf
€ 2051

Avontuur Tanzania & Zanzibar
Avontuur Tanzania & Zanzibar Tijdens deze reis bezoek je de bekendste hoogtepunten van Tanzania. Je sluit de reis af met een verblijf op het exotische eiland Zanzibar. Bekijk aanbieding
13 dagen vanaf
€ 1998

Regel je Tanzania visum
Regel je Tanzania visum Vermijd lange rijen voor de ambassade en laat je visum eenvoudig regelen door VisumCentrale. Snel safe en simpel. Fee is exclusief kosten van het visum zelf. Bekijk aanbieding
fee
vanaf
€ 48

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.